Tämän palstan perusteella naisten ongelmat ovat seuraavanlaisia
- saan liikaa viestejä deitti-ilmoitukseeni, ettekö miehet tajua etten jaksa lukea kaikkia?!!
- apua, olen rakastunut pelimieheen
- en saa itseäni tasokkaampaa miestä, mutta tylsät tavikset piirittää
Naisten ongelmat
93
<50
Vastaukset
- mythbuster
Yksi ongelma tuntuu olevan myös se että vakavia, parisuhdemielessä tehtyjä iskuyrityksiä naiset saavat vähemmän kuin seksin toivossa tehtyjä. Ihan kuin se seksinvonkausten määrä olisi jokin standarditaso ja kaikki sen alle on pelkkää miinusta. Pari fiksua treffipyyntöä ei tunnu lämmittävän vähääkään jos muita ehdotuksia tulee samassa ajassa kymmenen.
- gbni
Mut voit vähentää pois niistä ongelmaisista naisista. Montakohan naista tunnet todellisesti?
Palstan suurella osalla miehistä on isoja ongelmia.- mahkomä
Jos miehet voisivat lisääntyä keskenään naisia ei tarvittaisi yhtikäs mihinkään.
- gbni
mahkomä kirjoitti:
Jos miehet voisivat lisääntyä keskenään naisia ei tarvittaisi yhtikäs mihinkään.
Jos, jos ja jos. Tuollako asenteella säkin ajattelit elämääsi raahata? Elämä päin persettä, kirjaimellisesti? Kohtukin puuttuu. Oma on valintasi, ok.
ämän palstan perusteella miesten ongelmat ovat seuraavanlaisia
- en saa viestejä deitti-ilmoitukseeni, koska ilmoitukseni on tylsä/huumorintajuton/tyhjä
- apua, miten saan pillua
- en saa itseäni tasokkaampaa (nuorempaa) naista, mutta lihavat kurpat piirittää- voi.itku
Just näin! Varsinkin toi lihavat kurpat piirittää :D Mistä niitä oikein liiaksi asti riittääkin ;)
- Ex--PUA
voi.itku kirjoitti:
Just näin! Varsinkin toi lihavat kurpat piirittää :D Mistä niitä oikein liiaksi asti riittääkin ;)
Muakin piirittää tällä palstalla jotkut kurpat. En kehtaa sanoa, että suksikaa vittuun.
Ex--PUA kirjoitti:
Muakin piirittää tällä palstalla jotkut kurpat. En kehtaa sanoa, että suksikaa vittuun.
Älä pelkää! Se en ole ainakaan minä! :D
- NäiO
Ex--PUA kirjoitti:
Ja ne kurpat jotka sua piirittää on kateelliset karvaperseäijät kun olet saantimiehiä..
- 16plus19
Tyypillistä saman vinkumista naisilta. Itselläni on erittäin kattava ja huumorillakin varustettu profiili tuoreilla selkeillä kuvilla ja todellakin en saa yhtään viestiä profiiliini joten on todellakin aivan sama olenko kertonut siellä mitään tai sitten romaanin verran juttua tulos on täysin sama. Jos naama ei miellytä naiset ei vastaa näin se vaan on. Pillua en vonkaa kun tiedän että en saa sitä vonkaamallakaan kun en saa edes olemalla oma itseni.
- Ikis__M
"- en saa viestejä deitti-ilmoitukseeni, koska ilmoitukseni on tylsä/huumorintajuton/tyhjä"
Jos olisi deitti-ilmoitus se ei olisi tylsä, huumorintajuton tai tyhjä, siitä huolimatta siihen tuskin tulisi viestejä koska naiset odottaa aina miehen lähestymistä.
"- apua, miten saan pillua"
En ole muistaakseni kysellyt ratkaisua pulmaan, ihan jo siksikin kun tiedän miten typeriä/valheellisia ratkaisukeinoja naiset tarjoaisi.
"- en saa itseäni tasokkaampaa (nuorempaa) naista, mutta lihavat kurpat piirittää"
En ole muistaakseni tuollaistakaan valittanut, piirittäähän saa mutta tuskinpa lämpenisin reilusti ylipainoiselle oli ikä mikä tahansa. Ikis__M kirjoitti:
"- en saa viestejä deitti-ilmoitukseeni, koska ilmoitukseni on tylsä/huumorintajuton/tyhjä"
Jos olisi deitti-ilmoitus se ei olisi tylsä, huumorintajuton tai tyhjä, siitä huolimatta siihen tuskin tulisi viestejä koska naiset odottaa aina miehen lähestymistä.
En ole muistaakseni kysellyt ratkaisua pulmaan, ihan jo siksikin kun tiedän miten typeriä/valheellisia ratkaisukeinoja naiset tarjoaisi.
"- en saa itseäni tasokkaampaa (nuorempaa) naista, mutta lihavat kurpat piirittää"
En ole muistaakseni tuollaistakaan valittanut, piirittäähän saa mutta tuskinpa lämpenisin reilusti ylipainoiselle oli ikä mikä tahansa.Älä ota henkilökohtaisesti, kun en juuri sinusta tuota kirjoitusta tehnyt. Se oli lähinnä vitsillä tarkoitettu tuohon aloitukseen :)
pimppaloora kirjoitti:
Älä ota henkilökohtaisesti, kun en juuri sinusta tuota kirjoitusta tehnyt. Se oli lähinnä vitsillä tarkoitettu tuohon aloitukseen :)
lähinnä vitsillä tarkoitettu = provo, jonka tarkoitus oli vain ärsyttää
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Tarkoititko minua ?
- Fiksu.likka
Älykkö kirjoitti:
Tarkoititko minua ?
No etköhän sä älykkönä arvaa. Ei täällä kukaan muu expuan perässä vonkaa.
- totuus__
Älykkö kirjoitti:
Tarkoititko minua ?
Ihastuit palstan porsaaseen. Parempiakin vaihtoehtoja on.
- deep_throat
Älykkö kirjoitti:
Tarkoititko minua ?
Ei ollut aito Ex--PUA tuo.
- Älykkö
Jonossa kolme totuuden tietäväistä?
Onko hauskaa, kun saatte pilkata. :( - Ex--PUA
pimppaloora kirjoitti:
Älä pelkää! Se en ole ainakaan minä! :D
Kröhöm. Se oli trolli. Enhän minä nyt sellaista sanoisi, vaikka joskus sinuun meneekin hermot.
- pysyperässä
Älykkö kirjoitti:
Jonossa kolme totuuden tietäväistä?
Onko hauskaa, kun saatte pilkata. :(Kaikki muut huomaa Ex-puan kusipäisyyden paitsi sinä älykkö.
- Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
Tarkoititko minua ?
Trolli. Ei siis hätää. :) Miten menee?
- pricelesssss
pysyperässä kirjoitti:
Kaikki muut huomaa Ex-puan kusipäisyyden paitsi sinä älykkö.
Mutta tää on niiiiin hauskaa katsella tota älykön tyrkyttämistä ja expua vaan kertoilee panojuttujansa joka päivä.
- Ex--PUA
pysyperässä kirjoitti:
Kaikki muut huomaa Ex-puan kusipäisyyden paitsi sinä älykkö.
Kusipäät huomaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tästä syystä Älykkö kokee asian erilailla, ehkä juuri siksi se älykkö onkin. ;)
- esivalinta_toimii
pricelesssss kirjoitti:
Mutta tää on niiiiin hauskaa katsella tota älykön tyrkyttämistä ja expua vaan kertoilee panojuttujansa joka päivä.
Todiste siitä, että naiset haluaa jännämiehen.
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Kusipäät huomaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tästä syystä Älykkö kokee asian erilailla, ehkä juuri siksi se älykkö onkin. ;)
;) ;) Miten meni äidin kanssa tänään?
- edellytys
Ex--PUA kirjoitti:
Taikka sitten Älykkö haluaa otsikon mukaisesti ongelmia elämäänsä. ;D
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
No pitihän tämäkin kokea tänään.
Tämä tuntuu vaan paisuvan isommaksi show:si . Kiitos kysymästä, vaihdoin nimimerkkiä, mut oli pakko nyt käyttää Älykköä. Tätä kyllä on sopivampi minulle.
Tuntuu että tämä nimimerkki antaa minulle ilmaisun voimaa kummasti, jotenki taianomaista ;D
Ja noita ihailijoita! - Nicemiesnice
esivalinta_toimii kirjoitti:
Todiste siitä, että naiset haluaa jännämiehen.
Ootko ihan varma että Älykkö on nainen ;)
- Älykkö
Älykkö kirjoitti:
;) ;) Miten meni äidin kanssa tänään?
Vale zÄlykkö
- Ikis__M
pimppaloora kirjoitti:
Älä ota henkilökohtaisesti, kun en juuri sinusta tuota kirjoitusta tehnyt. Se oli lähinnä vitsillä tarkoitettu tuohon aloitukseen :)
Juu en tietenkään. Ihan vaan mukanärkästyin itsekin :D
- Älykkö
Nicemiesnice kirjoitti:
Ootko ihan varma että Älykkö on nainen ;)
Olen minä nainen omituinen, rakastunut höpsö, sallithan sen ?
- Älykkö
Ex--PUA kirjoitti:
Kiitos! Olenhan minä erinlainen kuin moni muu, sen takia saan aikaan suuria tunteita :)
- breikingnews
Älykkö kirjoitti:
Olen minä nainen omituinen, rakastunut höpsö, sallithan sen ?
Totaalisesti reps! Kyllä nyt expuaa viedään! Palstakurppa on rakastunut! Kohta se on raskaana!
- ennen.kun.puhkeaa
breikingnews kirjoitti:
Totaalisesti reps! Kyllä nyt expuaa viedään! Palstakurppa on rakastunut! Kohta se on raskaana!
Tuleeko siitä vielä nykyistäkin raskaampi?
- Älykkö
edellytys kirjoitti:
Taikka sitten Älykkö haluaa otsikon mukaisesti ongelmia elämäänsä. ;D
Minähän niitä ongelmia vedän puoleeni?
Mutta tehän olette niin kiinnostuneita minusta , että aiheutatte minulle ongelmia ! Kumpi ompi parempi ? - näinonnäinon
16plus19 kirjoitti:
Tyypillistä saman vinkumista naisilta. Itselläni on erittäin kattava ja huumorillakin varustettu profiili tuoreilla selkeillä kuvilla ja todellakin en saa yhtään viestiä profiiliini joten on todellakin aivan sama olenko kertonut siellä mitään tai sitten romaanin verran juttua tulos on täysin sama. Jos naama ei miellytä naiset ei vastaa näin se vaan on. Pillua en vonkaa kun tiedän että en saa sitä vonkaamallakaan kun en saa edes olemalla oma itseni.
Kuulostat kunnolliselta! Ei jatkoon...
- mitäsluulisit
Miehiä on palstalla 95%. Miksi naiset avautuisivat ongelmistaan huorittelevalle vihaiselle äijäköörille?
- Melkeinhupaisaa
Ihan hauska yleistys. Ois ollut vielä hauskempi, jos yksikin noista olisi osunut. :)
Ihan toisaalla ainakin mun ongelmat.- hupsssaa
Et ole sitten kirjoittanut niistä tänne. Noista aloituksen ongelmistahan tänne on viimemmäksi aloituksia naiset tehneet.
- Melkeinhupaisaa
hupsssaa kirjoitti:
Et ole sitten kirjoittanut niistä tänne. Noista aloituksen ongelmistahan tänne on viimemmäksi aloituksia naiset tehneet.
Enpä aloituksia juurikaan. Tuntuu, että on niin henkilökohtaisista asioista kysymys, etten uskalla niistä avautua kuin luottamuksen ilmapiirissä.
En myöskään usko että kestäisin sitä "rakentavaa" palautetta, jota täällä annetaan. Pystyn kyllä kohtaamaan totuuden, mutta kestän ilkeyttä tosi huonosti.
- Ex--PUA
:D No niinpä. Maailmassa on kyllä virhe, joten ei ihme jos naiset tarvitsevat feminismiä.
- Älykkö
Ja minä tarvitsen sinun apua , help me.
Mua ajetaan takaa taas! Tää on ihan kreisiä :D Älykkö kirjoitti:
Ja minä tarvitsen sinun apua , help me.
Mua ajetaan takaa taas! Tää on ihan kreisiä :DMiksi et rekisteröi nimimerkkiä, jos oikesti inhoat nimimerkin takaa "trollausta"?
Ilkeilyähän se on, mutta kunhan totesin......- Älykkö
MGTOW kirjoitti:
Miksi et rekisteröi nimimerkkiä, jos oikesti inhoat nimimerkin takaa "trollausta"?
Ilkeilyähän se on, mutta kunhan totesin......Joo, niinkai sitten, mutta tämä meno ei siihen lopu! Minä saan aikaan ihmisissä suuria tunteita ja ovat varmaankin huolissaan minusta. En tiedä miten jaksan jatkaa täällä:( Tämä palsta kohta räjähtää. Nyt täytyy mennä nukkumaan.
Huomenna on hammaslääkärille meno. Öitä. Kiitos huolenpidosta <3 Älykkö kirjoitti:
Joo, niinkai sitten, mutta tämä meno ei siihen lopu! Minä saan aikaan ihmisissä suuria tunteita ja ovat varmaankin huolissaan minusta. En tiedä miten jaksan jatkaa täällä:( Tämä palsta kohta räjähtää. Nyt täytyy mennä nukkumaan.
