Tässä Kihniön Perussuomalaisen Suojeluskunnan komentaja majuri Unto Tampuuri. Huomio!
Säilöstämme on karannut tiettävästi jonnekin raamattuvyöhykkeen suuntaan Kihniön uskonnollisena johtajana esiintynyt desantti Mullah Lääkelehtinen yhdessä kumppaninsa Spugefalos Alveen kanssa. He esiintyvät Bonniena ja Clydenä. Heidät tunnistaa mm siitä että he riitelevät jatkuvasti kumpi saa olla Bonnie. Heidän vaarallisuutensa on peräpukamien tasoa, mutta ilmoittakaa silti havainnoistanne tänne Kihniön komentokeskukseemme. Kiitämme yhteistyöstä!
Etsintäkuulutus
13
101
Vastaukset
- höb------
.
"Muistutat jotakin YLEN poliittisen toimittajan irvikuvaa"
har!1
.- Che.Suursankari
Et sää Troppis itekkään mikkään ruusu ol muit
morkkaamaan.
pahanen asshole vain palstanpilaajana
TAMMEFAN, EN FINNEPART IGEN - Kivisen_enkeli----
Che.Suursankari kirjoitti:
Et sää Troppis itekkään mikkään ruusu ol muit
morkkaamaan.
pahanen asshole vain palstanpilaajana
TAMMEFAN, EN FINNEPART IGEN.
"Olet suomea osaamaton Kivisen "enkeli?????"
har!11
. - Che.hables.castelano
Kivisen_enkeli---- kirjoitti:
.
"Olet suomea osaamaton Kivisen "enkeli?????"
har!11
.Tarkoitatteko te, apukoululehtinen suomenkielta osaamattomuutta?
Shit voisisitteko te itse kayttaa suomenkielessanne oikeita taivutusmuotoja myoskin sijamuodoissa ja possesiivisuffixejakin sanoissa, joihin ne kuuluvatkin? Che.hables.castelano kirjoitti:
Tarkoitatteko te, apukoululehtinen suomenkielta osaamattomuutta?
Shit voisisitteko te itse kayttaa suomenkielessanne oikeita taivutusmuotoja myoskin sijamuodoissa ja possesiivisuffixejakin sanoissa, joihin ne kuuluvatkin?Suffikseistaan herrasmies tunnetaan. Sivistyksen mittari nro 1 tai ainakin 2.
- eIisakettu
Onko Har-Harri ryssän desantti?
- Troppis
Nope
Olen ryccapartisaani
Har!11
- Majuri_Unto_Tampuuri
Mainittakoon vielä, että asiasta on antanut päiväkäskyn itse Suomen Perusmarsalkka Timo Paksunen!
- kavaltajavasikka
Comandante Alverez nähty jossainpäin Thaimaassa
thaikkuhottisten piirittämänä- Jassuka
No se ei sitten ole meidän palstan Alve. :)
- Che.commandante
Jassuka kirjoitti:
No se ei sitten ole meidän palstan Alve. :)
Kukaan meista qonquistadoreista ei ole missaan nimessa teidan palstanne rupusakkiinne kuuluva jasen
- Konneveten_SMP
Kikkelikuva-Teuvon paloherkältä sahalta kannattee ehtiä karkulaisia.
- Che.kaskija
Majuri te!
Talla paivamaaralla
maaraan teidat yxinkertaiseen arestiin
kahdexi vuodexi omavaltaisesta kaskyjen
noudattamisen jattamisesta!
asnto, ojentakaa, lepo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135133
- 654965
- 894044
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593111- 432751
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451827- 371701
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598