Nyt naiset heti selittäkää

nyt-selittäkää-heti

Miksi olette niin nirsoja. Miksi haluatte jännämiehiä ettekä kunnollisia miehiä?

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ucjonp

Kuka nyt ei parasta laatua haluaisi?
      Opetelkaa jänniksi niin elämä kirkastuu ja tulee hymyä huuleen.

• Mitä nyt palsta historia on opettanut, niin ne "jännät" voivat olla todella paljon kiltimpiä&kunnollisia, kuin palstan kiltit & kunnolliset......

Se ei edelleenkään riitä, että sanoo olevansa, se pitää paistaa läpi kaikkeen tekemiseen ja syyksi ei riitä, ettei ajatusmaailma ole sama palstan ulkopuolella, kun se ei pidä paikkaansa.

• ihanvaanohimennen

juurikin näin. hetken tätä palstaa luettuani ja yhden aloituksen tehneenä voin todeta että kilttejä miehiä täällä ei ainakaan ole. moni jännämies tai miksi kutsuttekaan on paljon mukavampi ja kohtelee naisiaan paremmin. ainakin puhuu kunnioittavammin naisista kuin moni ätmi täällä.

• ivhlpjhoöb
        ihanvaanohimennen kirjoitti:

juurikin näin. hetken tätä palstaa luettuani ja yhden aloituksen tehneenä voin todeta että kilttejä miehiä täällä ei ainakaan ole. moni jännämies tai miksi kutsuttekaan on paljon mukavampi ja kohtelee naisiaan paremmin. ainakin puhuu kunnioittavammin naisista kuin moni ätmi täällä.

Nämä palstamiehet ovat täynnä vihaa ja katkeruutta naisia kohtaan, siitä ei hyvä seuraa.

• 6plus13
        ivhlpjhoöb kirjoitti:

Nämä palstamiehet ovat täynnä vihaa ja katkeruutta naisia kohtaan, siitä ei hyvä seuraa.

DarkFear on paras esimerkki miehestä joka on aidosti kiltti ja kunnollinen.

• ainakonäitä
        ihanvaanohimennen kirjoitti:

En löydä sitä otsaketta enään sulle mut eilen oli lehdessä kun jännämiehen näköinen mies raiskasi, tappoi ja söi naisensa. Siinä teille sitä jännäkunnollisuutta kerrakseen. Nainen tulee mielummin vaikka jännämiehen syödyksi kun alkaisi seurustelemaan mukavan ja asiallisen ätmin kanssa.

• 172
        ainakonäitä kirjoitti:

En löydä sitä otsaketta enään sulle mut eilen oli lehdessä kun jännämiehen näköinen mies raiskasi, tappoi ja söi naisensa. Siinä teille sitä jännäkunnollisuutta kerrakseen. Nainen tulee mielummin vaikka jännämiehen syödyksi kun alkaisi seurustelemaan mukavan ja asiallisen ätmin kanssa.

Jos olisi mukavia ja asiallisia ätmejä olemassa, mutta kun he näyttävät olevan mukavan ja asiallisen vastakohtia.

• ainakonäitä kirjoitti:

no minkähän takia tuollainen asia on sitten päässyt ihan lehtiin asti? Ehkäpä siksi että aika harva jännämies (lue: parisuhteeseen päässyt mies) kuitenkaan siitä naisestaan sapuskaa tekee. Usko tai älä, mutta minun tuttavapiiriini ei kuulu yhtään tuollaista temppua tehnyttä miestä, vaikka jännämiehiä heistä toki suuri enemmistö onkin.

• jännämieskö

Palstalaisten "jännämies" tuntuisi olevan tavallinen mies jolla on tavallisia suhteita ja saa tavallisia naisia. Itse en tosiaan ole mikään erityisen komea, en hakkaa / ryyppää / polta / omaa tatuointeja, en ole mikään alpha-uros, en ole kauhean sosiaalinen, olen erittäin kohtelias ja käyn töissä, mutta silti saan naisia ja olen ollut myös pitkissä suhteissa.

• ruma-ätmi

Luin jutun jossa nainen löytyi roskalaatikosta kuoleena. Sinne naisten elämä päättyy kun ovat jännämiesten kanssa.

• 190

Voi päätyä myös, jos ätmiin sekaantuu. Kyllä teikäläisten kirjoituksista huokuu niin suuri viha- ja halu väkivaltaan naisia kohtaan, että ei todellakaan olisi naiselle mikään onni aloittaa suhdetta ätmiin. Sitäpaitsi, tehän itse väitätte kaiken aikaa ätmien olevan potentiaalisia massamurhaajia.

