Kaikki tietävät että miesihanne on kivikauden heimon paras metsästäjä: pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen. Nykymuodin mukainen versio alfamiehestä on farkkuihin pukeutunut mainostoimiston tj:nä 15 000 eur/kk tienaava mutta silti rento sänkileuka.
Moni nainen kertoo ettei ole väliä jos mies on vähän tukeva, itseasiassa sekin on muotia 30 naisten keskuudessa. Turvallinen kodin remppaja joka ei jätä vaikka naisen markkina-arvo vähenee kilot lisääntyvät.
Mutta. Naiset jättävät aina mainitsematta sen todellisen ATM-miestyypin. Miehen joka on fyysisesti pienikokoinen. Miehen joka on lyhyt. Jolla on pienet kädet, pienet kasvot, luonnostaan kapeat hartiat. Nämähän ovat asioita joita on mahdotonta tai lähes mahdotonta muuttaa edes bodaamalla.
Mitäs naiset ovat sellaisesta miehestä mieltä? Ja rehellisesti kiitos.
Pienikokoiset miehet
92
1420
Vastaukset
- ei-maha-mittää
Ei nappaa.
- VastauksetTässä
"Varmasti sopiva monellekin pienelle naiselle, mutta ei minulle koska olen itse isokokoinen ja haluan tuntea itseni pieneksi miehen rinnalla"
"Varmasti sopiva monellekin isolle naiselle, mutta ei minulle koska olen itse pienikokoinen ja haluan tuntea itseni turvatuksi miehen rinnalla"- Naisasialooseri
Turvallisuuden illuusio kuten lentokoneen hätäuloskäynti 100000 metrissä.
- ATMaisteri
Naisasialooseri kirjoitti:
Turvallisuuden illuusio kuten lentokoneen hätäuloskäynti 100000 metrissä.
Ei vain illuusio vaan sen lisäksi täysin nurinkurinen ajatus. Ylivoimaisesti suurin osa väkivallasta naisia kohtaan tapahtuu kotona. Tapaukset joissa miehen seurassa kulkevan naisen kimppuun hyökätään, riippumatta miehen koosta, ovat äärimmäisen harvinaisia.
Mutta se on Se Tunne, "kemia". Kivikautinen vaisto kun sanoo että turvallisin mies on se testosteronia uhkuva valloittaja joka laittoi kyläpäällikön pään seipään nokkaan ja otti heimon kauneimman naisen rajusti ja lupaa kysymättä.
- RumaJaTurhaIhminen
:( tulee vaan pahamieli näitä lukiessa. Ihmiset on kaikki pahoja ja ajattelee vaan pahaa ja rahaa. Ja ulkonäköä ja kaikkea ihan liikaa. En olisi halunnut tätäkään avausta lukea.
Miksihän kiusaan itseäni tällä palstalla!? Miksi "rumatkin" syrjii rumaa :( - rehellinen_mielipide
Kerroinkin jo tuolla aiemmin, että mielestäni pienikokoiset miehet ovat usein "söpöjä". Tai jotenkin muuten selittämättömällä tavalla puoleensavetäviä. En tiedä mistä tämä johtuu. Ehkä haluan tasa-arvoisen suhteen miehen kanssa, ja alitajuisesti oletan, että sellainen voisi olla mahdollista pienikokoisemman miehen kanssa.
Pidän hyvin harvoin pitkistä tai lihaksikkaista miehistä. Miehen tulee olla hoikka, ja mielellään keskipituinen tai lyhyt. Mä pidän pienistä miehistä, isot suorastaan pelottavat mua. Mies voi olla myös androgyynillä tavalla erittäin kaunis ja kiehtova. Mulle tärkeintä miehessä on kuitenkin älykkyys ja luonne.
- Kemiatonmies
Harmi vain kun olet WGTOW :)
- saaatttaaantaas
Kemiatonmies kirjoitti:
Harmi vain kun olet WGTOW :)
mikä se on??
- kannataapysyäkaukana
saaatttaaantaas kirjoitti:
mikä se on??
varmaan joku vitun femakko!
saaatttaaantaas kirjoitti:
mikä se on??
Omilla aivoilla ajatteleva nainen, joka on oma itsensä yksilönä, välittämättä liikaa ulkoisesta "painostuksesta", eli ei alistu muottiin, tiedostaa itsensä ja tarpeensa, löytää vastaukset itsestään ja tietää mikä on itselle hyväksi ja mikä ei......
Jotain omia ajatuksia siskostani. :DVeli osui naulan kantaan. Jos omien aivojen käyttäminen, parisuhdepeleistä ja muoti-ilmiöistä pois jättäytyminen tekee minusta femakon, niin olkoon. En kyllä pidä itseäni feministinä, arvostan miehiä ja naisia enkä halua kummankaan sukupuolen ylivaltaa. Ja jos se yhtään helpottaa teitä kahta kommentoijaa, niin epäfemakkomaisesti mulla on pitkät hiukset ja käytän mekkoja :D
- pääpilvissä
Olen 178 cm nainen ja minua miellyttää myös pienet miehet. Juuri nyt heilastelen yhden itseäni n. 15 cm lyhyemmän puolikaljun kapeaharteisen tyypin kanssa. Ihana mies! Hyvät jutut, mahtava elämänasenne ja loistava sängyssä. Ainut ärsyttävä asia on että hän kysyy viikottain haittaako se että hän on niin lyhyt. Ei haittaa!!!
- PKK72
Valitettavasti ei nappaa. Mitä mahdat tarkoittaa nim. RumaJaTurhaIhminen sillä, että "rumatkin syrjii rumaa"? Mikä sinusta sitten on naisessa "rumaa"? Joillekin vaan pienikokoinen mies on ehdoton ei, sinulle naisessa varmaan on myös jotain mikä ei vaan nappaa.
- Naisasialooseri
Jos olet itse pieni nainen niin sinulle kuuluu pieni mies. Jos olet joku tonnikeiju niin sitten ymmärrän, että haluat ison miehen jotta voisit kuvitella olevasi naisellinen
- yunaG
Jos on hyvä asenne elämään ja maailmankatsomus kohtaa - ihastun herkästi. :) yleensä on tämän tyyppiset miehet on vain joku onnellinen ehtinyt kerätä talteen.
- Halaja
"Miehen joka on fyysisesti pienikokoinen. Miehen joka on lyhyt. Jolla on pienet kädet, pienet kasvot, luonnostaan kapeat hartiat. Nämähän ovat asioita joita on mahdotonta tai lähes mahdotonta muuttaa edes bodaamalla."
Miksi näitä pitäisi muuttaa? Onko aloittajalla käsitys, että naisen saanti on näistä kiinni?
Vaan kun ei ole! Kannattaa tutustua alan neuvoihin: Love Systems, Mystery... En suosittele maksamaan mitään, vaan noiden neuvoja on kyllä tarjolla ilmaiseksikin neuvokkaalle googlailijalle.- Ex--PUA
Mystery on itse pari metrinen mies. Sen side kick, Style, oli lyhyt, mutta rikas ja omaa statusta.
- expuavetääkäteenpalstal
Ex--PUA kirjoitti:
Mystery on itse pari metrinen mies. Sen side kick, Style, oli lyhyt, mutta rikas ja omaa statusta.
jepjep, kyll kuulttilainen tietää.
- ATMaisteri
Osa naisista (lue: vähemmistö) tykkää pienikokoisista miehistä. Nämä naiset kylläkin ovat lähes poikkeuksetta ätnejä, jotka eivät saa pitkää/komeaa/leveäharteista/jykeväleukaista suosittua menestyjää.
