Heii ! Elikkä Onko kukaan muu harkinnut lähtevänsä ulkomaille kesätöihin??En mielellään lähtis yksin , joten ois kiva jos joku muukin tulis matkaan mukaan ! . Näin 20.v tyttönä itteeni kiinnostas kovasti joku bilekaupunki (Ibiza,Magaluff,Malia ym. ) ,mistä oon kuullu että sais helposti promootio töitä.Kokemuksia otetaan vastaan !
Ketään kesätöihin ulkomaille ?
ceciliaaa
6
132
Vastaukset
- hyvin.harkittu
Joo, mä oon lähdössä kesätöihin Berliiniin. Oon ollu viime kesän Lontoossa. Mut en ota ketään mukaani, sillä teen oikeesti töitä, opiskelen, tutustun paikkoihin ja biletän vain hiukan mausteeksi.
- 20veee
Moikka! Mä oon lähössä toukokuun lopussa Kreikan Kosille töihin ja ajattelin olla elokuuhun asti, saa lähteä mukaan! :)
- ceciliaaa
20veee Oisko sulla antaa sähköpostia niin voitas jutella aiheesta lisää ?? :)
- 20myös
20veee mitä töitä menet sinne tekemään ja kuinka helposti sieltä saa töitä? kielitaito? haluan mukaan.
- Kih
Eikä :( mä olin ibizal kesäkuun.. Noh ehkä ens kesänä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201