Olen sitä mieltä että

ikisinkkumies

Naisten profiilit pitäis poistaa ellei ne vastaa vähintään 5 miehelle viikossa. Liikaa on sellaisia jotka olleet vuosia eivätkä ole tehneet mitään sen eteen että kumppani löytyisi. Veikkaan että 95% naisten profiileistä on turhia.

83

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Minäkin uskon oman profiilini olevan turha. Pidän sitä vielä hetken aikaa, mutten usko että tuolta treffeiltä mitään löytyy.

Miesten aloitukset ovat aika ikäviä. "Moi mitä kuuluu" viestit, tyhjä profiili, seksiehdotuksia... Jos vastaan tyhjälle profiilille mitä kuuluu -viestiin "kiitos hyvää", niin mitä siitä kukaan kostuu? Parilla lauseella kirjoittelu ei vaan anna mitään. Jollei omaa lainkaan kirjoitustaitoja, tämä nettideittailu ei ole silloin se oma laji. En ole treffeillä pelkästään miehiä viihdyttääkseni. Toivoisin saavani sieltä myös vastakaikua.

Viestit saa todella nopeasti täyteen, jos vastaa viidelle joka päivä "Kiitos, mutta ei kiitos". Jää niille asiallisille sitten vastailematta. Ja harva taitaa joka päivä roikkua nettitreffeillä? Toivon ainakin, että ihmisillä olisi muutakin tekemistä.

Sitten kun jonkun kanssa kirjoittelee enemmän ja tapaakin, niin ainakaan minä en mielelläni virittele muita juttuja samaan aikaan. Minusta ei ole rehellistä roikottaa montaa varalla. Yksi kerrallaan. Jos ei tärppää, voi palata asiaan myöhemmin muiden kanssa.

• Ikideittaaja

Vastaan tuhannennen kerran samalla tavalla näihin naisten tasan samanlaisiin valituksiin miksi eivät vastaa täällä. Kun itse vielä joskus lähestyin naisia netissä kirjoitin henkilökohtaisia avauksia kiinnostaville naisille ja ikäisilleni lähialueelta jos meidän profiileissa oli edes jotain yhteistä. Itse olen täyttäny profiilini todella kattavasti joten tyhjää siitä ei saa tekemälläkään. Sitten tähän samaan valitukseen kun viestirajat täyttyy. Jättäkää toi paskan jauhaminen koska olen nettideiteillä ollut niin kauan että silloinkin kun mitään viesti rajoja ei ollut niin naiset ei vastanneet yhtälailla ollenkaan. Plussa pakettilaisena näen naisten tilastot ja kyllä siellä niitä vara deittejä näkyy olevan joiden kanssa juttelevat ja vaikka nainen omaisikin plus paketin niin kumma kyllä siltikään eivät vastaa kun TODELLINEN SYY ON SE ETTÄ RUMILLE MIEHILLE VAAN NAISET EIVÄT VASTAA vaan tavoittelevat sitä pientä komean miehen porukkaa joiden perässä sitten roikkuu jokainen nainen ja muut saavat nuolla näppejään ilman edes niitä kiitos ei viestejä kun eihän sitä vastausta kannata laittaa epämielyttävän näköiselle miehelle vaikka olisi se plussa pakettikin.

• atännä
        Ikideittaaja kirjoitti:

Vastaan tuhannennen kerran samalla tavalla näihin naisten tasan samanlaisiin valituksiin miksi eivät vastaa täällä. Kun itse vielä joskus lähestyin naisia netissä kirjoitin henkilökohtaisia avauksia kiinnostaville naisille ja ikäisilleni lähialueelta jos meidän profiileissa oli edes jotain yhteistä. Itse olen täyttäny profiilini todella kattavasti joten tyhjää siitä ei saa tekemälläkään. Sitten tähän samaan valitukseen kun viestirajat täyttyy. Jättäkää toi paskan jauhaminen koska olen nettideiteillä ollut niin kauan että silloinkin kun mitään viesti rajoja ei ollut niin naiset ei vastanneet yhtälailla ollenkaan. Plussa pakettilaisena näen naisten tilastot ja kyllä siellä niitä vara deittejä näkyy olevan joiden kanssa juttelevat ja vaikka nainen omaisikin plus paketin niin kumma kyllä siltikään eivät vastaa kun TODELLINEN SYY ON SE ETTÄ RUMILLE MIEHILLE VAAN NAISET EIVÄT VASTAA vaan tavoittelevat sitä pientä komean miehen porukkaa joiden perässä sitten roikkuu jokainen nainen ja muut saavat nuolla näppejään ilman edes niitä kiitos ei viestejä kun eihän sitä vastausta kannata laittaa epämielyttävän näköiselle miehelle vaikka olisi se plussa pakettikin.

Mulla ei itselläni ole kuvaa enkä ole keneltäkään kuvaa myöskään pyytänyt. Että minun kohdallani tuo komeiden miesten perässä juokseminen ei pidä paikkaansa. Etsin jotain syvällisempää.

En ole ollut täällä silloin kun ei ollut viestirajoja, joten sekään ei pidä mun kohdallani paikkaansa. Enkä aio täällä kovin kauaa aikaa viettää jatkossakaan.

En vaan jaksa vastailla sitä ei kiitosta jokaiselle ilmiselvästi epäsopivalle, joka ei ole edes minun profiiliani lukenut ajatuksen kanssa.

Ehkä sun ei kannattaisi mennä vakoilemaan niitä tilastoja, kun tulee noin paha mieli. Et voi tietää, mitä jollekin toiselle kirjoitellaan.

Enkä halua pelailla jokaisen kanssa, yksi kerrallaan.

• Turha-neittideittailija

Naiset ei osaa keskustella. Joskus vastaavat muutamalla sanalla. Naisilta on turha kysyä mitään kun vastauset on yhden sanan mittaisia.

• turhauttavat_luulottelut

Kotonaan viihtyvä mies ottaa yhteyttä naiseen (kuva perus suomalaisen onnenton oma otos). Nainen vastaa. Sä et tiedä mitään eikä kannata sen enempää keskustella. Äläkä yritä tavoitella käydä profiililla lähettää niitä :* :* tai kerro ahdistavasta tylsästä elämästäs tai mä blockkaan sut. Tuun tänne kertomaan millainen naisten ahdistelia sun nickis takana on.

Toinen vaihtoehto nainen ei vastaa ja blockkaa. Antaa nickin muulien metsästäjille.

Pelimies (face 45% morpattu) tavoittaa märkää kieltä liputtavalla tekstillä etelät kerrelty ja menoon mukaan mahtuu elämän paremmasta puolesta nauttiva pikku viaton nais henkilö. Nainen vastaa. Hei kuules Eki, rimpauta xxx-xxxxxx. mietitään tehdäänkö kierros illalla kaupungilla vai jäädäänkö kyttilän ja viinin turvin meille.

• deittinainen

Viidelle? Itse naisena en kirjoittele kuin korkeintaan kahden kanssa samaan aikaan.

• oonkiaspergeri

Kahteenkaan en voisi keskittyä olisi jo toinen liikaa..

• Raakarolle

Ylläpidon pitäisi tehdä sellainen kuukauden koe, että mitä tapahtuu kun ilmoitetaan naisille, että heidän profiili poistetaan, jos nainen ei kuukaudessa tee vähintään 30 miehelle aloitusviestiä! Fiksut ja hyväkäytöksisiet naiset todellakin panostaisivat asiaan, toiset tekisivät sen muodon vuoksi. Eihän tämä läheskään kaikkia miehiä auttaisi, mutta osaa miehistä kyllä vs. nykytilanne. Tietty nainen voisi edelleen koska tahansa poistaa profiilinsa, jos kyllästyy touhuun tai löytää miehen.

• deittinainen

Eihän siinä voisi kehenkään keskittyä kunnolla jos joka päivä pitäisi aloitus tehdä?

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Eihän siinä voisi kehenkään keskittyä kunnolla jos joka päivä pitäisi aloitus tehdä?

Eihän niitä aloituksia ole pakko jaksottaa 1/päivä tahtiin. Jos ylläpito poistaa rajoitukset, niin 30 viestiä voisi lähettää päivässä tai muutamassa päivässä. Vaatii tietysti, että nainen on käynyt kunnolla miesten profiilijoukon läpi, ettei aloitukset ole tasoa: "Moi, sinulla oli kiva profiili kerro lisää itsestäsi! T : NN" Ja ei kaikki miehetkään vastaa/tai antavat ensiviestissä jopa pakit, jos nainen ei vaikuta heidän omaan makuun kiinnostavalle, joten ihan 30 kirjekaveria ei tulisi ja tässä vaiheessa nainen voisi myös valita, että kirjoittaako vähintään toisenkin viestin miehelle.

Jokainen nainen voisi tietty kokeilla, ilman ylläpidon pakottamistakin, että mitä tapahtuu jos kirjoittaa aloitusviestin vähintään 30 miehelle kuukaudessa. Toki ymmärrän aikarajoitteetkin, mutta hypoteettisesti haluan pohtia mikä auttaisi miesten ja naisten epäsuhtaan nettideitissä.

• 14plus16

"Eihän tämä läheskään kaikkia miehiä auttaisi, mutta osaa miehistä kyllä vs. nykytilanne."

