Eri profiileilla pelaaminen ja kyttääminen?

OutoaHommaa

Oletteko tällaista huomanneet?

Minulle kirjoittelee ainakin yksi mies ainakin kahdella profiililla. Toisella käyttäytyy hyvin ja ollaan tavattukin, toisella on aika ikävän oloinen. Onko tämä jotain testaamista vai mistä voisi olla kyse?

Tuo mukava profiili on ilmeisesti myös Treffit Plus -maksettu, mutta tuo Plus on piilotettu. Sillä voi ilmeisesti käydä katsomassa saapuneiden ja lähtettyjen viestien määrää ja kirjautumiskertoja ilman että siitä jää jälkiä profiiliini.

Pitäisikö tuollaista pitää sairaana kyttääjänä vai onko tuo ihan normaalia kieroilua nettitreffeissä? Tulee epämiellyttävä olo. Minulla ei ole mitään salattavaa. Voi kai sitä suoraan kysyäkin, jos haluaa tietää muista viestittelijöistä?

Kertokaa nyt miten nettideiteissä kuuluu ja sopii käyttäytyä?!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, pari kertaa olen tuollaiseen kahdella profiililla lähestymiseen törmännyt ja lopetin kyllä kirjoittelun molemmilla kerroilla heti asian huomattuani. Minusta tuo nyt vain on yksinkertaisesti huijaamista ja muutenkin outoa.

• OutoaHommaa

Minustakaan tuo ei tunnu reilulta. Harmi vaan, koska pidän tuosta miehestä ja ehdimme tulla tutuiksi. Hänellä on taustalla petetyksi joutuminen, johtuisiko siitä sitten. Jos tuosta kehittyisi suhde, en tuollaista mustasukkaista vahtimista pystyisi katsomaan.

• OutoaHommaa kirjoitti:

Minustakaan tuo ei tunnu reilulta. Harmi vaan, koska pidän tuosta miehestä ja ehdimme tulla tutuiksi. Hänellä on taustalla petetyksi joutuminen, johtuisiko siitä sitten. Jos tuosta kehittyisi suhde, en tuollaista mustasukkaista vahtimista pystyisi katsomaan.

Niin no, jos olet muuten kiinnostunut miehestä niin ei sitten tietty kannata nokkiinsa ottaa turhasta, vaan olla hieman ymmärtäväisempi tuon testaamisen suhteen. Hankalaahan tuossa nyt on vain se että miten saisi tilanteen purettua jotenkin sillä tavoin ettei mies (joka nähtävästi luulee ettet sinä ole huomannut kirjoittelevasi hänelle kahdella profiililla) menetä kasvojaan aivan totaalisesti.

Minun tapauksessani en ollut alunperinkään kiinnostunut noiden miesten lähes tyhjistä profiileista, ja lisäksi se toinen profiili josta samanaikaisesti lähestyttiin oli niin ilmeisesti saman henkilön tekemä että oikein kiukutti kun joku pitää minua niin tyhmänä. Itseasiassa vähän luulen että noiden molempien ”kaksoislähestymisten” takana (joiden välissä oli ehkä vuosi tai jotain) oli yksi ja sama mies, joka ei selvästikään tuntunut olevan älylliseltä tasoltaan aivan sellaista mitä itse pitäisin normaalina.

• apuuva
        stellaria81 kirjoitti:

Niin no, jos olet muuten kiinnostunut miehestä niin ei sitten tietty kannata nokkiinsa ottaa turhasta, vaan olla hieman ymmärtäväisempi tuon testaamisen suhteen. Hankalaahan tuossa nyt on vain se että miten saisi tilanteen purettua jotenkin sillä tavoin ettei mies (joka nähtävästi luulee ettet sinä ole huomannut kirjoittelevasi hänelle kahdella profiililla) menetä kasvojaan aivan totaalisesti.

