Hei kaikki! Oisko täällä ketään joka on kokeillut kyseistä tuotetta tai aikoo aloittaa?
Ajattelin nyt ensiviikkolla ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa kahden viikon kokeilun! Pituutta on 162cm ja paino 73 joten hommaa on. Tavoite olisi päästä alle 65:kiloon..
Löytyiskö mulle diettikaveria? ;)
Painoa pois easy dietillä!
4
125
Vastaukset
- elämäntapamuutos
On kokemusta. Lähtee läskiä ja lihasta noilla kuureilla. Ja kuurin kun lopettaa, takaisin tulee pääasiassa läskiä. Mitäs jos tekisit pysyvän elämän tapamuutoksen noiden tilapäisratkaisu-kuurien sijaan? Tulisi muutosta ehkä hitaammin, mutta jälki parempaa ja pysyvämpää.
- alkuperäi
Kärsivällisyys kun ei vain tahdo riittää ja erästä tilaisuutta varten ajattelin ottaa startin..
- rahastusta
Miksi maksatte noista huonosti suunnitelluista nettidieeteistä kun paremmat tiedot löytyvät ilmaiseksi googlettamalla jos vähän viitsii etsiä.
- Sissusjuu
Joops! Osta sitä, osta tätä niin laihdut!
Pikkuisen jos osaa lukea, laskea ja nettiä käyttää, niin muuta ei tarvitse varsinaisesti ostaa kuin keittiövaaka ja oikeat sapuskat. Mm. Finelin sivuilla on erinomainen elintarviketaulukko, josta löytyy kalorit sun muut melkeinpä mistä tahansa aineksesta.
Nuo pussikeitot sun muut öklötykset eivät ole oikeaa ruokaa, ne ovat rahastamista varten luotuja.
Paljon nautinnollisempi dieetti syntyy oikeasta ruoasta, eikä nälkää tarvitse kärsiä. Siitä vaan ensin opiskelemaan asiaa ja jo tuloksia syntyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645582Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411349Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla898606Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776654Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22525Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122334- 452154