Lailailailai

Eläimet

Haluun pitkät hiukset!!pitäiskö mun käyttää jtn shamppoota vai kananmunia?ois tosiiii kiva jos joku vastais☺️☺️

3

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öljy

      MOI! Ei kai mikään aine hetkessä toimi, hiusten kasvattaminen on aika hidasta touhua aina, itselläni lyhyet ja haluan pitääkin ne lyhyenä, mutta huomasin yhden jännän jutun...risiisiöljy (päänahkaan hierottuna)on toiminut kohdallani niin, että hiustenkasvu on nopeutunut reilusti.Olen levittänyt öljyä kaikkialle hiuksiin tehohoitona pari kertaa viikossa ja väittäisin, että kampaamokäyntini välit ovat tihentyneet...en usko sen johtuvan mistään muustakaan. Maksaa apteekissa 6e/100ml

    • hiustenkasvattaja

      Mitkään shampoot ei edistä hiusten kasvamista eikä kananmunatkaan tietääkseni.
      Jotkut ovat sanoneet että kun hieroo päänahkaa se nopeuttaa verenkiertoa(tai jotain muuta vastaavaa?) ja hius kasvaisi nopeammin tai jotain sinne päin. Ja sitten ihan toimivia on ollut pillerit jotka nopeuttaa hiusten kasvua ja myös kynsien kunto paranee.
      Jos olet malttamaton, osta hiustenpidennykset. Mutta jos oikeasti haluat kasvattaa hiuksia niin älä usko mihinkään satuihin että kun käy säännöllisesti leikkauttamassa latvoista hieman pois niin hiukset kasvaisi nopeammin, koska se missä kunnossa latvat on tai milloin on viimeksi leikattu niin ei vaikuta kasvuun. Mutta kannattaa huonot latvat käydä leikkauttamassa koska hiuksista tulee heti siistimmän näköiset (kokemusta on huonoista latvoista!).

    • SisältäUlos

      Hei itse olen koittanut kaikki mahdolliset poppakonstit, kotikonstit ja myös kalliit hiusten kasvatus vitskut, shampoot, seerumit ym ilman tuloksia. Yrittämisen puutteesta ei todellakaan ole kysymys vaan siitä että tajusin kuinka paljon kulutan aikaani hiuksiin mm. niiden kasvun miltei pakkomielteiseen seuraamiseen ja vinkkejen lukemiseen netistä..
      Tiedän kuinka tutulta ja varmasti puurolta tää jo kuulostaa mutta paras, helpoin ja edullisin vinkki: terveelliset elämäntavat
      Itse pyörittelin aina silmiä kun tämmönen kommentti putkahti esiin aina kun kysyin kuinka saisin hiukset kasvamaan nopeammin mutta pakko myöntää: totta se on. Oikea ala asteella opetettu lautasmalli eli monipuolinen syöminen joten kananmunat suuhun ennemmin kuin päähän: yksi kananmuna päivässä antaa puhtia kropalle että hiuksille korkean proteiinipitoisuuden vuoksi. Liikunnalla en meinaa monen tunnin hulluna laukkomista, reenaamista ja itsensä uuvuttamista vaan esim. puolentunnin sykettä nostava lenkki päivässä tekee hyvää mielelle että keholle.
      Muista että ihmisen ihosta, kynsistä että HIUKSISTA näkyy se mitä ihminen itseensä vetää eli sitä ei voi oikeastaan mitenkään ulkoisesti peitellä jos ei kaikki ole kunnossa sisäisesti sillä kaikki kaunis lähtee sisältä ja kumpuaa sieltä ulospäin (myös törky). Itse syön ravintolisiä esim. Piimax biotiiniä jo kolmatta vuotta ihan jo tottumuksesta mutta tiedostan sen ettei mikään vitamiini tai shampoo kasvata hiusta tai ehkä ainostaan silloin jos terveelliset elämän tavat ovat kunnossa mutta ei paikkaa tai korvaa sitä läheskään kokonaan.
      Joten SUOSITTELEN: reippaasti lenkille tai aloita rohkeasti jokin harrastus mikä kiinnoistaisi, runsaasti vettä päivässä, riittävä uni ja pyri syömään terveellisemmin kasviksia, marjoja, vihanneksia. Niitä on helppo ujuttaa ruokavalioon ja napsia välipalaksi esim. kurkkua ja porkkanaa. Nyt kesää ajatellen porkkanan syönti ei ole pahasta, se takaa myös kauniimman rusketuksenkin iholla ;)
      Kun luovuin mun pakkomielteisestä histen kasvun seuraamisesta ja olen alkanut oikeasti elämään ja liikkumaan niin mieli että hiukset voivat hyvin ovat myös vahvistuneet sillä pituutta on tullut ihan huomaamatta eikä hiuksia lähde/katkeile enään läheskään niin paljon kuin ennen vaan ne kasvaa oikeasti pituuttakin. Suosittelen kaikille! :)
      PS muista hankkia saman sarjan tuotteet jotka sopii sun hiustyypille. Saman sarjan tuotteilla saa parhaimman lopputuloksen hiuksiin ulkonäöllisesti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe