Olen käynyt suolaisessa uima-altaassa uimassa ollessani kerran Marokossa.Vesi oli todella suolaista ,mutta vaikutus oli mahtava.Kutina hellitti ja iho rauhoittui jo ekasta kerrsta.
Suolauimahalli
2
1234
Vastaukset
- ent atoopikko
Itselläni on kylpyamme ja käytän kylpyvedessä merisuolaa. Laitan 1/2kg ja kylven normaalisti. Olen hajusteallergikko enkä voi käyttää "normaaleja" tuotteita. Noin joka toinen kerta laitan veteen hyvälaatuista kylmäpuristettua oliiviöljyä. 5v olen tehnyt näin eikä iho kesi, punoita eikä kutita. En rasvaa enää ollenkaan. Jokus voi joku ärsyttää ihoa niin että joudun hoitamaan hydrokortisonilla, mutta monesti suolavesihaude rauhoittaa yhtä hyvin. Monet sanoo oliiviöljyn auttavan myös saunan lämmössä levitettynä.
- Pirkko
Olen kuivaihoinen ja intohimoinen uimari. Uimahallin sääntöjen mukaan on peseydytttävä kunnolla ennen altaaseen menoa...
joten muu ei auta, kun uinnin päälle huuhtoa itsensä hyvin, kuivata ja sitten rasvata oliiviöljyllä. Öljyisenä menen vielä saunaan hyväksi toviksi ja saunasta tultuani otan viileän suihkun. sitten kuivaus taputtelemalla (ei hankaamalla), ja puhtaat puuvillavaatteet ensimmäisiksi ihoa vasten.
On nahka kestänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379