Mitä apua tästä olisi? Luuletko, että kun ylläpito pakottaa naiset lähettämään 30 viestiä niin tämän pakotuksen seurauksena naiset myös lähtevät kymmenien kanssa treffeille, antavat kymmenille ja menevät vielä jonkun näistä kanssa naimisiinkin? Koska ylläpito käski? :D

Asettamalla käyttäjille pakkoja saa vain aikaan käyttäjäkadon.

• 14plus16
        Raakarolle kirjoitti:

Eihän niitä aloituksia ole pakko jaksottaa 1/päivä tahtiin. Jos ylläpito poistaa rajoitukset, niin 30 viestiä voisi lähettää päivässä tai muutamassa päivässä. Vaatii tietysti, että nainen on käynyt kunnolla miesten profiilijoukon läpi, ettei aloitukset ole tasoa: "Moi, sinulla oli kiva profiili kerro lisää itsestäsi! T : NN" Ja ei kaikki miehetkään vastaa/tai antavat ensiviestissä jopa pakit, jos nainen ei vaikuta heidän omaan makuun kiinnostavalle, joten ihan 30 kirjekaveria ei tulisi ja tässä vaiheessa nainen voisi myös valita, että kirjoittaako vähintään toisenkin viestin miehelle.

Jokainen nainen voisi tietty kokeilla, ilman ylläpidon pakottamistakin, että mitä tapahtuu jos kirjoittaa aloitusviestin vähintään 30 miehelle kuukaudessa. Toki ymmärrän aikarajoitteetkin, mutta hypoteettisesti haluan pohtia mikä auttaisi miesten ja naisten epäsuhtaan nettideitissä.

No mitäpäs jos koe järjestettäisiin niin päin, että kuukauden ajan miehet lähestyvät vain niitä profiileija, jotka sopivat itselle, joiden asetettuihin rajoihin sopii itse, joiden profiili on huolella luettu ja joille keksi mielekästä sanottavaa, muutakin kuin "Moi, sulla on kiva profiili, kerro itestäs lisää!"?

Miksi naisetkin pitäisi saada lähestymään umpimähkäisesti, ikää, asuinpaikkaa, harrastuksia tai mitään muutakaan katsomatta?

• Raakarolle

Kannattaa muistaa että osa miehistä kyllä lähestyy naisia vain jos ovat heistä kunnolla kiinnostuneita. Se että on massapostittaja-mitä kuuluu kirjoittajamiehiä ei ole näiden miesten vika.

On myös käytännössä osoitettua, että jos kiinnostava mies tulee kohdalle, niin naisella voi rajat paukkua. Rakkaudelle pitää antaa mahdollisuus. Tietty nettideiteissä on helpompi ja pakkokin tehdä karsintaa kovien faktojen perusteella.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

Tuohan aiheuttaisi vain sitten niiden massapostien tulvan miehillekin. Jos pakko olisi laittaa niin sitten se olisi tuota. Moi, mitä kuuluu? En minä ainakaan kykene löytämään edes kymmentä miestä jotka mahtuvat kriteereihini ja minä heihin. Ja haluan keskittyä vain yhteen mieheen kerrallaan.

• Deittailuehdotus

Mielestäni vastauspakko naisille joista ei mene mitkään rajoitukset nollille paitsi vonkaajille ja huonokäytöksisille voi laittaa suoraan blokin jonka ylläpito tarkistaa eikä näihin tietenkään tarvitse vastata. Koska ongelma itselläni hyvä käytöksisellä miehellä ei ole massapostittaminen, en vonkaa saati ehdottele naisille törkeyksiä, tutustun huolella profiiliin ja jos edes jotain yhteistä näinollen löytyy olen laittanut viestin. Koskaan vaan ei tule mitään vastausta takaisin eikä ole enään aihettakaan sillä lopetin lähestymiset tuon naisten törkeän käytöksen takia. Pitää muistaa se että suurinosa miehistä on asiallisia ja lähetyy ihan tosissaan mutta naisilla kun on se valinnan vara niin etenkin meidän rumempien miesten viestit jää yhtälailla massaan kuin niiden törkimystenkin viestit. Komeat vaan huomataan naisten osalta.

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Tuohan aiheuttaisi vain sitten niiden massapostien tulvan miehillekin. Jos pakko olisi laittaa niin sitten se olisi tuota. Moi, mitä kuuluu? En minä ainakaan kykene löytämään edes kymmentä miestä jotka mahtuvat kriteereihini ja minä heihin. Ja haluan keskittyä vain yhteen mieheen kerrallaan.

No jos oletetaan, että koemielessä olisi naisilla kuukauden ajan pakko lähettää viesti vähintään 30 miehelle (saisi lähettää enemmänkin jos ehtii ja huvittaa), niin tällöin naiset ehkä lähettäisivät kyseisen kuukauden aikana keskimäärin aloitusviestin 35-40 miehelle ja tästä seuraisi, että miehet ehkä keskimäärin saisivat viestin n. 20-25 naiselta, koska miehiä on palvelussa huomattavasti enemmän. Suurin osa noista n. 20-25 viestiä saaneista miehistä ei mitenkään tästä 20-25 naiselta viesti kuukaudessa "viestitulvasta" ainakaan ahdistuisi tai kokisi hankalaa runsaudenpulaa. Kyllä fiksut miehetkin osaavat vastata, että kiitos viestistäsi, mutta et valitettavasti ole tyyppiäni. Näin olen joihinkin naisten varsin harvinaisiin yhteydenottoihin itse joutunut vastaamaan, jos en ollut viestin lähettäjästä sillä tapaa kiinnostunut.

• Raakarolle
        14plus16 kirjoitti:

"Eihän tämä läheskään kaikkia miehiä auttaisi, mutta osaa miehistä kyllä vs. nykytilanne."

Mitä apua tästä olisi? Luuletko, että kun ylläpito pakottaa naiset lähettämään 30 viestiä niin tämän pakotuksen seurauksena naiset myös lähtevät kymmenien kanssa treffeille, antavat kymmenille ja menevät vielä jonkun näistä kanssa naimisiinkin? Koska ylläpito käski? :D

Asettamalla käyttäjille pakkoja saa vain aikaan käyttäjäkadon.

Eihän tässä ole kyse siitä, että pakko olisi lähteä treffeille. Jos nykytilanteessa nainen vaikka saa 30-40 eri mieheltä jollain aikavälilä asiallisen viestin, niin treffeille hän ehkä lähtee heistä 1-5 miehen kanssa. Suurin osa asiallisistakaan miehistä ei heitä kiinnosta, mikä on sinänsä ihan luonollista. Pointtina on, että naiset joutuisivat enemmän aktivoitumaan ja saattaisivat huomata vahingossa/puolipakolla enemmän niitä kivoja miehiä ja naisten yhteydenotot todennäköisemmin johtavat johonkin kuin miesten yhteydenotot. Toki tasa-arvon nimissä voitaisiin määrätä myös miehille sama viestimääräpakko, mutta se ei sikäli vie asiaa eteenpäin, että miehet ovat jo valmiiksi se paljon aktiivisempi sukupuoli.

Voisi olla yleisen edun mukaista, jos "viestipakkokuukauden" jälkeen passiiviset sinkut poistuisivat/poistettaisin ylläpidon taholta. Suurimmaksi osaksi oikeasti motivoituneet jäisivät jäljelle.

• deittinainen
        Deittailuehdotus kirjoitti:

Mielestäni vastauspakko naisille joista ei mene mitkään rajoitukset nollille paitsi vonkaajille ja huonokäytöksisille voi laittaa suoraan blokin jonka ylläpito tarkistaa eikä näihin tietenkään tarvitse vastata. Koska ongelma itselläni hyvä käytöksisellä miehellä ei ole massapostittaminen, en vonkaa saati ehdottele naisille törkeyksiä, tutustun huolella profiiliin ja jos edes jotain yhteistä näinollen löytyy olen laittanut viestin. Koskaan vaan ei tule mitään vastausta takaisin eikä ole enään aihettakaan sillä lopetin lähestymiset tuon naisten törkeän käytöksen takia. Pitää muistaa se että suurinosa miehistä on asiallisia ja lähetyy ihan tosissaan mutta naisilla kun on se valinnan vara niin etenkin meidän rumempien miesten viestit jää yhtälailla massaan kuin niiden törkimystenkin viestit. Komeat vaan huomataan naisten osalta.

Mihin perustuu väitteesi että suurin osa miehistä on asiallisia ja lähestyy tosissaan naista?
        Itaelläni on toisenlainen kokemus ja myös monet naiset kirjoittavat toista.

• Deittailuehdotus
        deittinainen kirjoitti:

Mihin perustuu väitteesi että suurin osa miehistä on asiallisia ja lähestyy tosissaan naista?
        Itaelläni on toisenlainen kokemus ja myös monet naiset kirjoittavat toista.

No perustuuhan se esimerkiksi omiin kokemuksiini ja niihin miehiin jotka tunnen nettideittailevan ja kaikki itseni mukaanlukien kirjoitamme asiallisia avauksia mutta koskaan emme saa vastauksia takas. Silti naiset sanovat aina että asiallisiin kyllä vastataan mutta asiattomuuksiin ei. Vai onko se kuitenkin se naamaraja kenelle vastataan vaikka muuta väitetään?

