Olen syönyt stefaminelle-merkkisiä e-pillereitä nyt joulukuusta asti ja tähän asti kuukautiset ovat tulleet aina kolmantena välipäivänä levyjen välissä. Nyt niiden olisi pitänyt alkaa lauantaina, mutta niitä ei vieläkään kuulu. Edes vatsakipuja ei ole ollut. Seksiä olen harrastanut viimeksi helmikuussa, minkä jälkeen kuukautiset ovat tulleet kaksi kertaa. Käytimme silloin myös kondomia, joka lopussa jäi roikkumaan sisälleni eikä tullut peniksen mukana pois kuten olisi kuulunut. En usko että sen ohi on kuitenkaan paljoa voinut päästä, koska sen reunat olivat ulkopuolellani koko ajan. Sen ehkäisytehosta ei nyt kuitenkaan ole takuita. Joka tapauksessa minua huolestuttaa miksi kuukautisia ei ole tullut ja voinko olla raskaana, vaikka parit kuukautiset ovat tulleet?
Kuukautisten puuttuminen
Huolestunut____
1
196
Vastaukset
- opiskeleopiskele
Tilanteen selvittämiseksi kannattaa tehdä raskaustesti.
Kyseessä voi olla myös noihin pillereihin liittyvä vuotohäiriö. Siitä on kysymys, jos raskaustesti on negatiivinen. Tutustu pillereiden pakkausselosteeseen.
Miten niin kondomi ei tullut peniksen mukana pois. Ihan kondominkäytön perustietoihin kuuluu, että laukeamisen tai erektion heikkenemisen jälkeen kondomi nipistetään sormilla peniksen ympärille ja penis vedetään sen jälkeen ulos emättimestä. Ei taatusti jää kondomi emättimeen. Tutustu kondomin käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834