Outo sattuma, eikö olekin?
En tunne yhtään edes suhteellisen kaunista naista joka tykkää pienikokoisista miehistä. He kaikki haluavat sen saman miehen, vähän eri paketissa.
Tämä mekanismi on tutkittu miehillä, jotka useammin lähestyvät oman tasoisiaan - naisten tyypillisesti halutessa sen parhaan miehen, vaikka oma taso ei riittäisi. On positiivista huomata että osa naisistakin alitajuisesti viehättyy miehistä joiden saamiseen heillä on realistisia mahdollisuuksia.- rehellinen_mielipide
Viehätyn alitajuisesti pienikokoisista miehistä todennäköisesti siksi, että haluan tasa-arvoisen suhteen. Toisaalta myös siksi, että pidän myös ns. androgyyneistä miehistä. En siksi, että minulla ei olisi mahdollisuutta muuhun. Itse asiassa suurikokoiset, miehekkäät miehet ovat aina olleet minusta paljon kiinnostuneempia kuin pienikokoiset (tai androgyynit). Minulla on siis mahdollisuus myös johonkin "parempaan" kuin pienikokoinen mies. Vaikka omasta mielestäni tuo "paremmuus" ei suuren koon mukaan määräydykään.
Teoriasi ei siis päde kaikkiin. Toki jos otamme huomioon naisten yleisen preferenssin "heimon parhaan metsästäjän" hankkimiseksi, voidaan sanoa, että monet pienikokoisista miehistä pitävät naiset ovat ätnejä. - ATMaisteri
rehellinen_mielipide kirjoitti:
Viehätyn alitajuisesti pienikokoisista miehistä todennäköisesti siksi, että haluan tasa-arvoisen suhteen. Toisaalta myös siksi, että pidän myös ns. androgyyneistä miehistä. En siksi, että minulla ei olisi mahdollisuutta muuhun. Itse asiassa suurikokoiset, miehekkäät miehet ovat aina olleet minusta paljon kiinnostuneempia kuin pienikokoiset (tai androgyynit). Minulla on siis mahdollisuus myös johonkin "parempaan" kuin pienikokoinen mies. Vaikka omasta mielestäni tuo "paremmuus" ei suuren koon mukaan määräydykään.
Teoriasi ei siis päde kaikkiin. Toki jos otamme huomioon naisten yleisen preferenssin "heimon parhaan metsästäjän" hankkimiseksi, voidaan sanoa, että monet pienikokoisista miehistä pitävät naiset ovat ätnejä.Esittäisin kaksi tarkentavaa kysymystä:
1. Minkä kokoinen itse olet? Ts. onko pienikokoinen mies kuitenkin isompi verrattuna sinuun?
2. Minkä ikäinen olet? Nuoremmilla naisilla toiveissa tuntuu olevan enemmän varianssia, 30 naisten miesianteen ollessa käytännössä universaalisti se 1212:n mainitsema farkkuihin pukeutunut rento "miehen kokoinen mies"...
Paremmuus tarkoittaa markkina-arvoa, eli keskimääräisesti useammat naiset/tasokkaammmat naiset ovat kiinnostuneita isommasta miehestä kuin pienemmästä miehestä. Yksittäisen ihmisen preferenssit eivät muuta asiaa, vaan enemmistö päättää. - PKK72
1. Itse 163 cm. Miehen pituus ei saisi olla lähellä omaani.
2. 40 v. - rehellinen_mielipide
ATMaisteri kirjoitti:
Esittäisin kaksi tarkentavaa kysymystä:
1. Minkä kokoinen itse olet? Ts. onko pienikokoinen mies kuitenkin isompi verrattuna sinuun?
2. Minkä ikäinen olet? Nuoremmilla naisilla toiveissa tuntuu olevan enemmän varianssia, 30 naisten miesianteen ollessa käytännössä universaalisti se 1212:n mainitsema farkkuihin pukeutunut rento "miehen kokoinen mies"...
Paremmuus tarkoittaa markkina-arvoa, eli keskimääräisesti useammat naiset/tasokkaammmat naiset ovat kiinnostuneita isommasta miehestä kuin pienemmästä miehestä. Yksittäisen ihmisen preferenssit eivät muuta asiaa, vaan enemmistö päättää.1. Olen suomalaisittain keskimittainen (n. 165 cm) ja ruumiinrakenteeltani hento. Tästä voimme päätellä, että kaikkein pienikokoisimmat miehet ovat suunnilleen itseni kokoisia, joskin ehkä hieman harteikkaampia.
2. Tällä hetkellä olen keski-ikäinen, ja tämä mieltymykseni pienikokoisiin ja/tai androgyyneihin miehiin on ollut minulla läpi koko ikäni. Kyseessä ei kuitenkaan ole fetissi, sillä nämä ominaisuudet ovat vain joitakin niistä lukuisista ominaisuuksista jotka voivat miehessä viehättää. Tuollainen 30 ryhmän suosiossa oleva pulskea remontti-reiska ei tosin viehätä ollenkaan. :)
Seikka että ns. tasokkaammat naiset eivät ole, tai vaikuta olevan kiinnostuneita pienikokoisista miehistä, voi liittyä heidän sosiaaliseen statukseensa: naisen on häpeällistä näyttäytyä itseään pienikokoisemman miehen seurassa, kuten myös miehen on häpeällistä näyttäytyä itseään suurikokoisemman naisen seurassa. Näin ainakin kaikkein ahdasmielisimmissä piireissä. Voi siis olla, että hyvinkin moni ns. tasokkaista naisista tuntee vetoa pienikokoisempiin miehiin, tai ainakin itsensä kokoisiin, mutta salaavat/kieltävät asian. - Kemiatonmies
Erittäin hyviä kirjoituksia nimimerkiltä rehellinen_mielipide.
Toivottavasti kirjoitat palstalle jatkossakin, on harvinaista että nainen myöntää tai ymmärtää tekijöiden kuten statuksen merkityksen parinvalinnassa. - rehellinen_mielipide
Kemiatonmies kirjoitti:
Erittäin hyviä kirjoituksia nimimerkiltä rehellinen_mielipide.
Toivottavasti kirjoitat palstalle jatkossakin, on harvinaista että nainen myöntää tai ymmärtää tekijöiden kuten statuksen merkityksen parinvalinnassa.Kiitos kohteliaisuudesta. Kirjoittelen täällä ihan mielelläni, erityisesti silloin kun voin olla rehelinen. :)
- kutenkaikkinaiset
Kiitos kohteliaisuudesta. Kirjoittelen täällä ihan mielelläni, erityisesti silloin kun voin olla rehelinen. :)
huora sinä olet etkä rehellinen.
- oletkurppa
Kiitos kohteliaisuudesta. Kirjoittelen täällä ihan mielelläni, erityisesti silloin kun voin olla rehelinen. :)
Tänne veljeskuntaan ei tarvita enää naisia. Tiedäkkin se!!
- rehellinen_mielipide
kutenkaikkinaiset kirjoitti:
huora sinä olet etkä rehellinen.
Päivän paras vitsi. En ole koskaan pettänyt ketään.
- varmatieto
Päivän paras vitsi. En ole koskaan pettänyt ketään.
tämä on mies. tuli tänne jallittaa naisena muka ;)
- rehellinen_mielipide
varmatieto kirjoitti:
tämä on mies. tuli tänne jallittaa naisena muka ;)
Mihin tämän johtopäätöksesi perustat? Siihenkö, että ajattelen ja kirjoitan naisille epätyypilliseen tapaan?
