Viime yönä näin ihanaa unta, tosin nyt hereillä en siitä muista paljoa ja on vaikeaa laittaa sitä järjestykseen, mutta se oleellisin siitä on mielessäni:
- " Ylleni ilmestyi kauniit puhtaan valkoiset vaatteet ja tuo vaate ylettyi maahan asti. Se oli todella kaunis puku. Olin jossakin isossa kaupungissa, oli ehkä ilta aika kun oli niin pimeää. Erään suuren kauppakeskuksen edessä, yhtäkkiä, itsenikin hämmästykseksi, levitin käteni ja huusin valtavalla voimalla: - "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON TÄÄLLÄ, TAIVASTEN VALTAKUNTA ON TÄÄLLÄ ... !""
Huomasin että tuo huuto ei lähtenyt omasta voimastani, vaan Jeesus minussa huusi. Oma lihani ujosteli itsessäni tuota huutoa joka minusta lähti, mutta Jeesus minussa oli niin voimakas, että siihen kykenin. Kuljin kaduilla noissa valkoisissa vaatteissa ja kyselin voisinko rukoilla ihmisten puolesta ja siunata heitä. Eräässä kadun kulmassa makaili kaksi väsynyttä miestä ja rukoilin myös heidän pulestaan ja siunasin heitä. Missä kuljinkin rukoillen ja siunaten ihmisiä, huusin myös kovaan ääneen: - "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON TÄÄLLÄ!" Ja julistin Jeesuksen pian saapuvaksi pian. Välillä huusin: TAIVAS AUKENE!" Siellä oli toinenkin nainen joka julisti, mutta mietin, millä voimalla hän julisti? Tiesin, että se voima mikä minussa huusi, oli Jeesukselta Kristukselta tulevaa.
Tuo oli mahtipontinen uni.
Herra olkoon vahvana tänäpäivänä kanssanne; sillä Taivasten valtakunta on täällä! Olkaa Siunattuja Jeesuksessa Kristuksessa joka olkoot teidän vahvuutenne!
Aamen.
LAINAUS:
Jumalan Valtakunta on lähellä !
Jeesus puhui paljon Taivasten Valtakunnasta.
Hän kuvasi sitä vertauksissa, Matt. 13: vehnä ja rikkavilja, sinapinsiemen, taikina ja hapate, peltoon kätketty aarre, kallisarvoinen helmi sekä nuotta, joka laskettiin mereen.
Jumala kutsuu tänäkin päivänä ihmisiä Valtakuntansa kansalaisiksi armon evankeliumin kautta.
Nyt on vielä armon aika! Kiitos siitä Herralle.
Jumalan armon evankeliumi on osa Valtakunnan evankeliumia.
On olemassa vain yksi evankeliumi, ja se on sekä armon että Valtakunnan evankeliumi.
Mar. 1:14-15: Kun Johannes oli vangittu, Jeesus palasi Galileaan ja julisti Jumalan evankeliumia. Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma!"
Jumalan valtakunta on jo nyt keskellämme, mutta se on vielä fyysisille silmillemme näkymätön.
Luuk 17:20-21: Kun fariseukset kysyivät Jeesukselta, milloin Jumalan valtakunta tulee, hän vastasi: "Ei Jumalan valtakunta tule niin, että sen tulemista voidaan tarkkailla. Eikä voida sanoa: 'Se on täällä', tai: 'Se on tuolla.' Katsokaa: Jumalan valtakunta on teidän keskellänne."
Joh.3:3 Jeesus sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
Täytyy siis olla Jumalan valtakunnan syntyperäinen kansalainen voidakseen kokea sen todellisuuden.
Joh.3:5: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."
Apostoli Paavali kirjoitti Jumalan Valtakunnasta: Room.14:17: "Ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä."
Uni - "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON TÄÄLLÄ!"
65
169
Vastaukset
- sinettisormus1
Tulkoon Valtakuntasi!
https://www.youtube.com/watch?v=0OIS1lXJPvM- AAmen
Amen.
- 2356
2156
- 658
658
- näkymätön-ninni
Valtavan unen olet saanut sinetti! Kiitos Herralle Jeesukselle Kristukselle unestasi!
Aamen.- sinettisormus1
Taivaan valtakunta on täällä, ninni, se on täällä, meissä läsnä, ole siunattu siskoni!
( koin tämän niin vahvana, että ajattelin laittaa unesta oman aloituksensa, vaikka kerkisin sen kirjoittamaan myös tuonne toiseen ketjuun; - Jeesus saapuu pilvissä) - näkymätön-ninni
sinettisormus1 kirjoitti:
Taivaan valtakunta on täällä, ninni, se on täällä, meissä läsnä, ole siunattu siskoni!
( koin tämän niin vahvana, että ajattelin laittaa unesta oman aloituksensa, vaikka kerkisin sen kirjoittamaan myös tuonne toiseen ketjuun; - Jeesus saapuu pilvissä)Kiitos! Siunausta sinulle rakas siskoni sinetti!
Oikein teit kun laitoit oman aloituksen tästä unestasi! :) - sinettisormus1
Jeesus kehoittaa meitä, missä kuljemmekin ja olemmekin, kun alamme julistamaan Jumalan sanaa meidän tulisi aina ensimmäiseksi ilmoittaa ; - "Taivaan valtakunta on täällä."
Totisesti joka hänen sanaansa julistaa, on hänen kauttaan taivasten valtakunta läsnä, siis meissä ja taivas avautuu kun alamme sanaa ääneen julistaa.
Aamen. - Hyväätietoa
Kiitos tästä ketjusta. Laitatteko lisää näitä uskovien silmille sopivaa luettavaa.
- muistutus-vielä
Hyväätietoa kirjoitti:
Kiitos tästä ketjusta. Laitatteko lisää näitä uskovien silmille sopivaa luettavaa.
Muistakaa myös että meitä on pyydetty kertomaan evankeliumi, ja pitäisi tätä myös totella.
- muistutus.teille
muistutus-vielä kirjoitti:
Muistakaa myös että meitä on pyydetty kertomaan evankeliumi, ja pitäisi tätä myös totella.
Tänne kuuluu kirjoitella myös niiden takia jotka voisivat ehkä tulla uskoon...!
- näkymätön-ninni
Rukousta tähän aamuun.
Herra Jumala!
Opeta meitä Pyhän Henkesi kautta, me kaikki tappioksi lukisimme tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, meidän Herramme tuntemisen rinnalla.
Opeta meitä hänen tähtensä luopumaan kaikesta ja sitä roskana pitämään, jotta voittaisimme omaksemme Kristuksen.
Anna meille armosi, että unohdamme menneet ja kiinnitämme katseemme, mielemme ja sydämemme sitä päämäärää kohden, jossa Kristus meidät täydelliseksi tekee sinun pyhien kasvojesi edessä.
Amen.
(Rosenius)- Aammeen
Aamen aamen aamen.
- Annamme
lisää aamenia tälle ketjulle.
- sinettisormus1
Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
jatkuu...- sinettisormus1
jatkuu.....
40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."
AAMEN!
Halleluja! Kiitos Sinetti tästä unestasi. Se oli riemullisen rohkaiseva. Pitkät valkeat vaipat, "viides sinetti" ylösotto tapahtuu, kuolleet ja elävät. Silmänräpäyksessä me muutumme.
- sinettisormus1
Halleluja! Aamen. Totisesti Taivaan valtakunta on tullut lähellemme! Ole Siunattu veljeni!
Olisi TODELLA mahtavaa, jos viimeinkin lunastus tapahtuisi, jota isämmä ja isoisämme ja jopa esi-isämme ovat jo odottaneet, kenellä nyt on uskovia iso- ja esi-isovanhempia. Olisi hienoa nähdä nyt isoisäni ilme, kun hän jo -70 luvulla minulle kertoi Jeesuksen tulemuksesta ja siitä suuresta päivästä. SIITÄ SUURESTA PÄIVÄSTÄ!
Amen, tule Herra Jeesus ja tee se työ jonka sanasi lupauksen täyttää.- sinettisormus1
AAMEN!!!
- sinettisormus1
Totisesti saan iloiten julistaa, että joka tämän sanoman ottaa vastaan, on TAIVAAN VALTAKUNTA hänen lähellään, Ole Siunattu, sinä, joka uskot Jeesuksen Kristuksen nimeen ja hänen sanomaansa. Taivas auetkoon yllesi!
Aamen. - sinettisormus1
Tämä äsken nousi vielä ylös mieleeni tuosta unestani; minulla oli ennen tuota kaunista puhtaan valkoista pukua, hyvin kaunis juhlapuku, mutta sen kauneus oli vain maallista. Kun sain tuon valkoisen puvun, tunsin sen puhtauden ja kauneuden ja sen voiman jonka sain tuon puvun kautta, (vanhurskaudenpuku) tuota tunnetta ei ollut maallisessa juhlapuvussa..
Tulee muistaa että tuo vanhurskaus ei ole itsestämme, vaan se on Jumalan vanhurskautta.- sinettisormus1
" Olennaista ei ole se, "missä sinä asut", vaan että Jumala on sitoutunut sinuun. Olennaista on, että olet sisällä Jumalan valtakunnassa - olet Hänen hallintavaltansa alla. Kun olet Kristuksessa ja seuraat sydämestäsi Häntä, kaikki päättyy hyvin, vaikka tänään olisikin pimeää!"
- sinettisormus1
Taivasten Valtakunta on täällä."
http://diniruyatabirleri.com.tr/wp-content/uploads/2014/02/ruyada-cennet-gormek.jpg - Neith
27. "I have not blasphemed"
27. "en ole pilkannut"
36. "I have not raised my voice"
36. "en ole korottanut ääntäni"
1. "en ole tehnyt syntiä"
1. "I have not done sin"
En ole tehnyt syntiä, koska olen saanut syntini anteeksi Jumalalta!!
Olkaa siunatut.- sinettisormus1
Taivaan valtakunta on läsnä, olet siunauksen alla," Neith".
- sinettisormus1
PSALMIT 8
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; Daavidin virsi.
2. Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa, sinun, joka olet asettanut valtasuuruutesi taivaitten ylitse!
3. Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.
4. Kun minä katselen sinun taivastasi, sinun sormiesi tekoa, kuuta ja tähtiä, jotka sinä olet luonut,
5. niin mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmislapsi, että pidät hänestä huolen?
6. Ja kuitenkin sinä teit hänestä lähes jumal'olennon, sinä seppelöitsit hänet kunnialla ja kirkkaudella;
7. panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja, asetit kaikki hänen jalkainsa alle:
8. lampaat ja karjan, ne kaikki, niin myös metsän eläimet,
9. taivaan linnut ja meren kalat ja kaiken, mikä meren polkuja kulkee.
10. Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa! - sinettisormus1
Hyvää ja Siunattua Äitienpäivää KAIKILLE!!!
Jään tästä parin viikon tauolle ja palaan jos Luoja suo. - Seurailija1
Jassoo sinetti on tauolla ja palaa jos Luoja suo, uskotaan ja toivotaan niin..
Eilen sattui sellainen tapaus että vaimoni oli hukannut autonavaimet, samassa nipussa oli muitakin tärkeitä avaimia.. Avainperässä oli myös soikea laatta jossa oli enkeli kuva ja luki "Älä koskaan lähde kotoa ilman suojelus-enkeliä"
Vaimo oli hermona, minä tyynnyttelin että kyllä enkeli tuo avaimet takaisi. No vaimo ei ole uskossa ja hän vähätteli sellaista asiaa ja mahdollisuutta.. Hän tuli töistä, minä sanoin että koitappa pirauttaa löytötavaratoimistoon!.. hän soitti ja nämä avaimet olivat löytyneet! joku oli juuri tuonut ne sinne!.. Sanoin vaimolle että enkeli toimitti avaimet löytötavaratoimistoon, tuntomerkit täsmäs, vaimo katsoi silmät pyöreinä eikä puhunut mitään..
