Ruma mies ei ole ihminen joka ansaitsee rakkautta. Komea väkivaltainen mies saa naisilta rakkkautta.
Naiset vihaa rumia miehiä
27
<50
Vastaukset
- kjäkätikjäk
.."rumat ihmiset, menkää kotiinne..
..rumat ihmiset, ootte turhia!- aloita
Oot skitso, mee nyt ittees, funtsi miss mennään
- 37v-nainen
niin saa,oletko kateellinen ?
- KohtaSeAlkaa
No kohta saat olla tyytyväinen kun sota alkaa niin pääset osasta meistä rumista ihmisistä eroon ihan itänaapurin avittamana joten kiitä ryssää ja toivo ettet tule valloittajan raiskaamaksi.
- aloita
En oo kateellinen, surulline et oot niin...
- aloita
negatiivisesti ajatteleva. Elämä on ihanaa, vaikka kaikki onkin perseestä
Varmaan joo, kaikki kouluampujat ja pikkutyttöjen murhaajatki on naisten mielestä kivoja yms.
- aloita
Et voi ajatella noi, se on perseestä
aloita kirjoitti:
Et voi ajatella noi, se on perseestä
No, totuudet yleensä on perseestä...
Munko vika v*tu se on että asiat o näin?
- Esilletotuus
"Jos ei muoto miellytä,niin ehkä katsot sydäntä."
"Riepu-Anni". - tootuus
Mies on ruma jos ei naisia saa.
- aZeppelinMan
Ei kyllä se säälittävin osa on rumalla naisella... häntä ei halua kukaan. Ja jos sellaseen jostain syystä lankeat niin on koko suku kauheissaan.
Ruma nainen on kirous. - aloita
aZeppelinMan kirjoitti:
Ei kyllä se säälittävin osa on rumalla naisella... häntä ei halua kukaan. Ja jos sellaseen jostain syystä lankeat niin on koko suku kauheissaan.
Ruma nainen on kirous.Oot kyll menomesta, miten susta on tullu tämmönen joo
- elämäntapasoturi
Psyykenlaatu, henkinen kantti se maailmassa määrää niin sodan kuin rauhan aikanakin.
Erikoista mutta totta, sekin että psyykeä, karismaansa voi kehittää koko elämän ajan. - Kilttis
On hienoa olla ruma. Ei ainakaan tule petetyksi.
- rumamies-
Monet naiset on sanoneet että vihaavat minua koska olen ruma. Sen näkee myös naisten ilmeistä. Niin se vaan on
Kuvailepa vaikka viimeisin tällainen tilanne, kun nainen on sanonut vihaavansa sinua koska olet ruma. Mistä se alkoi, miten se eteni, missä tilanteessa hän sanoi noin? Tai jopa kolme viimeisintä. Muista myös mainita, minkä ikäisistä naisista (tai "naisista") oli kysymys.
- siisiiss
sulle mies vain kaunitar sopisisi
- tsiissus
Toi on niin säälittävä aloitus, ettei se ansaitse edes vastausta. Tulin minuutiksi ja vastaan tähän typerään aloitukseen.
Asia on niin että suurin osa ihmisistä ei vihaa sen vuoksi että joku on ruma. Suurin osa pitää muita arvoja prioriteetti ykkösenä. Tuskin kukaan vihaa senkään vuoksi, että ap:llä on tuollainen käsitys. - kaunottarellehirviö
Hieman provosoiva aloitus, mutta pakko tarttua vähän...
Harvemmin ruma kauniin saa.
Siis millaiset naiset "vihaa" rumia miehiä. Ja jos mennään yksityiskohtiin, niin vihaaminen on aika vahva sana. Väittäisin, että suurimmalle osalle erityisesti kauniimmista naisista rumat miehet ovat vaan yhdentekeviä... ei kai rumia miehiä ole lähtökohtaisesti mitään syytä vihata?
Treffailumaailma on vaan raaka. - aloita
Joopa joo. mulla ei oo merkitysyä ootko komee ym.. Tärkeintä on muu..a
- aloita
Mikä on ruma? Tykkään sinusta, vaikka olet miten ruma hyvänä.lähettele viestiä:
- aloita
Vetäkää vittu päähän ja paetkaa vuorille. Kertokaa mulle,mikä on ruma??
Taitaa tarkottaa että komea on väkivaltainen paskiainen,ryyppääjä, pahoinpitelijä, murhaaja, raiskaaja yms. ja saa siksi huomion naisilta...
"Ruma" on perusjamppa, kaaren päiväpuolelta kelattuna aamupuoleen... Nyt ollaan myöhäisillan puolella... Eli juuri "komeiden" jätkien alueella...
Ainakin mitä aloituksesta ymmärsin...- aloita
Miten mielenkiintoista, onko sulle käynyt noin, nainenkin osaa puolustautua. Hah!
- aloita
Tuijotatko ulkomuotoon...
- surettaa-elämä
Kyllähän tuo aloitus on täyttä asiaa mitä olen seuraillut muiden touhuja. naiset selittää että muut asiat vaikuttaa mutta kuitenkin kiimoisaan panevat jännämiehiä koska ne ovat komeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599