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Ainakin joillekin naisille kävisi "velvollisuusviestien" seurauksena seuraavasti. Nainen harkiten tai harkitsemattomasti kirjoittaisi jollekin miehelle jotain. Hän saakin tuolta mieheltä oikein kiinnostavan vastausviestin. Nainen tunnustaisi sitten myöhemmässä viestissä tai livenä miehelle: "kirjoitin oikeastaan sinulle vain sen takia, että ylläpidon vuoksi oli pakko, mutta ilokseni huomasin kirjoittaneeni oikein kivalle miehelle".

• deittinainen
        Deittailuehdotus kirjoitti:

No perustuuhan se esimerkiksi omiin kokemuksiini ja niihin miehiin jotka tunnen nettideittailevan ja kaikki itseni mukaanlukien kirjoitamme asiallisia avauksia mutta koskaan emme saa vastauksia takas. Silti naiset sanovat aina että asiallisiin kyllä vastataan mutta asiattomuuksiin ei. Vai onko se kuitenkin se naamaraja kenelle vastataan vaikka muuta väitetään?

Sinulla on liian pieni otanta että voisit väittää suurimman osan olevan asiallisia. Perustuu muutamaan mieheen kun deitillä heitä on tuhansia.
        Alussa ei kyennyt mitenkään vastaamaan kaikkiin viesteihin. Nykyään vastaan kaikkiin asiallisiin viesteihin. Vaikka minulle kirjoittaisi kuvaton, vastaan silti, en tiedä miltä toinen näyttää. Mutta tavoitteeni ei ole kirjoitella kuin yhden kanssa, siksi raaka karsinta on pakko tehdä.
        Kuva vaikuttaa kenen kanssa tahdon kirjoitella, en pidä mm. parrasta/viiksistä/pitkästä letistä enkä liian pullukoista. Jotenkin sen toisen täytyy visuaalisesti silmää miellyttää jos kumppania tavoittelen. Kyse ei ole komeudesta. Valinta on aivan samanlaista mitä miehet käy esim. tanssiinhaussa. Sokkona tuskin ketään haet?

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Sinulla on liian pieni otanta että voisit väittää suurimman osan olevan asiallisia. Perustuu muutamaan mieheen kun deitillä heitä on tuhansia.
        Alussa ei kyennyt mitenkään vastaamaan kaikkiin viesteihin. Nykyään vastaan kaikkiin asiallisiin viesteihin. Vaikka minulle kirjoittaisi kuvaton, vastaan silti, en tiedä miltä toinen näyttää. Mutta tavoitteeni ei ole kirjoitella kuin yhden kanssa, siksi raaka karsinta on pakko tehdä.
        Kuva vaikuttaa kenen kanssa tahdon kirjoitella, en pidä mm. parrasta/viiksistä/pitkästä letistä enkä liian pullukoista. Jotenkin sen toisen täytyy visuaalisesti silmää miellyttää jos kumppania tavoittelen. Kyse ei ole komeudesta. Valinta on aivan samanlaista mitä miehet käy esim. tanssiinhaussa. Sokkona tuskin ketään haet?

Olisihan se tietty kätevää jos voisit vaikka printata minulle kaikki miesten lähettämät viestit. Voisin sitten lukea ne ja oman tulkintani perusteella jaotella ne "asiallisiin" ja "vähemmän asiallisiin". Asialliset miehet hypoteesini mukaan lähettävät vähemmän viestejä, joten heidän osuutensa on todennäköisesti suurempi nettideiteissä kuin viestin lähettäneiden miesten joukossa.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

Olisihan se tietty kätevää jos voisit vaikka printata minulle kaikki miesten lähettämät viestit. Voisin sitten lukea ne ja oman tulkintani perusteella jaotella ne "asiallisiin" ja "vähemmän asiallisiin". Asialliset miehet hypoteesini mukaan lähettävät vähemmän viestejä, joten heidän osuutensa on todennäköisesti suurempi nettideiteissä kuin viestin lähettäneiden miesten joukossa.

Tästä asiallisten viestien lähettäjäjoukossa on itselle sopimattomia profiileita. Minulle on kirjoittanut moni tupakoiva vaikka selvästi ilmaisen ettei se käy tai ikä ei ole mahtunut antamiini raameihin. Vaikka nämä olisit kuinka asiallisia viestejä, blokkaan ne heti pois, Itse kunnioitan toisten hakukriteereitä. Tai mies voi sopia kriteereihini mutta omassa profiilissaan etsii lavatansseihin kaveria, itseä se ei kiinnosta, ei silloin ala kirjoittamaan toisen kanssa.

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Tästä asiallisten viestien lähettäjäjoukossa on itselle sopimattomia profiileita. Minulle on kirjoittanut moni tupakoiva vaikka selvästi ilmaisen ettei se käy tai ikä ei ole mahtunut antamiini raameihin. Vaikka nämä olisit kuinka asiallisia viestejä, blokkaan ne heti pois, Itse kunnioitan toisten hakukriteereitä. Tai mies voi sopia kriteereihini mutta omassa profiilissaan etsii lavatansseihin kaveria, itseä se ei kiinnosta, ei silloin ala kirjoittamaan toisen kanssa.

En minäkään päivittäin tupakoivaa naista halua, koska en itse polta. Satunnaisen tupakoinnin voin hyväksyä, vaikka parempi olisi ettei tupakoisi ollenkaan. Jos mies haluaisi käydä lavatansseissa ja sinä et, niin ihan potentiaalinen mies minusta hän sinänsä olisi, jos mies muuten o kiinnostava sinusta. Kysymyksiksi lähinnä muodostuisi, että kuinka tärkeä tuo asia hänelle on? Ja voisitko kenties lähteä vaikka 2-3 kertaa hänen kanssaan kesässä lavatansseihin, vaikka ei kiinnostaisi. Tiedän realistina sen, että pidemmässä suhteessa itsekin todennäköisesti joutuisin tekemään jotain sellaisia asioita suhteen vuoksi, jotka ei kiinnosta, vaikka ei edes yhteen muutettaisikaan.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

En minäkään päivittäin tupakoivaa naista halua, koska en itse polta. Satunnaisen tupakoinnin voin hyväksyä, vaikka parempi olisi ettei tupakoisi ollenkaan. Jos mies haluaisi käydä lavatansseissa ja sinä et, niin ihan potentiaalinen mies minusta hän sinänsä olisi, jos mies muuten o kiinnostava sinusta. Kysymyksiksi lähinnä muodostuisi, että kuinka tärkeä tuo asia hänelle on? Ja voisitko kenties lähteä vaikka 2-3 kertaa hänen kanssaan kesässä lavatansseihin, vaikka ei kiinnostaisi. Tiedän realistina sen, että pidemmässä suhteessa itsekin todennäköisesti joutuisin tekemään jotain sellaisia asioita suhteen vuoksi, jotka ei kiinnosta, vaikka ei edes yhteen muutettaisikaan.

Ei haittaa vaikka mies kävisi lavatansseissa mutta jos ilmoittaa hakevansa kaveria sinne, en ala kirjoittelemaan. Ja en voisi lähteä hänen kanssaan lavatansseishin kun ei kerran kiinnosta. Minä en ymmärrä että toisen pitäisi suhteessakaan tehdä jotakin pakosta itseään vastaan. Jos joudutaan tilanteeseen jossa toinen haluaa kyllä ja toinen ei, on minusta painokkaampi sana ei. On ikävämpää tehdä jotakin pakosta kuin luopua jostakin. Ja typerää odottaa toiselta sellaista.
        Minäkin olen pitkissä suhteissa ollut eikä koskaan ole ongelmaa ollut. Jos toinen on halunnut jotain tehdä hän on tehnyt sitä ilman toista jos ei ole ollut toisella kiinnostusta. Yksinkertaista.

• Raakarolle

Kyllä ainakin minä arvostan, jos nainen tekee jotain minun vuokseni, vaikka kyseisestä asiasta ei pitäisikään. Viime kädessä se kuitenkin lienee hyväksi suhteelle. Joustavalla asenteella löytää todennäköisemmin sen jonkun.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

Kyllä ainakin minä arvostan, jos nainen tekee jotain minun vuokseni, vaikka kyseisestä asiasta ei pitäisikään. Viime kädessä se kuitenkin lienee hyväksi suhteelle. Joustavalla asenteella löytää todennäköisemmin sen jonkun.

Minä taas en usko olevan hyväksi tehdä jtk väkisin kun vaan toinen tykkää. Hieman tietysti riippuu mikä se asia on. Mutta jokin lavatansseihin meno olisi itselle jo niin iso asia ettei käy.
        En ikinä haluaisi toista mukaan johonkin mistä toinen ei itse pidä. Jokunen vuosi kävin paikointireissulla, silloista miestäni se ei kiinnostanut, olisi ollut todella hölmöä häneltä lähteä mukaan kun itse halusin mennä ja hän ei.

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Minä taas en usko olevan hyväksi tehdä jtk väkisin kun vaan toinen tykkää. Hieman tietysti riippuu mikä se asia on. Mutta jokin lavatansseihin meno olisi itselle jo niin iso asia ettei käy.
        En ikinä haluaisi toista mukaan johonkin mistä toinen ei itse pidä. Jokunen vuosi kävin paikointireissulla, silloista miestäni se ei kiinnostanut, olisi ollut todella hölmöä häneltä lähteä mukaan kun itse halusin mennä ja hän ei.

Osallistuminen siihen mistä ei pidä voi olla suhteen kokonaisedun kannalta järkevää, kun vaakakupissa painaa se että suhde on sitä kautta onnellisempi tai jopa päättyisi, jos toinen ei johonkin asiaan lähtisi mukaan. Ja tässä nyt voi olla kyse niin yhdestä päivästä kuin 15 päivästä vuodessa. Ainakin itse olen tarvittaessa valmis tekemään tällaisia uhrauksia suhteessa.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

Osallistuminen siihen mistä ei pidä voi olla suhteen kokonaisedun kannalta järkevää, kun vaakakupissa painaa se että suhde on sitä kautta onnellisempi tai jopa päättyisi, jos toinen ei johonkin asiaan lähtisi mukaan. Ja tässä nyt voi olla kyse niin yhdestä päivästä kuin 15 päivästä vuodessa. Ainakin itse olen tarvittaessa valmis tekemään tällaisia uhrauksia suhteessa.

Minua ei tekisi onnelliseksi miehen osallistuminen johonkin mistä hän ei pidä. Jos joku suhde päättyy siihen ettei toinen halua jotakin tehdä esim. lähteä sinne lavatansseihin kannattaa kysyä onko järkeä ylipäätänsä jatkaa yhdessä jos noin pienistä asioista on kiinni. Suhteessa pitää aina toista kunnioittaa ja siihen kuuluu ottaa huomioon myös asiat mistä toinen ei pidä, ei toista saa "pakottaa" johonkin mistä ei pidä.

• Raakarolle kirjoitti:

No jos oletetaan, että koemielessä olisi naisilla kuukauden ajan pakko lähettää viesti vähintään 30 miehelle (saisi lähettää enemmänkin jos ehtii ja huvittaa), niin tällöin naiset ehkä lähettäisivät kyseisen kuukauden aikana keskimäärin aloitusviestin 35-40 miehelle ja tästä seuraisi, että miehet ehkä keskimäärin saisivat viestin n. 20-25 naiselta, koska miehiä on palvelussa huomattavasti enemmän. Suurin osa noista n. 20-25 viestiä saaneista miehistä ei mitenkään tästä 20-25 naiselta viesti kuukaudessa "viestitulvasta" ainakaan ahdistuisi tai kokisi hankalaa runsaudenpulaa. Kyllä fiksut miehetkin osaavat vastata, että kiitos viestistäsi, mutta et valitettavasti ole tyyppiäni. Näin olen joihinkin naisten varsin harvinaisiin yhteydenottoihin itse joutunut vastaamaan, jos en ollut viestin lähettäjästä sillä tapaa kiinnostunut.

Millä laskuopilla saat tulokseksi, että keskivertomies, joka nyt ei saa juuri lainkaan aloitteita tai vastauksia, saisi tuollaisen kokeilun jälkeen yli 20 aloitetta?

Väitän, että ne pakolliset 30 aloitetta kasaantuisivat kourallisille miehiä, jotka siis saisivat sadoittain aloitteita, ja loput jäisivät ilman kuten nytkin. Ei se pakottaminen edelleenkään tekisi jostain profiilista/henkilöstä kiinnostavaa.

Eli seuraavaksi tuohon "sääntöön" pitäisikin lisätä pykälä, jonka mukaan naisten pitää tehdä ne aloitteet vain niille miehille, jotka eivät muuten saa viestejä jne.

• Raakarolle kirjoitti:

Eihän tässä ole kyse siitä, että pakko olisi lähteä treffeille. Jos nykytilanteessa nainen vaikka saa 30-40 eri mieheltä jollain aikavälilä asiallisen viestin, niin treffeille hän ehkä lähtee heistä 1-5 miehen kanssa. Suurin osa asiallisistakaan miehistä ei heitä kiinnosta, mikä on sinänsä ihan luonollista. Pointtina on, että naiset joutuisivat enemmän aktivoitumaan ja saattaisivat huomata vahingossa/puolipakolla enemmän niitä kivoja miehiä ja naisten yhteydenotot todennäköisemmin johtavat johonkin kuin miesten yhteydenotot. Toki tasa-arvon nimissä voitaisiin määrätä myös miehille sama viestimääräpakko, mutta se ei sikäli vie asiaa eteenpäin, että miehet ovat jo valmiiksi se paljon aktiivisempi sukupuoli.

Voisi olla yleisen edun mukaista, jos "viestipakkokuukauden" jälkeen passiiviset sinkut poistuisivat/poistettaisin ylläpidon taholta. Suurimmaksi osaksi oikeasti motivoituneet jäisivät jäljelle.

"Voisi olla yleisen edun mukaista, jos "viestipakkokuukauden" jälkeen passiiviset sinkut poistuisivat/poistettaisin ylläpidon taholta. Suurimmaksi osaksi oikeasti motivoituneet jäisivät jäljelle."

Nettideittipalvelujen tavoitteena ei ole yleinen etu vaan tuottaa osakkeenomistajille mahdollisimman paljon rahaa. Osa perii rahan suoraan käyttäjiltä, osa mainostajilta tai muulla ansaintalogiikalla, mutta niiden etu ei todellakaan ole saada ihmisiä pariutumaan ja poistumaan palvelusta ;)

• deittinainen kirjoitti:

Minua ei tekisi onnelliseksi miehen osallistuminen johonkin mistä hän ei pidä. Jos joku suhde päättyy siihen ettei toinen halua jotakin tehdä esim. lähteä sinne lavatansseihin kannattaa kysyä onko järkeä ylipäätänsä jatkaa yhdessä jos noin pienistä asioista on kiinni. Suhteessa pitää aina toista kunnioittaa ja siihen kuuluu ottaa huomioon myös asiat mistä toinen ei pidä, ei toista saa "pakottaa" johonkin mistä ei pidä.

Minulla oli ihan sama linja lavatanssien suhteen koko nettideittailuvuosieni ajan. Jos lavatanssit olivat miehelle harrastus ja asia, johon hän halusi käyttää kesäviikonloput niin ei ollut mitään järkeä tutustua. Minä en kuluta kesä- enkä muitakaan viikonloppujani tanssilavoilla, en lähde niille edes norkoilemaan hänen vuokseen (mitä järkeä siinä olisi, koska en tanssi ja olisi idioottimaista mennä mukaan vain katsomaan kun mies tanssii). Ja jos on täysin eri suunnitelmat viikonlopuille niin ei kahden työssäkäyvän ihmisen (= arkisin ei ole juuri yhteistä aikaa) suhteessa paljon järkeä ole.

Olen kyllä tapaillut miestä, joka kävi tanssimassa, mutta se ei ollut hänelle sellainen harrastus että hänen olisi pitänyt päästä lavalle edes joka kesä.

• Raakarolle kirjoitti:

Nykyinen miesystäväni harrastaa asiaa, joka oli minulle turn-off silloin, kun hain netin kautta. Ei kuitenkaan yhtä turn-off kuin tanssiminen, puhumattakaan siitä jos hän olisi metsästäjä, jolloin arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan.

Eli olen samaa mieltä, uhrauksia tai pikemmin kompromisseja pitää tehdä, mutta ne sopivat tilanteisiin, joissa kyse ei ole toisen mielestä suorastaan vastenmielisestä asiasta ja/tai arvomaailmaan liittyvistä asioista ja/tai sellaisista asioista, jotka ovat toiselle suurin piirtein "elämän sisältö".

Meidän kompromissimme on, että minä tutustun miesystäväni harrastukseen ja olen mukana jokusen kerran, mutta pääosin hän harrastaa sitä edelleen niiden kavereidensa kanssa, jotka jakavat saman mielenkiinnon kohteen.

• 20plus11
        helka kirjoitti:

Nykyinen miesystäväni harrastaa asiaa, joka oli minulle turn-off silloin, kun hain netin kautta. Ei kuitenkaan yhtä turn-off kuin tanssiminen, puhumattakaan siitä jos hän olisi metsästäjä, jolloin arvomaailmamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan.

Eli olen samaa mieltä, uhrauksia tai pikemmin kompromisseja pitää tehdä, mutta ne sopivat tilanteisiin, joissa kyse ei ole toisen mielestä suorastaan vastenmielisestä asiasta ja/tai arvomaailmaan liittyvistä asioista ja/tai sellaisista asioista, jotka ovat toiselle suurin piirtein "elämän sisältö".

Meidän kompromissimme on, että minä tutustun miesystäväni harrastukseen ja olen mukana jokusen kerran, mutta pääosin hän harrastaa sitä edelleen niiden kavereidensa kanssa, jotka jakavat saman mielenkiinnon kohteen.

Ituhippi femakko helka se täällä taas pätee mielikuvitus miesystävineen ja laukkoo joka suhteet osioissa miesvihoissaan. On ihan sama mitä miehet tänne kirjoittavat olet joka asiassa heitä vastaan ja taas aivan sama mitä paskaa naiset tänne suoltaa olet kyllä samaa mieltä heidän kanssaan. Jos nainen sanoo että hän saa tappaa miehen jos siltä tuntuu niin sinä kyllä varmana myötäilet asiaa mutta jos sama olisi toisinpäin niin johan taas on tuntosarvet pystyssä ja kiukuttelu alkaa. Mene sinne metsästyksenvastustajat palstalle kiukuttelemaan ja lähe vittuun täältä kaikki tietävine kommentteineen. Ainiin metsästäjissäkin on naisia ja heidän kanssa joutuis olemaan samaa mieltä. No sellaista se on ihmisen elämä jolla ei ole muuta tekoa arkena ja vapaalla kuin roikkua jossain suhteet sivustoilla kaiken hereillä olo aikansa.

• sinkkumies39

Parin viestin jälkeen voi vaihtaa sähköposti osoitetta ettei viestirajoitukset haittaa. Jos nyt edes joku vastaisi koskaan. Sähköpostilla on helpompi tutustua.

• deittinainen

En itse antaisi meiliosoitetta parin viestin jälkeen kellekään.
        Kannattaa mennä paikkaan missä ei ole viestirajoituksia. Itse en vastaisi kenelläkään ilmaisessa nettideitissä.

• harhheajeAH

Säästömielessä ilmaiset palvelut ovat parempia.

• notuota
        deittinainen kirjoitti:

En itse antaisi meiliosoitetta parin viestin jälkeen kellekään.
        Kannattaa mennä paikkaan missä ei ole viestirajoituksia. Itse en vastaisi kenelläkään ilmaisessa nettideitissä.

Mitäs kauheaa (anonyymin) sähköpostin antamisessa on? :o
        Itse en maksaisi mitään sellasesta minkä saa ilmasekskin.

• deittinainen
        harhheajeAH kirjoitti:

Säästömielessä ilmaiset palvelut ovat parempia.

Onko kumppanin haussa säästö oleellisin asia? Itse taas ajattelen että ihmiset voivat olla hieman enemmän tosissaan liikkeellä kun maksavat palvelusta ja aika rajallista.

• ikideittaaja
        deittinainen kirjoitti:

Onko kumppanin haussa säästö oleellisin asia? Itse taas ajattelen että ihmiset voivat olla hieman enemmän tosissaan liikkeellä kun maksavat palvelusta ja aika rajallista.

Ei mulle deittaaminen ole rahasta kiinni. Vasta maksoin taas kolmen kuukauden treffit plus paketin hieman alle neljäkymppiä. Tuokin on kympillä noussut. No enivei mun plus osto historia tais olla kymmenes peräkkäin. Saanpahan näkyvyyttä mutta viestejä en kyllä saa kuin venäläisiltä. Kukaan ei vastaa ja ehkä kolmen kk.n aikana yks nainen sanoo oma aloitteellisesti moi. Siinä se mun deittailu on. Mutta kun en mistään muualtakaan saa naisten seuraa niin olkoon tuo sitten. Todennäköisesti maksan mitäänsanomattoman palvelun uudestaan taas elokuussa ja taas marraskuussa ja taas helmikuussa ja......

• deittinainen
        notuota kirjoitti:

Mitäs kauheaa (anonyymin) sähköpostin antamisessa on? :o
        Itse en maksaisi mitään sellasesta minkä saa ilmasekskin.

En minä ainakaan halua osoitettani antaa, koskaan et tiedä mikä häiritsijä voi sitä pyytää.

• eitarvivastata

Onhan noissa monissa s.posteissakin blokkausmahdollisuus jos sellasta tarvii. Ja tuskin nyt sitkeinkään härikkö kauaa jaksaa pommittaa jos siihen ei reagoida mitenkään.

• Taas kerran: Mitä se "kiitos, mutta ei kiitos" -vastaus lämmittää? Miten se on naisille niin paljon helpompaa ymmärtää, että ei vastausta = ei kiinnostanut, mutta säännöllisin väliajoin joku mies nousee vaatimaan "hyviä tapoja" ja "kohteliaisuutta" ja blabla. Ette te oikeasti niitä hyviä tapoja kaipaa vaan että joku nainen vastaisi kiinnostuneensa. Sitä taas ei tapahdu vaikka keksisitte millaisia "pakkoja". Jos profiileissa ei ole yhtään kiinnostavaa niin ei ole. Jos palvelun ylläpitäjä pakottaisi tekemään aloitteita niin suurin osa äänestäisi jaloillaan. Viimeksi, kun olin nettideiteissä, koko maasta ei olisi löytynyt 30:a sellaista miestä, joille olisin tehnyt aloitteen (eikä kyse ole siitä, että he eivät olisi kelvanneet minulle vaan yhtä moni olisi karsiutunut siksi, etten itse olisi mahtunut heidän kriteereihinsä). Kaikille, jotka olivat sitä mitä etsin ja joiden kriteereihin mahduin, tein aloitteen, enkä taatusti ole ainoa nainen joka on käynyt profiilit läpi ja tehnyt aloitteita. Se, ettei niitä aloitteita osu joillekin miehille, ei tarkoita etteivätkö muut niitä saisi.

Ei se ole keneltäkään pois, että joku pitää profiiliaan esillä vuosia. Ymmärtäisin valituksenne, jos systeemi perustuisi siihen, että palvelussa voi olla kerrallaan vaikka vain 5000 naisten profiilia ja uusia voisi julkaista vasta kun vanhoja poistuu, mutta kun se ei mene niin. Niitä uusia mahtuu kyllä.

• Raakarolle

Kyllä henkilökohtaisesti arvostan hyviä tapoja. Suurin osa naisistakin arvostaa hyviä tapoja, vaikka se ei välttämättä näy siinä että he niitä itse noudattaisivat. Preferenssijärjestykseni on minulla:
        1) Nainen vastaa minulle ja se johtaa suhteeseen
        2) Nainen vastaa minulle ja järjestyy treffit
        3) Nainen vastaa: "kiitos viestistä, mutta en ole valitettavasti kiinnostunut".
        4) Nainen ei vastaa viestiini ollenkaan

Kysehän ei ole siitä etteikö miehet ymmärtäisi: ei vastausviestiä -> ei kiinnostusta vaan siitä että se tuntuu miehestä kylmälle.

• Raakarolle kirjoitti:

Kyllä henkilökohtaisesti arvostan hyviä tapoja. Suurin osa naisistakin arvostaa hyviä tapoja, vaikka se ei välttämättä näy siinä että he niitä itse noudattaisivat. Preferenssijärjestykseni on minulla:
        1) Nainen vastaa minulle ja se johtaa suhteeseen
        2) Nainen vastaa minulle ja järjestyy treffit
        3) Nainen vastaa: "kiitos viestistä, mutta en ole valitettavasti kiinnostunut".
        4) Nainen ei vastaa viestiini ollenkaan

Kysehän ei ole siitä etteikö miehet ymmärtäisi: ei vastausviestiä -> ei kiinnostusta vaan siitä että se tuntuu miehestä kylmälle.

Vastaa sinulle ja se johtaa suhteeseen.

Okei. Jos ilmaiset asiat samalla sävyllä profiilissasi, niin ymmärrän hyvin, ettei meinaa löytyä. Etsit naista, jonka kanssa viestinvaihto johtaa suhteeseen - ehkä tarkoitat (tai sitten et) että etsit naista, johon ihastut ja rakastut; joka on sinulle ainutlaatuinen ja jolle sinä olet ainutlaatuinen. Naista, joka ihastuu ja rakastuu sinuun ja haluaa olla kanssasi. - Vai? Vai riittääkö sinulle oikeasti, että löytyy joku, joka vastaa sinulle ja siitä seuraa ennen pitkää suhde?

Väitän, että mies joka etsii naista, joka on hänen ihastumisensa ja rakastumisensa arvoinen, löytää sellaisen helpommin kuin mies, joka etsii naista, jonka kanssa viestittely johtaa suhteeseen ;)

• sitäsaamitätilaa

Eiköhän yhtälailla voitaisi tehdä lakialoite että asiakaspalvelussakin saa vittuilla asiakkaalle ja perussääntö on se että asiakas on aina väärässä. Turha sinunkaan on helka odottaa asiallista kohtelua keneltäkään koska et sitä narsistimaisesti muillekaan etenkään meille pahoille miehille ole suomassa. Tuohan on tätä sinun ikuista miesviha feminismiäsi. Kuten netissäkin naisilla on tapana niin miksei sitten jokapäiväisessä asiakaspalveluissamme. Naaman perusteella saa sanoa hyvää päivää ja kohteeksi kelpuutetaan vaan kauniit ja komeat. Mitä rumempi on kohde sitä enemmän saa vittuilla näinhän se menee nettitreffeilläkin ja tätä asiaahan helkakin ajaa.

• sitäsaamitätilaa kirjoitti:

Eiköhän yhtälailla voitaisi tehdä lakialoite että asiakaspalvelussakin saa vittuilla asiakkaalle ja perussääntö on se että asiakas on aina väärässä. Turha sinunkaan on helka odottaa asiallista kohtelua keneltäkään koska et sitä narsistimaisesti muillekaan etenkään meille pahoille miehille ole suomassa. Tuohan on tätä sinun ikuista miesviha feminismiäsi. Kuten netissäkin naisilla on tapana niin miksei sitten jokapäiväisessä asiakaspalveluissamme. Naaman perusteella saa sanoa hyvää päivää ja kohteeksi kelpuutetaan vaan kauniit ja komeat. Mitä rumempi on kohde sitä enemmän saa vittuilla näinhän se menee nettitreffeilläkin ja tätä asiaahan helkakin ajaa.

