Ne helkutin tilastot!

niintainäinainaväärin

Niin siis puhe olisi niistä surullisenkuuluisista tilastoista.
Olen nainen ja tein profiilin. Alkuun ajattelin että olkoot kuvaton,en voi kuvaani julkiseksi laittaa (vinkukaa vaan mutta ne työt..) mutta sitten päätin laittaa kuvan josta ei selkeästi näe kasvoja.
Kävijämäärissä on selkeä ero, onhan pääsivulla kuitenkin vain kuvallisten profiilien kuvia. Yritin laittaa neutraalin kuvan mutta jostain syystä mun profiilissä käy paljon miehiä. Kuvassa ei ole paljasta pintaa tai muuta vastaavaa.
No sitten ne tilastot... olen saanut ihan tajuttoman määrän viestejä ja olen itsekin ihmeissäni. Toki kuvallista profiilia klikkaillaan helpommin kuin kuvatonta.
MUTTA nyt tullaan siihen asiaan joka luo sen harhan. Viestejä tulee paljon ja sanomatta selvää että suurin osa on seksistisiä, jopa yli puolet. En noteeraa niitä ollenkaan. Sitten ne fiksut viestit.... nyt pitääkin sitten tehdä valinta... jos vastaan kivalle tyypillle joka ei ole sopiva että ei kiitos, kerryttää sen mun omia tilastoja melko koviin lukemiin. Jos en vastaa mitään, tulee kuva että olisin liian 'ylpeä' vastaamaan. En siis vastaa koska en halua että tilastoni näyttää siltä että mulla olis kovasti sutinaa. Huoh... teetniin tai näin, se menee väärin. Haluaa vastat mutta oman edun vuoksi ei voi.
Sit tullaan siihen mitä joku saattaa miettiä. Melko suuresta kontaktimäärästä, on melko pieni osa jotka olisi potentiaalisa ehdokkaita. En ole kranttu enkä juokse peli- tai rahamiesten perässä, me ei vaan etsitä toisiamme.
Sitten kun löytyy joku jonka kanssa vähän synkkää, viestejä menee ja taas kasvaa tilastot. Ja taas joku kuvittelee että olis kamalasti vientiä varsinkin jos tilastoissa näkyy myös ne ei-kiitosviestit. Taas tulee väärä kuva tilastoista.
Keskustelun voisi tietenkin siirtää meiliin mutta en oikein lähtis heti siihenkään. Tulee tunne että se joka ehdottaa meiliä, haluaa pitää sivunsa siistinä ja kävijämäärät pieninä. Tulee tunne että pelimies tekee siirtojaan.
Toki toista oppii hiljaksiin tuntemaan ja parhaassa tapauksessa tyyppi pelaa reilua peliä mutta kyllähän me kaikki tiedetään ettei se aina mene niin.
Eli teet niin tai näin, niin aina menee väärinpäin.
Mites te muut, mitä olette ajatelleet näistä asioista?

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesnainen_

Vaihda sukupuolta, niin ei tarvi painia noin järjettömien ongelmien parissa

• justjuuu

Niin, sittenhä vois lähetellä niitä törkyviestejä..."vaimo ei tykkää imutella, voin sponssata sua laskujen kanssa ja sä..."

• 1977elokuu

En tiedä muista, mutta mä en mitään tilastoja vilkuillut. Mitähän kummaa niistä olisi ollut hyötyä? Mutta voipihan se olla, että joku etsii naisensa sen perusteella, mitä suomi24 treffisivujen tilastointi antaa käsittää... Minä antaisinkin palttua sellaisille äijille! :o)

• järkkyähommaakokopaska

Pari kertaa nähnyt miehellä sellaiset tilastot että tekee tota varmaan työkseen. Lähetettyjen viestien määrä ja yhteydenotot oli tuhansissa. Viimeksi näin erään jolla puolentuhatta lähetettyä viestiä. En taida vastata vaikka olis mikä kultakimpale toisessa päässä.

• Nettiäijä

Olen mies. Olen mukana suomi24:n treffeissä, mutta minulla ei ole plussatoimintoa, joten en tiedä naisten tilastoja ja vaikka olisinkin plussassa mukana, niin en miettisi juurikaan naisten tilastoja vaan vastaisin tilastoista riippumatta niille naisille, joista olen kiinnostunut ja näin olen myös toiminut.

• Flaksiton

Jotkut naiset huonontavat omia flaksimahdollisuuksiaan miettimällä tilastoja. Minä kun luulin, että miehet ovat enemmän tilastoista kiinnostuneita!

• Mitä ihmeen väliä niillä tilastoilla on? :o

• nettideittaajamies

Kyllä minä miehenä ja plus paketin omaavana selaan eka naisen tilastot. Jos vastatut viestit hipoo sadoissa en vaivaudu kyseiselle henkilölle kirjoittamaan mitään. Todennäköisesti olisin yksi noubadi muiden kukkoilijoiden joukossa jonka viestit menisivät vaan ohi kymmenien muiden seassa. Kun nainen laittaa avaus viestin tietää se silloin aina varmasti sen että hän on minusta myös oikeasti kiinnostunut. Miehillä kun ei ole varaa olla nettideiteillä kranttu ellei ole rikas tai komea mutta naisillahan se vara sitten onkin.

• deittinainen

Ja nainen ihmettelee mikset sinä ollut hänestä kiinnostunut vaikka hän sinusta, vastaat vain kun kukaan muu ei sulle kirjota.

• nettideittaajamies
        deittinainen kirjoitti:

Ja nainen ihmettelee mikset sinä ollut hänestä kiinnostunut vaikka hän sinusta, vastaat vain kun kukaan muu ei sulle kirjota.

Huono se on naisen ihmetellä mitään jos ei edes noteeraa olemassaoloani vai mitä tuo avautuminen sitten tarkoittikaan?

• Siidu

Se että miehellä olisi oikeasti varaa olla kranttu vaatii että on superkomea eikä vain komea ja/tai monta muuta naisten yleisesti arvostamaa piirrettä kuten esim. supliikkia ja korkeaa sos-ekonomista asemaa.

• deittinainen
        Siidu kirjoitti:

Se että miehellä olisi oikeasti varaa olla kranttu vaatii että on superkomea eikä vain komea ja/tai monta muuta naisten yleisesti arvostamaa piirrettä kuten esim. supliikkia ja korkeaa sos-ekonomista asemaa.

Niin ja naiset tietää tämän teidän harhanne. Siksi nainen ajattelee jos itse joutuu miehelle avauksen laittamaan ettei hän oikeasti kiinnosta miestä vaan tämä vastaa kun ei ole varaa olla kranttu.

• Siidu
        deittinainen kirjoitti:

Niin ja naiset tietää tämän teidän harhanne. Siksi nainen ajattelee jos itse joutuu miehelle avauksen laittamaan ettei hän oikeasti kiinnosta miestä vaan tämä vastaa kun ei ole varaa olla kranttu.

Mitä harhaa asiassa muka on, sehän on täysin totta. Ei kai asia nyt sentään nin mene ettei sellainen nainen joka esim. minulle on ensimmäisen viestin lähettänyt muka voisi olla ihan oikeasti minusta kiinnostava. Kyllä sellaisiakin tapauksia on tullut minulla vastaan, vaikka suhteeseen eivät olekaan johtaneet.

• deittinainen
        Siidu kirjoitti:

Mitä harhaa asiassa muka on, sehän on täysin totta. Ei kai asia nyt sentään nin mene ettei sellainen nainen joka esim. minulle on ensimmäisen viestin lähettänyt muka voisi olla ihan oikeasti minusta kiinnostava. Kyllä sellaisiakin tapauksia on tullut minulla vastaan, vaikka suhteeseen eivät olekaan johtaneet.

Harhalla tarkoitin "että on superkomea eikä vain komea ja/tai monta muuta naisten yleisesti arvostamaa piirrettä kuten esim. supliikkia ja korkeaa sos-ekonomista asemaa."
        Voi toki olla että olisit oikeasti kiinnostunut naisesta joka laittaa aloitusviestin mutta luulen silti useimpien ajattelevan ettei sinulla ole varaa olla kranttu.

