Minulla on aikapaljon luomia, joten onnistuuko niitten päälle tatuointi vai kannattaako paikkaksi ennemmin valita jossa ei luomia ole?
Jos onnistuu, niin näkyykö luomen veri tatuoinnin läpi?
Tatuointi ja luomet
8
10808
Vastaukset 8
- Angela
Luomien päälle ei saa laitattaa tatuointeja, siinä on todella suuri ihosyöpä riski.
- Anonyymi
Siitä ei niiku itsessään ole suurempi syöpäriski, vaan se tatuointi saattaa vaikeuttaa sen syövän huomaamista kun sitä luomea ei näy.
- ..............
Tatuoija kyllä osaa kiertää luomet, ainakin tummat kuvat onnistuu hyvin. Luomia ei kannata tosiaan tatuoida, luomen rikkoontumisesta voi aiheutua vakaviakin seurauksia.
- Immeinen
Pitää sitten nähtävästi harkita muuta paikkaa tatuoinnille :(
Vai onnistuiskos jos eka poistattas luomet ja sit ottas tatuoinnin?- Minni
Kyllä luomenpoiston jälkeiset arvet peittoon saadaan.Mutta luomet todellakin kierretään tatuoidessa,eivätkä luomet juurikaan kuvasta "silmille hyppää". Käy näyttäytymässä tatuoijalle,kun asiakkaan näkee,niin aina on helpompi antaa opastusta.
- nainen
kun menin tatuointia ottamaan ja olin huolissani luomista, niin tatuoija sanoi että voi tehdä päälle, ei mitään haittaa. voi kökkö jos näin nyt ei sitten olekaan...
- Orkidea
että tatuoijasi vain tarkoitti, että luomenkin kohtaan voi hyvin tatuoida, kunhan kiertää itse luomen, vaikkei sitä ihan noin yksityiskohtaisesti selittänytkään. Miltä kuvasi näyttää, löydätkö luomen sieltä värin keskeltä?
- nainen
Orkidea kirjoitti:
että tatuoijasi vain tarkoitti, että luomenkin kohtaan voi hyvin tatuoida, kunhan kiertää itse luomen, vaikkei sitä ihan noin yksityiskohtaisesti selittänytkään. Miltä kuvasi näyttää, löydätkö luomen sieltä värin keskeltä?
kyllä se sen tatuoinnin siihen päälle teki. noh, ei voi mitään, toivottavasti ei tuu mitään jälkiseuraamuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802087Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661269Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu281149- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa147897- 101850
- 45737
- 62726
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682