Perse kuvat levii

Mäoonnolannuitteni

Siis olen siirtymässä ylä asteelle ensi syksynä ja mun on pakko kertoa tää jollekin siis mulla levis ensin yksi persekuva missä ei kyllä näy naamaa ja oli paljas peppu siinä kuvassa. Se kuvan otto tapahtui sitten silleen kun paraskaverini ja 2 poikaa meidän luokalta tuli meille ja olen pitkään ollut ihastunut toiseen pojista ja poika on kiinnostunu parhaasta kaveristani ja paras kaverini hänestä niinmpä pyysin parasta kaveriani ottamaan kuva perseestäni pojat olivat eri huoneessa kylläkin ja sit otettii se kuva ja ne pojat ties mun pääsykoodin ja lähettine itselleen vessassa jonne lukkiutuivat ja niimpä seuraavana päivänä se oli levinnyt meidän rinnakkais luokkalaisille ja meidän luokkalaisille onneksi oli perjantai joka oli vielä 2 tuntinen koulu pv ja niimpä se on levinnyt kaikille kaupunkien ala asteille ja pahinta on että kaikki nauraa sille et mulla on läski perse ja ei mulla ole mutta monet haukkuu Muo läskiks vaikka olen normaali kokoinen en edel pyöreä ja halusin että se kuva otetaan jotta mun ihastukseni kiinnittäisi huomiota mihun mutta ei auttanut yhtään vaan nauraa mulle ja mä murruin. 6 muuta pese kuvaa otin vielä joista 4 lähetin ihastukselleni mutta laittoi vaan jaa viestissä ja 2 laitoin yhdelle toiselle pojalle joka on tulossa mun tuleval yläaste luokalle. Ja se kehys mun perset mutta se vaan laitto nii ja pyys lisää niit ja levitti niitte koulul eri koulus siis ku mä mut ei onneks kertonu mun nimee. Oon kertonu äitil vaan yhest kuvast en uskalla toisist ja sit on sellanen video mis imitoin banaanilla mite otetaa suihin siis ihan läpäl vaan eikä se video ollu kauhee paha sillee mut näin jälki käteen Muo nolottaa paljon ja kiitos mu yhden hyvän ystävän se tuleva luokkalainen sai tietää niist 5 persekuvast mä lähetin sil 2 jälkikäteen kun se pyysi en tiiä miks ja ei loppunu tähä sot mun ihastus viel löys yhen kuvan mun kamerarullast ennen persekuvii siis se kuva oli otettu wc pyntyst täynnä rippee se ei ollu mun kuva se oli netist otettu ja se ei uskoni Muo ja sano kaikil luokkalaisil et se olis muka mun mut asia ei oo nii!!!! Ja pelkään et se kertoo kaikil ylä asteel ku tulee samaa kouluu ja nii ja sit kusin kans housuu ku se mu paras kaveri oli ja ihastus ja yks toine jätkä nii me luettii Rippe tarinoi ja oli kauhee kusi hätä siin sit lirahti vähä. Mut se on jo vanha juttu. Mut ne mun 2 oarhaint kaverii on sanonu et ne ei ehkä aio hengaa munkaa siel yöäasteel koska oon nolannu itteni nii pahasti tulee siis samal luokal oon tosi paljon miettiny et vois vaa karata ennen ku koulu alkaa koska en voi mennä sinne Muo aletaa kiusaa ja kaikkee

1

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaöpersekuvatyttö

Vielä lisäykseksi paska kuvaan nii se lähetti se mun kännykästä ittellee ja mun kaveri tyttö siis paraskaveri tekee mitä vaa ku se mun ihastus pyytää nii se esti Muo ottamast mun kännykkää ja se on sen syytä olisin muute saanu sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe