Jennifer Lopez?

ei_vain_ymmärrä

Onko Lopez jonkun mielestä oikeasti muka kaunis? Olen nainen, mutta en ole koskaan ymmärtänyt hänen suosiotansa. Okei, persettä löytyy ja sehän on hyvä asia, mutta noin kasvoista hän näyttää mielestäni aivan tavalliselta tsirbulalta. Näen joka päivä kaupungilla paljon kauniimpia yksilöitä.
Voisitteko ystävällisesti kertoa mihin hänen suosionsa perustuu?

43

2714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • danceagain-
      • en_vain_ymmärrä

        No mielestäni Jennifer on jo aika vanha tuollaiseen touhuun. Näyttää aika kehnolta tanssimiselta. En nyt löydä sinulle pätkää mistään paremmastakaan, mutta ymmärtänet varmaan.


      • Minä-ymmärrän
        en_vain_ymmärrä kirjoitti:

        No mielestäni Jennifer on jo aika vanha tuollaiseen touhuun. Näyttää aika kehnolta tanssimiselta. En nyt löydä sinulle pätkää mistään paremmastakaan, mutta ymmärtänet varmaan.

        Itsekin olen nainen, mutta ymmärrän kyllä miksi J.Lo on suosittu... Hänellä on hyvä kiinteä ja kurvikas kroppa, upea takapuoli ja kauniit kasvot. Ei tarvi olla ns. maailman kaunein ollakseen suosittu, vaan riittää että on kaunis ja hänen ulkonäössään ei ole mitään ärsyttävää tai selkeästi rumaa.

        Ikäisekseen hän on todella hyvin säilynyt - todennäköisesti hänen kasvoilleen on tehty jotain operaatioita, mutta ne on niin hienovaraisia ja hyvin tehtyjä ettei niitä huomaa ollenkaan - tai sitten hän vain on yksi niistä harvoista, jotka eivät rypisty, ala roikkua ja rupsahda muutenkaan, mene ja tiedä... Kyseessä kuitenkin jo keski-ikäinen nainen ja näyttää paljon paremmalta, nuoremmalta ja kauniimmalta kuin noin 10 -v nuorempi Britney Spears, josta huomaa ihan selkeästi että on käynyt plastiikkakirurgilla. Silti Britney näyttää paljon vanhemmalta kuin J.Lo.

        Ei muuten kannattaisi naisena sanoa toisesta naisesta "on liian vanha" johonkin, koska sinä itsekin vanhenet ja ennen kuin huomaatkaan olet reilu nelikymppinen ja nuoremmat naiset ilkkuvat sinulle... Nuoret naiset tekee aina sen typeryyden, että haukkuvat esim. Madonnaa tai vaikka nyt Jennifer Lopezia, että "mikä tuokin vanha ämmä luulee olevansa!"

        Ennemmin heitä kannattaa ihailla, että tekevät mitä haluavat ja ovat mitä ja millaisia haluavat vaikka ikää tulee mittariin. Tuskin miehetkään ajattelee ja kyselee että "onko tämä sopivaa ikäiselleni." Madonna ja J.Lo ovat omalla tavallaan uranuurtajia meille kaikille nuoremmille. Meidän ei tarvi kahlita omaa itseämme sitten iäkkäämpinä ja miettiä että haluaa tehdä jotain tai olla jonkinlainen, mutta ei kehtaa tai pysty, koska on "liian vanha."

        Tuosta videosta tuli muuten mieleen, että Pitbull näyttää ihan suomalaiselta mieheltä! :D Silti sekin vaan on ihana ja seksikäs suomalaisten naisten mielestä, ja samanlainen sinisilmäinen, perunanenäinen ja pienen leuan sekä kaksoisleuan omaava kaljupää suomalaismies ei ole yhtään ihana.


      • Anonyymi
        Minä-ymmärrän kirjoitti:

        Itsekin olen nainen, mutta ymmärrän kyllä miksi J.Lo on suosittu... Hänellä on hyvä kiinteä ja kurvikas kroppa, upea takapuoli ja kauniit kasvot. Ei tarvi olla ns. maailman kaunein ollakseen suosittu, vaan riittää että on kaunis ja hänen ulkonäössään ei ole mitään ärsyttävää tai selkeästi rumaa.

