Nainen sanoi että minulla on epäterve pakkomielle DarkFearista ja jättäisin sen kaljupäisen neitsytsedän rauhaan, koska se on selvästi jälkeenjäänyt tapaus, eikä sellaisia ole miehekästä kiusata. Lupasin tehdä niin ja pidinkin pari päivää kiusaustaukoa, mutta en sitten malttanut kuitenkaan lopettaa ja olen taas tehtaillut aloituksia DarkFearista. Harmikseni unohdin tyhjentää selaimen sivuhistorian, sillä nainen huomasi että olen taas kiusannut DarkFearia ja lähti ovet paukkuen. Tämän jälkeen hän ei ole enää vastannut viesteihini.
Nainen jätti DarkFearin takia
SUOMI-Kake
3
51
Vastaukset
- Hyvänainenoli
Ihan oikein
- DarkKiusaus
Ansaitset paremman naisen. Kyllä jokaisen miehen pitää edes kerran kuussa kiusata DarkFearia ja antaa hänen kuulla kunniansa.
- LightFear
Aika nostaa tämä taideteos päivänvaloon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152226- 1662209
- 1111728
- 1421669
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 55991
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa416916- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä235861