Huomenna on hammaslääkärille meno. Öitä. Kiitos huolenpidosta <3"En tiedä miten jaksan jatkaa täällä:("
Pitää vaan löytää se "kultainen keskitie" ja oppia suojaamaan itseään, helpommin sanottu, kuin tehty, varsinkin täällä palstalla.
No toivottavasti sulla ei ole hammaslääkäri pelkoa, siellä on ihan mukavaakin, jos on pätevä lääkäri....
Öitä myös sinulle. :)- Älykkö
MGTOW kirjoitti:
"En tiedä miten jaksan jatkaa täällä:("
Pitää vaan löytää se "kultainen keskitie" ja oppia suojaamaan itseään, helpommin sanottu, kuin tehty, varsinkin täällä palstalla.
No toivottavasti sulla ei ole hammaslääkäri pelkoa, siellä on ihan mukavaakin, jos on pätevä lääkäri....
Öitä myös sinulle. :)Huomenta! Menen hammaskiven poistoon ja se sattuu, mutta kestän sen:)
Otan särkylääkettä ennen sitä niin ei tarvitse ottaa puudutusta.
Eilinen myräkkä meni jo vähän liian pitkälle :( Jos käytön uutta nimimerkkiä varmaan tunnistat minut juttujen perusteella luultavasti. Älykkö kirjoitti:
Huomenta! Menen hammaskiven poistoon ja se sattuu, mutta kestän sen:)
Otan särkylääkettä ennen sitä niin ei tarvitse ottaa puudutusta.
Eilinen myräkkä meni jo vähän liian pitkälle :( Jos käytön uutta nimimerkkiä varmaan tunnistat minut juttujen perusteella luultavasti.Huomenta!
Varmasti, sinusta en kauheasti voi erehtyä, olet täysin omaa luokkaa, ihan oma persoona. ;)
Sitten on taas "hampulat" kunnossa...... :)- Älykkö
MGTOW kirjoitti:
Huomenta!
Varmasti, sinusta en kauheasti voi erehtyä, olet täysin omaa luokkaa, ihan oma persoona. ;)
Sitten on taas "hampulat" kunnossa...... :)Kiitos! Onhan sitten yksi ongelma vähemmän kun hampaat kiiltää.
Voin lähteä purkamaan uusia ongelmia uusin hampain , hymyssä suin.
Nyt suihkuun ja menoksi!
Ottamatta ollenkaan kantaa siihen onko lista tyhjentävä tai kuinka suurta osaa naisia se koskee, oletteko siis sitä mieltä että kyseisiä asioita ei tulisi pitää ongelmina?
Ongelman voi tehdä itselleen ihan mistä tahansa. Naisille helppo elämäkin voi olla ongelma.
- mitä.sä.kirjotat
"Tämä yhdessä kotona istumiseen panottuvien harrastusteni kanssa on syy siihen, että sosiaalinen elämäni on vilkas kuin halvaantunut etana."
http://www.suomi24.fi/profiili/se_vinee
Panottuvien?!?! Haluatko antaa itsestäsi lutkan kuvan, juuri tällä palstalla? - sunnuntaiselaus
super-atm kirjoitti:
Ongelman voi tehdä itselleen ihan mistä tahansa. Naisille helppo elämäkin voi olla ongelma.
Sun ongelma on siinä kun mielestäsi naisilla on helppo elämä. Onko sulla ihan omakohtaisia kokemuksia?
Ja yleisesti. En vähättele miehiä, ei ole heilläkään helppoa mutta tämä alituinen huorittelu ja aivan kaikesta syyttely on käsittämätöntä. Täällä on usealla omituinen tarve voittaa keskustelu, olla paras ja olla se ainoa oikeassa oleva. Kaikilla törkysanoilla höystettynä tietenkin. Joku vielä jossakin muussa ketjussa ilmoitti osaavansa rakentavan keskustelun. Hänellä palstatyyli on aivan muuta kuin rakentavaa ja asiallista.
Miksi kummassa mä en pauhaa täällä solvaamassa miehiä kaikesta vaan uskon edelleen että hyviä miehiä on? Jos joku mies on ollut mulle ilkeä, en siitä muita miehiä syytä.
Olen tietoinen että palaute mulle tästä tekstistä tulee ja tietenkin olen väärässä joka sanani kanssa koska olen vain nainen eli en yhtään mitään.
Kiitos jo etukäteen :). sunnuntaiselaus kirjoitti:
Sun ongelma on siinä kun mielestäsi naisilla on helppo elämä. Onko sulla ihan omakohtaisia kokemuksia?
Ja yleisesti. En vähättele miehiä, ei ole heilläkään helppoa mutta tämä alituinen huorittelu ja aivan kaikesta syyttely on käsittämätöntä. Täällä on usealla omituinen tarve voittaa keskustelu, olla paras ja olla se ainoa oikeassa oleva. Kaikilla törkysanoilla höystettynä tietenkin. Joku vielä jossakin muussa ketjussa ilmoitti osaavansa rakentavan keskustelun. Hänellä palstatyyli on aivan muuta kuin rakentavaa ja asiallista.
Miksi kummassa mä en pauhaa täällä solvaamassa miehiä kaikesta vaan uskon edelleen että hyviä miehiä on? Jos joku mies on ollut mulle ilkeä, en siitä muita miehiä syytä.
Olen tietoinen että palaute mulle tästä tekstistä tulee ja tietenkin olen väärässä joka sanani kanssa koska olen vain nainen eli en yhtään mitään.
Kiitos jo etukäteen :)."Sun ongelma on siinä kun mielestäsi naisilla on helppo elämä. Onko sulla ihan omakohtaisia kokemuksia?"
Ei se ole mun ongelma, vaan naisten etu. On omakohtaisia kokemuksia. Muuten miesten ja naisten elämä on ehkä ihan yhtä helppoa tai vaikeaa, mutta naiset saavat seksiä ja parisuhteen ilmaiseksi tekemättä mitään. Turha sitä etua on yhtään vähätellä. Se tekee naisen elämästä huomattavasti helpomman.
"En vähättele miehiä, ei ole heilläkään helppoa mutta tämä alituinen huorittelu ja aivan kaikesta syyttely on käsittämätöntä."
Sanon huoraa nimellä huora. Onko se väärin? En sano naista huoraksi, jos hän ei ole huora. Aika loogista.super-atm kirjoitti:
Hmm, kuvittelisi että tämä olisi sellainen palsta jolla se, että ei saa jotakuta jota kohtaa on tunteita ja/tai tietää etukäteen olevansa työntyämässä kättä nuotioon (viitaten "olen rakastunut pelimieheen" -ongelmaan, vrt. "se nainen panee sitä jännmiestä) olisi yleisesti hyväksytty huono juttu. Ilmeisesti ei.