        Ikäisekseen hän on todella hyvin säilynyt - todennäköisesti hänen kasvoilleen on tehty jotain operaatioita, mutta ne on niin hienovaraisia ja hyvin tehtyjä ettei niitä huomaa ollenkaan - tai sitten hän vain on yksi niistä harvoista, jotka eivät rypisty, ala roikkua ja rupsahda muutenkaan, mene ja tiedä... Kyseessä kuitenkin jo keski-ikäinen nainen ja näyttää paljon paremmalta, nuoremmalta ja kauniimmalta kuin noin 10 -v nuorempi Britney Spears, josta huomaa ihan selkeästi että on käynyt plastiikkakirurgilla. Silti Britney näyttää paljon vanhemmalta kuin J.Lo.

        Ei muuten kannattaisi naisena sanoa toisesta naisesta "on liian vanha" johonkin, koska sinä itsekin vanhenet ja ennen kuin huomaatkaan olet reilu nelikymppinen ja nuoremmat naiset ilkkuvat sinulle... Nuoret naiset tekee aina sen typeryyden, että haukkuvat esim. Madonnaa tai vaikka nyt Jennifer Lopezia, että "mikä tuokin vanha ämmä luulee olevansa!"

        Ennemmin heitä kannattaa ihailla, että tekevät mitä haluavat ja ovat mitä ja millaisia haluavat vaikka ikää tulee mittariin. Tuskin miehetkään ajattelee ja kyselee että "onko tämä sopivaa ikäiselleni." Madonna ja J.Lo ovat omalla tavallaan uranuurtajia meille kaikille nuoremmille. Meidän ei tarvi kahlita omaa itseämme sitten iäkkäämpinä ja miettiä että haluaa tehdä jotain tai olla jonkinlainen, mutta ei kehtaa tai pysty, koska on "liian vanha."

        Tuosta videosta tuli muuten mieleen, että Pitbull näyttää ihan suomalaiselta mieheltä! :D Silti sekin vaan on ihana ja seksikäs suomalaisten naisten mielestä, ja samanlainen sinisilmäinen, perunanenäinen ja pienen leuan sekä kaksoisleuan omaava kaljupää suomalaismies ei ole yhtään ihana.

        Suomalaiset miehet ovat ihan muidenkin eurooppalaisten miesten näköisiä (saksalaiset miehet ja kanta-alankomaalaiset miehet samaa kuin suomalaiset miehet).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset miehet ovat ihan muidenkin eurooppalaisten miesten näköisiä (saksalaiset miehet ja kanta-alankomaalaiset miehet samaa kuin suomalaiset miehet).

        Suomalaisilla miehillä on ihan samanlaiset nenät ja leuat kuin muillakin eurooppalaisilla miehillä.
        Muutenkin suomalaiset miehet näyttävät kaikella tavalla muiltakin eurooppalaisilla miehiltä.
        Suomalaisia miehiä yleensä luullaan saksalaisiksi, pohjois-ranskalaisiksi ja kanta-alankomaalaisiksi miehiksi


    • BootyOnTheFloor

      Paksut hiukset, naiselliset kasvot, valoisa hymy, naisellinen kroppa... kyllä hän on minusta hyvännäköinen ja ymmärrän suosionsakin.

      Mutta ymmärrän myös dilemmasi. Missä tahansa missikisoissa tai muuten julkisuudessa on aina joku tai useampia, joiden erityistä kauneutta en oikein ymmärrä... Voi pitää jotakuta vaikka periaatteessa ok-näköisenä, mutta hyvännäköiseksi ihmiseksi melko tavanomaisena ja monta kertaa nähtynä. Tai jopa nähdä niitä virheitä, jotka häiritsevät erityisesti omaa silmää, vaikka kokonaisuus on sen verran hyvä, että henkilö on vaikka juuri sinne missiriviin mahtunut. Jenniferissä ei ole minua erityisesti häiritseviä piirteitä...

