leader mass+ toimii

duffpunk

penkki nousi 2kk 100kgx10>110kgx9 :o mave 130kgx8>140kgx8 ja paino noussupari kiloo.
tiiä sit onko kehitys enemmänki päästä kiinni, kun pussissa sanotaan et 2dl pitäs ottaa ja vuorokausi annos jopa 6dl :O ni otan vaan 1dl treenin jälkeen sekoitettuna puoleen litraan maitoa. otan siis kolmesti viikossa yhteensä 3dl josta tulee protskua tommoiset 60g, pyrin muuten syömään normaalisti

useita vuosia on tullu käytyä salilla mut ikinä ei ole ollu tommoista harppausta. voi toki vaikuttaa et nyt olen käynyt säännöllisemmin kuin koskaan ja ei ole syntynyt taukoja jotka ovat aina tuoneet takapakkia, elämäni ensimmäinen lisäravinne ja olen tyytyväinen :)

4

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollipää

todella paska mave verrattuna penkkiin

kyykkyä et tee ollenkaan?

olet trolli

• duffpunk

joo penkki on kovempi maveen verrattuna, luultavasti mittasuhteista johtuen(kädet normaalimittaiset,mutta korkea rintakehä) on tuo mave nyt jonkulainen painon ollessa 85kg kyykystä sen verra et 130kgx4 otin pari viikkoo sit ja smithikyykystä 150kgx8 :)

• duffpunk

Sen verra penkistä et maksimia en tiiä:o 130kg tein nopean ykkösen

• Karvamarja

rhp bodari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109