S24/Sinkut,MM Kisakatsomo: Suomi-Slovenia

Laitetaan lämmittelyä käyntiin, alkutunnelmia tilanteen omaan tahtiin.... ;)

Ketkä seuraamassa ja millä "eväillä"? :)

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tilaanteen mukaan.... "typoja" taas. =D

• vihatipunen

Sehän alkaa vasta n. 2,5 tunnin kuluttua..Mutta joo, aion seurata. Ilman eväitä..jollen sitten kahvia keitä lisää. Nyt keitän, ja kohta juon sitä ja syön lämpimiä voileipiä.

• Niin alkaa, mutta laitoinkin "alkutunnelmia", jotkut voi olla jo ihan "tunnelmissa". :D

Pitäis ehtiä itsekin siivoilla, syödä ja käydä lenkillä, ennen H-hetkeä......

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Niin alkaa, mutta laitoinkin "alkutunnelmia", jotkut voi olla jo ihan "tunnelmissa". :D

Pitäis ehtiä itsekin siivoilla, syödä ja käydä lenkillä, ennen H-hetkeä......

Niin tosiaan laitoit. Ei tässä sen ihmeempiä "tunnelmia" (muulla kuin kahvilla) hankkia koska huomenna on työpäivä :)

• poppariosasto

Kannattaa keittää se kahvi jo nyt, niin on varmasti kylmää, kun peli alkaa. Tulet yllättymään vaikutuksesta.

• vihatipunen
        poppariosasto kirjoitti:

Kannattaa keittää se kahvi jo nyt, niin on varmasti kylmää, kun peli alkaa. Tulet yllättymään vaikutuksesta.

Mähän juuri keitin sen ja juon nyt kuumaa kahvia..Mutta kyllä se siitä jäähtyy. Edellisen pelin katsoin kylmän kahvin voimalla, enkä mä sen kauniinpana herännyt seuraavana aamuna...

• Kilttiatm

Minä katson matsia. Syän lihapullia jotka itse tein ja juon pepsiä. Laitoin tulosvetoa 5-1, 6-1 - 20 euroa pati

• Jeps, itse tehdyt aina parempia kuin kaupan, kun voi vielä tehdä millä variaatiolla vain ja saa nopeasti ainakin itselle maistuvaa.

Itse en tulosvetoa harrasta, mut toivotaan et tärppäis, luvut ovat kyllä mieleisiä. ;)

• suomi20152

Suomi vie 3-2 ;)

• plaaaahhhh

Katson niin kauan kuin jaksan valvoa. Eväänä jäävettä ja smoothie.

• Kilttiatm

Kaks nolla

• Mulla jäi kaksi ensimmäistä maalia näkemättä, kun kävin haukkaamassa happea. :(

Sulla on vedot aika hyvin vielä kiinni. :)

• Jeps, tankkausta ja puuhastelua eväänä, tuun välillä kurkkaa katsomon tunnelmia. :)

• 3-0

• Ex--PUA

Ensiksi join kahvia.

Mutta sitten aloin rouskia possun sisäfilettä, josta tuli mureaa kuin nyhtöpossusta. Sivuun lisäsin colesaw-salaatin. Sekä kahta eri pihvikastiketta.

Juomaksi kylmä lasillinen maitoa.

• 4-0

Äijä istuu jossain VIP aitiossa. ;D

• Ex--PUA
        MGTOW kirjoitti:

4-0

Äijä istuu jossain VIP aitiossa. ;D

No melkein, sillä olen omassa makkarissa missä myös tv on. Eväät nautin pieneltä pöydältä, mutta koska se on myös sievä, ja pelissä hyvä tilanne, on tämä kaikki ihan ok. :)

PS. Veikkaan että Suomi tekee vielä kaksi. Slovenia ei yhtään.

• Ex--PUA kirjoitti:

No melkein, sillä olen omassa makkarissa missä myös tv on. Eväät nautin pieneltä pöydältä, mutta koska se on myös sievä, ja pelissä hyvä tilanne, on tämä kaikki ihan ok. :)

Meinasin itsekin aikaisemmin toivoa Rinteellä nolla peliä, mutta kilttiatm:lla on vedot päällä, niin en sitten viitsinyt.....mut onhan se 0 peli nyt muutaman kympin väärti....

• Ex--PUA kirjoitti:

=DD

Onko se ex--pua vai trolli, puhe on jotenkin vierasta...hmmmmm. 8-0

• Ex--PUA
        MGTOW kirjoitti:

=DD

Onko se ex--pua vai trolli, puhe on jotenkin vierasta...hmmmmm. 8-0

Hyvä ruoka parempi mieli, joten siksi nyt voit havaita tätä minun lähes lyyristä puoltani. ;)

Vaan kyllä minäkin tietty hyvilläni olen, jos tuo veitikka saa vetonsa kohdilleen, joten sikäli en ole niin justiinsa oman arvioni kanssa.

• Ex--PUA kirjoitti:

Hyvä ruoka parempi mieli, joten siksi nyt voit havaita tätä minun lähes lyyristä puoltani. ;)

Vaan kyllä minäkin tietty hyvilläni olen, jos tuo veitikka saa vetonsa kohdilleen, joten sikäli en ole niin justiinsa oman arvioni kanssa.

Itse puuhailen samassa, niin 2 banaania syönyt pelin aikana.....

Ps. sun pitää syödä useammin hyvää ruokaa. ;)

• Kilttiatm

Ei slovenia saa yhtään vetoa joten ei taida tulla sitä yhtä maalia niille. Yhtä maalia tuo on eikä slovenia pääse hyökkäämään.

• Jeps, leijonat on ihan liekeissä tai slovenia jäissä.....

• 7 torjuntaa Rinteellä kahdessa erässä, kertoo aika paljon pelin kuvasta. :)

• Suomi-Slovenia: 4-0

Seuraavaksi, Maamme laulu

Kisakatsomo hiljenee, omaan tahtiin & omalla tyylillä. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe