Opetelkaa keskustelemaan!

Chat-nainen

1) Voit aloittaa chatissä privassa keskustelun muullakin, kuin 'millanen oot', 'haluutko seksiöä'. Ihan oikeesti, onko se niin vaikeeta? Aloita vaikka kertomalla millainen ITSE olet ja mitä olet hakemassa ja kysy SITTEN millainen mä oon.

2) Se, että keskustelen kanssasi ei tarkoita sitä että haluan sut tänne nyt ja heti, jos et itse kerro itsestäs yhtään mitään.

3) KUVAN VAIHTO. Jos uskallat tavata ihmisen KASVOTUSTEN, niin sä uskallat ja voit myös laittaa kasvokuvasi sille ennen tapaamista.

9

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pkele

Minä en kuviani millekään kurahaaroille lähetä

• Millainen tuo chat on ja mitäs siellä lörpöttelette?

En ole edes miettinyt, miten tuo toimii, mutta onko siellä jotain eri "ketjuja" vai kaikki sikin sokin, esim, harraste jne....?

• tääonsuosittu

• tääonsuosittu kirjoitti:

http://www.livechat.fi/

Onko trolli touhua, niin kuin täällä palstallakin.....vastaan itselleni: luultavasti. :D

• Kokeiltuon
        MGTOW kirjoitti:

Onko trolli touhua, niin kuin täällä palstallakin.....vastaan itselleni: luultavasti. :D

Trolleja nyt on ihan kaikkialla, mutta on siellä ihan oikeitakin sinkkunaisia joukossa

• suomi_mies_rulaa

Mahtaisikohan johtua siitä, että 80 prosenttia (karkea arvio) hakee vaan SITÄ chatista..Ja joku oli tutkinut asiaa, että jos seksiä haluaa on "tuottavampaa" kysyä sitä heti että oisko meininkijä, eikä lörpötellä, eli jos ei pelaa ei voi voittaa ;) Harmillista kyllä joskus itsekkin tapan aikaa chatissa ja aika pian poistun kun kymmenes mies kyselee onko kostee p***u jo...

• Jeos, en jaksa lähteä edes keskustelemaan, kun luultavasti sielläkin liikaa "pojuja" naisten "hepeneissä". :D

Leikki se on h...........

• Kilttiatm

Naisel kun lähettää kuvan niin nainen lopettaa yhteydet heti. Se on naisille se ulkonäkö tärkeintä miehssä.

• 1) Entä jos ei kiinnosta aloittaa chatissa yksityiskeskustelua muuten kuin millainen olet tai haluatko seksiä?. Kun joku haluaa jutella yksityisesti ja tiedustelee millainen olet, haluaa hän jonkinlaisen mielikuvan henkilöstä kenelle juttelee, näin ollen voi tuottaa mielikuvia annetusta informaatiosta ja itse keskustelusta jolloin aivot hoitaa loput mahdollisesta enemmästä kiinnostuksesta. Haluatko seksiä, haluaa välttää turhat 6kk tai pidemmät kalastelu yritykset päästen helpommalla, mutta valitettavasti oman käden oikeus ei jaksa miellyttää.

Itsenä myyminen aloitteen tekemällä on varmaan yksi mailman huonoin ohje. Hei, olen mies, mua panettaa, etsin panoseuraa... Eli sama efekti toistuu silti tai olen xxxcm pitkä ja painan xxkg ja kuva vehkeestä.

Mitä jos ohjeistat juttelemaan avoimesti ihan kaikille (sukupuolille) ja mikäli jonkun (vastakkaisen sukupuolen) kanssa juttu toimii tai ajatukset kohtaa, siirrytte sitten vasta yksityiseen keskusteluun? Loppupeleissä valtaosan tarkoitus on loppujenlopuksi lisääntyä, joten? Harva siellä vain jutustelee mukavia ja tuhlaa aikaa.

"2) Se, että keskustelen kanssasi ei tarkoita sitä että haluan sut tänne nyt ja heti, jos et itse kerro itsestäs yhtään mitään."

Nyt varmasti mietit, ei olisi pitänyt kirjoittaa noin, noin ei olisi pitänyt kirjoittaa. :D
      Mikäli kerron itsestäni jotain, haluat mut sinne nyt ja heti.... Käänteisesti tulkittuna.

3) Kuvan vaihtaminen saattaa olla este sovitulle tapaamiselle. Myös jostakin kumman syystä toisen osapuolen kuva on noin 5-vuotta vanha, tarkoin valittu, ns. paras päältä edustavimmasta päästä. Tapaaminen ilman kuvanvaihtoa lisää sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun ei tule estettä tapaamiselle ko. kuvan perusteella mitä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      134
      4615
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3253
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2972
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2558
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1774
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1565
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1526
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22
      1421
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15