Mitä suureen määrään yhteenottoja tulee, kaikki huomio ei ole positiivista. Tässä kohtaa voi erotella myös ne ryhmät, jotka ovat alusta asti "asiattomia", mitä se ikinä kenelle tarkoittaakaan, ja ne jotka eivät suhtaudu torjuntaan kovin hyvin: http://knowyourmeme.com/memes/bye-felipe
Tylsistä taviksista kiinnostumattomuus on varmasti turhauttavaa ihmiselle, joka kaipaisi läheisyyttä ja rakkauta yms. mutta ei olosuhteista johtuen koe pystyvänsä sellaista saavuttamaan, eli käytännössä kiinnostumaan kenestäkään saatavilla olevasta. Olosuhteet voivat liittyä omiin tasovaatimuksiin, mutta ei niitäkään ihan vaan sormia napsauttamalla lasketa, kuten palstalaiset ehkä tietävät. Hyvässä tapauksessa ne saatavilla olevat ovat ymmärtäväisiä asian suhteen, huonossa eivät.mitä.sä.kirjotat kirjoitti:
"Tämä yhdessä kotona istumiseen panottuvien harrastusteni kanssa on syy siihen, että sosiaalinen elämäni on vilkas kuin halvaantunut etana."
http://www.suomi24.fi/profiili/se_vinee
Panottuvien?!?! Haluatko antaa itsestäsi lutkan kuvan, juuri tällä palstalla?Oho, pitänee heti käydä korjaamassa tämä valitettava freudilainen lipsaus. :D
se_vinee kirjoitti:
Hmm, kuvittelisi että tämä olisi sellainen palsta jolla se, että ei saa jotakuta jota kohtaa on tunteita ja/tai tietää etukäteen olevansa työntyämässä kättä nuotioon (viitaten "olen rakastunut pelimieheen" -ongelmaan, vrt. "se nainen panee sitä jännmiestä) olisi yleisesti hyväksytty huono juttu. Ilmeisesti ei.
Mitä suureen määrään yhteenottoja tulee, kaikki huomio ei ole positiivista. Tässä kohtaa voi erotella myös ne ryhmät, jotka ovat alusta asti "asiattomia", mitä se ikinä kenelle tarkoittaakaan, ja ne jotka eivät suhtaudu torjuntaan kovin hyvin: http://knowyourmeme.com/memes/bye-felipe
Tylsistä taviksista kiinnostumattomuus on varmasti turhauttavaa ihmiselle, joka kaipaisi läheisyyttä ja rakkauta yms. mutta ei olosuhteista johtuen koe pystyvänsä sellaista saavuttamaan, eli käytännössä kiinnostumaan kenestäkään saatavilla olevasta. Olosuhteet voivat liittyä omiin tasovaatimuksiin, mutta ei niitäkään ihan vaan sormia napsauttamalla lasketa, kuten palstalaiset ehkä tietävät. Hyvässä tapauksessa ne saatavilla olevat ovat ymmärtäväisiä asian suhteen, huonossa eivät.Tuota kutsutaan nimellä nirsoilu. Valinnan varaa on, mutta mikään ei kelpaa.
super-atm kirjoitti:
Tuota kutsutaan nimellä nirsoilu. Valinnan varaa on, mutta mikään ei kelpaa.
Valinnan varaa on, mutta ei olemassa olevaa tarvetta vastaavaa. Ja jos tasoa ei voi tahdonvaraisesti laskea kuten edellisessä viestissä mainitsin, ei nirsouskortin heiluttelu vähennä yksilön kokemaa turhautumista - korkeintaa lisää syyllisyyden elementin.
Eikös sullekin ollut niitä yksinhuoltajia tarjolla? :D- JepulisJebulis
se_vinee kirjoitti:
Tylsistä taviksista kiinnostumattomuus on varmasti turhauttavaa ihmiselle, joka kaipaisi läheisyyttä ja rakkauta yms. mutta ei olosuhteista johtuen koe pystyvänsä sellaista saavuttamaan, eli käytännössä kiinnostumaan kenestäkään saatavilla olevasta. Olosuhteet voivat liittyä omiin tasovaatimuksiin, mutta ei niitäkään ihan vaan sormia napsauttamalla lasketa, kuten palstalaiset ehkä tietävät. Hyvässä tapauksessa ne saatavilla olevat ovat ymmärtäväisiä asian suhteen, huonossa eivät."Tylsistä taviksista kiinnostumattomuus on varmasti turhauttavaa ihmiselle, joka kaipaisi läheisyyttä ja rakkauta yms. mutta ei olosuhteista johtuen koe pystyvänsä sellaista saavuttamaan, eli käytännössä kiinnostumaan kenestäkään saatavilla olevasta. Olosuhteet voivat liittyä omiin tasovaatimuksiin, mutta ei niitäkään ihan vaan sormia napsauttamalla lasketa, kuten palstalaiset ehkä tietävät. Hyvässä tapauksessa ne saatavilla olevat ovat ymmärtäväisiä asian suhteen, huonossa eivät."
Niin no, onhan se omituista että suurin piirtein normaali mies normaaline vartaloineen ja lapsettomana vastaa Suomessa ylipainoista tai yh-äitiä.
Naisilla vain on kovin paska taso Suomessa, mutta sitä ei sanota ääneen. Monelle toisalta kelpaisi huonompikin, mutta naiset aina odottavat "ylempitasoista" ja selittävät sen sitten johtuvan mukamas siitä "ettei löydy kemioita".
Itse en jaksa valittaa kysynnästäni koska sitä (voi tulla yllätyksenä) löytyy. Ongelma on se että naista joka samaan aikaan on Normaalivartaloinen, Fiksu, Hyväsydäminen ja Tasapainoinen ei oikeastaan ole olemassa ellei se tule lapsien mukana samassa paketissa.
Lopuilla naisilla on ongelmia fyysisesti tai psyykkisesti tai joiden ajatukset elämästä yleensä eivät täytä "fiksun" kriteerejä. se_vinee kirjoitti:
Valinnan varaa on, mutta ei olemassa olevaa tarvetta vastaavaa. Ja jos tasoa ei voi tahdonvaraisesti laskea kuten edellisessä viestissä mainitsin, ei nirsouskortin heiluttelu vähennä yksilön kokemaa turhautumista - korkeintaa lisää syyllisyyden elementin.
Eikös sullekin ollut niitä yksinhuoltajia tarjolla? :DSaa tietysti olla yksin, vaikka syynä olisikin nirsoilu. Nirsoiluna pidä sitä ettei oman tasoinen kelpaa, vaan haaveillaan jostain paremmasta, mitä on mahdotonta saada. Jos sen takia turhautuu, niin se on täysin itse aiheutettua.
On minulle yksinhuoltajia tarjolla. Hinta parisuhteesta on siis ihan liian suuri, eikä sellainen kiinnosta.