Minun tapauksessani en ollut alunperinkään kiinnostunut noiden miesten lähes tyhjistä profiileista, ja lisäksi se toinen profiili josta samanaikaisesti lähestyttiin oli niin ilmeisesti saman henkilön tekemä että oikein kiukutti kun joku pitää minua niin tyhmänä. Itseasiassa vähän luulen että noiden molempien ”kaksoislähestymisten” takana (joiden välissä oli ehkä vuosi tai jotain) oli yksi ja sama mies, joka ei selvästikään tuntunut olevan älylliseltä tasoltaan aivan sellaista mitä itse pitäisin normaalina.

Jos kirjoittelee kahdella profiililla, niin kyllä silloin ihmisen psyykeessä täytyy olla jotain vikaa. Mitä sitten kun tulee oikeita ongelmia eteen? Pelottavaa! Kyllä ihmisen täytyy käsitellä ongelmansa muilla tavoin kuin varmistelemalla toisen luottamusta tai mitä ikinä lieneekään stalkkaamalla ja yrittämällä jotaa tietoisesti harhaan. Oli sitten kysymys vain siitä, että haluaa enemmän hittejä naisilta tai jostain luottamuspulasta.

• ikisinkkumies

Naiset vastailee sairaille pettäjä pelimiehille mutta ei rehellisille miehille.

• päätäseinään

Tavallaan kirjoituksessasi perää. Tosi pelimies osaa olla alkuun innostava. Saa naisen "lämipiämään" molemmista päistä. Sitten paljastaa pelimies itsensä ja edessä kahleissa olemisen todellisuus.
        Vitsikkyys rumat vähätuloiset ei useinkaan naisia kiinnosta millään tavoin.

• prosentin_herrasmies

Vitsikkyys rumat vähätuloiset huonot harrastukset nyverö kotosalla viihtyvä ilman aktiivista sosiaalisiasuhteita mätsäys prosentti deiteillä 1%

• kuka-kyttää-ketä

Paljonko kyttäämistä tarvitaan siihen, että huomaa anonyymien nettiprofiilien olevan saman henkilön tekemiä?

• OutoaHommaa

Kerrohan, mistä sitä voisi kytätä?

• hän-varmaan-tietää
        OutoaHommaa kirjoitti:

Kerrohan, mistä sitä voisi kytätä?

Kysy ketjun aloittajalta.

• OutoaHommaa
        hän-varmaan-tietää kirjoitti:

Kysy ketjun aloittajalta.

Jos näemmä et edes osaa lukea, niin millä keinoilla sinä kyttäät? Taisi vain osua omaan nilkkaan ;)

Suurin osa osaa lukea profiilit ja viestit. Siinä ei ole mitään kyttäämistä. Kun lukee paljon, kuulee kyllä kirjoittajan "äänen", eli tietty rytmi löytyy aina, vaikka sitä alkuun osaisi jopa piilotella.

• puurotJaVellit

Kokemusta on yhdestä tyypistä, jolla meni jo omat profiilit sekaisin ja jäi siten kiinni. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Suuttui minulle, kun omat puurot ja vellit meni sekaisin.

• ei_niin_kivaa

Vaikka tiedän, että meitä miehiä on moneen menoon, niin vähän ihmetyttää, että mitä nuo usealla profiililla kirjoittelijat oikein hakevat? Ovat varmasti törkeä vähemmistö tuolla, mutta onhan se kurjaa, että miehissäkin pieni typerä osuus pilaa monien fiksujen mainetta.

• Pelimiehiä

Olen tömännyt kahteen tällaiseen tapaukseen.

Toinen laittoi minulle viestin, joka vaikutti sellaiselta, etää lähettää saman joka naiselle. en vastannut.
      Sanasta sanaan sama viesti tuli minulle parin viikon päästä eri profiilista. Tarkistin, että molemmat profiilit olivat edeleen olemassa. Ei tuon enempää kyttäilyä siis tarvittu :)

Toinen taas käytti kahta samantyyppistä profiilinimeä, faktalaatikoiden tiedot samoja ja teksti taas oli eri, mutta sisälsi samat asiat kuitenkin. Kun huomasin tämän yhteneväisyyden, huoasin pian että että oli vuorotellen online näillä profiileilla. Lopetin viestittelyn.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6590
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3103
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2279
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1858
    5. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1857
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      20
      1845
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1572
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1549
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52