- rehellinen_mielipide
oletkurppa kirjoitti:
Tänne veljeskuntaan ei tarvita enää naisia. Tiedäkkin se!!
Jaa, enpäs tiennytkään, että tämä on kaikkien mies-sinkkujen oma palsta... Hassua kuinka ylläpito on ohittanut tällaisen. :)
- lyhytmieseikelpaa
Jaa, enpäs tiennytkään, että tämä on kaikkien mies-sinkkujen oma palsta... Hassua kuinka ylläpito on ohittanut tällaisen. :)
äläs ala viisastelemaan.
- lyhytmieskelpaa
lyhytmieseikelpaa kirjoitti:
äläs ala viisastelemaan.
Argumentti johon turvaudutaan, kun muuta ei enää ole jäljellä...
- VeliÄtmi
Nimim. rehellinen mielipide kirjoittaa analyyttisesti, myöntää naisten pitävän statuksesta ja seuraavan kivikautisia vaistoja. Hän on sukupuolestaan ja iästään huolimatta liittolaisemme.
- manlet
1. Olen suomalaisittain keskimittainen (n. 165 cm) ja ruumiinrakenteeltani hento. Tästä voimme päätellä, että kaikkein pienikokoisimmat miehet ovat suunnilleen itseni kokoisia, joskin ehkä hieman harteikkaampia.
2. Tällä hetkellä olen keski-ikäinen, ja tämä mieltymykseni pienikokoisiin ja/tai androgyyneihin miehiin on ollut minulla läpi koko ikäni. Kyseessä ei kuitenkaan ole fetissi, sillä nämä ominaisuudet ovat vain joitakin niistä lukuisista ominaisuuksista jotka voivat miehessä viehättää. Tuollainen 30 ryhmän suosiossa oleva pulskea remontti-reiska ei tosin viehätä ollenkaan. :)
Seikka että ns. tasokkaammat naiset eivät ole, tai vaikuta olevan kiinnostuneita pienikokoisista miehistä, voi liittyä heidän sosiaaliseen statukseensa: naisen on häpeällistä näyttäytyä itseään pienikokoisemman miehen seurassa, kuten myös miehen on häpeällistä näyttäytyä itseään suurikokoisemman naisen seurassa. Näin ainakin kaikkein ahdasmielisimmissä piireissä. Voi siis olla, että hyvinkin moni ns. tasokkaista naisista tuntee vetoa pienikokoisempiin miehiin, tai ainakin itsensä kokoisiin, mutta salaavat/kieltävät asian.Minäkin kysyn.
1) mitä tarkoittaa keski-ikäinen?
2) miten arvioisit kauneutesi asteikolla 1-10? - se_jolta_kysyit
manlet kirjoitti:
Minäkin kysyn.
1) mitä tarkoittaa keski-ikäinen?
2) miten arvioisit kauneutesi asteikolla 1-10?1) 35-50 vuotiasta
2) Nuorena 7 nyt 5, koska olen päästänyt itseni repsahtamaan. Tarkoitus ryhtyä korjaustoimenpiteisiin ennemmin tai myöhemmin. - 1212
se_jolta_kysyit kirjoitti:
1) 35-50 vuotiasta
2) Nuorena 7 nyt 5, koska olen päästänyt itseni repsahtamaan. Tarkoitus ryhtyä korjaustoimenpiteisiin ennemmin tai myöhemmin.Uteliaisuudesta kysyisin tarkoitatko 7/5 omaan ikäluokkaasi verrattuna, vai absoluuttisesti kaikkiin naisiin verrattuna? Jos mietitään absoluuttisesti, 7 -> 5 vastaisi mielestäni normaalia tasonlaskua ikävuosina 20v -> 35v.
Onnea kuitenkin korjaustoimenpiteisiin, kirjoituksesi ovat fiksuja ja sinusta saa muutenkin positiivisen vaikutelman joten toivottavasti taso nousee ja löydät kivan pienikokoisen miehen :) - se_jolta_kysyit
1212 kirjoitti:
Uteliaisuudesta kysyisin tarkoitatko 7/5 omaan ikäluokkaasi verrattuna, vai absoluuttisesti kaikkiin naisiin verrattuna? Jos mietitään absoluuttisesti, 7 -> 5 vastaisi mielestäni normaalia tasonlaskua ikävuosina 20v -> 35v.
Onnea kuitenkin korjaustoimenpiteisiin, kirjoituksesi ovat fiksuja ja sinusta saa muutenkin positiivisen vaikutelman joten toivottavasti taso nousee ja löydät kivan pienikokoisen miehen :)Tarkoitin molemmissa tapauksissa omaan ikäluokkaani verrattuna, eli siis nuorten naisten (20-30 v.) kategoriassa 7 ja keski-ikäisten naisten kategoriassa 5.
Kiitos kannustuksesta. Toivon löytäväni tasokkaan pienikokoisen ja/tai androgyynin miehen joskus tulevaisuudessa. - 1212
se_jolta_kysyit kirjoitti:
Tarkoitin molemmissa tapauksissa omaan ikäluokkaani verrattuna, eli siis nuorten naisten (20-30 v.) kategoriassa 7 ja keski-ikäisten naisten kategoriassa 5.
Kiitos kannustuksesta. Toivon löytäväni tasokkaan pienikokoisen ja/tai androgyynin miehen joskus tulevaisuudessa.Miltä näyttää androgyyni mies?
Ja miten määrittelet tasokkuuden? - se_jolta_kysyit
1212 kirjoitti:
Miltä näyttää androgyyni mies?
Ja miten määrittelet tasokkuuden?Androgyyni mies, kuten myös androgyyni nainen on henkilö, joka on ikään kuin "sukupuolten välissä". Henkilöllä on sekä feminiinisiä että maskuliinisia piirteitä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että esim. lyhyt/pienikokoinen mies olisi automaattisesti androgyyni, hän voi olla muilta ominaisuuksiltaan hyvinkin maskuliininen.
Tasokkuus voi tarkoittaa montaa eri asiaa, henkilöstä riippuen. Omalla kohdallani "tasokkuus" tarkoittaa sitä, että mies on fyysisesti, esim. kasvonpiirteiltään, sekä henkisesti, omien mieltymysteni mukainen. Hänen ei siis tarvitse olla rikas tai menestyvä, jotka ovat tasokkuuden yleisiä määritelmiä. se_jolta_kysyit kirjoitti:
Androgyyni mies, kuten myös androgyyni nainen on henkilö, joka on ikään kuin "sukupuolten välissä". Henkilöllä on sekä feminiinisiä että maskuliinisia piirteitä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että esim. lyhyt/pienikokoinen mies olisi automaattisesti androgyyni, hän voi olla muilta ominaisuuksiltaan hyvinkin maskuliininen.
Tasokkuus voi tarkoittaa montaa eri asiaa, henkilöstä riippuen. Omalla kohdallani "tasokkuus" tarkoittaa sitä, että mies on fyysisesti, esim. kasvonpiirteiltään, sekä henkisesti, omien mieltymysteni mukainen. Hänen ei siis tarvitse olla rikas tai menestyvä, jotka ovat tasokkuuden yleisiä määritelmiä.Oman polun kulkija, ihana sellainen! :)
- 6niin7näin
Kerroit, ettet tunne ainuttakaan pienikokoista miestä, jolla olisi edes kohtuullisen näköinen nainen. No, esimerkiksi laulaja Anna Abreun aviomies on mielestäni alle 170 cm. Kuitenkin Anna Abreuta voisi pitää yleisesti ottaen hyvänä saaliina ulkonäön, iän, aseman ja tulojen suhteen.
- ikävä.akia
6niin7näin kirjoitti:
Kerroit, ettet tunne ainuttakaan pienikokoista miestä, jolla olisi edes kohtuullisen näköinen nainen. No, esimerkiksi laulaja Anna Abreun aviomies on mielestäni alle 170 cm. Kuitenkin Anna Abreuta voisi pitää yleisesti ottaen hyvänä saaliina ulkonäön, iän, aseman ja tulojen suhteen.
Aki Sirkesalokin oli ;(
- elämä_on_julmaa
ikävä.akia kirjoitti:
Aki Sirkesalokin oli ;(
Näin kerran Aki Sirkesalon junassa, matkalla Helsinkiin. Hänellä tuntui olevan sanoitusvihko kädessään. Hän näytti mielestäni poissaolevalta, katsellessaan junan ikkunasta ulos. Aina kun muistan tuon "kohtaamisen", järkytyn hieman, ajatellen että siinä hän istui, miettien kenties tulevaa levyään, tietämättä että parin vuoden päästä hän menehtyy ikävässä onnettomuudessa.
- nainevastaa
ATMaisteri kirjoitti:
Esittäisin kaksi tarkentavaa kysymystä:
Paremmuus tarkoittaa markkina-arvoa, eli keskimääräisesti useammat naiset/tasokkaammmat naiset ovat kiinnostuneita isommasta miehestä kuin pienemmästä miehestä. Yksittäisen ihmisen preferenssit eivät muuta asiaa, vaan enemmistö päättää.Oon ihan toinen tyyppi, mutta vastaan:
1. Oma pituus alle 160 cm.
2. Oma ikä 30 .
Edellinen panosuhde (huom. ei parisuhde, koska mies ei halunnut) alle 170cm:n miehen kanssa, nyt mut haluais parisuhteeseen 190 pitkä mies. Mites ne pituudet ja statukset? ;)
- Pieni_mies_on_NAINEN
Pieniä miehiä hässitään KARJUJEN toimesta. Luonnon laki.
- pennywise
taitaa tää luonnonlaki olla sun oma fantasia.....
- TietääköKukaan
Laasanen on Jumala. Se kertoo, että sillon on ruma atm jos on hintelä ja alle 180cm ja naiseus on olla alle 25 ja kaunis. Rakkaus ei ole soveliasta, kuin edellämainittuihin kriteereihin sopiville!
Ottaako Laasanen vastuun sitten näistä itsemurhista joita rumat ihmiset tekevät. - tryryryryr
hobitit..? :3
- Kiusataansitten
Onko kiva kiusata asiasta mille ei itse mitään voi eli lyhyydestä? Miksi sä olet ätmi? Onko ruma naama?
- hermostuist
vedit herneen liia nopeaa nenääs :3
- ätmel
Tuolla toisessa ketjussa on käytännössä pelkästään vastauksia, jossa solakka homppelipoika ei millään kelpaa, koska ei ole riittävän miehekäs. Tässä ketjussa onkin sitten lähes pelkästään vastauksia, joiden mukaan pieni mies on paras. Vastaajien valikoituminen on aika erikoinen ilmiö.
- FeijaTheManne
Naiset vaan valehtelee ja mielistelee. Vituttaa niin et ei mitään rajaa taas. Sanoo yhtä ja tekee toista Kaikki huorat!!!
No jaa. Kyllähän minä siinä mielessä olen vähän pituusnatsi että jos nyt olisi varaa valita niin toivoisin miehen olevan vähän itseäni pitempi ja painavampi (mikä ei tosiaan mikään kovin suuri vaatimus ole).
Mutta sitten taas live-elämässä on tullut törmättyä moniin jokseenkin itseni pituisiin tai jopa lyhyempiin miehiin joita en yksinkertaisesti huomannut mitenkään poikkeuksellisen lyhyiksi koska heille se lyhyytensä ei selvästikään ollut mikään issue. Yhteistä näille miehille toki oli hyvä itsetunto ja se että olivat varattuja (muuten olisivat kelvanneet minullekin).
Eli ei se pituus käytännössä kuitenkaan minulle niin oleellinen asia tunnu olevan, kunhan mies ei samalla ole liian laiha. Pieniin ja kovin hoikkiin miehiin en ole kyllä koskaan tuntenut vetoa, vaan he vaikuttavat jotenkin niin lapsilta ettei heistä oikein pysty kiinnostumaan. Ei tietty mikään lyhyt punkerokaan ole mieleeni, mutta semmoinen miehen normaalipainoinen (esim. 170cm/70kg) olisi jo vallan hyvä.- ätmel
Kuinka pitkä olet? Oletin sinut jostain syystä aina yli 170-senttiseksi.
- Kemiatonmies
Ideaalipaino 170cm miehelle on 58-72kg.
Sinun hyväksymäsi minimi on siis normaalipainon ylärajoilla.
Tarkoittaako tämä että miehen tulisi olla:
- hieman pyöreä?
- erittäin atleettinen? - 1212
Keskivertomies on kylläkin tuota vähän pulleampi. Taisi stellaria funtsia että otetaan terveellisen painoinen mies, lisätään sille lihaksia ja kyllähän se mahdollisesti kelpaisi rimaa hipoen ;)
Tässä keskivertomiehen vartalo, ikäluokassa 30-39v. BMI 29 (170cm/70kg = BMI vajaat 25).
http://cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/USA-Frontmanmain.jpg.jpg
Kelpaisiko stellarialle...? Kemiatonmies kirjoitti:
Ideaalipaino 170cm miehelle on 58-72kg.
Sinun hyväksymäsi minimi on siis normaalipainon ylärajoilla.
Tarkoittaako tämä että miehen tulisi olla:
- hieman pyöreä?
- erittäin atleettinen?Kyllä tuo 58kg on jo aika riuku tuon pituiseksi mieheksi. Paras olisi semmoinen ”normaalikroppainen” jolla olisi lihaksia sen verran että jaksaa liikkua kunnolla, mutta ei kuitenkaan mikään kuivettunut rasvaprosenttiaan kyttäävä salihiiri, vaan mielummin sitten vaikka vähän rasvaa niiden lihasten päällä.
1212 kirjoitti:
Keskivertomies on kylläkin tuota vähän pulleampi. Taisi stellaria funtsia että otetaan terveellisen painoinen mies, lisätään sille lihaksia ja kyllähän se mahdollisesti kelpaisi rimaa hipoen ;)
Tässä keskivertomiehen vartalo, ikäluokassa 30-39v. BMI 29 (170cm/70kg = BMI vajaat 25).
http://cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/USA-Frontmanmain.jpg.jpg
Kelpaisiko stellarialle...?No ei tuo nyt varsinaisesti liian läski ole, kunhan olisi vähän enempi niitä lihaksiakin. Tuo mies ei oikein näytä sellaiselta että jaksaisi minun perässäni roikkua vaelluksella tai maastopyöräillessä. Mutta äkkiäkös se kunto kasvaa ja lihaksia tulee rasvan tilalle jos vain löytää itselleen mielekkäitä liikuntalajeja.
- 1212
Stellaria81 et oikein ymmärrä.
Keskiverto mies on ylipainoinen. Keskivertomiehellä ei ole suuremmin lihaksia. Mies jota tarkoitat "normaalikroppaisella" on lähempänä ideaalia, sellaista joka liikkuu ja käy salilla. Sellaisia miehiä totta kai on, mutta he ovat fyysisesti reippaasti keskivertoa parempia. 30 ikäluokassa varmaankin top 10-20%. Sellaiset miehet ovat kysyttyä tavaraa, usein ytmejä.
Jos uskomme tasoteoriaan, ja miksemme uskoisi, saadaksesi tällaisen miehen sinun tulee olla keskivertoa huomattavasti parempi nainen. Luonnollisesti jos mietitään fyysisiä ominaisuuksia, miehet katsovat eri asioita. Jos miehen tasoa nostaa lihaksikkuus/jäntevyys...naisella eduksi on hyvät tissit ja hyvä peppu, hyvä iho, vahvat hiukset, jne. Mieluummin naisellisen muodokas kuin lihaksikas/jäntevä. Sopivan liikunnallinen että näytät timmiltä, muttei niin kova liikkuja että muodot katoavat.
Tässä asiassa maailma ei ole reilu. Koska olet liikunnallinen, se ei tarkoita että saat liikunnallisen miehen. Minäkin olen älykäs mutten saa älykästä naista, koska älykäs nainen haluaa statusta jota minulla ei ole.
Näytätkö siis tältä:
http://vagendamagazine.com/wp-content/uploads/blogger/-6ThGRDWmz9U/UisSJPSnRFI/AAAAAAAAGXc/zv5Mr5b_1Gw/s1600/exercise2.jpeg
...vai tältä?
http://www.lovethispic.com/uploaded_images/29114-Slim-Fit-Woman.jpg
Molemmat naiset ovat geneettisesti todella kauniita. Mutta ensimmäinen on turhan suurista haukkareista huolimatta hottis...toinen liian jäntevä eikä riittävän muodokas. - TasotonSankari
1212 kirjoitti:
Stellaria81 et oikein ymmärrä.
Keskiverto mies on ylipainoinen. Keskivertomiehellä ei ole suuremmin lihaksia. Mies jota tarkoitat "normaalikroppaisella" on lähempänä ideaalia, sellaista joka liikkuu ja käy salilla. Sellaisia miehiä totta kai on, mutta he ovat fyysisesti reippaasti keskivertoa parempia. 30 ikäluokassa varmaankin top 10-20%. Sellaiset miehet ovat kysyttyä tavaraa, usein ytmejä.
Jos uskomme tasoteoriaan, ja miksemme uskoisi, saadaksesi tällaisen miehen sinun tulee olla keskivertoa huomattavasti parempi nainen. Luonnollisesti jos mietitään fyysisiä ominaisuuksia, miehet katsovat eri asioita. Jos miehen tasoa nostaa lihaksikkuus/jäntevyys...naisella eduksi on hyvät tissit ja hyvä peppu, hyvä iho, vahvat hiukset, jne. Mieluummin naisellisen muodokas kuin lihaksikas/jäntevä. Sopivan liikunnallinen että näytät timmiltä, muttei niin kova liikkuja että muodot katoavat.
Tässä asiassa maailma ei ole reilu. Koska olet liikunnallinen, se ei tarkoita että saat liikunnallisen miehen. Minäkin olen älykäs mutten saa älykästä naista, koska älykäs nainen haluaa statusta jota minulla ei ole.
Näytätkö siis tältä:
http://vagendamagazine.com/wp-content/uploads/blogger/-6ThGRDWmz9U/UisSJPSnRFI/AAAAAAAAGXc/zv5Mr5b_1Gw/s1600/exercise2.jpeg
...vai tältä?
http://www.lovethispic.com/uploaded_images/29114-Slim-Fit-Woman.jpg
Molemmat naiset ovat geneettisesti todella kauniita. Mutta ensimmäinen on turhan suurista haukkareista huolimatta hottis...toinen liian jäntevä eikä riittävän muodokas.Erittäin osuvasti kirjoitettu.
Vaikka stellaria81 onkin 30 niin oletettavasti liikunnallisena ja hoikkana mies kyllä pitäisi löytyä. Jos laittaa tasot kohdilleen.
Ikävä kyllä stellaria ei ymmärrä tasoteoriaa, ja sukupuolien välisiä huomattavia eroavaisuuksia.
"koska olen urallani menestynyt, on kohtuullista vaatia urallaan menestynyt mies"
- ei ole, urallaan menestynyt mies haluaa statuksen vastineeksi kauneutta eikä statusta
"koska olen erittäin hyvässä kunnossa, on kohtuullista vaatia erittäin hyvässä kunnossa oleva lihaksikas ja harteikas mies"
- ei ole. Lihaksikas ja harteikas mies on miehekäs, ja haluaa miehekkyyden vastineeksi naisellisuutta eikä äärimmäisen hyvää kuntoa
stellaria vaikuttaa hyvältä naiselta, lähtisin hänen kanssaan vaellukselle oikein mielelläni. Varmaan moni liikkunnallinen ytmikin lähtisi. Kaverina. Katsotaas minkälainen "paskasade" tästä kommentista tulee niskaan stellun perseessä roikkujilta........
Nyt näyttää pahasti siltä, että jostain syystä palstalla miehillä hormoonit hyrräävät tätä neitiä kohtaan, todella kovaa, joko miehiä on monta tai sitten yksi trollaa urakalla.
Puutun tähän vain siksi, että nyt on taas ihan selvää säälittävää manipuloimista yhtä palstan ihmistä kohtaan, eiköhän se mene niin, että stellalla on omat kriteerit ja sellaista kaveria ei kannata lähellekään ottaa kenenkään fiksun ihmisen, joka tälläiseen sortuu.
Tuollainen paskan syöttäminen väkisin ihmiselle, kertoo jo sen että on "ei jatkoon" materiaalia.....- 1212
MGTOW kirjoitti:
Katsotaas minkälainen "paskasade" tästä kommentista tulee niskaan stellun perseessä roikkujilta........
Nyt näyttää pahasti siltä, että jostain syystä palstalla miehillä hormoonit hyrräävät tätä neitiä kohtaan, todella kovaa, joko miehiä on monta tai sitten yksi trollaa urakalla.
Puutun tähän vain siksi, että nyt on taas ihan selvää säälittävää manipuloimista yhtä palstan ihmistä kohtaan, eiköhän se mene niin, että stellalla on omat kriteerit ja sellaista kaveria ei kannata lähellekään ottaa kenenkään fiksun ihmisen, joka tälläiseen sortuu.
Tuollainen paskan syöttäminen väkisin ihmiselle, kertoo jo sen että on "ei jatkoon" materiaalia.....Ei minun hormoonini ainakaan hyrrää. Olen ATM enkä muutenkaan stellun tyyppiä, eikä stellukaan ole minun tyyppiäni. Ei minua huvittaisi riuhtoa hiki päässä sykemittarin kanssa räntäsateessa.
Kirjoitan koska itse koen kirjoittavani asiaa joka on totta. Ellet se miellytä, ei voi mitään. Jos stellu on eri mieltä, en ota nokkiini.
Jos palstalla ei analysoitaisi toisten palstalaisten mahdollisuuksia pariutua, kuka tänne jaksaisi kirjoitella? Juuri sehän on hauskaa ja opettavaistakin, kun voidaan pohtia miksei KTN/KTM löytä kumppania.
Kriteerit saa olla, mutta jos ei ole MGTOW vaan nainen joka haluaa miehen ja lapsia...no, saa kait niistä kriteereistä pitää kiinni sitten. Ehkä me ätmit olemme väärässä ja pian sopiva YTM löytyy. Jos näin, onnittelut, stellu on kiva joten hyvä vain jos niin käy.
Joten mene muualle valittamaan ja anna meidän keskustella. Stellu itse kertokoon jos ei halua kuulla ätmien mielipiteitä, ei me niitä sentään väkisin tyrkytetä. - 1212
Niin, ja mitä ihmeen manipulointia?
Jos ätmit kirjoittavat että naisten kannattaisi tavoitella muitakin kuin niitä lihaksikkaita ja urheilullisia ytmejä, miten se eroaa siitä kun naiset (stellaria mukaan lukien) kirjoittavat että ätmien kannattaisi tavoitella muitakin kuin niitä kysytyimpiä muotihottis-ytnejä?
Selitähän oi valkoritari tämä? :D 1212 kirjoitti:
Ei minun hormoonini ainakaan hyrrää. Olen ATM enkä muutenkaan stellun tyyppiä, eikä stellukaan ole minun tyyppiäni. Ei minua huvittaisi riuhtoa hiki päässä sykemittarin kanssa räntäsateessa.
Kirjoitan koska itse koen kirjoittavani asiaa joka on totta. Ellet se miellytä, ei voi mitään. Jos stellu on eri mieltä, en ota nokkiini.
Jos palstalla ei analysoitaisi toisten palstalaisten mahdollisuuksia pariutua, kuka tänne jaksaisi kirjoitella? Juuri sehän on hauskaa ja opettavaistakin, kun voidaan pohtia miksei KTN/KTM löytä kumppania.
Kriteerit saa olla, mutta jos ei ole MGTOW vaan nainen joka haluaa miehen ja lapsia...no, saa kait niistä kriteereistä pitää kiinni sitten. Ehkä me ätmit olemme väärässä ja pian sopiva YTM löytyy. Jos näin, onnittelut, stellu on kiva joten hyvä vain jos niin käy.
Joten mene muualle valittamaan ja anna meidän keskustella. Stellu itse kertokoon jos ei halua kuulla ätmien mielipiteitä, ei me niitä sentään väkisin tyrkytetä."Joten mene muualle valittamaan ja anna meidän keskustella. Stellu itse kertokoon jos ei halua kuulla ätmien mielipiteitä, ei me niitä sentään väkisin tyrkytetä."
Ei tuo ole mitään keskustelua, joka kerta kun stellu täällä kommentoi jotain, niin "paska kärpäset" ovat perseessä samantien ja joka ainoa kerta samaa säälittävää manipulointi yritystä, onneksi näyttäisi olevan kuitenkin sen verran fiksu ihminen kyseessä, ettei lähde teidän leikkiin mukaan, vaan "kaava" toistaa itseään, hän ei vastaa teille, mutta kärpäset suoltavat manipuloimis tekstiä perään minkä ehtivät, joten missä sinun kertoma "keskustelu"?
Btw, sinäkään et tule minulle kertomaan mitä MGTOW tarkoittaa minulle, eli syötä manipulaattoristasi ihan itsellesi vain ohjeitasi......1212 kirjoitti:
Niin, ja mitä ihmeen manipulointia?
Jos ätmit kirjoittavat että naisten kannattaisi tavoitella muitakin kuin niitä lihaksikkaita ja urheilullisia ytmejä, miten se eroaa siitä kun naiset (stellaria mukaan lukien) kirjoittavat että ätmien kannattaisi tavoitella muitakin kuin niitä kysytyimpiä muotihottis-ytnejä?
Selitähän oi valkoritari tämä? :D"Niin, ja mitä ihmeen manipulointia?"
Tähän jo vastasinkin, eli älä tyrkytä ajatuksiasi väkisin muille, normaali ihminen voi kertoa mielipiteensä, jos sitä häneltä kysytään, en näe paljonkaan kysymyksiä esitetyn tässäkään tapauksessa.....
"Jos ätmit kirjoittavat että naisten kannattaisi tavoitella muitakin kuin niitä lihaksikkaita ja urheilullisia ytmejä, miten se eroaa siitä kun naiset (stellaria mukaan lukien)
"
Tällä kertaa oli kyse stellusta, en näe hänen kirjoittaneen mitään tuollaista tässä kohtaa, kummalla on luetun ymmärtämisessä vikaa?
"kirjoittavat että ätmien kannattaisi tavoitella muitakin kuin niitä kysytyimpiä muotihottis-ytnejä?"
Jos ihanne naisesi on tuo, etkä muuta kelpuuta, niin miksi yrität jotain muuta, mutta jos et sitä saa, niin silloin kohtalo on sinulla jäädä kokonaan ilman, mutta sinä ja vain sinä olet sen valinnan tehnyt, eikö vain?
"Selitähän oi valkoritari tämä? :D"
Sinähän et minua luokittele manipulaattori, kasvata selkäranka ja kasva aikuiseksi, niin ehkä opit elämään omaa elämääkin.....- ATMaisteri
Täytyy puolustaa ATM-veljiäni, jotka kyllä ovat ihan oikeassa.
Näin se on että p/s-markkinoilla yksin jäävät ihmiset jotka omaavat toisen sukupuolen edustajien tasoa nostavia ominaisuuksia ja haluavat sillä perusteella "oman tasoisensa kumppanin".
Klassinen esimerkki on uranainen, joka haluaa urallaan menestyneen miehen koska on itsekin urallaan menestynyt nainen. Mutta kaikki naiset haluavat menestyneen miehen, ja menestynyt mies taas haluaa kauniin naisen jonka ei tarvitse olla menestynyt.
Miehilläkin voi olla sama ongelma. Hoikka, kiltti ja empaattinen mies haluaa vastaavan naisen - mutta kun kaikki miehet haluavat hoikan, kiltin ja empaattisen naisellisen naisen joka puolestaan haluaa miehekkään, dominoivan, vahvan miehen niin kuin kaikki muutkin naiset.
Niinpä sekä uranainen että kiltti mies kurkoittavat siihen ylempään kastiin, mutta oma taso ei riitä pärjäämiseen kilpailussa.
Eli todellisuudessa mitä kumppanilta halutaan on enemmän universaalia kuin haluamme myöntää. ATMaisteri kirjoitti:
Täytyy puolustaa ATM-veljiäni, jotka kyllä ovat ihan oikeassa.
Näin se on että p/s-markkinoilla yksin jäävät ihmiset jotka omaavat toisen sukupuolen edustajien tasoa nostavia ominaisuuksia ja haluavat sillä perusteella "oman tasoisensa kumppanin".
Klassinen esimerkki on uranainen, joka haluaa urallaan menestyneen miehen koska on itsekin urallaan menestynyt nainen. Mutta kaikki naiset haluavat menestyneen miehen, ja menestynyt mies taas haluaa kauniin naisen jonka ei tarvitse olla menestynyt.
Miehilläkin voi olla sama ongelma. Hoikka, kiltti ja empaattinen mies haluaa vastaavan naisen - mutta kun kaikki miehet haluavat hoikan, kiltin ja empaattisen naisellisen naisen joka puolestaan haluaa miehekkään, dominoivan, vahvan miehen niin kuin kaikki muutkin naiset.
Niinpä sekä uranainen että kiltti mies kurkoittavat siihen ylempään kastiin, mutta oma taso ei riitä pärjäämiseen kilpailussa.
Eli todellisuudessa mitä kumppanilta halutaan on enemmän universaalia kuin haluamme myöntää.En ottanut kantaa mainitsemiisi asioihin tällä kertaa, vaan moukkamaiseen manipuloimiseen, koska se oli kohdistettua.
Jätän monesti nämä huomioimatta, jos se tehdään niin ettei sitä kohdisteta kehenkään tiettyyn yksilöön.....
Jos käytös herättää itsessäni vahvan "oksetus reaktion", niin sen myös ilmaisen, ihan siitä syystä, etten voi sitä oman luonteen vastaisesti ohittaa.- GentleM
Olen samaa mieltä. Käytöstavat pitäisi muistaa vaikka kuinka yrittäisi neuvoa toista pariutumisessa.