Mutta kun me naiset nimenomaan emme ole asiakaspalvelijoita. Vastaamatta jättäminen ei ole vittuilua, se ilmaisee vain, että aloitteen tekijä ei kiinnostanut. Sen sijaan sinun kirjoituksesi on vittuilua - oletettavasti kuulut palstan "kunnon miehiin" ;)

• helka kirjoitti:

Mutta kun me naiset nimenomaan emme ole asiakaspalvelijoita. Vastaamatta jättäminen ei ole vittuilua, se ilmaisee vain, että aloitteen tekijä ei kiinnostanut. Sen sijaan sinun kirjoituksesi on vittuilua - oletettavasti kuulut palstan "kunnon miehiin" ;)

Se, että nainen tai mies on sinkku ja hakee seksiä tai parisuhdetta, ei tarkoita että hän olisi velvollinen kiinnostumaan jostain henkilöstä. Edes silloin kun hän hakee seuraa "julkisesti" eli netistä. Jokainen saa hakea ja olla kiinnostumatta; etsiä niin kauan että löytää sen mitä tahtoo. Jokainen saa olla juuri niin ronkeli kuin haluaa, meillä ei ole pariutumispakkoa.

Netissä käyttäjä sitoutuu noudattamaan palveluntarjoajan sääntöjä ja vain niitä. Jos niissä ei velvoiteta vastaamaan 'ei kiitos' niin sitä ei tarvitse tehdä. Simppeliä.

Jos haluaa palvelun,jossa on vastauspakko, niin kannattaa perustaa itse sellainen. Olemassa olevat palveluntarjoajat tuskin näivettävät rahahanojaan typerillä säännöillä.

• Raakarolle
        helka kirjoitti:

Se, että nainen tai mies on sinkku ja hakee seksiä tai parisuhdetta, ei tarkoita että hän olisi velvollinen kiinnostumaan jostain henkilöstä. Edes silloin kun hän hakee seuraa "julkisesti" eli netistä. Jokainen saa hakea ja olla kiinnostumatta; etsiä niin kauan että löytää sen mitä tahtoo. Jokainen saa olla juuri niin ronkeli kuin haluaa, meillä ei ole pariutumispakkoa.

Netissä käyttäjä sitoutuu noudattamaan palveluntarjoajan sääntöjä ja vain niitä. Jos niissä ei velvoiteta vastaamaan 'ei kiitos' niin sitä ei tarvitse tehdä. Simppeliä.

Jos haluaa palvelun,jossa on vastauspakko, niin kannattaa perustaa itse sellainen. Olemassa olevat palveluntarjoajat tuskin näivettävät rahahanojaan typerillä säännöillä.

Se että jotain asiaa ei tarvitse tai ole velvollisuus tehdä ei tarkoita sitä etteikö niin voisi tehdä. Ja näin olisi myös kohteliasta tehdä. Kyllä naisetkin keskimäärin mieluummin haluavat kohteliaan ei-viestin kuin ei vastausta ollenkaan. Miksi pitää puolustella naisten epäkohteliaita käytöstapoja? Koska haluaa oikeutuksen sille, että voi olla itsekin epäkohtelias?

En ota kantaa siihen että mitä olisi palveluntarjoajan kannalta järkevää tai taloudellista tehdä, vaan mikä auttaisi miehiä ja naisia paremmin löytämään toisensa.

• sitäsaamitätilaa
        Raakarolle kirjoitti:

Se että jotain asiaa ei tarvitse tai ole velvollisuus tehdä ei tarkoita sitä etteikö niin voisi tehdä. Ja näin olisi myös kohteliasta tehdä. Kyllä naisetkin keskimäärin mieluummin haluavat kohteliaan ei-viestin kuin ei vastausta ollenkaan. Miksi pitää puolustella naisten epäkohteliaita käytöstapoja? Koska haluaa oikeutuksen sille, että voi olla itsekin epäkohtelias?

En ota kantaa siihen että mitä olisi palveluntarjoajan kannalta järkevää tai taloudellista tehdä, vaan mikä auttaisi miehiä ja naisia paremmin löytämään toisensa.

Koska se joka saa niin hänen on helppo olla ylpeä sellaisille jotka ei saa. Sitä kutsutaan myös narsismiksi. Sama kuin rikas alkaisi soittamaan suuta köyhälle kuinka typerä ihminen tämä on kun ei omaa samanlaisia rikkauksia kuin hänellä itsellään on. Kun kokee olevansa muita parempi se tässä riistokapitalismin maassa oikeuttaa kohtelemaan huonommin niitä joilla menee jollain saralla heikommin.

• Raakarolle
        sitäsaamitätilaa kirjoitti:

Koska se joka saa niin hänen on helppo olla ylpeä sellaisille jotka ei saa. Sitä kutsutaan myös narsismiksi. Sama kuin rikas alkaisi soittamaan suuta köyhälle kuinka typerä ihminen tämä on kun ei omaa samanlaisia rikkauksia kuin hänellä itsellään on. Kun kokee olevansa muita parempi se tässä riistokapitalismin maassa oikeuttaa kohtelemaan huonommin niitä joilla menee jollain saralla heikommin.

Menee ohi itse aiheesta, mutta sen verran kommentoin, että jos yksi on rikas ja toinen köyhä, niin tilanne olisi suurimman osan mielestä jollain tapaa oikeudenmukainen, jos aina olisi niin että rikas olisi myös älykäs ja ahkera ja köyhä laiska ja tyhmä. Mutta todellisessa elämässä asia ei ole läheskään aina näin yksinkertainen ja suoraviivainen varallisuuden ja älykkyyden suhteen. Progressiivisella palkkaverotuksella ja tulonsiirroilla Suomessa tätä ongelmaa hieman lievitetään.

• Raakarolle kirjoitti:

En kyllä ole koskaan kokenut 'ei kiitos' viestejä tarpeellisina. Pikemmin päinvastoin; sekunnin murto-osan ajan ehtii ilahtua että on saanut vastauksen ja sitten tuleekin pettymys.

• Raakarolle

Oma valistunut arvaukseni on, että jos järjestettäisiin "neuvoa antava kansanäänestys", niin uskon että sekä miehistä että naisita yli 50 % olisi sitä mieltä, että kohtelias ei vastaus mieluummin vastauksena kuin ei vastausta ollenkaan. Vaihtoehtoina äänestyksessä olisivat vain "kyllä" ja "ei". Kuten muuallakin todettu, niin "moi" -viesteille ja kuvan esim. jostain elimestään lähettäneille ei kohtuuden nimessä mielestäni tarvitsisi vastata.

• 12plus15
        Raakarolle kirjoitti:

Oma valistunut arvaukseni on, että jos järjestettäisiin "neuvoa antava kansanäänestys", niin uskon että sekä miehistä että naisita yli 50 % olisi sitä mieltä, että kohtelias ei vastaus mieluummin vastauksena kuin ei vastausta ollenkaan. Vaihtoehtoina äänestyksessä olisivat vain "kyllä" ja "ei". Kuten muuallakin todettu, niin "moi" -viesteille ja kuvan esim. jostain elimestään lähettäneille ei kohtuuden nimessä mielestäni tarvitsisi vastata.

Yksinkertainen syy, miksei ei-kiitos viestejä huvita lähetellä: Valtaosa ihmisistä tajuaa, että ei vastausta tarkoittaa ei kiinnostusta. Ne, joille pitää vahvistaa että tuli perille, katsoin profiilisi ja ei kiinnosta ovat juuri niitä samoja käyttäjiä, joiden tuntuisi olevan hyvin vaikea hyväksyä kieltävää vastausta. Vahvistusten, kuittausten ja kiellon jälkeen kaivataankin perusteluja tai haukutaan suoraan.

Käytännönläheisempi syy on, että kun aamulla kuittaat edes osan yön epätoivoisista, et illalla enää voi vastata kiinnostavillekaan.

Jos mulla on ilmoitus että haluan osaa telkkarin ja joku lähestyy pölynimuria tarjoten, en katso että meillä olisi käynnissä keskustelu tai kaupanteko joka velvoittaisi käytössäännöillä sun muilla. Jos joku sanoo kadulla moi enkä tunnista, en pysähdy keskustelemaan tai vastaa kohteliaisuudesta.

• Raakarolle
        12plus15 kirjoitti:

Yksinkertainen syy, miksei ei-kiitos viestejä huvita lähetellä: Valtaosa ihmisistä tajuaa, että ei vastausta tarkoittaa ei kiinnostusta. Ne, joille pitää vahvistaa että tuli perille, katsoin profiilisi ja ei kiinnosta ovat juuri niitä samoja käyttäjiä, joiden tuntuisi olevan hyvin vaikea hyväksyä kieltävää vastausta. Vahvistusten, kuittausten ja kiellon jälkeen kaivataankin perusteluja tai haukutaan suoraan.

Käytännönläheisempi syy on, että kun aamulla kuittaat edes osan yön epätoivoisista, et illalla enää voi vastata kiinnostavillekaan.

Jos mulla on ilmoitus että haluan osaa telkkarin ja joku lähestyy pölynimuria tarjoten, en katso että meillä olisi käynnissä keskustelu tai kaupanteko joka velvoittaisi käytössäännöillä sun muilla. Jos joku sanoo kadulla moi enkä tunnista, en pysähdy keskustelemaan tai vastaa kohteliaisuudesta.