Käytiin samantien hakemassa ne ja vaimo oli onnellinen!.. Eivät sanoneet löytäjän yhteystietoja vaikka pyysin niitä.. sen verran sain kurkattua löytöpaperista että näin hänen nimensä.. ja sitte kotona Fonectan kautta löysin nimelle osoitteenkin, aivan lähellä asuu, enkelit ovat aina lähellä.. Tänään vien tälle enkelille pienen lahjan muistoksi hänen rehellisestä ja vastuulliseta toiminnastaan.. Nuo autonavaimet ovat kalliita jos jälkeenpäin ostaa, ajonestosiru nostaa hinnan pariin sataan ja vielä ne muut avaimet päälle..
Näin taivas toimii ihan pienissäkin asioissa, mikään ei ole sattumaa Kiitos Jumalalle. Jokaisella on oma suojelusenkelinsä joka suojelee ja pitää huolen pienissä asioissa ja sitten suuremmissa asioissa Vapahtajamme Jeesus Kristus astuu esiin, hänelle ei ole mikään mahdotonta, hän tekee vaikka uudet avaimet.. Ja joka häneen uskoo, ei kuole koskaan ja perii iankaikkisen elämän Isän luona Taivaassa Aamen.- KiitosJeesus
Kiitos Jeesukselle! Meistä pidetään huolta , ihan jokapäiväisissä asioissa. On mahtavaa olla Taivaan Isän suojeluksessa ja meidän perhekunnastakin huolehditaan. Aamen
- näkymätön-ninni
Kiitos seurailija1, kun toit tämän hienon todistuksen elävästä elämästä tänne meille uskon vahvistukseksi. Ihmeellisellä tavalla Herra meitä johtaa ja huolta pitää. Aamen!
- toivottavassti
Ymmärätte tuossa kiimassanne pitää sieluistanne huolta, sillä mitäpä se ihiminen voittaa, jos hankkii sielulleen vahingon.
- armostapelastettu
Ei todellakaan saa vahinkoa jos on Jeesuksen oma.
- sinettisormus1
Loma on vietetty ja tällaista koin loma reissullani:
13.5. Olimme tulleet mieheni kanssa Kainuuseen viettämään ” talvilomaa” ja ensimmäisenä aamuna sain näyn jota olen ihmetellyt: Näin valkoisen paperiarkin, jossa oli tekstiä, mutta en saanut muuta selvää sisällöstä kuin ensimmäisen sanan ja se oli Pori. Ajattelin että onko Porissa tapahtumassa jotain? Seuraavana iltana, eli 14.5. joka oli Helatorstai ilta, näin näyssä tien tai sillan, joka kaartui ylös, oikealle ja siinä oli sillan kaiteet/ tai kaiteet joita käytetään korkeissa tien paikoissa. Tuon sillan tai tien notkelmassa oli paljon vettä päällä. Mietin myös tätä olisiko tällä jokin hengellinen ja vertauskuvallinen sanoma, vaiko se ilmoitti enustavasti tulevista tulvista? Seuraavana päivänä kävimme kaupalla lähellä olevassa kirkonkylässä ja siellä puhuivat kyläläiset ettei ole vuosikymmeniin ollut näin pahaa tulvaa, tiet on poikki paljon veden vuoksi. Illalla kävin nukkumaan ja ennen kuin sain unesta kiinni, näin kruunun joka oli naisen päähän tarkoitettu, ei siis tiara, vaan todella kaunis kruunu, joka oli kuin kuningattaren kruunu. Kiitin näystä Herraa ja aamulla kun kuuntelin radiosta ohjelmia, ilmoitettiin että; tänään on nimipäivät, Ester, Esteri …, samalla mieleeni nousi tuo näyn kruunu ja Ester oli kuningatar. Iltapäivällä lähdimme kotia kohti ja pilvet oli koko matkan todella kauniit ja vaikuttavat, itse kun olen tällainen pilviin tuijottaja. Eräässä kohdassa näin kun valtava pilvi muodosti kuin näky kuvan, jossa Jeesus istui valkoisessa pilvi valtaistuimessaan, valkoisessa puvussaan ja kohta tuo näky alkoi haihtua, mutta ei aivan kokonaan. Huomasin pian että Jeesus oli noussut ylös ja hän seisoi meitä kohti ja hänen kädessään oli sauva, johon hän nojasi, sitten tuo kaunis kuva haihtui, mutta se oli näyn kaltainen ja kerroin siitä miehellenikin, joka hiljaa hymyillen otti viestini vastaan. Sanoin miehelleni, että loma oli onnistunut, vaikka satoikin paljon, koin itseni levänneeksi ja mieheni koki samoin. Nykyään minua ei harmita sateet eikä pilviset päivät sillä niistä minulle kohoaa aina eräs lupaus Herralta: ”Minä tulen pilvissä, jottette sokaistuisi kirkkauttani...” Herran päivä tulee olemaan pilvinen päivä ….