Mieti nyt itsellesi tilanne, ettei sinulle olisi moneen vuoteen ollut tarjolla yhtään ainoaa miestä vaikka olisit yrittänyt aktiivisesti löytää. Sitten vuosien kuluttua jotkut yh-miehet kiinnostuisivat sinusta, kun olisit hankkinut hyvän ammatin ja omaisuutta. Ei erityisen reilua.super-atm kirjoitti:
Saa tietysti olla yksin, vaikka syynä olisikin nirsoilu. Nirsoiluna pidä sitä ettei oman tasoinen kelpaa, vaan haaveillaan jostain paremmasta, mitä on mahdotonta saada. Jos sen takia turhautuu, niin se on täysin itse aiheutettua.
On minulle yksinhuoltajia tarjolla. Hinta parisuhteesta on siis ihan liian suuri, eikä sellainen kiinnosta.
Mieti nyt itsellesi tilanne, ettei sinulle olisi moneen vuoteen ollut tarjolla yhtään ainoaa miestä vaikka olisit yrittänyt aktiivisesti löytää. Sitten vuosien kuluttua jotkut yh-miehet kiinnostuisivat sinusta, kun olisit hankkinut hyvän ammatin ja omaisuutta. Ei erityisen reilua.Itse aiheutetuksi hyväksyn kurjuuden silloin, kun olisi ollut aito mahdollisuus valita toisin. Tämä vaatisi kuitenkin sitä riman pudottamista, mikä ei mielestäni ole niin helppoa kuin joskus esitetään. Ja sekin on kyseenalaista, miksi itseaiheutettua kurjuutta tulisi pitää määrltään pienempänä kuin pelkästään olosuhteista aiheutunutta. Ymmärrän vähän paremmin jos valintaa on vielä mahdollista muuttaa (vaikka tähänkin suhtautuisin erittäin varovasti, ei ne läskitkään syytöksistä laihdu) mutta keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan elämä on perin vittumaista siitäkin huolimatta että itse päätti aloittaa tupakan polton.
Esittämässi tilanteessa saisin varmasti kieroa mielihyvää näitten yh-miesten torjumisesta. Toki jossain mieleni syvänteissä pitäisin myös itseäni hiukan kohtuuttomana ja kapeakatseisena sen takia että rankaisen omasta historiastani ihmisiä joilla ei ole omien torjutuksi tulemisen kokemusteni kanssa mitään tekemistä, mutta kiero mielihyvä voittaisi silti.
Toki ymmärrän kustannusperusteiset valintasi jättää yh:t rauhaan, ei kritiikkiä sikäli. Mutta pidätkö, linjassa viestisi alkuosan kanssa, tilannettasi siis itseaiheutettuna?- Käyttäjätutkimus
sunnuntaiselaus kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen :).Monenko miehen nussima olet?
- tasoleikkuri
se_vinee kirjoitti:
Itse aiheutetuksi hyväksyn kurjuuden silloin, kun olisi ollut aito mahdollisuus valita toisin. Tämä vaatisi kuitenkin sitä riman pudottamista, mikä ei mielestäni ole niin helppoa kuin joskus esitetään. Ja sekin on kyseenalaista, miksi itseaiheutettua kurjuutta tulisi pitää määrltään pienempänä kuin pelkästään olosuhteista aiheutunutta. Ymmärrän vähän paremmin jos valintaa on vielä mahdollista muuttaa (vaikka tähänkin suhtautuisin erittäin varovasti, ei ne läskitkään syytöksistä laihdu) mutta keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan elämä on perin vittumaista siitäkin huolimatta että itse päätti aloittaa tupakan polton.
Esittämässi tilanteessa saisin varmasti kieroa mielihyvää näitten yh-miesten torjumisesta. Toki jossain mieleni syvänteissä pitäisin myös itseäni hiukan kohtuuttomana ja kapeakatseisena sen takia että rankaisen omasta historiastani ihmisiä joilla ei ole omien torjutuksi tulemisen kokemusteni kanssa mitään tekemistä, mutta kiero mielihyvä voittaisi silti.
Toki ymmärrän kustannusperusteiset valintasi jättää yh:t rauhaan, ei kritiikkiä sikäli. Mutta pidätkö, linjassa viestisi alkuosan kanssa, tilannettasi siis itseaiheutettuna?loistava kommentti. Juuri näin. Nainen kun valikoi, se on muka nirsoilua, kun kaikkien pitäisi kelvata. Mies kun valikoi, se on tietenkin vain luonnollista valintaa, ettei kukaan halua lihavaa, yksinhuoltajaa jne.
tasoleikkuri kirjoitti:
loistava kommentti. Juuri näin. Nainen kun valikoi, se on muka nirsoilua, kun kaikkien pitäisi kelvata. Mies kun valikoi, se on tietenkin vain luonnollista valintaa, ettei kukaan halua lihavaa, yksinhuoltajaa jne.
"loistava kommentti. Juuri näin. Nainen kun valikoi, se on muka nirsoilua, kun kaikkien pitäisi kelvata. Mies kun valikoi, se on tietenkin vain luonnollista valintaa, ettei kukaan halua lihavaa, yksinhuoltajaa jne."
Ahaa. Feministi innostui heti puolustelemaan naista. Ei kukaan ole sanonut että naiselle pitäisi kaikki kelvata. Naiselle ei kelpaa oman tasoinen mies. Se on nirsoilua.
Jos taas mies ei ole lihava, eikä yksinhuoltaja. Ja miehelle ei kelpaa lihava yh-nainen, niin kyse ei todellakaan ole nirsoilusta.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?se_vinee kirjoitti:
Itse aiheutetuksi hyväksyn kurjuuden silloin, kun olisi ollut aito mahdollisuus valita toisin. Tämä vaatisi kuitenkin sitä riman pudottamista, mikä ei mielestäni ole niin helppoa kuin joskus esitetään. Ja sekin on kyseenalaista, miksi itseaiheutettua kurjuutta tulisi pitää määrltään pienempänä kuin pelkästään olosuhteista aiheutunutta. Ymmärrän vähän paremmin jos valintaa on vielä mahdollista muuttaa (vaikka tähänkin suhtautuisin erittäin varovasti, ei ne läskitkään syytöksistä laihdu) mutta keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan elämä on perin vittumaista siitäkin huolimatta että itse päätti aloittaa tupakan polton.
Toki ymmärrän kustannusperusteiset valintasi jättää yh:t rauhaan, ei kritiikkiä sikäli. Mutta pidätkö, linjassa viestisi alkuosan kanssa, tilannettasi siis itseaiheutettuna?"Tämä vaatisi kuitenkin sitä riman pudottamista, mikä ei mielestäni ole niin helppoa kuin joskus esitetään."
Ymmärrän oikein hyvin että naisen on vaikeaa pudottaa rima sille tasolle, että oman tasoiset miehet kelpaisivat. Silloin ei hypergamia toteutuisi. Tasa-arvon toteutuminen parisuhteissa on naiselle vastenmielistä.