Palvelu pitäisi olla sellainen ettei ole rajoitteita. Ne ketkä kirjoittavat asiallisesti, niin heillä varmaankin yleensä on myös "ei aggressiivinen -profiili" vai miten asiaa kuvailisi. Se että osa miehistä käyttäytyy huonosti ei oikeuta kohtelemaan kaikkia miehiä huonosti.

• 12plus15
        Raakarolle kirjoitti:

Palvelu pitäisi olla sellainen ettei ole rajoitteita. Ne ketkä kirjoittavat asiallisesti, niin heillä varmaankin yleensä on myös "ei aggressiivinen -profiili" vai miten asiaa kuvailisi. Se että osa miehistä käyttäytyy huonosti ei oikeuta kohtelemaan kaikkia miehiä huonosti.

Kiinnostamattomalle vastaamattomuus ei ole mitään huonoa kohtelua. Tai jos näin ajattelee niin kadulla juttusille tunkevillekin pitäisi sitten vastailla kohteliaasti mutta kokemus osoittaa että sillä hankki itselleen vain mielipahaa tai vaikeuksia.

Miksei korjata ongelmaa sieltä juuresta vaan tartutaan oireisiin? Osa miehistä osaa olla ihan käsittämättömiä idiootteja josta syystä vastaaminen kenellekään kiinnostamattomalle ei houkuta. Miksei korjata sitä ongelmaa eli osan miehistä huonoa käytöstä ensin kun silloinhan katoaisi ainakin se ikävän vastareaktion pelko vastaamattomuuden syistä?

Vähän sama kuin valitus siitä, miksi naiset ei tee aloitteita. Syy on yleensä se, että miehet tekee niitä ihan helvetisti. Tuskin sitä kannattaisi niin korjata että naisetkin alkavat lähestymään kaikkea mikä liikkuu?

• Raakarolle

Miksi näet maailman noin synkkänä? Jos kyse on kaduilla pelkästä moikkaamisesta, niin ainakin itse moikkaan takaisin. En ollenkaan epäile etteikö osa miehistä ole niitä "ei penaalin terävimpiä kyniä". Heillä olisi varmasti tapojen suhteen skarpattavaa. Mutta paljon helpompi on laittaa oma käytös kuntoon, kuin laittaa kaikkien muiden ihmisten käytös kuntoon -niin miesten kuin naisten.

Eihän tuo 30 aloitustakaan kuukaudessa pitäisi olla vaikeakaan juttu, jos valittavana on useita tuhansia miehiä. Tekisin itsekin esim. vain 5 aloitusviestiä kuukaudessa, jos voisin suurella varmuudella tietää että kaikki naiset vastaisivat ja olisivat todennäköisesti valmiita lähtemään kanssani treffeille. Odotusarvo on kuitenkin se ettei yksikään nainen vastaa minulle mitään, joten minun on pakko lähettää paljon enemmän viestejä, että edes joku vastaisi ja sitten naiset kommentoivat että hukkuvat viesteihin...

• Raakarolle kirjoitti:

"En ota kantaa siihen että mitä olisi palveluntarjoajan kannalta järkevää tai taloudellista tehdä, vaan mikä auttaisi miehiä ja naisia paremmin löytämään toisensa."

Miten se 'ei kiitos' vastauksen lähettäminen auttaisi miehiä ja naisia paremmin löytämään toisensa? :o

• Raakarolle kirjoitti:

Miksi näet maailman noin synkkänä? Jos kyse on kaduilla pelkästä moikkaamisesta, niin ainakin itse moikkaan takaisin. En ollenkaan epäile etteikö osa miehistä ole niitä "ei penaalin terävimpiä kyniä". Heillä olisi varmasti tapojen suhteen skarpattavaa. Mutta paljon helpompi on laittaa oma käytös kuntoon, kuin laittaa kaikkien muiden ihmisten käytös kuntoon -niin miesten kuin naisten.

Eihän tuo 30 aloitustakaan kuukaudessa pitäisi olla vaikeakaan juttu, jos valittavana on useita tuhansia miehiä. Tekisin itsekin esim. vain 5 aloitusviestiä kuukaudessa, jos voisin suurella varmuudella tietää että kaikki naiset vastaisivat ja olisivat todennäköisesti valmiita lähtemään kanssani treffeille. Odotusarvo on kuitenkin se ettei yksikään nainen vastaa minulle mitään, joten minun on pakko lähettää paljon enemmän viestejä, että edes joku vastaisi ja sitten naiset kommentoivat että hukkuvat viesteihin...

Eli oikeasti netissä on ehkä puolikymmentä sellaista naista, jotka sinua kiinnostavat, mutta teet paljon avauksia ihan vain saadaksesi vastauksen edes joltain? Sinulle on ihan sama, saatko kanssasi treffeille aidosti kiinnostavan naisen vai jonkun joka sattuu vastaamaan??

Ei ihme, ettei nettideittailu toimi. Sitten kun se "b-vaihtoehto" lähtee kanssasi treffeille niin hän ensinnäkin näkee sinusta heti, ettet ole "head-over-heels" hänestä ja toiseksi jatkat sen a-vaihtoehdon etsimistä.

Todellinen ratkaisu olisi hyvin yksinkertainen: jokainen tekisi aloitteita vain ja ainoastaan niille profiileille, jotka ovat niin kiinnostavia, että tekisi mieli laittaa oma profiili pois heti kun saisi yhdenkin vastauksen. Eli sen sijaan, että pakotettaisiin naisia lähettämään aloitteita kiinnostamattomille miehille, ratkaisu voisikin olla, ettei kukaan saisi tehdä kuin max 10 aloitetta kuukaudessa. Silloin aloitteen saanut voisi uskoa, että sen lähettäjä on ihan aidosti hänestä kiinnostunut eikä pommita vain saadakseen edes jonkun.

• 12plus15
        Raakarolle kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä tuosta olisi kenellekään? Sama juttu kuin yhteishaussa aikoinaan, oli pakko hakea viiteen kouluun mutta kyllä ne jotka eivät yhteenkään halunneet onnistuivat valitsemaan hakunsa niin ettei ollut pelkoa vahingossa pääsystä ja valuivat sitten kortistoon.

Et nyt oikein ymmärrä, ettei nettideitti ole mikään reilun kaupan palvelu, jonka tavoitteena olisi miesten ja naisten maksimaalinen pariutuminen. Täällä saa etsiä vaikka sitä yksisarvisella ratstastavaa runoja lausuvaa prinssiään jonka toivoo joskus ehkä jostain löytävänsä, ilman että tarvitsee koskaan ketään muuta edes jututtaa. Samoin viisikymppiset äijät voivat notkua vuodesta toiseen pommittamassa kaksikymppisiä tyttöjä viesteillään eikä heidän tarvitse koskaan tyytyä 60-vuotiaaseen tai edes ikäiseensä naiseen.

Jos ongelmasi on, ettei natsaa, ei se ratkea palvelua muuttamalla vaan sillä, että haet muualta tai teet jotain paremmin täällä.

• 12plus15
        Raakarolle kirjoitti:

Ai niin. En näe maailmaa synkkänä vaan hienona paikkana. Jos itse asuisit Helsingissä, et ehkä kauaa vastailisi kadulla jututtamaan tuleville. Vaihtoehdot ovat romanikerjäläinen, feissaaja, mainosten jakaja, umpihumalainen tai naisten tapauksessa ahdistelija. Itseasiassa yhdessä tilanteessa vastaan aina. Jos puhuttelija on selvästi turisti niin neuvon mielelläni.

Se on kuitenkin jokaisen oma valinta miten noissa tilanteissa toimii. Mikään käytös- tai muukaan säännöstö ei noita kohtaamisia ohjaa.

• Raakarolle
        12plus15 kirjoitti:

Ai niin. En näe maailmaa synkkänä vaan hienona paikkana. Jos itse asuisit Helsingissä, et ehkä kauaa vastailisi kadulla jututtamaan tuleville. Vaihtoehdot ovat romanikerjäläinen, feissaaja, mainosten jakaja, umpihumalainen tai naisten tapauksessa ahdistelija. Itseasiassa yhdessä tilanteessa vastaan aina. Jos puhuttelija on selvästi turisti niin neuvon mielelläni.

Se on kuitenkin jokaisen oma valinta miten noissa tilanteissa toimii. Mikään käytös- tai muukaan säännöstö ei noita kohtaamisia ohjaa.

Asun pääkaupunkiseudulla ja Helsinki on varsin tuttu paikka.

• Raakarolle
        Raakarolle kirjoitti:

Asun pääkaupunkiseudulla ja Helsinki on varsin tuttu paikka.

Mutta eihän Helsinkikään ole kuin pieni osa maailmaa.

• uygj6544554

Eikös nettideiteissä ole se ongelma että suuri osa miehistä pommittaa monia naisia.

• 12plus15

On. Ja siihen ei auta se, että naisetkin alkaisivat pommittamaan. Tai se, että naiset alkaisivat vastaamaan pommittajille.

• Raakarolle

Kertaluontoinen kuukausi jonka aikana miehet saisivat keskimäärin 20-25 naiselta viestin ei olisi mitään pommittamista. Tästä olisi se hyöty, että tulisi sellaisia romansseja, jotka muuten eivät realisoituisi.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

Kertaluontoinen kuukausi jonka aikana miehet saisivat keskimäärin 20-25 naiselta viestin ei olisi mitään pommittamista. Tästä olisi se hyöty, että tulisi sellaisia romansseja, jotka muuten eivät realisoituisi.

Ei se nyt noin mene. Jos olisi pakko laittaa ne 30 viestiä ja löytäisin vain yhden kiinnostavan. Lähtisi minun näppikseltä yksi kunnollinen aloitus ja 29 MOI aloitusta joita ei olisi tavoitteena sen enempää jatkaa. En näe mitään järkeä laittaa viestiä miehelle joka ei kiinnosta.
        Pakko ei toimi.

• Raakarolle
        deittinainen kirjoitti:

Ei se nyt noin mene. Jos olisi pakko laittaa ne 30 viestiä ja löytäisin vain yhden kiinnostavan. Lähtisi minun näppikseltä yksi kunnollinen aloitus ja 29 MOI aloitusta joita ei olisi tavoitteena sen enempää jatkaa. En näe mitään järkeä laittaa viestiä miehelle joka ei kiinnosta.
        Pakko ei toimi.

Vai ei pakko toimi. Onhan Suomessa oppivelvolllisuuskin, joka luo perustan sille että ihmiset ovat paljon kouluttautuneempia. Se että sinä et satsaisi kunnolla viestiin 30 miehelle ei tarkoita sitä etteikö osa naisista satsaisi.

• deittinainen
        Raakarolle kirjoitti:

Vai ei pakko toimi. Onhan Suomessa oppivelvolllisuuskin, joka luo perustan sille että ihmiset ovat paljon kouluttautuneempia. Se että sinä et satsaisi kunnolla viestiin 30 miehelle ei tarkoita sitä etteikö osa naisista satsaisi.

Oppivelvollisuutta nyt on ihan turha verrata kumppanin hakuun. En ymmärrä alkuunkaan että joku mies haluaisi saada viestejä naisilta kun on pakko naisen niitä tehdä.
        Miksi satsaisin kunnolla viestiin miehelle joka ei minua oikeasti kiinnosta? Mieluiten satsaan siihen yhden kanssa kirjoitteluun joka kiinnostaa.

• Raakarolle kirjoitti:

Kuten edellä jo totesin, teoriasi on jo lähtökohdaltaan väärässä. Miehet eivät saisi keskimäärin 20-25 naiselta viestejä. Niistä tuhansista (?) miehistä, joita nettideitissä on (esim. Suomi 24:ssä) kustakin ikäluokasta noin 50 miestä saisi satoja, jopa tuhansia viestejä. Loput eivät saisi niitä yhtään nykyistä enempää.

• 1plus6
        helka kirjoitti:

Kuten edellä jo totesin, teoriasi on jo lähtökohdaltaan väärässä. Miehet eivät saisi keskimäärin 20-25 naiselta viestejä. Niistä tuhansista (?) miehistä, joita nettideitissä on (esim. Suomi 24:ssä) kustakin ikäluokasta noin 50 miestä saisi satoja, jopa tuhansia viestejä. Loput eivät saisi niitä yhtään nykyistä enempää.

Niin kun siihenkin pätee sama logiikka eli lähetetään pakkoavaukset sitten vain komeille miehille joka edelleen pelaa myös toisinpäin eli ei vastata rumille miehille. Kuten itsekin myönsit nettitreffeilläkin on vain se 20 prosenttia komeita miehiä joita kaikki naiset lähestyy mutta rumia miehiä tai edes taviksia 80 prosenttia joille ei ulkonäöllisistä syistä tarvitse tehdä avausta eikä missään nimessä edes vastata. Naisillahan ei ole samanlaisia selityksiä jos avauksen tekijä on komea. Tässä hyvin helkakin tiivistää kuinka pinnallista paskaa koko nettideittailu on. Kun se naisille on helppoa niin yhtä helppoa on näinollen keksiä mitä ihmeellisempiä syitä että voi esittää vittumaista eikä tarvitse vastata rumille vaikka he olisivatkin asiallisia ja tavallisia.

• 12plus15
        1plus6 kirjoitti:

Niin kun siihenkin pätee sama logiikka eli lähetetään pakkoavaukset sitten vain komeille miehille joka edelleen pelaa myös toisinpäin eli ei vastata rumille miehille. Kuten itsekin myönsit nettitreffeilläkin on vain se 20 prosenttia komeita miehiä joita kaikki naiset lähestyy mutta rumia miehiä tai edes taviksia 80 prosenttia joille ei ulkonäöllisistä syistä tarvitse tehdä avausta eikä missään nimessä edes vastata. Naisillahan ei ole samanlaisia selityksiä jos avauksen tekijä on komea. Tässä hyvin helkakin tiivistää kuinka pinnallista paskaa koko nettideittailu on. Kun se naisille on helppoa niin yhtä helppoa on näinollen keksiä mitä ihmeellisempiä syitä että voi esittää vittumaista eikä tarvitse vastata rumille vaikka he olisivatkin asiallisia ja tavallisia.

Miksi sinä nettideittailet? Kyllähän kaikki tietää, että tämä on erittäin pinnallista touhua.

• 1plus6 kirjoitti:

"Kuten itsekin myönsit nettitreffeilläkin on vain se 20 prosenttia komeita miehiä"
        Missä myönsin?

En puhunut komeudesta enkä prosenteista yhtään mitään. Mutta siinä olet ihan oikeassa, että aloitepakko ei todellakaan saisi naisia kiinnostumaan niistä profiileista, joita he eivät nykyiselläänkään lähestyisi.

Nettideittailu nimenomaan on pinnallista, en tiedä onko kukaan edes kiistänyt sen pinnallisuutta.

• 1plus6
        12plus15 kirjoitti:

Miksi sinä nettideittailet? Kyllähän kaikki tietää, että tämä on erittäin pinnallista touhua.

Missä olen maininnut deittailevani netissä?

• ikisinkkumies

Poistetaan kaikki deittisivut netistä niin on pakko alkaa oikeesti tutustuu muihin jos haluaa seurustella. Nettideitit on pelkkää paskaa jossa ei koskaan voi tavata ketään.

• minävaan34

Lähes kaikki on taviksia. Komeita ja kauniita on joku 2%. Tavis mies ei kelpaa tavis naiselle. Ottakaa naiset meikit pois niin olette taviksia ja luonnollisia. Miksi naisille ei kelpaa normi mies, ei naiset ole sen parempia kuin miehetkään. Ei netissä mitään tututstu eikä saa selvää toisesta. Minä olen baarista aina sen naisen löytänyt, tai kerran linja-autosta mutta nestissä elämä menee hukkaan kun mies ei saa vastauksia 10 vuodessa kun yhden.

• littlewords

Deittiprofiilin takana on hyvä lymyillä, mutta edes kohteliaisuuttaan naiset, ja miehetkin voisivat vastata viesteihin, ja kirjoittaa vaikka pienet sanat "kiitos, mutta et ole tyyppiäni, kiitos mutta minulla on jo seuraa, tai en ole kiinnostunut seksiseurasta" Eikä tee yhtään kipeää, eihän? Kirjoitin 25:lle naiselle, joista yksi vastasi kohteliaasti jo löytäneensä seuraa, yksi pyysi anteeksi kun oli unohtanut käytöstavat eikä vastannut alkuun mitään. Paikkakunnasta riippumatta mykkiä on tuhansia. Ei siihen auta kuvallinen profiili, runot, eikä maammelaulut. On vaan niin epäkohteliasta ja oman arvonsa tuntevaa porukkaa langoilla että ylläpidolle voisi ehdottaa profiileihin statusta josta selviää onko haku päällä, ja sitten juuri edellämainittu viestinlähetys/vastauskiintiö viikossa, ja jos ei tee mitään profiili poistetaan.

• deittinainen

Itse en halua saada yhtään viestiä joka lähetetty "kiintiön nimissä". Sehän se vasta ajanhaaskausta on.
        Runot ja maammelaulu eivät taatusti auta.
        Löysitkö siis 25 kiinnostavaa sinulle sopivaa naista?
        Miten ihmeessä? Työn takana on löytää edes yksi mies itselläni.

• "yksi pyysi anteeksi kun oli unohtanut käytöstavat eikä vastannut alkuun mitään"??

Eli kun hän ei vastannut mitään niin lähetit uuden viestin?

• V**** taas tätä pillittämistä. Itse en ole tehnyt miehenä aloitteita piiiiiitkään aikaan koska se yksi kunnon(painosanalla kunnon) aloitus riittää että saa edes sen yhden vastauksen. Kasvattakaa jo pojat pallit niin ei tarvitse täällä itkeä sitä ettei jotkut vastaa joille olette lähettäneet copypaste viestejänne.........

• mies_dfsgsagga

Taas on näitä ei-vastausten keräilijöitä liikkeellä, voi hyvää päivää. Mitä hittoa te niillä teette, muuta kuin että pääsette suoltamaan naiselle jotain törkyä koska ette kelvanneet, tai sitten jankuttamaan edelleen vaikka se ei mitään auta? Herätkää jo, menkää eteenpäin, älkää jääkö ruikuttamaan niin ehkä sitä seuraa vielä löytyy.

• Raakarolle

Ainakin kommenttisi perusteella vaikutat minua todennäköisemmälle törkyviestien lähettäjälle on sitten vastaajan sukupuoli mikä tahansa. Sama pätee Juha260:een.

• riiitttäää

minulle yksi mies,
      kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      198
      2918
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2023
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1562
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      171
      1509
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe