En enää käy. Joka kerta tunnen arvostelevat katseet ja suorat piikit työkuvioistani tai painostani. Nämä piilojuopot kun ovat itse niin erinomaisia. Ovat kasvattaneet muutaman reppanan, joita puolisonsa saa paimentaa elämässä eteenpäin. Muuten eivät selviytyisi omasta elämästään, elleivät voisi aina ajoittain sättiä lapsilleen toiset, ei paikalla olijat. Äiti, sitä nämä luopiolapset ei ole koskaan oppineet tuntemaan. Säälittävä perhe. Onneksi olen jo pesäeroni tehnyt.
Arvostelevat alkoholisti-appivanhemmat
3
122
Vastaukset
- 17plus2
Laihduttaminen on hyväksi terveydellesi.
- jasssssoooo
Et sinäkään ole osannut ottaa kunnon puolisoa kun pitää haukkua hänet ja sukunsa.
- Elokuvaa
Hienointa kaikessa on se, että jätin mieheni kuun vaihteessa. Ihan sulassa sovussa tosin :)) Nyt ei ainakaan ole enään mitään velvoitteita nähdä näitä selkään puukottajia.
Appiluuhien juhannuksen kännipuheet ex- miehelleni oli taas avautuminen siskonsa raha-asioista, mistä tämä oli uskoutunut!! vanhemmilleen. Jos puhuvat noin paljon pussiin toista sisarusta, miten toimii sättimen toiseen suuntaan.
Ihme porukkaa- luotto mennyt, uskon että molemmin puolin. Luulisi että tajuavat itsekin vihdoin tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464