"Ja sekin on kyseenalaista, miksi itseaiheutettua kurjuutta tulisi pitää määrltään pienempänä kuin pelkästään olosuhteista aiheutunutta."
Ehkä määrältään sama, mutta ei kannata valittaa, jos on itse aiheuttanut tilanteen. Voisin verrat siihen että toisella on nälkä, koska ei ole ruokaa ja toisella on nälkä koska tarjottu ruoka ei kelpaa.
"Esittämässi tilanteessa saisin varmasti kieroa mielihyvää näitten yh-miesten torjumisesta. Toki jossain mieleni syvänteissä pitäisin myös itseäni hiukan kohtuuttomana ja kapeakatseisena sen takia että rankaisen omasta historiastani ihmisiä joilla ei ole omien torjutuksi tulemisen kokemusteni kanssa mitään tekemistä, mutta kiero mielihyvä voittaisi silti."
Kyllä nimen omaan heillä on osuutta siinä etten ole ennen kelvannut. Ne nyt jo vähän vanhemmat yh-äidit ovat olleet nuoria ja lapsettomia. Eli aikaisemmin en ole kelvannut, mutta sitten kun juoksut on juostu ja toisen miehen lapste pyörii jaloissa, niin elättäjä kelpaa. Ei näin.
"Mutta pidätkö, linjassa viestisi alkuosan kanssa, tilannettasi siis itseaiheutettuna?"
Tilanne ei ole itseni aiheuttama, koska naiset ovat olleet niitä, jota ovat norsoilleet. Se on tietysti ihan oma valinta, että en ala toisen miehen lapsia elättämään. Oikeastaan yh-naisilta melko toivotonta ja yksinkertaista oletusta etten huomasi sitä läpinäkyvää kieroilua millä he yrittävät saada miehiä elättäjiksi.
- JepulisJebulis
Tässä muutama naisten LISÄ-"ongelma"
-Olen virtahevon kokoinen ja valitan siitä että miehet ovat niin pinnallisia mitä tulee painoon, siis...yhteen asiaan johon voi itse vaikuttaa! Naisella itsellään ei ole ongelmaa jättää miestä valitsematta vaikkapa pituuden, hiusten värin tai sen että mies ei nyt ihan just sillä hetkellä toiminut oikein takia
-Valittaminen palstalaisista tai palstan aiheista. Nainen ei kuitenkaan itse osaa luoda järkevämpää keskustelun aihetta vaan vastailee ketjuihin mitä kusi päässä näppäimistölle tuo ja valittaa sitten kun miehet ovat vastauksissaan niin "aggressiivisia"
-Nainen sulloutuu asuntoonsa, ei käy koskaan missään paitsi juuri ja juuri töissä, kaupassa ja kirjastossa sekä katselee kaikkia miehiä epäluuloisesti aivan kuin olisivat raiskaajia. Jos joku häntä lähestyy hän pakenee tai toteaa ettei "mies ollut oikea" kun ei ollut se charmikas prinssi joka lähestyy häntä hänen toivomalla tavalla.
Naisten "ongelmat" KAIKKI ovat ns. ensimmäisen maailman ongelmia jotka ovat esillä vain sen vuoksi koska he ovat TÄYSIN etuoikeutetussa asemassa ja siihen päälle feminismin vaikutus jossa naisille opetetaan ettei heidän tarvitse olla naisia vaan heitä tulee kohdella ihmisiä paitsi tietysti miehen tulee edelleen olla mies kun nainen haluaa.
Naiset haluavat syödä kakun ja olla syömättä joten lopputulos on että ripuloivat ympäriinsä. - funaswtf
En kohtaa tasoistani miestä, jonka kanssa voisin tehdä niitä asioita mitä haaveilen tekeväni kumppanin kanssa ja jonka seurassa ajantaju häviää. Palstamiesten mielikuvitus ei luultavasti riitä ymmärtämään mitä haen.
- JepulisJebulis
Kusen nyt muroihisi.
Teen selväksi että tässä ei ole kyse minusta eikä naisista joita minä olen lähestynyt, satunpa vain tietämään/tuntemaan naisia joten voin asiaa kommentoida.
Suurin ongelma naisilla löytääkseen kumppanin on se että missä ympäristössä he mieheen tutustuvat. Naiset eivät tajua että heidän ITSENSÄ tulee olla valmiita siihen. He odottavat että kemiat tulevat itsestään tai mies luo ne kemiat omalla läsnäolollaan.
Valitettavan usein kyse on sitten suoraan sanottuna eläimellisestä himosta jota nainen toivoo ja että ihastuu johonkin. Nainen tietysti selittää tätä omilla tavoillaan.
Kun naisen valintakriteereihin liittyy hyvin kylmät faktat "tasoista" eli että miehen pitää olla tietynlainen sekä nainen tarkkailee miehen sosiaalista asemaa ja miehen pitäisi olla naisen kanssa koko ajan "samalla aaltopituudella" sekä vielä kaiken lisäksi herättää ne syvimmät himot (ja pienet himot ei riitä vaan mitä jännempiä kokemuksia naisilla on miehistä niin sitä suuremmat odotukset).
Lopuksi kysyn että mitä ihmettä tarkoittaa "palstamies"? Haiskahtaa ns. "paskailmaisulta" vähän kuin että "nuo nekrut eivät ymmärrä mistä mä puhun"?
No, ei sinunkaan pikkulutkan järki riitä ymmärtämään mistä täällä miehet puhuvat. Nyt ollaan tasoissa vaikka tänne hädin tuskin koskaan kirjoitan. - funaswtf
JepulisJebulis kirjoitti:
Kusen nyt muroihisi.
Teen selväksi että tässä ei ole kyse minusta eikä naisista joita minä olen lähestynyt, satunpa vain tietämään/tuntemaan naisia joten voin asiaa kommentoida.
Suurin ongelma naisilla löytääkseen kumppanin on se että missä ympäristössä he mieheen tutustuvat. Naiset eivät tajua että heidän ITSENSÄ tulee olla valmiita siihen. He odottavat että kemiat tulevat itsestään tai mies luo ne kemiat omalla läsnäolollaan.
Valitettavan usein kyse on sitten suoraan sanottuna eläimellisestä himosta jota nainen toivoo ja että ihastuu johonkin. Nainen tietysti selittää tätä omilla tavoillaan.
Kun naisen valintakriteereihin liittyy hyvin kylmät faktat "tasoista" eli että miehen pitää olla tietynlainen sekä nainen tarkkailee miehen sosiaalista asemaa ja miehen pitäisi olla naisen kanssa koko ajan "samalla aaltopituudella" sekä vielä kaiken lisäksi herättää ne syvimmät himot (ja pienet himot ei riitä vaan mitä jännempiä kokemuksia naisilla on miehistä niin sitä suuremmat odotukset).