• Siidu
        deittinainen kirjoitti:

Harhalla tarkoitin "että on superkomea eikä vain komea ja/tai monta muuta naisten yleisesti arvostamaa piirrettä kuten esim. supliikkia ja korkeaa sos-ekonomista asemaa."
        Voi toki olla että olisit oikeasti kiinnostunut naisesta joka laittaa aloitusviestin mutta luulen silti useimpien ajattelevan ettei sinulla ole varaa olla kranttu.

Miehillä on yleensä realistinen käsitys omasta haluttavuudestaan naisten silmissä. Vain suosituimmat muutama prosentti miehistä ovat todella suosittuja ja sen he yleensä poikkeuksetta tietävät, mutta heidän ei tarvitse tai heitä ei kiinnosta välttämättä edes netistä hakea seuraa.

• valitsenimimerkkierkki

Kuulkaas nyt tytöt ja naiset. Omien tilastojen analysointi on ihan turhaa touhua. Ei sillä kaiva kuin itselleen kuoppaa. Lue: tulee ylianalysointua ja sitten menee metsään. Miksi ette ota niitä ohjia hieman omiin käsiin ja kirjoittele miehille, joilla kiva nassu mielestänne tai muuten kiva profiili. Ei se oikea persoona kirjoittelemalla selviä.

• deittimies

Koska se ei ole naisen arvon mukaista. Nainen menee ennemmin sukupuoliroolien mukaan kun oikeiden tunteiden. Toinen seikka on se että naisilla ei ole sietokykyä kestää mahdollisia pakkeja joita esim miehet saavat yhdeksänkymmentäkahdeksan sadasta. Tästä syystä naiset eivät uskalla ottaa yhteyttä miehiin ja olla aloitteellisia. No niin makaa kun petaa. Itse en avauksia lähetä naisille tasan siitä yksinkertaisesta syystä että KOSKAAN EI SAA VASTAUKSIA TAKAISIN. Ilmoitan jo profiilissani että avauksia en tee mikä on ilokseni ja vanhoollisten naisten vihaksi saanut aikaan sen että olen saanut naisilta avauksia ja ihanimpien kanssa päässyt ihan suhteeseen saakkakin. Tämä on minun deitti taktiikka ja toimii hyvin ja ihan vaan kiitos kuuluu naisille koska ette niihin viesteihin vastaa niin kyllä se passivoi. Jos en sadalla uistelu reissulla saa haukea mutta yhdellä verkkoretkellä useammankin niin kyllä itse sitten mielummin pyydän passiivisesti haukea. Näin se menee deiteilläkin.

• valitsenimimerkkierkki

Pakko sanoa, että tuossa sun vuodatuksessa on vinha perä vaikka itsellä ei olekaan munaa sitä kokeilla jostain syystä :) Kuitenkin tindermäinen naisten valintaoikeus vain toimii. Eli jos naista kiinnostaa, niin hän lähettää sen viestin ja jos mies kiinnostuu (todenäköisyys suurempi kuin toisin päin), niin silloin alkaa rokkaamaan... ainakin vähän... Turha spämmääminen ainakin vähenisi ja oltaisiin heti enemmän asian ytimessä.

• deittinainen
        deittimies kirjoitti:

Koska se ei ole naisen arvon mukaista. Nainen menee ennemmin sukupuoliroolien mukaan kun oikeiden tunteiden. Toinen seikka on se että naisilla ei ole sietokykyä kestää mahdollisia pakkeja joita esim miehet saavat yhdeksänkymmentäkahdeksan sadasta. Tästä syystä naiset eivät uskalla ottaa yhteyttä miehiin ja olla aloitteellisia. No niin makaa kun petaa. Itse en avauksia lähetä naisille tasan siitä yksinkertaisesta syystä että KOSKAAN EI SAA VASTAUKSIA TAKAISIN. Ilmoitan jo profiilissani että avauksia en tee mikä on ilokseni ja vanhoollisten naisten vihaksi saanut aikaan sen että olen saanut naisilta avauksia ja ihanimpien kanssa päässyt ihan suhteeseen saakkakin. Tämä on minun deitti taktiikka ja toimii hyvin ja ihan vaan kiitos kuuluu naisille koska ette niihin viesteihin vastaa niin kyllä se passivoi. Jos en sadalla uistelu reissulla saa haukea mutta yhdellä verkkoretkellä useammankin niin kyllä itse sitten mielummin pyydän passiivisesti haukea. Näin se menee deiteilläkin.

