Olen ehkä todennäköisesti menossa yksin ekaakertaa Kivenlahti rockin tänä kesänä.
Mietin vain onko kukaan muu ikinä ollut yksin missään festareilla ja jos on olisi kiva kuulla / lukea kokemuksianne?
Kivenlahti Rock
1
103
Vastaukset
- BLOODisLIFE
Mä oon ollu Kivenlahtirockkissa sillon kun ne vielä oli Kivenlahdessa ja olin siellä yksin. Sillon oli sadepäivä mutta sillon kun olin siellä ei satanu. Cradle Of Filth oli sillon ja mä näin ennen niitä festareita painajaisen että ne soittaa jo ja mä en ollu vielä edes Espoossa! Oikeesti olin kyllä jo Espoossa mutta oli vähän vaikeuksia löytää se festareiden portti josta pääsee sisään alueelle koska siellä ei ollu mitään opastuksia vaikka kun oli Riihimäkirock niin jo moottoritieltä neuvottiin miten festareille pääsee. Mä etsin sitä porttia ja mun piti kiertää koko festarialue mutta onneks se ei ollu mikää iso ja joku huusi siellä alueen ulkopuolella Kivenlahti on paska! Olin kyllä alueella jo ekan biisin aikana eli painajainen ei onneks ollu mikään enneuni! Tykkäsin festareista ja niin myös noista toisista festareista joista sanoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001