Olin tänään metsässä valkosissa converseissa, ja mitäs muutakaan voisi käydä kuin, että astun kuralammikkoon. Olisko teillä jotain tosi hyviä vinkkejä, miten saisin lian pois. Pyöräytin jo kerran pesukoneessa mut ei auttanu.
Valkoset converset puhtaiksi???
3
721
Vastaukset
Minulla on myös valkoiset Converset ja itse olen saanut TODELLA hyvin pestyä ne kun laittaa vettä ämpäriin ja sitten hieman vaatteiden pesuainetta ja sekoittelee ämpärissä olevaa vettä niin kauan kunnes vesi on vaahtoisaa. Conversseista pitää aina ottaa ennen pesua narut pois sillä, muuten ne menevät todella huonoon kuntoon. ( Kokemusta on ) Sen jälkeen kun olet ottanut narut pois niin laitan kengät sinne likoamaan 15 minuutiksi. Jos kenkien päädyt ovat vielä likaiset, niin kuin ne yleensä ovatkin niin kannattaa ottaa jokin vanha pesuharja ja sitten lisätä hieman harjaan pesuainetta ja sitten harjata sillä harjalla niitä converssien päätyjä puhtaiksi. Tämän jälkeen Converset näyttävät aivan upouusilta! :)
Toivottavasti oli apua :)- Autan
Jos pahasti menivät ja lika ei irtoa, otta Kloriitti ja veteen sekoita ( Lue käyttöohje !)
ja liota tietyn ajan. Valkaisee myös valkoiset paidat ym. Mutta VARO! roiskuttelemasta ainetta kun avaat pullon, koska pienikin tippa vaatteillesi vie värin !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553