Herran Rauhaa ja Siunausta sinulle, rakas ystäväni ... Levätkää Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa! - sinettisormus1
Luotan Hyvään Paimeneen.
https://www.youtube.com/watch?v=TRHDDI2HJcQ - wertykl
Sääkartalla näkyy Jumalan nenä päivän lehden sääkartalla!? Näyttää katselevan nenän vartta pitkin Pyhälle maalle päin!?
- uskonsisar
Kiitos sinetille tästä ihanasta laulusta. Kiva kun olet palannut lomalta levänneenä. Herran rauhaa ja siunausta sinulle !
- sinettisormus1
Kiitos, kuin myös sinulle, Herra olkoon kanssasi, uskonsisar. Sain myös antaa tädilleni siellä kainuussa tuon, "Se on täytetty" ristin, joita olen ommellut ja täyttänyt kuuliaisena jaettavaksi, tätini oli mielissään kun tuon ristin sai ja samalla kerroin myös sen näyn johon se pohjautui ja etenkin siihen sanomaan mitä tuo risti edustaa ....
- sinettisormus1
Viime kesänä sain jakaa mökillä tädilleni näyn jota vahvisti Psalmi 65 ja niin tässäkin reissussa tuo sama Psalmi avautui kun hiljennyin rukoukseen:
PSALMIT 65
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi, laulu.
2. Jumala, hiljaisuudessa kiitetään sinua Siionissa, ja sinulle täytetään lupaus.
3. Sinä kuulet rukouksen: sinun tykösi tulee kaikki liha.
4. Minun syntivelkani ovat ylen raskaat, mutta sinä annat anteeksi meidän rikoksemme.
5. Autuas se, jonka sinä valitset ja otat tykösi, esikartanoissasi asumaan! Salli meidän tulla ravituiksi sinun huoneesi hyvyydellä, sinun temppelisi pyhyydellä.
6. Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,
7. joka voimallasi vahvistat vuoret ja olet vyötetty väkevyydellä;
8. sinä, joka asetat merten pauhinan ja niiden aaltojen pauhinan ja kansojen metelin,
9. niin että ne, jotka niiden äärillä asuvat, hämmästyvät sinun ihmeitäsi; aamun ja ehtoon ääret sinä täytät riemulla.
10. Sinä pidät maasta huolen, kastelet sen runsaasti, sinä teet sen ylen rikkaaksi. Jumalan virta on vettä täynnä. Sinä valmistat heidän viljansa, sillä niin sinä valmistat maan.
11. Sinä kastelet sen vaot, sinä muhennat sen multapaakut, sadekuuroilla sinä sen pehmität ja siunaat sen laihon.
12. Sinä kaunistat vuoden hyvyydelläsi, ja sinun askeleesi tiukkuvat lihavuutta.
13. Erämaan laitumet tiukkuvat, ja kukkulat vyöttäytyvät riemuun.
14. Kedot verhoutuvat lammaslaumoihin, ja vilja peittää laaksot. Riemuitaan ja lauletaan!
- sinettisormus1
Huomenta, te rakkaat ystäväni, siskoni ja veljeni. Tänään heräsin pilviseen aamuun ... Näyssä jonka sain, oli kukkaniitty ja se oli täynnä valkoisia kukkia, kuin valkovuokkoja tai päivänkakkaroita, yhtäkaikki, kuitenkin samanmoisia muodoltaan ja tuo väri, joka oli valkoinen, kertoo vanhurskaudesta ....