Yleistät turhan paljon asioita naisista. Itse en enää tee aloituksia koska vastausten taso on ollut surkea. Kerran vastauksessa jopa luki "mitä maksaa". Valitettavasti toiset miehet saavat kuvan naisen "helppoudesta" jo nainen tekee aloitteen. Näitä "ai, sä haluut munaa vai" vastauksia olen lukenut tarpeeksi.

• deittimies
        deittinainen kirjoitti:

Yleistät turhan paljon asioita naisista. Itse en enää tee aloituksia koska vastausten taso on ollut surkea. Kerran vastauksessa jopa luki "mitä maksaa". Valitettavasti toiset miehet saavat kuvan naisen "helppoudesta" jo nainen tekee aloitteen. Näitä "ai, sä haluut munaa vai" vastauksia olen lukenut tarpeeksi.

Taas tyypillinen palsta selitys naiselta jolla ei ole itsetuntoa kestää pakkeja joten tehdään aloitteellisesta naisesta sitten helppo. Justiin juu. Homma vaan on se että naiset eivät vastaa viesteihin mutta kuitenkin valitsevat suhteen niin näinollen yksi porras on helppo ottaa välistä pois ja antaa naiselle heti se mahdollisuus valita mies. Se että sinä et kestä pakkeja niin tervetuloa miesten maailmaan. Äläkä jaksa stressata kanssasisaristasi jotka toimivat aloitteellisesti miesten suhteen. Se ei tee sinusta sen parempaa ihmistä vaikka niin kuvittelet.

• deittinainen
        deittimies kirjoitti:

Taas tyypillinen palsta selitys naiselta jolla ei ole itsetuntoa kestää pakkeja joten tehdään aloitteellisesta naisesta sitten helppo. Justiin juu. Homma vaan on se että naiset eivät vastaa viesteihin mutta kuitenkin valitsevat suhteen niin näinollen yksi porras on helppo ottaa välistä pois ja antaa naiselle heti se mahdollisuus valita mies. Se että sinä et kestä pakkeja niin tervetuloa miesten maailmaan. Äläkä jaksa stressata kanssasisaristasi jotka toimivat aloitteellisesti miesten suhteen. Se ei tee sinusta sen parempaa ihmistä vaikka niin kuvittelet.

Tämä perustuu ihan omiin kokemuksiini. Itse vastaan muutamiin viesteihin jos ne ovat asiallisia ja sopivat hakukriteereihini. Minä en koe aloitteellista naista helpoksi.
        En minä ainakaan kykene valitsemaan kenen kanssa aloitan suhteen, siihen tarvitaan kaksi ihmistä.
        Miten minä stressaan kanssasisariani, se tuskin vaikuttaa heihin millään tavalla teenkö aloituksia vai enkö tee.
        Ja parempaa ihmistä, keksi nyt edes jtk järkevämpää itse.

• taaplaataaplaa
        deittimies kirjoitti:

Mä en ole tollanen (nainen) kuin mitä kuvaat ylempänä, mutta jokainen tyylilään. Mielestäni on väärin että teet naisten käytöksestä johtopäätöksiä yleisen otannan perusteella.

• kas-näin-12345

En katso tilastoja, mutta jos katsoisin, niin tulkitsisin kyllä niin päin, että mitä useammalle nainen on vastannut, sitä todennäköisemmin hän vastaa minullekin. Nirppanokille ei viitsi aloitteita tehdä.

Viestien paljouteen suosittelen ratkaisuksi, kuten tuolla sinkkupalstalla ehdotettiin, että laitat profiiliisi sopivan tehtävän, johon miehen pitää laittaa oikea vastaus viestinsä otsikkoon. Näin saat helposti karsittua turhat pois avaamatta edes viestejä, ja jos joku ei noudata ohjeitasi niin oma on häpeänsä ja turha itkeä vastausta sinulta.