Oma neuvoni stellarialle olisi sama kuin ennenkin, mutta en tuputa sitä väkisin :) stellaria81 kirjoitti:
No ei tuo nyt varsinaisesti liian läski ole, kunhan olisi vähän enempi niitä lihaksiakin. Tuo mies ei oikein näytä sellaiselta että jaksaisi minun perässäni roikkua vaelluksella tai maastopyöräillessä. Mutta äkkiäkös se kunto kasvaa ja lihaksia tulee rasvan tilalle jos vain löytää itselleen mielekkäitä liikuntalajeja.
Kuuleppa stellu kummaa.. Oon tässä muutaman kerran pyörähtänyt nyt sinkkupalstalla ja oon saanu sen käsityksen, että sinäkin oot ikisinkku?
Ja lisäks liikunnallinen.
En voi mitenkään välttyä ajatukselta, että voiskohan meillä olla jotain yhteistä..
No sitä ei vielä tiedä, mut tuleppas rupattelemaan tässä jollonkin tuonne treffipuolelle. Mulla on siellä profiili tällä samalla nicillä. Oon tositarkoituksella siellä liikkeellä, mutta väkipakolla en etsi mitään.stellaria81 kirjoitti:
Kyllä tuo 58kg on jo aika riuku tuon pituiseksi mieheksi. Paras olisi semmoinen ”normaalikroppainen” jolla olisi lihaksia sen verran että jaksaa liikkua kunnolla, mutta ei kuitenkaan mikään kuivettunut rasvaprosenttiaan kyttäävä salihiiri, vaan mielummin sitten vaikka vähän rasvaa niiden lihasten päällä.
Minä olen painanut nuorena 57 kiloa, vaikka olen 180 cm. Nyt on 10 kiloa enemmän painoa.
- tämäontotta
Mun isäpuoli oli n 190/95 ja veti mua turpiin ja heitteli väkivaltaisesti mua mun teini-iässä. Vasta nyt ymmärrän että siitä syystä en halua harteikasta miestä jonka hauis on pääni kokoinen!
Olen siis pyrkinyt suosimaan hinteliä mutta pitkiä miehiä koska heidän seurassa tiedän että tappelun tullen minulla on jotain mahkuja. Isäpuoleni oli 30kg painavampi kuin minä. Pyrin saamaan miehen joka painaa saman verran kuin minä. - työtön_ätmi
Olen 188cm pitkä, silti olen alinta ätmitasoa. Pituudella ei ole väliä jos on atm.
Minulla on silti pienet kädet ja laihat sormet, vaikka olen 180 cm. Pää ja hartiat ovat normikokoiset.
- kjgdlkg
Olen pitkä. Kovin pienikokoinen mies ei sytytä. Samanpituinen tai hieman lyhyempi tai pidempi tuntuu luontevammalta. Jos tyyppi on oikea ei tarvitse miettiä senttejä missään suhteessa ;). Mutta päätä lyhyempi tuntuu väärältä.
- JuriAntropoloki
Koko aloituksen lähtökohta on ihan väärin. Mistä ihmeestä sait päähäsi, että paras metsästäjä olisi ollut pitkä, leveäharteinen ja jykeväleukainen? Sarjakuvistako? Katsopa niiden alkuasukasheimojen miehiä ja metsästäjiä, jotka edelleen metsästävät keihäillä, puhallusputkilla ja ehkä jopa jousilla. Mitä alkeellisempi on metsästyväline, sitä taitavampi pitää metsästäjän olla hiipimään ja väijymään. Ja lisäksi metsästäjän pitää olla kykenevä liikkumaan jalan, kävelemään, hölkäämään ja juoksemaan pitkiä matkoja, joka jäljittämässä tai haavoittuneen saaliin perässä. Kestävyys ja nopeus ovat siis avainasemassa, kun puhutaan kivikauden(kin) metsästäjistä. Miten luulet isokokoisen ja romuluisen "Ridge Forresterin" pärjänneen sellaisessa? Isokokoinen kuluttaa enemmän kaloreita liikkuessaan ja väsyy nopeammin kuin kevyempirakenteinen. Lisäksi ketterämmän ja hiukan pienemmän on helpompi liikkua aluskasvillisuuden joukossa, kuin isomman ja yleensä kömpelömmän. Sen aikaiset olosuhteet siis suosivat enemmän kevytrakenteisia tyyppejä, kuin sarjakuva-hahmoja.
Sen sijaan taistelussa olemassaolosta muita heimoja ja klaaneja vastaan, iso ja vahva tyyppi oli eduksi, sillä yleensä isompi koko ja massa merkitsevät voimaa, jota sen aikaisissa kahakoissa todennäköisesti tarvittiin. Samoin kaikki asumiseen ja keräilyyn liittyvät työt toki vaativat enemmän voimaominaisuuksia, kuin ketteryyttä ja kestävyyttä.
Toisin sanoen: kaikkia tarvittiin. Pienemmät, kestävämmät ja ketterämmät tyypit olivat niitä metsästäjiä, jotka hakivat riistaa kaukaa. Isommat köriläät olivat sitten niitä "kotimiehiä", jotka puolustivat perhettä, heimoa ja klaania, sekä tekivät raskaampia töitä. Ilman molempia tyyppejä elämä olisi käynyt varmasti aika mahdottomaksi, koska se oli hankalaa jo valmiiksi muutenkin.
Ihan vaan tälleen sivuhuomautuksena. Jatkakaa.- 1212
No hyvä on, en ole antropologi.
Kumpaa tyyppiä olettaisit heimon johtajien eli alfamiesten olleen?
Pieniä ja ketteriä, vai isoja ja vahvoja? - JuriAntroposohvi
Niitä viisaimpia ja kokeneimpia.
- aikakausienvaatimukset
Tähän voisi todeta, että luonnon intiaanit ovat todellakin pienikokoisia samoin kuin bushmannit. Ehkä suuren koon etu tuli vasta maanviljelyksen mukana, kun sodankäynnistäkin tuli järjestelmällistä armeijoiden välistä sotaa. Keräilijäintiaanin pitää olla enemmän kestävä ja ketterä kuin vahva. Mutta maanviljelystä ja ryöstelyä harjoittavan viikingin oli eduksi olla jättiläinen.
- JuriAutomobiili
Kyllä, juurikin näin.
- 1212
JuriAntroposohvi kirjoitti:
Niitä viisaimpia ja kokeneimpia.
Eli ns. statusmiehiä kuten Flavio Briatore tai Vladimir Putin.
- lyhyetkinmenestyy
1212 kirjoitti:
Eli ns. statusmiehiä kuten Flavio Briatore tai Vladimir Putin.
Käsittääkseni aika iso osa johtajista on pätkiä ollut kautta historian alkaen aina Napoleonista ja hänen "napoleon-kompleksistaan". Ja eihän oma presidenttimmekään ole pituudella pilattu. Samoin Ranskan taannoinen pressa Sarkozy oli reippaasti alle 170 cm.
