Hei olen 11v 145-155cm painan 60kg mikä olisi keaki paino tämän ikäisenä yleisimmät meidän luokkalaiset painaa 35kg sen takia minua kiuisataan koulussa
Vastaukset 1
Veikkaisin, että 40-45 kg voisi olla ikäisesi suht.nom. paino
Olen itse ollut aina pienikokoinen 150 cm ,mutta paino ollut ok, pituuden suhteen. 60kg on pituuteen nähden ikäisellesi paljon!
Voitko mahdollista vähentää esim. makeiden virvoitusjuomien käyttöä . (Esim. 0,5l pullo limsaa sisälää 10 sokeripalaa) suklaan ja muun herkkujen käyttöä. Syöt normaalia ruokaa,jos naapurissa on koira, kysy jos saat sitä ulkoiluttaa joskus tai päivittäin. Saat liikuntaa itse samalla ja Naapuri KIITTÄÄ! Täi pyydät että äiti tai isä lähtee vaikka metsään(pääseen piiloon ,ettei noloudu vanhemmista)kanssasi kävelylle! Äiti käy usein kanssani lenkillä,oikeastaan se on ihan jees.
Tulee juteltua muitakin asioita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482