Oltiin baarissa eilen

Ätmi-sinkku

Kaverin kanssa. Kaverini on pitkä komea mies ja minä lyhyt ruipelo. Kaverilleni naiset jutteli mutta minulle ei . Yritin jutella parille naiselle jotka istui samassa pöydässä mutta nainen käänsi selkänsä ja katseli baaritiskille että löytyykö sille sieltä parempaa miestä. Tuli sellainen olo että en ole edes ihminen.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin_se_vain_on

Sinun pitää tyytyä yrittämään oman tasoisia naisia. Rumia ja/tai lihavia. Tavallisen näköiset naiset ovat jo liian haastavia, kauniista älä edes unelmoi.

• ToinenSamanmoinen

Tuo on hyvin tyypillistä naisten toimintaa. Omaan kaveripiiriini kuuluu komea supliikki mies joka on naimisissa ja hänellä on kolme lasta. Itse olen sinkkuna elänyt ikäni. Baarissa kahteeseen ollessamme kaverilleni tulee naiset automaattisesti juttelemaan, istumaan syliin, hinkkaamaan itseään ja olemaan lähellä. Itse olen heille kuin ilmaa ja jos kysyn jotain kääntävät päänsä ja kysyvät kaveriltani että mitä toikin tuossa kyselee. Onneksi kaverini sentään arvostaa mua ystävänä ja sanoo monasti että jos ystäväni seura ei kiinnosta lähe vittuun. Sitten jotkut yrittää olla olevinaan myös minunkin kanssa vaikka jo naamasta näkee että se oleminen kanssani samassa pöydässä on väkinäistä. Kaverini usein myös pettää vaimoaan ja paneskelee näitä baari vosuja mutta itse saan kävellä yksinäni himaan. Niin ja ikää meillä päälle kolmekymmentä ja kyseessä juuri saman ikäryhmän naiset joten näin aikuismaisia nämä ihmiset ovat.

• painekattila

elävältä keitettäviä huoria siis..

• haaw-haaw

tyydy oman tasoisees seuraas, älä tavoittele saman tasoisia naisia kuin komea kaverisi. komean kaverisi seurassa oleminen on saanut sinut vain tottumaan itseäsi suuremman markkina-arvon omaavien naisten seuraan, vähän kuin ajaisit taksia työksesi ja kävisit katselemassa itsellesi omaa uutta mersua vaikka rahat käytännössä riittää vain käytettyyn ladaan

• näinsemenee

Tiettyihin alempiin tasoisiin ryhmiin kuuluva mies ei saa naista edes oman tasoisilta tai rumemmilta. Joku voisi linkata tähän miesten ja naisten tasokaavion jolla tuon havainnollistaa. On tietty ryhmä miehiä jotka jää ikuisesti ilman naista koska jopa rumat naiset hakevat tasoaan ylempiä miehiä. Itse olen tämän takia luovuttanut koko touhun. Kuten joku sanoi pillu on se joka nostaa tason aina taivaisiin. Ruma naama miehellä takaa sen että olet ikuisesti elämän pohjasakkaa.

• Tästä.löytyy
        näinsemenee kirjoitti:

Tiettyihin alempiin tasoisiin ryhmiin kuuluva mies ei saa naista edes oman tasoisilta tai rumemmilta. Joku voisi linkata tähän miesten ja naisten tasokaavion jolla tuon havainnollistaa. On tietty ryhmä miehiä jotka jää ikuisesti ilman naista koska jopa rumat naiset hakevat tasoaan ylempiä miehiä. Itse olen tämän takia luovuttanut koko touhun. Kuten joku sanoi pillu on se joka nostaa tason aina taivaisiin. Ruma naama miehellä takaa sen että olet ikuisesti elämän pohjasakkaa.

Kyllä saa kunhan tyytyy todella vastenmielisen näköisiin naisiin jotka eivät muille miehille kelpaa. Tässä olisi vähän esimakua siitä millaisia naisia pitää tavoitella. Kyllä flaksi käy!

https://www.google.fi/search?q=very ugly women&biw=1093&bih=521&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nqtNVZfpG4u3sQHgxYGYAg&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1.25

• hahahhahaha
        Tästä.löytyy kirjoitti:

Kyllä saa kunhan tyytyy todella vastenmielisen näköisiin naisiin jotka eivät muille miehille kelpaa. Tässä olisi vähän esimakua siitä millaisia naisia pitää tavoitella. Kyllä flaksi käy!

https://www.google.fi/search?q=very ugly women&biw=1093&bih=521&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nqtNVZfpG4u3sQHgxYGYAg&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1.25

http://funnypicturesarchive.com/wp-content/uploads/2012/08/fat-ugly-man.jpg

Onko tuokin nainen? Oli linkissäsi muutama muukin naiseksi tunnistamaton hyypiö.. :D :D

• Kilttiatm

Baareissa ei käy rumia naisia. Kaikki naiset ovat kauniita, ainakin omasta mielestään koska naisella on pillu ja pillu antaa hyvän itsetunnon koska nainen on aina haluttu oli minkänäköinen tahansa.

• Kentiess

Minkäs tasoisia sellaiset naiset ovat jotka eivät pidä edes ihmisenä..
      Niitä yhdenillan panon tasoisia..

• vihatipunen

Ihan tuttua tuo on. Mulla on ollut aina kauniinpia kavereita kuin minä, ja yleensä miehet ovat jutelleet vain kavereilleni ja minusta on tuntunut kuin olisin näkymätön. Joskus on käynyt niinkin, että kun olen yrittänyt jotain sanoa niin vastaus on ollut, että "älä sinä puutu tähän" tms.

Että tervetuloa vaan vähemmän kauniiden ihmisten maailmaan...

• Mutta sun sydän on "kultaa", kaikille tuollaista käy, mutta ei se ole "tappio", vaan......

Miksi välittää ihmisen mielipiteestä, joka noin käyttäytyy, kertoo aika paljon ihmisen luonteesta, eli sellainen ei olisi se "oikea", minkään asteiseen suhteeseen.

• ätmel
        MGTOW kirjoitti:

Mutta sun sydän on "kultaa", kaikille tuollaista käy, mutta ei se ole "tappio", vaan......

Miksi välittää ihmisen mielipiteestä, joka noin käyttäytyy, kertoo aika paljon ihmisen luonteesta, eli sellainen ei olisi se "oikea", minkään asteiseen suhteeseen.

Jos angry_birdin sydän olisi kultaa, hän hellisi miehiä seksillä. Sen sijaan hän pitää miehiä ilkeästi puutteessa.

• vihatipunen
        ätmel kirjoitti:

Jos angry_birdin sydän olisi kultaa, hän hellisi miehiä seksillä. Sen sijaan hän pitää miehiä ilkeästi puutteessa.

Mä pidän mielelläni myös itseäni puutteessa, jos seksi on ainoa asia mitä minulta halutaan...

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Mutta sun sydän on "kultaa", kaikille tuollaista käy, mutta ei se ole "tappio", vaan......

Kiitos vaan. Tiedä siitä kullasta sitten..

Mut oikeesti on todella "huvittavaa" kun joskus on päässyt todistamaan tapausta, että kaverukset ovat melkein tapelleet yhdestä mun ystävästäni mutta kyllähän hän on tai ainakin oli kaunis nainen...varmaan vieläkin on mutta en ole aikoihin nähnyt. En väitä, etteikö naisetkin voisi miehistä tapella..Ja onhan näin käynytkin, esim. tämä "tapetilla oleva" 15-vuotiaiden tyttöjen tapaus, missä kävi vähän huonommin.

• Jari_Sillanpää
        vihatipunen kirjoitti:

Mä pidän mielelläni myös itseäni puutteessa, jos seksi on ainoa asia mitä minulta halutaan...

Suhde alkaa seksistä.

• ikisinkkumies

Kuka nykyään viitsii baariin mennä. En ole baareissa käynyt 6 vuoteen.

• Niin no, jos välttämättä haluat sen komean kaverisi vieressä nököttää koko illan, niin sitten sinun pitää huolehtia siitä että peittoat hänet jossain muussa asiassa kuin ulkonäössä, eli esim. heität hauskoja juttuja tms. joka saa naiset huomaamaan sinut. Kyllähän nyt keskimäärin nainen valitsee kahdesta tuntemattomasta miehestä mieluummin sen komeamman, jos ei ole havaittavissa mitään muita viitteitä siitä että se vähemmän komea olisi jotenkin laadukkaampi yksilö.

Jos ei sitä supliikkiakaan liiaksi löydy, niin kannattaisiko kokeilla hengata jossain ulkonäöllisesti enempi itsensä tasoisessa porukassa, tai vaikkapa ihan yksin?

• dfioå

Aamulla se sitten älyävät että kauneus olikin katoavaista kun vierestä herää nainen joka eilen oli miehen mielestä kaunis jne...

• sanonvaan

Ätmit ei ole hauskoja eikä naiset huomaa vaikka tanssisi alasti pöydällä. Ätmi ei ollut tarpeeksi komea jotennainen katseli muita miehiä.

• knääpiö
        sanonvaan kirjoitti:

Ätmit ei ole hauskoja eikä naiset huomaa vaikka tanssisi alasti pöydällä. Ätmi ei ollut tarpeeksi komea jotennainen katseli muita miehiä.

Kaikki vaan pilkkaisi ja nauraisi kun pieni kalju mies tanssisi alasti pöydällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      71
      6915
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3123
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2319
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      23
      1881
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1878
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1592
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1559
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10