    • ythukvcyu5tyh

      Mihin melkeinpä jokaisen julkkiksen suosio perustuu, työhön ja onneen. Ja harvoinpa meillä täällä näkyy yhtä hyviä 45:sia.

      • KylläpäKyllä

        Harvoin, jos koskaan näkyy edes Jenniferille vertoja vetäviä parikymppisiäkään. Kaunishan se on, ei siitä mihinkään pääse.


    • putlkinäkömies

      Muistakaa että keski-ikäinen JL ei ole luomukaunis..Kaunis ja hyvävartaloien ja rahaa on tehdä rasvaimua ja peppuun muotoja..vatsa korjataan raskauksien jälkeen tmmiin kuntoon operaatioilla..Älkää olko sinsisilmäisiä..

      • Bootylicious_

        No kuka julkisuuden henkilöistä on edes luomukaunis? Jokaistahan niistä on tuunattu. J.Lo:n ulkonäkö ei kuitenkaan ole muuttunut mitenkään radikaalisti näiden vuosien aikana, eli mitään tosi isoa hänelle ei ole tehty, ehkä isoin operaatio on vatsan kiristys - ja toisaalta, jotkut palautuu synnytyksestä ihan luonnostaankin, ja eihän se ole ollut raskaana kuin vain yhden kerran... Eikö sillä ole vain kaksoset? Takapuolikin sillä oli tuollainen jo ennen kuin peppu -implantteja ja rasvansiirtoja oli keksitykään. Se tulee geeneissä ns. afro-latino -persus ja tanssiharrastuksesta. Onko kukaan muuten huomannut, kuinka J.Lo:n peppu oli vielä 10 -vuotta sitten jonkun sortin "ihme" ja kaikki oli että "vau, miten tollanen voi ees olla" mutta nykyään sen pylly ei näytä ees isolle, kun on nämä silikoni -pyllyt Kim K. ja Nicki M. ja kaltaisensa tulleet pinnalle?


    • luomamamma

      Vain kaksoset? Sehän jos mikä venyttää vatsalihaksia..tuplaraskaus..Kyllä JL on kaunis mutta on sillä peppua kohotettu ja kasvoja operoitu,Mutta kaunis on.

      • Bootylicious_

        Yleensä mitä useammin on paksuna ollut, sen pahemmalta nainen näyttää... Jotenkin muistelen ettei Lopez ihan hirveältä valaalta näyttänyt paksuna ollessaan, vaikka odottikin kaksosia. Moni vain yhtä lasta odottava on isompi, koska naiset ja raskaudet on erilaisia. Luultavasti tanssia koko elämänsä harrastaneena ja kovakuntoisena muijana kroppa kesti paukahtamatta raskauden ja palautui helpommin kuin sohvaperunalla. Persettä tuskin on kohotettu, koska sillä on hyvät pakaralihakset, eikä sen perse näytä feikiltä, jos vertaa Kardashianin sisaruksiin ja Nicki Minajiin, joilla on silikoniperseet.


    • nättion

      JLo on kaunis nainen ja vartalo on sopusuhtainen. SUosio perustuu sekä ulkonäköön että tietty musiikkiin ja isoon markkinointisysteemiin. Ei nyt ihan missä vain hänen tasoisisaan näy, ei ainakaan täällä keskisessä Suomessa.

    • yrjöpekka

      Todella kaunis mutta liian laiha!

    • NytNouseeLaattayök

      En ole koskaan ymmärtänyt mikä hänessä viehättää. Lihava ja ärsyttävä.

      • JenniferOnKuuma

        Ole mitä mieltä haluat Jenniferistä mutta yksi asia on selvä fakta ja se on että hän ei ole lihavaa nähnytkään. Kyseinen nainen on terveellä tavalla kurvikas ja täysin normaalipainoinen. Joka muuta väittää on median laihuusihanteiden aivopesemä kaheli!