Herran Rauhaa ja Siunausta teille, Jeesuksen Kristuksen nimeen, hän on meidän Herramme, ei kukaan muu! - sinettisormus1
Valtaa mun sydämein Jeesus.
https://www.youtube.com/watch?v=B8TOwLno9VE - sinettisormus1
Aamurukous tälle maanantaille:
Herra Jumala, taivaallinen Isä.
Sinä loit päivän valon hallitsemaan pimeyttä.
Auta meitä ottamaan vastaan hyvät lahjasi,
jakamaan rakkauttasi keskenämme
ja vaeltamaan valon lapsina.
Kuule meitä Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden.- näkymätön-ninni
Totisesti hyvä rukous tähän alkavaan viikkoon...
Aamen!
- sinettisormus1
Kaunis maa.
https://www.youtube.com/watch?v=SLsQLb6saL8 - sinettisormus1
Psalmi 119:73:
73. Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet; anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi.- näkymätön-ninni
Aamen rakas sisareni sinetti!
Anna meille ymmärrystä ja viisautta Herra!
Hyvä että olet taas täällä sinetti! :)
Laittaisin tähän paljon sydämiä, mutta en osaa tällä uudella koneella niitä tehdä! ;) - näkymätön-ninni
Herra avaa silmämme, että näkisimme!
- sinettisormus1
Aamen ninni, Herra anna meille enenevästi hengellistä näkökykyä! Kiitos Herra, että saamme sinun nimessäsi, Jeesus Kristus, ottaa vastaan tämän pyyntömme. Aamen.
Kiva nähdä myös sinua, rakas ninni sisko, hiljaista täällä tuntuu taas olevan, joten on ihanaa kun joku rakas ja tuttu nim.merk. alkaa juttelee.... ja onnea uudelle koneelle, olkoot se jumalan työkaluna sinun välityksellä, ninni. Ajelimme kainuuseen siitä savon tienoon ohi ja kävimme kahvilla pöljässä, siinä vitos asemalla, kävi siinä matkalla mielessä, että täällä päin, jossain, se ninnikin .....
Siunausata sinulle siskoni, Herran rauha levätköön ylläsi! - sinettisormus1
Aamen ninni, Herra anna meille enenevästi hengellistä näkökykyä! Kiitos Herra, että saamme sinun nimessäsi, Jeesus Kristus, ottaa vastaan tämän pyyntömme. Aamen.
Kiva nähdä myös sinua, rakas ninni sisko, hiljaista täällä tuntuu taas olevan, joten on ihanaa kun joku rakas ja tuttu nim.merk. alkaa juttelee.... ja onnea uudelle koneelle, olkoot se jumalan työkaluna sinun välityksellä, ninni. Ajelimme kainuuseen siitä savon tienoon ohi ja kävimme kahvilla pöljässä, siinä vitos asemalla, kävi siinä matkalla mielessä, että täällä päin, jossain, se ninnikin .....
Siunausata sinulle siskoni, Herran rauha levätköön ylläsi!... ps. :) ... ja on näitä uusia nim.merkkejäkin, ottaa vastaan, kuten tämä ihana uskonsisar", positiivisten ja rakkaudellisten ihmisten kanssa on hyvä olla, meillä on sama henki ja se näkyy kirjoituksissamme....
- näkymätön-ninni
... ps. :) ... ja on näitä uusia nim.merkkejäkin, ottaa vastaan, kuten tämä ihana uskonsisar", positiivisten ja rakkaudellisten ihmisten kanssa on hyvä olla, meillä on sama henki ja se näkyy kirjoituksissamme....
Juuri niin! Kiitos Herralle jokaisesta uudesta ja vanhasta uskon veljestä ja sisaresta täällä!!! Tuetaan, autetaan ja vahvistetaan toisiamme rakkauden ja totuuden hengessä!!!
- sinettisormus1
.... Laulu jakamisesta ....
https://www.youtube.com/watch?v=T6zK2K1lLAY - Seurailija1
Jaaha sinettikin on kotiutunut, Herra soi sen, Kiitos Aamen.
