Tyhjentäkää ihan ensimmäiseksi kaappinne clearasilta ynnä muilta kovilta synteettisilta pesuaineilta ja vaihtakaa luomuun! Se kannattaa! Ihonpuhdistuksen perustuotteeksi MADARAN Kasvosaippuat, näistä "valkosavi-karhunvatukka"-kasvosaippua aamuin illoin ja jos haluat, iltapäiväpesuna voisi käyttää vielä "merilevä-koivu-kasvosaippuaa.100%luontaistuoteitta, tutustu tarkemmin esim. Ruohonjuuren nettimyymälässä. Ja kuorinta on tärkeää! Siihen paras tuote on KONJACK SPOGNE-SIENI,mutta älkää ottako päivittäiseen käyttöön kaikkein voimakkainta Bamboo-sientä, vaan valitkaa hellävarainen Aloevera. Näin ihonne ei ärsyynny liikaa. koin itse sen kantapään kautta. Bamboo-sienet sopivat 1-2krt/viikossa käytettäväksi yhdessä hoitavan kasvonaamion kanssa, tehohoitona.
Yöksi kun ihosolukko uusiutuu nukkuessa, on hyvä olla jokin hoitovoide tai öljy oman ihotyypin mukaan. Itse käytän Arganöljyä, sillä olen jo nelikymppinen, mutta se toimii myös nuorelle iholle kosteuttaen ja tasapainottaen talirauhasten liikatoimintaa, josta useammat murrosikäiset kärsii.Öljyä voi sekoittaa myös Humektanin sekaan,jolloin se suojaa päivän rasituksilta.Testatkaa kuuria muutaman kuukauden ajan, jos paranemista ei ilmene, on ehkä syytä ottaa yhteyttä ihotautilääkäriin. Providan kasvovesi on todella hyvä, mutta aika kallis. Jos massit riittää, ota jokapäiväiseksi ihonhoitorutiiniksi, yrttikasvovesi tai kehäkukkakasvovesi n.23e/100ml. Bamboo-sienikuorinnan jälkeen ELVYTTÄVÄ YRTTISAVINAAMIO 1-2krt/viikko, pieni 40ml:tuubi maksaa noin 18e...kalliiksi tulee. Tee kuten minä; ostin 1-2pakkausta kerrallaan, en käyttänyt niitä, vaan keräsin itselleni koko sarjan ja annoin näin itselleni ihonhemmottelukuurin loistavin tuloksin. Ihonhoito on pitkäjännitteistä puuhaa. OLE KÄRSIVÄLLINEN!
Hei kaikki te jotka kärsivat epäpuhtauksista ihola
4
323
Vastaukset
- KÖYHÄ
Siis tarkoititko, että kerätä kaikki nämä tuotteet ensin, ennenkuin ihoa pääsee hoitamaan! Sehän on yksi putelo per kuukausi, mihin rahat riittää!
- Minätaas
Olen tämän artikkelin kirjoittaja ja vakuutan, että olen itse ihan yhtä köyhä, elän Kelan työmarkkinatuella, ja voin sanoa, ettei se ollut helppoa, mutta lopputulos oli vaivan väärtti. Tsemppiä sulle!
- Madara
Tämä artikkeli voisi olla minun kirjoittamani (vaikka ei olekaan), Madaran kasvosaippuat löytyy, AloeVera konjac spogne-sieni löytyy, Arganöljy ja elvyttävä yrttisavinaamio(Frantsila) löytyy...ja olen ollut tyytyväinen tuotteisiin. Täytynee ilmeisesti hommata vielä sitä Providan kasvovettä...olen myös ajatellut Aloe vera-geeliä vuorottelemaan arganöljyn kanssa.
- puhtoisuutta
Minun mielestä meidän kaikkien pitää ensin voidella kasvomme sinapilla, sitten ketsupilla ja sitten pläästiä naamaamme (huom! naaman päälle, ei suuhun) italiansalaattia. Sitten meidän pitää ostaa Koiramarkkinoilta joku rakki joka nuolee pläsimme puhtaaksi.
Sitten olemme puhtaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112