niin petetty olo :(

angel__

Tarinani menee näin, seurustelin poikaystäväni kanssa 1,5 vuotta.. Oli hyviä ja huonoja hetkiä niikuin varmaan jokasuhteessa. Miehellä oli alkoholi ongelma, oli katkolla muutaman kerran ja nyt viimeisemmän kerran retkahti vappuna juomaan, siitä jäi putki päälle.. Vietimme minun parhaan ystävän kanssa iltaa minun luona vappuna , kerkesimme tuntea n. vajaa 3 vuotta kaverini kanssa (mies ja minä asuimme erillään) ja poikaystäväni kanssa tuki sitten iltaa istuu luokseni. Kaikki meni hyvin , otettiin vähän kuppia ja oli hauska ilta. Myöhemmin illasta lähdimme baariin, minä lähdin jo edeltä päin toisen kaverin kanssa toiseen baariin ja oli puhe että poikaystäväni ja kaverini tulee perästä. Ei kuulunut, soitin ja soitin monta kertaa, ei vastausta, herätyskellot soi että nyt ei ole kaikki kunnossa,menin poikaystäväni asunnolle yöksi kun mulla oli avain sinne ja ajattelin että häntulee perästä. Kerkesin siellä asunnolla olla 2 tuntia niin hän tuli, kysyin missä oli, sanoi että yhessä muussa baarissa, uskoin. Tuli aamu ja mulla oli todella outo tunne että nyt tässä asiassa jokin mättää, selvisi, hän oli pettänyt mua , ja mennyt tän mun ystävän miesystävän asunnolle , kun tän mun ystävän mies oli omien kavereiden luona yötä. . ihan loppuun asti eivät olleet menneet mutta sormipeliäoli ollut, annoin asian anteeksi... Viikko siitä eteenpäin olimme poikaystäväni asunnolla ja poikaystävni lähti istuu iltaa kaverilleen, sanoin että mene vaan, yöllä puhelimeni soi, ja veljeni soitti että mun poikaystävä on samassa seurassa tän mun ystävän kanssa jonka kanssa petti mua viimeksi. soitin poikaystävälleni ja oli aivan kännissä. Lopulta ei enää vastannut puhelimeen. Sain yön nukuttua ja poikaystävä soitti aamulla että hän on minun asunnolla ollut yön , ja kysyin että kenen kanssa, hän vastasi siihen että varmaan arvaat, oli ollut minun ystävän kanssa taas pettämässä mua ja MINUN ASUNNOSSA,oli kuulemma sormeilua ollut ja kielipeliä, mutta ei loppuunasti ollut kuulemma mennyt, eli kaksi pettämistä viikon sisään minun HYVÄN YSTÄVÄN kanssa ja molemmat olimme parisuhteessa ,tulin tänään aamulla kotiin, poikaystävä sanoi että rakastaa mua mutta on myös ihastunut siihen tyttöön jonka kanssa petti mua.. ja tämä tyttö on kanssa ihastunut tähän mun poikaystävään. sydämeni on niin hajalla ja murskana että miten tästä selvitä, ahdistaa olla täällä asunnossa kun täällä ne peuhas yhdessä, ja tiedän että tämä mun "poikaystävä" pitää tämän mun ystävän kanssa yhteyttä ja aikoovat nähdä ja jutella. katkaisin lopullisesti välit tähän mun "ystävään" miten päästää irti tästä miehestä ja jatkaa elämää? Tuntuu niin kauhealle että oma poikaystävä tekee tällästä minun ystävän kanssa. Sydän on niin palasina kun olla voi.

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osanotto

      Ei kai sun muu auta kuin löytää uusi rakkaus, sellainen joka kykenee ehdottomaan uskollisuuteen ja rakkauteen juuri sua kohtaan. Netistä voi etsiä :) Tai jos se helpottaa oloasi, niin voithan sä yrittää kostoa sen sun ex-ystävän miehen kanssa. Mut se voi johtaa kierteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe