Ätmit, ytmit, aisurit, jännämiehet, jyystärikarjut ja valkoritarit, paljonko heitä on prosenteissa miehistä? Aisureita lienee eniten?
Paljonko ätmejä ja ytmejä on?
8
<50
Vastaukset
- siinäpäseon
Aisureita on kaikista eniten teidän likaisessa ja kateuden täyttämässä mielikuvituksessa.
- ystävännneuvo
Miettikää kaikkia niitä miehiä JA NAISIA jotka saa. Elävät onnellisina kumppaniensa kansa. Naivat, rakastavat, kasvattavat lapsiaan. Elävät tasapainoista elämää.
Että kannattaisko teidänkin hommata se lääkitys kuntoon, niin vois päästä elämän syrjään kiinni noiden palstadefessien sijaan.
- Varma.Tieto
Aisureita ja valkoritareita on 60%, ätmejä 20%, ytmejä 10%, jännämiehiä ja jyystärikarjuja 20%.
- Totuuus.on.armoton
Tämän palstan miehistä 90% on alemman tason miehiä.
- totuusontuollajossain
Tämän palstan yhteenkään totuuteen ei voi luottaa.
Varsinkaan sinun viestiisi, totuus on täällä ja ulkona, mutta lähdekritiikkiä pitää käyttää, jonka jokainen fiksu ihminen tajuaa.
- totuusontuollajossain
MGTOW kirjoitti:
Varsinkaan sinun viestiisi, totuus on täällä ja ulkona, mutta lähdekritiikkiä pitää käyttää, jonka jokainen fiksu ihminen tajuaa.
Ufot ovat kaapanneet lähdekritiikin näillä sivuilla.
totuusontuollajossain kirjoitti:
Ufot ovat kaapanneet lähdekritiikin näillä sivuilla.
Oletpas nyt hassulla tuulella, jos näin on kohdallasi päässyt käymään, niin......suosittelen kuitenkin ottamaan vastuun ihan itse siitä lähdekritiikiistä, ei sitä nyt noin heppoisin perustein voi ufojen syyksi laittaa. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973