Harrastatteko nyt viikonloppuna seksiä?
palstalaiset
38
52
Vastaukset
- Huonoihminen
Oliko tämä vitsi?
- HolmesinJussi
Saattaa olla toisen osapuolen arvio ähellyksestäsi!
- weeeekend
Olen menossa tänään yhden tytön luo illalla joten ehkä
- höpsö-oot
Mikä kymysys...oonhan se oma kivakin sitä ja kaikki tääl sillee...
- Tiedotusluonteista
Ainiin tottakai harrastan seksiä. Itseni kanssa, jos sekään huvittaa. Riippuu paistaako aurinko. Jos sataa niin ei haluta runkutuskaan.
- Huomannut.saman
Kokemasi ilmiö johtuu siitä että auringosta saa D-vitamiinia ja D-vitamiini taas vaikuttaa testosteronin tuotantoon.
- noinkohan
Huomannut.saman kirjoitti:
Kokemasi ilmiö johtuu siitä että auringosta saa D-vitamiinia ja D-vitamiini taas vaikuttaa testosteronin tuotantoon.
Miksei sitten d-vitamiinipillerien syöminen ala panettaa?
- Huomannut.saman
noinkohan kirjoitti:
Miksei sitten d-vitamiinipillerien syöminen ala panettaa?
Olen ihmetellyt ihan samaa, auringonoton jälkeen panettaa aina selvästi mutta D-vitamiinipillereiden syömisen jälkeen en tunne samoin. Ehkä D-vitamiinipillerit eivät imeydy yhtä hyvin kuin mitä auringonvalo?
- Seksinnälkää
Joo just harrastin itseni kans seksii ;D
- Murrrrr83____
Kyllä harrastan, tänään on tulossa eräs 16v teini minun luokseni panemaan ja huomenna on tindet treffit aikuisen 23v naisen kanssa sovittuna ja lauantai-iltana menen ehkä baariin jos ei noiden tinder treffien kanssa lykästä, sieltä nyt ainakin jotain irtoaa.
- POKS_sanoo_pimppi
Onko se teini vielä neitsyt? Panetko myös perseeseen? Ensin poksautat immenkalvon ja sitten junttaat peräreikään niin että paska roiskuu!
- EhkäEnTiedä
Riippuu siitä että ovatko yhden naisen vieraat hänen luonaan koko viikonlopun. Jos eivät, niin seksiä on varmaan luvassa.
- atännä
Riippuu määritelmästä.
- vihatipunen
Mitä on seksi?
- zinkkutar
En. Haluaako joku kysyä miksi en ;)?
- haussaon
Ehkä ei ole vielä omaa kultaa.
Empä taida.
Tosin yksi mies on mihin tunnen voimakasta vetoa. Mutta en usko että on minusta kiinnostunut.
yksi.nainen kirjoitti:
Tosin yksi mies on mihin tunnen voimakasta vetoa. Mutta en usko että on minusta kiinnostunut.
Olet siis nirso ja sinulle kelpaa vain tasoasi paremmat miehet?
- hehhehehheheh
Panin jo tälle viikonlopulle :)
- KorkeaTasoinenMies
Ainoastaan itseni kanssa.
- SeksitönN
En.
- ätmel
Onpa täällä meneviä sinkkuja. Kaikki vain räpläävät itseään.
- illantullenko
Ja sekös "hauskaa" on.
- MitäTurhaan
Mitä turhaan nähdä vaivaa vaikeiden naisten kanssa. Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Nope...
Aika menee ragettamiseen ja pätemiseen...- kysyy.epätietoinen
Mitä on ragettaa?
En varmaan. Osittain oma valinta.
Enpä taida.
- Sinkkumies86__
Panin eilen illalle naisen kanssa lähes 2h
Tänään runkkasin aamulla vartin ajan
Illalla lähden baariin etsimään seuraa
Sunnuntaille olen sopinut treffit - PleikkaViinaRunkku
Totta kai! Muna on jo kädessä.
Siinähän ne "kolme pyhää" asiaa taas tuli, olet hyvin rehellinen ja jopa positiivisellä tavalla sinut asian/itsesi kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834