Olen ehkä todennäköisesti menossa yksin ekaakertaa Kivenlahti rockin tänä kesänä.
Mietin vain onko kukaan muu ikinä ollut yksin missään festareilla ja jos on olisi kiva kuulla / lukea kokemuksianne?
Kivenlahti Rock
1
109
Vastaukset 1
- BLOODisLIFE
Mä oon ollu Kivenlahtirockkissa sillon kun ne vielä oli Kivenlahdessa ja olin siellä yksin. Sillon oli sadepäivä mutta sillon kun olin siellä ei satanu. Cradle Of Filth oli sillon ja mä näin ennen niitä festareita painajaisen että ne soittaa jo ja mä en ollu vielä edes Espoossa! Oikeesti olin kyllä jo Espoossa mutta oli vähän vaikeuksia löytää se festareiden portti josta pääsee sisään alueelle koska siellä ei ollu mitään opastuksia vaikka kun oli Riihimäkirock niin jo moottoritieltä neuvottiin miten festareille pääsee. Mä etsin sitä porttia ja mun piti kiertää koko festarialue mutta onneks se ei ollu mikää iso ja joku huusi siellä alueen ulkopuolella Kivenlahti on paska! Olin kyllä alueella jo ekan biisin aikana eli painajainen ei onneks ollu mikään enneuni! Tykkäsin festareista ja niin myös noista toisista festareista joista sanoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3181341Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101287- 991061
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103945
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22747- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607