Eilen oli viihteellä vaa jotain 3-4 naista, ja kaikki muut miehii?? vittu ku alko vituttaa todella!!!
Mitä helvetin vittua saatana?
7
51
Vastaukset
Missähän mahdat vaikuttaa?
Palautuu muistot palvelusajoilta, kun naiset tulivat vasta viihteelle, kun tiesivät milloin iltalomat päättyvät. ;) (tosin osa syy tuntui olevan "mustikat" mies ystävät)- joomisnaiset
Olin tän kaupungin isoimmassa clubissa jossa yleensä todella vitusti porukkaa, mut eilen oli todella vitun vähän porukkaa.. mitä vittua!
- Ex--PUA
Karseimpia kohtaloita on, kun huomaat olevasi illan viimeisessä baarissa, missä tuo on homman nimenä.
Miten niin, jos ei ole pinpan metsästyksessä, vaan sosialisoimassa ja "maailmaa parantamassa" hyvässä seurassa?
- hyiolet
Ethän sä kelpuuta naisia kuin nälvinnän kohteeksi, aloittaja kun taisi olla aivan eri asenteella liikkeellä. Harmittaako jos et pääse totuuksiasi viihteellä laukomaan?
- joomisnaiset
Jouduin "koska känni" juttusille yhden kaljun jännämiehen juttusille, no olihan sekin jotain vaihtelua! tuli vaa juttelee ilman mitää järkevää syytä, mut sen kännikaverinsa örvelti tanssilattialla "mua nolotti" ja naurettii kahdestaan sitä siinä.
- morkkis_painaa
Kaikki kotona potemassa morkkista vapun sekoiluista. Eiköhän ensi viikonloppuna ole taas naiset seksikkäästi pukeutuneena pitämässä hauskaa kavereiden kanssa, eikä ollenkaan etsimässä miehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233