• pelaaminenkannattaaaina

Tolla ei kyllä mitata oikeaa yhteensopivuutta mitenkään.

• Kohtaanto

Samaa mieltä: tyhmältä naiselta jää tyhmä mies löytämättä, jos pitää profiilia tarkkaan lukea ja tehtäviä ratkoa.

• älyhoimietivähän
        pelaaminenkannattaaaina kirjoitti:

Tolla ei kyllä mitata oikeaa yhteensopivuutta mitenkään.

Ei tietenkään, eikä kukaan ole niin väittänytkään. Tarkoitus on karsia helposti pois ne, jotka eivät ole edes lukeneet profiilia tai jotka haluavat vain lähettää massaspämmin panostamatta kontaktiin sen vertaa, että ratkaisisivat sen yksinkertaisen tehtävän. Se tehtävä olisi roskapostifiltteri, ei yhteensopivuusmittari.

• 483
        Kohtaanto kirjoitti:

Samaa mieltä: tyhmältä naiselta jää tyhmä mies löytämättä, jos pitää profiilia tarkkaan lukea ja tehtäviä ratkoa.

Ei pitäisi olla tyhmimmältäkään liikaa vaadittu, että lukee profiilitekstin läpi ja vastaa siinä esitettyyn yksinkertaiseen kysymykseen. Vaikeustason voi profiilin omistaja asettaa oman älykkyytensä mukaan. Uskallan väittää, että vaikka tehtävä olisi äärimmäisen triviaali kuten vaikka "Mikä on Kreikan pääkaupunki?" niin osan turhista viesteistä saisi karsittua pois. Massapostaajahäiriköt tietenkin pelkäävät strategiansa puolesta, jos näitä tehtäviä alkaa naisten profiileihin ilmestyä.

• ihmekonstejaenaio

Kyllähän ne lukemat tulee vaikken avaisikaan koko viestiä. Puhutko nyt S24 deitistä?

• No oletpa sinäkin kehittänyt itsellesi mielikuvituksellisen tekosyyn olla vastaamatta miehille. :D

Eikös ainakin s24.ssä tilastoista näe lähetettyjen viestien lukumäärän lisäksi sen että kuinka monelle niitä viestejä on lähtenyt, ja tuostahan nyt voi jo jotain päätellä siitä todellisen sutinan määrästä.

Joka tapauksessa vaikuttaa kyllä siltä ettei nettideittailu ole ihan sinun lajisi jos tuollaisetkin asiat kykenet ongelmana näkemään.

• noproblemsatall

Siis mitä sä nyt oikein sanot tuossa?

Kuka on sanonut etten vastaa?
        Lähetetyt näkyy, kyllä.
        Nettideittailu on pers..stä, siinä olet ihan oikeassa. Mutta kyllä täälläkin joitain helmiä on.
        Mites sun asiat? Ymmärsitkö ollenkaan mitä hain alkuperäisellä tekstilläni?

• epäreilua

Nainen ei laita kuvaa mutta vaativat miehen kuva eikä koskaan vastaa miehelle.

• Kohtaanto

Valitettavan tuttua. Olen peruskohteliaana miehenä muutaman kerran pettynyt naisen kuvaan ja menettänyt kiinnostuksen sillä tapaa kuvan nähtyäni. Mutta mutta tasapuolisuuden vuoksi olen lähettänyt vastausviestänä oman kuvani ja sanonut etten valitettavasti syttynyt hänen kuvastaan sillä tapaa.

• niintainäinniinaina

Kuvia voi vaihtaa jossain vaiheessa, kyllä. Onhan se näkeminen vääjämättä edessä muutenkin jos suhdetta etsii. Toki, on tuolla noitakin jotka tykkää vaan kirjoitella, mutta sitäkin voi aina kysyä - mitä etsit?

Olen pahoillani jos olet kokenut monta epäreilua tapausta. Kuva kuvasta on paras tapa toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6520
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3093
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2259
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1857
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1848
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1823
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1572
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51