      • NytNouseeLaattayök

        En näe häntä erityisen viehättävänä ja olen nuori akateeminen mies. Minusta hieman on muhkummanpuoleinen takamus ja vatsaakin alkaa olla. Naisen kuuluu olla timmi. Hänellä on myös inhoamani "päärynä"-malinen vartalo.
        Kaikki hänen laulunsa ovat hirveitä.
        Tyypillinen jenkkien markkinoima idoli.


      • hehheheeeh
        NytNouseeLaattayök kirjoitti:

        En näe häntä erityisen viehättävänä ja olen nuori akateeminen mies. Minusta hieman on muhkummanpuoleinen takamus ja vatsaakin alkaa olla. Naisen kuuluu olla timmi. Hänellä on myös inhoamani "päärynä"-malinen vartalo.
        Kaikki hänen laulunsa ovat hirveitä.
        Tyypillinen jenkkien markkinoima idoli.

        Oot nainen


    • 102

      Onhan se aika kaunis ja seksikäs. Toki maailmasta löytyy kauniimpiakin naisia. Suosiosta en tiedä mihin perustuu.

    • JärkyttävääMusiikkia

      Järkyttävä rääkyjä haahka.

      • eehehehe

        Kaunis ja seksikäs. Järkyttää varmaan herkkiä sieluja, että joku muukin voi olla kuin he itse.


    • broomz

      Keinotekoinen mukakaunis muokattu ja muovinen.Lauljantaidot huh,,livenä ei kummoinekaan.

      • J.Lo_on_ihan_jees

        Laulutaidoton se kyllä on ja tosi huono äänikin vielä, mutta ei se kyllä keinotekoinen ja muovinen ole verrattuna muihin tämän päivän julkkis -naisiin. Tukka värjätty ja meikkiä naamassa, mutta muuten aika luonnollisen näköinen.


    • näinn

      minua vastaan ei ole koskaan kävellyt nelikymppinen nainen, joka on noin kaunis. Missä päin sä oikeen asut???

      • en_tajua

        Helsingissä.


    • Naisen_mielipide

      On todella naisellinen ja kaunis, ilman suurempaa meikkikerrostakin. Vartalo on kaunis ja arvostan sitä, että hän ei ole ottanut esim. silikoneja. Kroppa varmaan vaatii kovaa treenausta, tanssihan pitää kropan kauniina. Mutta siis kauneinta on naisellisuus hänessä.

    • tunturille

      Jos joku ei näe Jenniferiä kauniina, niin hänen kannattaa suunnata optikolle. Meikäläinen on rakastanut Jenniferiä jo monta monta vuotta. Aina kun katselen hänen kauniita kasvojaan & kiihottavan seksikästä vartaloa, niin kiihotun muutamassa sekunnisa. Ja useinmiten käy niin että asetan tietokoneen olohuoneen pöydälle, jonka taulussa näen Jenniferin kauniit kasvot, ja alan runkkaamaan. Laukeaminen tulee yleensä 1-2 minuutissa, ja siemenet ruiskuaa talouspaperille.

      • T.M.I

    • kmjuntgfrde

      Liian laiha. Laittaisin miehenä samaan kategoriaan kuin "Ridge Forrester". Molemmat kulmikkaita moottorisahalla veistettyjä ja se kauneus tai komeus perustuu johonkin jota en voi ymmärtää.

      • ipss

        Hassua, minä en näe Jlossa mitään kulmikasta tai moottorisahalla veistettyä. En väitä ettei kauniimpiakin naisia ole olemassa, mutta kaunis on kyllä.


    • VitunRumaTurkiksissaan_

      Mä en voi sanoo kuin että on ruma sen faktan perusteella mitä käytettäväksi on tarjolla. Pinnallinen ulkonäkökeskeinen paska tää ämmä. Mua ei kiinnostais, vaiks osuis Lotossa pääpotti kohdalle, ja olis jotakin ton kategorian nartulle tarjota. Onneksein mä en lottoa..

