Miinuspuolella
-Olen kohta 40 v mutta mitään toivoa ei naisen saamisesta ei ole, olen käynyt nettideittien kautta treffeillä mutta en jaksa enää sitä peliä, se tie on kuljettu loppuun
-tulen elämään siis yksinäisenä ja yksinäinen vanhuus odottaa
-ei ole yhtään kaveria, olen sosiaalisesti täysin syrjäytynyt
-olen todella masentunut, syön masennuslääkkeitä ja unilääkkeitä
-ajattelen paljon kuolemaa ja mikä helpot olisi päästä pois, koska en nauti elämästä yksinäisenä
Plussapuolella
-minulla on hyvä työpaikka
-on oma omistusasunto josta ei ole enää paljon velkaa
-taloudellinen tilanteeni on hyvä ja rahaa jää säästöön joka kuukausi
onko kellään asiat yhtä huonosti kuin mulla
13
<50
Vastaukset
- näinnnnnnnnnnnnnnnjooooo
Vielä vanhempi, koskaan seurustelematon fyysisiä sairauksia työtön köyhä pieni muna. Kavereita on.
- EiksJeh
Noniin. Nyt kisa pystyyn kenellä menee huonoiten. Jollekin tulee ainakin parempi fiilis ettei ole noin huonossa jamassa kuin te.
- vkwnvowenvowem
Parempi lääkitys päälle ja sosiaalinen elämä kuntoon (ensin niitä ystäviä/tuttuja/kavereita), sitten se nainenkin siitä.
Ja tosiaan, menee huonommin: ei asuntoa, työtä, on fyysisiä sairauksia ja psyykkisiä (joita ei voi hoittaa lääkkeillä). että perkele kun sulla on se hoitokontakti olemassa, niin hyödynnä sitä!!!! Vaik onhan toi masennuskin paskamainen sairaus. - nnnnnainen
Olen koko elämäni kärsinyt useista sairauksista niin etten ole nähnyt yhtä ainoaa tervettä päivää. Juuri johtuen jokapäiväisestä kärsimyksestäni en jaksa paneutua parisuhteeseen enkä halua että joku joutuisi päivästä toiseen katselemaan sairasteluani.
plussana voin sanoa että katto pään päällä ja lemmikki. - Pahempaakin_voi_olla
On täällä ainakin DarkFear, joka on saman ikäinen ja HC-ATM, neitsyt-setä, ei koskaan ollut naisten kanssa missään seksuaalisessa kontaktissa, pahasti kaljuuntunut, autisti, ei kavereita, asuu yksiössä, armeija jäänyt käymättä, ei ajokorttia, pyyhkii kakkapyllyjä työkseen, pankkitili nollilla, mustan miehen nussima.
- Yksinmyös
Miten on onko sinulla harrastuksia? Onko paikkakunnallasi erinlaista järjestö toimintaa?
Yhdistyksiä jossa voi tavata uusuia ihmisiä! Mikä sinua kiinnostaa se ei selvinnyt.?
Sinulla on aineellisesti kaikki hyvin, mutta etkö löydä paikkaasi tässä maailmassa.
Joskus yksinäisyys on tuotu sinun elämään tarkoituksella jotta voit kasvaa henkisesti. - kaksikymmentäkolme
Masennuslääkitys pitää sitten nähdä vain väliaikaisena, pahimman vaiheen ratkaisuna.
Niistä kannattaa hankkiutua eroon ajoissa, sillä ne muuttavat pysyvästi aivokemiaa.
Yritä etsiä iloa elämään, vaikka väkisin. Käännä tuska nauruksi."Yritä etsiä iloa elämään, vaikka väkisin. Käännä tuska nauruksi."
Tätä on pakko kompata, meinasin olla kompaamatta, mutta ei pysty! :)))
- FBo
Jos haluat naisen, hae netistä "Mystery"n kirjoittama kirja, joka sisältää yksinkertaisen (siis niin yksinkertaisen kun se naisten kanssa voi olla ;-) ) mallin siitä miten ensitapaamisesta edetään seksiin.
- Naisasialooseri
Ja jos haluat rahaa niin lue Pekka Herlinin tai Jorma Ollilan kirja niin saat yksinkertaisen mallin miten köyhyydestä edetään miljardööriksi.
Ja tottakai Mystery pääsee etenemään seksiin naisten kanssa, nykyään toki jo pelkällä naistenmiehen maineella, mutta ilman sitäkin hän on komea ja erittäin supliikki mies. Hän on AT-miehen täydellinen vastakohta. Mysterystä ja perus AT-miehestä ei voida puhua samana päivänä.
Ainoat miehet, joilla PUA-jutut toimivat, ovat Mystery ja muut "pyramidin huipulla"olevat rahastajat ja heillä ne toimivat koska he ovat komeita ja heillä toimisi kaikki muukin.
Näytä minulle yksikin PUA-sankari joka on ruma ja jolla ei ole statusta eikä panomiehen mainetta
- 1naarasvaan
Minulla asiat suunnilleen noin huonosti ikää myöten, mutta lääkkeitä en ole tähänikään tarvinnut ja kavereita en kaipaile ja olen itse se joka pitää heihin huonosti yhteyttä. Plussaa sulla enemmän kuin itselläni.
- ukko50vaan
Jos on rahaa niin naista saa aina, siis ihan norminaista ei mitään horoi..
Syy ette saa naista vaikka rahaakin on niin löytynee omasta päänupistas, koetas olla hieman itsevarmempi niin kyllä homma lähtee kulkemaan. "Jos on rahaa niin naista saa aina, siis ihan norminaista"
Äläs nyt jaksa vahvistaa palsta totuutta, että "normaali nainen" on tuollainen. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934