Lopuksi kysyn että mitä ihmettä tarkoittaa "palstamies"? Haiskahtaa ns. "paskailmaisulta" vähän kuin että "nuo nekrut eivät ymmärrä mistä mä puhun"?
No, ei sinunkaan pikkulutkan järki riitä ymmärtämään mistä täällä miehet puhuvat. Nyt ollaan tasoissa vaikka tänne hädin tuskin koskaan kirjoitan.Vastaisin jos et lutkittelisi. Pilasit kuitenkin jo omat argumenttisi tuolla raivoamisella.
funaswtf kirjoitti:
Vastaisin jos et lutkittelisi. Pilasit kuitenkin jo omat argumenttisi tuolla raivoamisella.
"Vastaisin jos et lutkittelisi. Pilasit kuitenkin jo omat argumenttisi tuolla raivoamisella."
Tuosta nimittelystä olen samaa mieltä, mutta sinä itsekin olet nyt todistanut jo monessa viestissäsi (eri ketjuissa) syyllistyvän jatkuvaan yleistykseen, joten itse käyttäydyt myös "moukkamaisesti", voisitko vilkaista peiliin, jos et näe mitään ongelmaa, niin ongelma on pahempi kuin luulinkaan.....- funaswtf
MGTOW kirjoitti:
"Vastaisin jos et lutkittelisi. Pilasit kuitenkin jo omat argumenttisi tuolla raivoamisella."
Tuosta nimittelystä olen samaa mieltä, mutta sinä itsekin olet nyt todistanut jo monessa viestissäsi (eri ketjuissa) syyllistyvän jatkuvaan yleistykseen, joten itse käyttäydyt myös "moukkamaisesti", voisitko vilkaista peiliin, jos et näe mitään ongelmaa, niin ongelma on pahempi kuin luulinkaan.....Tyhmä yleistäminen on palstalle ominainen keskustelutapa enkä viitsi siitä poiketa, viihdettähän tämä lähinnä on. Henk. koht lutkittelu menee kuitenkin sinne hiekkalaatikon puolelle, ja taitaa olla myös S24:n sääntöjen vastaista.
- JepulisJebulis
funaswtf kirjoitti:
Tyhmä yleistäminen on palstalle ominainen keskustelutapa enkä viitsi siitä poiketa, viihdettähän tämä lähinnä on. Henk. koht lutkittelu menee kuitenkin sinne hiekkalaatikon puolelle, ja taitaa olla myös S24:n sääntöjen vastaista.
Ketä kiinnostaa rotan persettä jotkut Suoli24:n säännöt?
Pakenet argumentteja joilla on loogista pätevyyttä sen verran ettet kykene niihin vastaamaan paitsi sössöttämällä. funaswtf kirjoitti:
Tyhmä yleistäminen on palstalle ominainen keskustelutapa enkä viitsi siitä poiketa, viihdettähän tämä lähinnä on. Henk. koht lutkittelu menee kuitenkin sinne hiekkalaatikon puolelle, ja taitaa olla myös S24:n sääntöjen vastaista.
"enkä viitsi siitä poiketa, viihdettähän tämä lähinnä on. "
Hyvä, että kerroit, että on sinulle "viihdettä", joten osaan sitten ohittaa mielipiteesi pelkkänä viihteenä, eli "roskana". Kerroit myös sen tyhmän "tekosyyn" käyttäytyä moukkamaisesti, jolla luulet voivasi "pestä kätesi puhtaaksi", kertoo vain sinusta sen minkä jo huomasinkin.....
Voisin sanoa yhden "vitsin" ihan "viihteenä", mutta en jaksa alentua moiseen.- kahden.palstan.mies
"En kohtaa tasoistani miestä, jonka kanssa voisin tehdä niitä asioita mitä haaveilen tekeväni kumppanin kanssa ja jonka seurassa ajantaju häviää. Palstamiesten mielikuvitus ei luultavasti riitä ymmärtämään mitä haen."
Minusta kyllä joku gaelin kieleen ja kelttiläiseen mytologiseen runouteen perehtyminen vain roolipelaamista varten on aika puuduttavan tylsää ja yksitoikkoista verratuna seksuaalifantasioiden toteuttamiseen sidonta- ja käsirautaleikein. Eikö sinusta muka? - funaswtf
kahden.palstan.mies kirjoitti:
"En kohtaa tasoistani miestä, jonka kanssa voisin tehdä niitä asioita mitä haaveilen tekeväni kumppanin kanssa ja jonka seurassa ajantaju häviää. Palstamiesten mielikuvitus ei luultavasti riitä ymmärtämään mitä haen."
Minusta kyllä joku gaelin kieleen ja kelttiläiseen mytologiseen runouteen perehtyminen vain roolipelaamista varten on aika puuduttavan tylsää ja yksitoikkoista verratuna seksuaalifantasioiden toteuttamiseen sidonta- ja käsirautaleikein. Eikö sinusta muka?Muut kiinnostukseni ja mieltymykseni ovat epätavallisempia kuin seksuaaliset mieltymykseni. Joten kyllä innostun enemmän harrastuksen jakavasta kumppanista kuin seksimieltymykset jakavasta. Seksi ei muutenkaan riitä suhteen pohjaksi.
funaswtf kirjoitti:
Muut kiinnostukseni ja mieltymykseni ovat epätavallisempia kuin seksuaaliset mieltymykseni. Joten kyllä innostun enemmän harrastuksen jakavasta kumppanista kuin seksimieltymykset jakavasta. Seksi ei muutenkaan riitä suhteen pohjaksi.
Onkos "känkkis" ohi? :)
Ihan hyviä mietelmiä tässä viestissä, eli komppaan.
- JepulisJebulis
Voi kyynel!
Ketä kiinnostaa sun vastauksesi.
Kutsuit miehiä "palstamiehiksi" joka oli kiva tapa yleistää miehet yhdeksi joukoksi joilla ei riitä mielikuvitus. Lutkaksi sinun nimittäinen ei siltä pohjalta ole mitenkään väärin vaan silmä silmästä.
Kuulut tähän ryhmään "funaswtf "
"-Valittaminen palstalaisista tai palstan aiheista. Nainen ei kuitenkaan itse osaa luoda järkevämpää keskustelun aihetta vaan vastailee ketjuihin mitä kusi päässä näppäimistölle tuo ja valittaa sitten kun miehet ovat vastauksissaan niin "aggressiivisia"
Nauti muroistasi. Taisi maistua aika kitkerälle ne totuudet mitkä tarjosin.
Vaikutat ihan perusfemakolta jonka puuroon joku on paskantanut ja joka ei loogisesti kykene käsittämään mistä joku mies voisi valittaa omien selkeästi parempien asetelmiesi myötä.
Argumenttini on edelleen vedenpitävä.- funaswtf
Sinua ainakin kiinnostaa paljon minun vastaukset, kun kirjoitat noin pitkiä juttuja. Minunkin argumenttini on yhä pitävä, koska et selvästi ymmärtänyt :)
- funaswtf
Kuulostatkin ihmiseltä, joka tykkää paskantaa toisten puuroon.
- Yömies_
"ämän palstan perusteella miesten ongelmat ovat seuraavanlaisia
- en saa viestejä deitti-ilmoitukseeni, koska ilmoitukseni on tylsä/huumorintajuton/tyhjä"
Ongelma toki on, että vastauksia tulee heikosti, mutta profiilien yleisestä huonoudesta vähäiset vastausmäärät eivät automaattisesti kerro. Tylysti ajattelen ne voivat kuitenkin kertoa itse profiilihenkilön suhteellisesta heikkoudesta vs. naisten odotukset.
Tämä on vakava ongelma.
Harvemmin naisten taholta tapahtuva piiritys, edes ns. vääränlaisten, on ongelma vs. ei huomiota lainkaan. - Tähti-Silmä
Täytyy myöntää että olen kohdannut paljon ongelmia elämäni aikana , mutta olen oppinut niistä ja ne ovat muokanneet minua ihmisenä. Niissä on ollut haasteita ja olen oppinut näkemään itseni , tutustunut itseeni niiden kautta. Mielestäni oppimaan tänne on tultu. Sama pätee ihmissuhde ongelmissa. Sitä vahvempi ole mitä suurempia haasteita saan kokea, muuten elämä olisi tylsää. Tunnen olevani henkisesti rikas :)
- henkinen_kroisos
Yllättävää kyllä, yksi kommentti on rakentava ja muutenkin ns. psyykkiseen normaaliuteen viittaava.
Seuraavaksi tästä kommentista väännellään ties mitä ylitulkintoja ja itsesäälin värittämiä muunnelmia. henkinen_kroisos kirjoitti:
Yllättävää kyllä, yksi kommentti on rakentava ja muutenkin ns. psyykkiseen normaaliuteen viittaava.
Seuraavaksi tästä kommentista väännellään ties mitä ylitulkintoja ja itsesäälin värittämiä muunnelmia.Tuo on yhden ihan omaa luokkaansa olevan palstalaisen kirjoitus, joten niistä vääntäjistä ei kauheasti kannata välittää, kunhan tämä palstalainen sen myös itse tiedostaa mahdollisimman nopeasti, ainakin niin ettei ota siitä liikaa "pahaa oloa" mukaansa omaan elämäänsä.
- Tähti-Silmä
henkinen_kroisos kirjoitti:
Seuraavaksi tästä kommentista väännellään ties mitä ylitulkintoja ja itsesäälin värittämiä muunnelmia.Kiitos! Olen ihan itse käyttänyt sisäistä näkemystäni , kokemustani analyysiin.
Ei ole mistään oppikirjasta kopsattu!
Osaan käyttää tunneälyäni ja intuitiota, asioiden pohtimiseen joita elämänkokemukseni on tuonut tullessaan :) - Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Tuo on yhden ihan omaa luokkaansa olevan palstalaisen kirjoitus, joten niistä vääntäjistä ei kauheasti kannata välittää, kunhan tämä palstalainen sen myös itse tiedostaa mahdollisimman nopeasti, ainakin niin ettei ota siitä liikaa "pahaa oloa" mukaansa omaan elämäänsä.
No, kiitos kannustuksesta ! En ota itseeni , lähinnä huvittaa tämä touhu : )
Eiköhän tämä mene tuonne virtuaalileikin puolelle ;) Tähti-Silmä kirjoitti:
No, kiitos kannustuksesta ! En ota itseeni , lähinnä huvittaa tämä touhu : )
Eiköhän tämä mene tuonne virtuaalileikin puolelle ;)No hyvä, pitää vaan muistaa olla osallistumasta liikaan turhiin "nega" ketjuihin ja olla lähtemättä liian pitkiin "järmäyksiin". ;)
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
No hyvä, pitää vaan muistaa olla osallistumasta liikaan turhiin "nega" ketjuihin ja olla lähtemättä liian pitkiin "järmäyksiin". ;)
Valitettavasti olen langennut enkeli noihin provoihin, oon niin herkkä :)
Siinä tulee myös minun taistelija luonteeni esiin. Viholliset lakoon ;)
Opetuksen olen saanut ;D
Ihan jees kokemus !
Katsoitko jääkiekko matsin? Tähti-Silmä kirjoitti:
Valitettavasti olen langennut enkeli noihin provoihin, oon niin herkkä :)
Siinä tulee myös minun taistelija luonteeni esiin. Viholliset lakoon ;)
Opetuksen olen saanut ;D
Ihan jees kokemus !
Katsoitko jääkiekko matsin?Mulla oli sama, juttu aluksi, kun en ole näitä harrastanut ennen, joten meni aikaa hieman tutustua ja opetella "kantapään kautta", vaikka välillä meinaa unohtua vieläkin.....
Oli hyvä matsi, jouduin kuuntelemaan puolet radiosta, onneksi pääsin TV:n eteen, ennenkuin alkoi maaleja tulemaan ja vauhti koveni... ;)
Lähden käymään haukkaamassa happea, tuun piipahtamaan vielä, hyvää illan jatkoa ja yötä, jos et satu olemaan enää palstailemassa silloin. :)- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Mulla oli sama, juttu aluksi, kun en ole näitä harrastanut ennen, joten meni aikaa hieman tutustua ja opetella "kantapään kautta", vaikka välillä meinaa unohtua vieläkin.....
Oli hyvä matsi, jouduin kuuntelemaan puolet radiosta, onneksi pääsin TV:n eteen, ennenkuin alkoi maaleja tulemaan ja vauhti koveni... ;)
Lähden käymään haukkaamassa happea, tuun piipahtamaan vielä, hyvää illan jatkoa ja yötä, jos et satu olemaan enää palstailemassa silloin. :)Ok, ai sulla on samanlainen kokemus, mitä tästä opimmekaan.
Ainakin ollaan kokemusta rikkaampia : )
Taidan mennä jo sänkyyn lukemaan lehteä ja menen kyllä ajoissa nukkumaan, ku väsyttää jo. Joten näihin sanoihin päätän palstailun : Hyvää yötä, huomiseen : )
- pelimiehennainen
Totta turiset.
- höhööö
Tällä tuntu olevan myös vähä ongelmia :-D http://www.lily.fi/blogit/sata-vuotta-sinkkuna/atmi-ytmi-ja-jannamies
- 25235235
Käyttääkö täällä joku lyhennettä SMV? Ei minusta.
- höhöööö
En kas oo törmänny. mut ei se voi muuta palstaakaa tarkottaa. tästä sen on puhuttava
- 343434
kommenteissa luki suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1323346Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382643Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302475Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631172348Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .302083- 1151780
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741448Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141432Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121331- 661178