- sinettisormus1
... Kiitos todella Herralle siitä, että me ystävät voimme vielä jakaa Jeesuksen Kristuksen sanomaa! Ole Siunattu veljeni, Herran Rauha laskeutukoon myös sinun yllesi!
Aamen.
- sinettisormus1
Huomenta, te rakkaat ...
Tänä aamuna näin näyn, jossa oli nuorehko, vaalea hiuksinen ja iloinen nainen, hänestä oikein huokui tuo hyväntahtoinen ilo, ja kohta hän sai silmilleen lasit joista leiskui tulta, ymmärsin että tämä nainen sai juuri voimallisen, hengellisen näkökyvyn... ja nainen oli edelleen yhtä iloinen. Pyysin Herraa sanasta avaammaan vahvistukseksi jonkun sopivan paikan ja niin hän totisesti teki. Raamattuni avautui Job 42:5:
- Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt."
Jobi ei siis enää ollut korvakuulon varassa Jumalan suhteen, vaan oli kokenut Hänet henkilökohtaisesti ja todellisesti. Tätä olen rukoillut enenevästi itselleni ja tiedän että ninni on tätä myös pyytänyt ja varmasti moni muu. Herra vastaa tässä nyt joidenkin rukoukseen, saada lisää tuota hengellistä näkökykyä, joka tulee juuri häneltä itseltään.
Ottakaa siis vastaan, olkaa tässä vastaanottavaiset. Herran Rauhaa ja myös taivaallista iloa, kuin myös tuota näkökykyä, olkaat Siunatut, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Aamen.- näkymätön-ninni
Totisesti kiitos Herralle tuosta näystäsi. Vahvistavaa sanomaa!!!
Siunausta kaikille teille ja Herran Rauhaa! - näkymätön-ninni
Luitteko muuten tuon aloituksen "toukokuun 21. päivä" Teksti sopii kuin nakutettu tuohon sinettisormuksen saamaan eilisen aamun näkyyn...
- näkymätön-ninni
näkymätön-ninni kirjoitti:
Luitteko muuten tuon aloituksen "toukokuun 21. päivä" Teksti sopii kuin nakutettu tuohon sinettisormuksen saamaan eilisen aamun näkyyn...
..."Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä on suussani aina. Ps. 34:2
Niin sanoo koeteltu Daavid. Semmoinen mielentila kuuluukin kristitylle, joka omistaa Kristuksen koko rikkauden. Hän on aina iloinen, kiitollinen ja onnellinen, niin kuin apostolikin sanoo: »Olkaa aina iloiset. Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilana. Sillä se on Jumalan tahto teistä Kristuksessa Jeesuksessa.» Onhan Jumalan lasten autuaallinen velvollisuus jo täällä maailmassa koettelemusten keskellä alkaa taivaallista elämää. Me elämme sitä, kun kiitämme ja ylistämme Jumalaa, rakastamme ja kunnioitamme taivaallista Isäämme kaikesta, mitä hän itsessään on, ja mitä hän on meille tehnyt, tekee ja on tekevä. Kuka voi luetella kaikki kiitosaiheet! Olemme tässä ainoastaan niihin viitanneet... - sinettisormus1
näkymätön-ninni kirjoitti:
..."Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä on suussani aina. Ps. 34:2
Niin sanoo koeteltu Daavid. Semmoinen mielentila kuuluukin kristitylle, joka omistaa Kristuksen koko rikkauden. Hän on aina iloinen, kiitollinen ja onnellinen, niin kuin apostolikin sanoo: »Olkaa aina iloiset. Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilana. Sillä se on Jumalan tahto teistä Kristuksessa Jeesuksessa.» Onhan Jumalan lasten autuaallinen velvollisuus jo täällä maailmassa koettelemusten keskellä alkaa taivaallista elämää. Me elämme sitä, kun kiitämme ja ylistämme Jumalaa, rakastamme ja kunnioitamme taivaallista Isäämme kaikesta, mitä hän itsessään on, ja mitä hän on meille tehnyt, tekee ja on tekevä. Kuka voi luetella kaikki kiitosaiheet! Olemme tässä ainoastaan niihin viitanneet...... juuri näin ninni, kiitos tuosta vastauksestasi tuohon näkyyni. Kävin lukemassa tekstin ja se todella kuvasti hyvin tuota näkyäni. Tuo nainen oli aidosti iloinen ja hän oli iloinen siitä mitä hän sai, armolahjoistaan, ja niin tuossa tekstissäkin kehoitetaan ja muistanpa että Paavalikin kehoitti tuohon samaan...
Herran Rauhaa ja Siunausta sinulle, ninni siskoni, kuin myös teille muille siskoille ja veljille ja ystävilleni.
Aamen.
- sinettisormus1
Veren voimassa.
https://www.youtube.com/watch?v=ydJbsMr2y-c - sinettisormus1
Kirje filippiläisille 4
1. Sentähden, rakkaat ja ikävöidyt veljeni, te minun iloni ja kruununi, seisokaa näin Herrassa lujina, rakkaat!
2. Euodiaa minä kehoitan ja Syntykeä minä kehoitan olemaan yksimielisiä Herrassa.
3. Myös sinua, sinä minun oikea Synsygukseni, minä pyydän: ole näille vaimoille avullinen, sillä he ovat taistelleet minun kanssani evankeliumin hyväksi, yhdessä sekä Klemensin että muiden työtoverieni kanssa, joiden nimet ovat elämän kirjassa.
4. Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
5. Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
6. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7. ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
8. Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
9. mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
10. Minä ihastuin suuresti Herrassa, että te jo vihdoinkin olitte elpyneet pitämään minusta huolta, johon teillä ennenkin oli ollut halua, vaikka ei tilaisuutta.
11. Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon; sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.
12. Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.
13. Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
14. Kuitenkin teitte hyvin, kun otitte osaa minun ahdinkooni.
15. Tiedättehän tekin, filippiläiset, että evankeliumin alkuaikoina, kun lähdin Makedoniasta, ei mikään muu seurakunta kuin te yksin käynyt minun kanssani tiliyhteyteen annetusta ja vastaanotetusta.
16. Sillä Tessalonikaankin te minulle kerran, jopa kahdesti, lähetitte, mitä tarvitsin.
17. Ei niin, että haluaisin lahjaa, vaan minä haluan teidän hyväksenne karttuvaa hedelmää.
18. Olen nyt saanut kaikkea, jopa ylenpalttisesti; minulla on yllinkyllin, saatuani Epafroditukselta teidän lähetyksenne, joka on "suloinen tuoksu", otollinen, Jumalalle mieluinen uhri.
19. Mutta minun Jumalani on rikkautensa mukaisesti täyttävä kaikki teidän tarpeenne kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa.
20. Mutta meidän Jumalallemme ja Isällemme kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
21. Tervehdys jokaiselle pyhälle Kristuksessa Jeesuksessa. Tervehdyksen lähettävät teille minun kanssani olevat veljet.
22. Tervehdyksen lähettävät teille kaikki pyhät, mutta varsinkin ne, jotka ovat keisarin huoneväkeä.
23. Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa. - sinettisormus1
Tänään puhuttaa Psalmi 24, olkoon se tämänpäivän rukouksemme Herran puoleen:
PSALMIT 24
1. Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja
ne, jotka siinä asuvat.
2. Sillä hän on sen perustanut merten päälle, vahvistanut sen virtojen päälle.
3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa?
4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin.
5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
6. Tämä on se suku, joka häntä kysyy, joka etsii sinun kasvojasi, - tämä on Jaakob. Sela.
7. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
8. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.
9. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
10. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.
AAMEN! - sinettisormus1
Via yhtyeen lauluja -
https://www.youtube.com/watch?v=n39BkGVW2RM- sinettisormus1
laulut; Julkaistu 13.11.2014
Mä luulin kaikki on aivan turhaa; Uskallan huomiseen; Luoksesi Herra saan tulla; Minun tähteni; Tie golgatan kotiin vie
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun367184- 833666
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823255Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352999- 462413
- 562261
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251560- 561485
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311464Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221436