• Miltä tuntuu elämä, jossa on joka päivä tarve tehdä tällainen avaus keskustelupalstalle, usein monia samaan aiheeseen liittyviä? Hykerteletkö itseksesi, että "olen minä kyllä hauska veikko"? Kuvitteletko mielessäsi, kuinka palstalaisia naurattaa, kun olet taas keksinyt niin hupaisan jutun?

Vai mikä tässä on pointti?

• 3plus5

Todennäköisesti kyseessä on todella yksinkertainen veikko. Kysyy ihan tosissaan että miksi naiset tykkäävät enemmän ytmeistä kuin ätmeistä... Niin, omasta mielestäni nimitys kertoo jo kaiken oleellisen. Ylempitasoinen = Parempi, todennäköisimmin houkutteleva. Alempitasoinen = Huonompi. Todennäköisesti vähemmälle huomiolle jäävä.

• SärkynytLevysoitin

Kyllä tuo huonon huumorin hakeminen ja trollauksen yhdistelmä taitaa olla suurimman uskottavuuden selitys ilmiölle.

• tavanmies

Jos minä en kelpaa sen on pakko johtua siitä että naiset ovat niin katalia, että he minun sijastani valitsevat jännämiehen. Onneksi voin saada tyydytystä ja ylemmyydentunnetta siitä, että he minun mielikuvissani tulevat pahoinpidellyksi tai jopa tapetuiksi. Se on minun mieluisin kostoajatukseni. Tätä minun on katkeruudessani vaalittava, etten joutuisi kohtaamaan sitä asiaa, että oliskohan minun syytä muuttua ja että voisikohan vikaa olla minussa. Olosuhteissa tai "että näinhän se elämä menee" syy ei voi olla?

• 81818

Hyvä kuvaus.

• funaswtf

Jännämiehen valitsevalla naisella on usein itsellä jännämies isänä. Hän ei ole tottunut odottamaankaan että saisi mieheltä kunnioittavaa kohtelua. Yleensä vakaassa kodissa kasvaneet naiset etsivät kunnollista miestä.

• En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta näitä naisia on, mitkä eivät vaan ymmärrä pitkässäkään suhteessa, miten toinen voi olla huomaavainen ja kiltti, pitävät sitä näyteltynä tms. vaikka käytös olisi automaattista ja tulisi selkärangasta, eli on jatkuvaa ei niin, että vain pieninä hetkinä.....kieltävät sellaisen olemassaolon itseltään, en tiedä?

Joku ketä näin käyttäytyy osaisi kertoa, jos vaan pystyy sen ensin itselle myöntämään....

• Neitokainen2

Missähän nämä kaikki "kunnolliset ja kiltit" miehet ovat? Mistä semmoisen löytää?
      Vastaan tulee vaan tyyppejä, joilla suuret puheet ja pienet teot.
      Ja ehkä mielenkiintoisin kysymys: mitkä ovat kunnollisen ja kiltin miehen vaatimukset naiselle?

• "Ja ehkä mielenkiintoisin kysymys: mitkä ovat kunnollisen ja kiltin miehen vaatimukset naiselle?"

Ne ovat varmasti sellaiset, mitkä juuri sellaisella yksilöllä on, kuten myös sinulla on omat kriteerisi "kunnolliset ja kiltit"sarjan miehille, ei varmasti ole yksi selitteistä vastausta.....

Mutta puheet ja teot pitäisi olla "sopusoinnussa", puolin ja toisin, eli kauheasti ei saisi sonnut pomppia.....

• Kiltti-mies-Suomi

Kiltti tietenkin kohtelee naista hyvin ei hakkaa, ei ole narsisti, ei määräile, ei vedä kännejä joka viikko vaan viettää naisensa kanssa aikaa, tekee kotitöitä. Keskutella voi sivistyneesti eikä niin kuten jännämiehet tekee että alkavat haukkumaan, jyräävät naisen mielipiteen ja pitävät naista kokkina, siivoojana.

• Höhjahöh

Tuolla perusteella aloittaja on jännämies: "Nyt naiset heti selittäkää"
        Keskustelua?

• vedvewv
        Höhjahöh kirjoitti:

Tuolla perusteella aloittaja on jännämies: "Nyt naiset heti selittäkää"
        Keskustelua?

Nimenomaan. Itseään kilttinä pitävät ätmit eivät vaan näe omaa aggressiivisuuttaan.

• Jassuka

No suurinosa miehistä ei ole kovinkaan jänniä tai on ihan liiankin jänniä. Mitäpä tuohon muuta kuin että pitää olla sellainen joka tuntuu tärkeälle ja rakkaalle, ei sellainen jota kovin tyrkytetään tai mainostetaan yleensä sellainen ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6520
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3093
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2259
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1857
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1848
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1823
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1572
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51