Olin tänään metsässä valkosissa converseissa, ja mitäs muutakaan voisi käydä kuin, että astun kuralammikkoon. Olisko teillä jotain tosi hyviä vinkkejä, miten saisin lian pois. Pyöräytin jo kerran pesukoneessa mut ei auttanu.
Valkoset converset puhtaiksi???
3
443
Vastaukset
Minulla on myös valkoiset Converset ja itse olen saanut TODELLA hyvin pestyä ne kun laittaa vettä ämpäriin ja sitten hieman vaatteiden pesuainetta ja sekoittelee ämpärissä olevaa vettä niin kauan kunnes vesi on vaahtoisaa. Conversseista pitää aina ottaa ennen pesua narut pois sillä, muuten ne menevät todella huonoon kuntoon. ( Kokemusta on ) Sen jälkeen kun olet ottanut narut pois niin laitan kengät sinne likoamaan 15 minuutiksi. Jos kenkien päädyt ovat vielä likaiset, niin kuin ne yleensä ovatkin niin kannattaa ottaa jokin vanha pesuharja ja sitten lisätä hieman harjaan pesuainetta ja sitten harjata sillä harjalla niitä converssien päätyjä puhtaiksi. Tämän jälkeen Converset näyttävät aivan upouusilta! :)
Toivottavasti oli apua :)- Autan
Jos pahasti menivät ja lika ei irtoa, otta Kloriitti ja veteen sekoita ( Lue käyttöohje !)
ja liota tietyn ajan. Valkaisee myös valkoiset paidat ym. Mutta VARO! roiskuttelemasta ainetta kun avaat pullon, koska pienikin tippa vaatteillesi vie värin !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897