- JuriAutonominen
Palatakseni vielä noihin vanhoihin hyviin aikoihin, niin eniten kunnioitusta saivat sellaiset henkilöt (yleensä miehet), jotka kykenivät pitämään heimonsa elinvoimaisena ja menestyvänä ympäröivässä maailmassa. Siihen aikaan se, joka tiesi mistä ja miten saadaan helpoiten ruokaa ja missä on turvallista asustaa, hoitaa ja kasvattaa jälkikasvua ja joka osasi luotsata heimon läpi vaikeiden aikojen, oli se jota eniten on arvostettu. Keski-ikä lienee ollut jotain 30 vuoden paikkeilla ja ne, jotka elivät pidempään osallistuen kuitenkin koko yhteisölle tärkeiden asioiden hoitoon olivat yksinkertaisesti arvokkaampia kuin pelkällä koolla, voimalla tai metsästystaidolla varustetut yksilöt. Lihaslimppu, joka ei saa saalista, ei elä pitkään. Toisaalta kuikelo metsästäjä, joka ei pysty puolustamaan ruokaansa ja itseään ei myöskään elä pitkään. Se, joka osasi metsästää, pystyi puolustautumaan ja osasi vältää turhat konfliktit, oli arvokkain.
Ja yllättävää kyllä, ihan samat lainalaisuudet pätevät tänäänkin, tosin ne ilmenevät erilaisina asioina, koska elin- ja toimintaympäristön vaatimukset ovat muuttuneet.
- sanssipulla
Olen ollut ihastunut mieheen, joka oli noin 165 cm pitkä. Ruumiinrakenteeltaan hän oli kuitenkin lihaksikas. Hänen suurin ongelmansa oli se, että hän häpesi omaa pituuttaan. Suhde ei päässyt kehittymään eteenpäin, koska se lyhyys oli hänelle melkein pakkomielle.
Kun tapasin tulevan lapseni isän, niin hän oli hitusen alle 170 cm ja paino oli noin 55 kg. Ruumiinrakenne on hoikka, mutta jäntevä. Keheen tahansa verrattuna hän on semmoinen "heinä". Kiva tyyppi kuitenkin. Suhde alkoi kaveruutena ja kehittyi parisuhteeksi. Hän ei ikinä hävennyt pituuttaan tai hoikkuuttaan ja miksi olisikaan?
Parisuhde päättyi myöhemmin, mutta syynä ei ollut hänen pituutensa tai painonsa. Hän ei ehtinyt kauan olla sinkkuna, kun hän jo löysi uuden ja uusikin vaimo on ihan nätti ja normaalipainoinen sekä häntä nuorempi.
Itse olen jo kurppaikäinen ja voin sanoa, että ei ole tosiaankaan varaa valita miestä hänen pituutensa tai ruumiinrakenteensa perusteella. Voin kuitenkin rehellisesti myöntää, että ihan samalla tavalla kuin miehet ihailee missejä tai jotain rantalentopalloilijanaisia, niin kyllä minullakin silmä lepää vaikka lätkäpelaajissa tai keihäänheittäjissä. Silti tiedostan, että huippujätkät eivät ole olleet eivätkä tule olemaan minua varten.
Parisuhde on niin paljon muutakin kuin vain pituus ja ruumiinrakenne. Tärkeimmät valintakriteerit ovat esim. onko mies juoppo (ehdoton ei), väkivaltainen (ehdoton ei), mielenterveysongelmainen (iso miinus) tai onko luonteeltaan mukava (oltava ehdottomasti sellainen, jonka kanssa voi kommunikoida ja että mies vaikuttaa sellaislta, jonka kanssa tulee toimeen). Pituus tai ruumiin rakenne ovat pientä miinusta, mutta ei ratkaisevaa. - fadljskafjdkl
No 174-175 naisena (eli jos vähänkään kengässä korkoa 180cm), eikä kovin laihana jos ei älyttömänä läskinäkään ei itseäni viehätä lyhyemmät miehet..Ihannepituus 183-193, mutta ei puhettakaan että pelkästään se mihinkään riittäisi..Materia ei täällä tosin kiinnosta pätkääkään.
- ihananainenoot
Huippumallinainen.
- AlaMittainen
Ei se K kaikkea merkkaa, olkoon se sitten käyttöä tai kokoa, ainakaan omasta mielestäni, itkekkin about 175 ja puol pitkä, en harteikas, on ollu laihoja on ollu pulleita, ite tykkään enemmän juu noist et on jotain lihaakin luiden pääl. ei jabba hutia kuiteskaan, mut ya got the point. Meit on moneen junaan. Korvien välis oleva on nykyään tärkeämpi ku se jalkojen välis oleva. Juu nykyään, ollappa viel nuori, 37v en viel ihan ikäloppu mut, ei pituudel välii oo ollu siis en tarkota sen pituut, on ollu itteänikin pidempää. Mut Jotkut tykkää muhkummasta vai mites se fazerin mainos meni ;) siis ihan sama ku pieni tai iso, asiayhteyden jokainen voi tieteskin ite mieluiseksi päätellä.
- Edwardo_metrinen_kataja
Eihän se nyt aivan niin yksioikoista ole, vaikka naiset naiset preferoivatkin komeuden ohella pituutta ja raamikkuutta yleisesti. Osa toki on kallellaan selvästi luikkupoikiinkin, mutta erityisemmän lyhyihin ei kuitenkaan. Lyhyt ja hintelä mies siis lähtee hirvittävältä takamatkalta laukkakisaan. Silloin täytyy olla kompensoivia ominaisuuksia vaipumatta Napoleon-syndrooman ikeeseen. Itsekin olen vain vajaa 180 senttinen hukkapätkä, mutta se ei ole haitannut kun vastavuoroisesti käyttäydyn kuin hongankolistajat olisivat ilmaa lähistöllä. Kannattaa siis olla henkisesti suuri, niin mallimisukoidenkin mitoissa olevat naiset kiinnostuvat. Joskus ne mallitkin.
- 12121212
Lyhyt JA hintelä on paha yhdistelmä. Ja olet siinä oikeassa että kompensoiminen on vaikeaa, koska se tulkitaan välittömästi Napoleon-syndroomaksi. Pitkältä, komealta ja matalaääniseltä mieheltä odotetaan alitajuisesti rennon itsevarmaa alfamaisuutta - mutta toisaalta raamikas mies voi myös olla vaatimaton, kunhan ei ala liikaa betailemaan.
Toinen juttu on siinä että kuten aikoja sitten avausviestissä kirjoitin, laihat miehet ovat yleensä ihan ok lukioiässä, mutta tippuvat kyydistä baari-iässä kun naiset täyttävät 18 ja komeat, raamikkaat pelimiehet päästetään kahleista jahtaamaan näitä seksimarkkinoiden valtiattaria.
Nainen, toisin kuin mies, vertaa hyvin pitkälti miehiä toisiin miehiin, vaikkei tiedostaisi näin tekevänsä. Kaunis nainen on kaunis nainen oli ympärillä sitten malleja tai...öh...ei-malleja. Mutta miehistä naiset pystyvät näkemään vain sen parhaan, ja sen miehen kaikki naiset haluavat. Tämän huomaa baarissa. Kauneimmat naiset keräävät leijona(ttare)n osan suosiosta, mutta porukan komein/alfamaisin joka "ottaa tilanteen haltuun", kerää KAIKEN huomion, muiden miesten ollessa näkymättömiä.
- Anonyymi
Pienikokoisen ätmimiehen tehtävä on tärkeä - hänen rinnallaan pitkät, komeat, jykeväleukaiset ja menestyneet alfamiehet näyttävät naisten silmissä entistä paremmilta. Näin naisten on helpompaa valita laadukkain mies jatkamaan sukuaan ja täyttämään maa valkoihoisilla heterolapsilla.
Ätimimiehinkäisten ei pitäisi surkutella kohtaloaan ollenkaan kun luoja heille erään tärkeimmistä tehtävistä on luonut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696590Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583103- 322279
- 201858
- 131857
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto201845Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181549
- 521538
- 101529