    • jennyfromtheblockrules

      JLo kelpais kyllä mulle. Tykkään treenaavista naisista, ihan kivat kasvot ja pitkä tukka... :)

      Siis näin, jos pelkästä ulkonäöstä on kyse. Luonteeltaan vittumainen, mutta niihnän noista maailmantähdistä suurin osa on. Liian kilpailuhenkinen. Ei maailman huipulle pääse tönimättä toisia alta pois. Käyttää nuoria miehiä surutta hyväkseen ja kohtelee paskamaisesti.

    • Otin.myös.takaa

      Jennifer oli tiukkapilluinen ,kun panin männä vuonna.

    • JLOfani

      Jennifer Lopez on yksi maailman upeimmista naisista. Joten naisen kirjoittama irvistely antaa aiheen epäillä KATEUTTA. Ei mulla muuta.

    • onononononon

      Ei se nyt maailman kaunein nainen ole, mutta on vaikea sanoa mikä piirre hänessä ei olisi kaunis. Jos pidät Lopezia rumana, niin sitten sulla on epätavallinen maku.

      • aloittaja_vastaa

        En pidä rumana, mutta en ymmärrä hänen hirveää hypetystään. Ehkä se hänen musiikkinsa sitten on niin hyvää? Ja fanit sitten pitävät häntä samalla kauniina ja se luo hänelle extra meriittiä. On niitä paljon kauniimpiakin julkkiksia.
        Eihän Jennifer nyt ruma ole, katso kasvoja; nehän ovat täysin symmetrisen virheettömät.
        Ehkä se sitten vähän häiritseekin siinä minua, kun etsii niitä erikoisia piirteitä, jotka tekee omalaatuisen kauniiksi.

        Mutta joo, ei hän kyllä ole minun makuuni, mutta olenkin heteronainen niin vaikeahan minun on arvostella.
        Itse pidän enemmän sellaisista todella urheilullisista naisista ja samaan aikaan luonnollisesta.
        Luonnollinen ei tarkoita, etteikö voisi meikata. Olemus on luonnollinen ja eloisa jnp.
        Jennifer on ehkä vähän liian feminiinisen pehmeä makuuni, mutta makuja saa olla ja sehän tekeekin maailmasta rikkaamman.


    • Jdkisjfjp

      Mun mielestä erittäin kaunis nainen! Olen nainen siis itsekin.
      Perustuiskohan suosio osittain siihen että hän on hyvin feminiinisen näköinen? Kasvot todella sirot ja vartalo muodokas, upee nainen!

    • ivalon

      Rivien välistä on todella helppo lukea, että Jenniferin arvostelijat ovat erittäin kateellisia (Jennin kauneudesta). Jenniferissä on nimittäin kaikki kohdillaan: elikkä todella kauniit ja seksikkäät kasvot. Mitä tulee muuhun vartaloon, niin eipäs ole valittamista, koska viisari värähtää samalla sekunnilla, kun katson hänen kuviaan. Kaiken lisäksi hän on vielä erittäin hyvä näyttelijä&laulaja, ja pidän hänen äänestään todella paljon. Että eiköhän kannattaisi vaan kiltisti myöntää, että nyt puhumme todella kauniista ja seksikkäästä naisesta.

    • Silikoonimummo

      Kaunis ja hyväkroppainen nainen kuin jumalatar..olkoonkin vaikka ,ehkä joitakin toimenpiteitä tehty..Päihittää monet nuoret sidu ja mäkkivalaat tullessa ja mennessä.

      • Teknodonna

        Suksi nyt vittuun niine toimenpiteinesi

        Jennulla on niin kauniit silmät, että toisinaan tulen luulleeksi olevani aikamatkalla Atsteekkien ajassa kaukana täältä, valtamerien ja matkojen takana.

        Lisäksi hän on kuin Saulin pienois-Suomi: noea ja notkea, ketterä kuin minkki jäätyneellä joen kannella.

        (Hihitystä)


    • Anonyymi

      Eihän sillä ole edes kunnon tissejä. Silikonia vaan niin saattaisi jopa näyttää joltakin.

    • Anonyymi

      On kaunis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe