Onks kukaan käyny turun oralissa hammashoidossa?
Kokemuksia? onko mukava henkilökunta ym?
Turku oral
11
4905
Vastaukset
- kaasinen
En ole Turun Oralissa käynyt. Mutta Mikkelin Oralin asiakas olen. Mukava henkilökunta on ainakin Mikkelissä. Melko edullinen on. Ei oikein halvempaa yksityistä löytynyt.
- OralHammaslääkärit
Hei, voit lukea muutamia tuoreita kokemuksia Turun Oralista Mutsis On -blogin pitäjän Facebook-sivuilta https://www.facebook.com/mutsiss?fref=nf
Ystävällisin terveisin Oralista - Johann47
Olen käyny kerran enkä palaa takas!
Nykyään käyn puutarhakadun hammaspisteessä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Suosittelen - gfds
Turhaan yksittäisiä mielipiteitä kyselee koko paikan suhteen. Käy itse vaan tutustumassa, aina voi vaihtaa jos ei miellytä. Itse käynyt Helsingin Oraleissa eikä mitään pahaa sanottavaa..
- Oral.rulettaa
Jatkuvasti kuulee Oralin tekemistä hammashoidoista kritiikkiä. Ei se ihan tuulesta temmattuakaan enää voi olla.
- Ei_ikinä_Oral_hammaslääk
Oralilla tekivät hampaiden tarkastuksen, 6 reikää löytyi. Oralin kustannusarvio oli huima, joten menin toisen lääkärin luo. Hän kertoi, että siellä on vain 2 paikattavaa hammasta. Hurjaa rahastusta Oralilla, kun terveitäkin hampaita paikkaavat!!!
- turust
turun oral on ainakin kallis. ja aika paljon ylimääräistä korjattavaa löytävät.
- penaturust
Kerran kävin Turun Oralissa. EN SUOSITTELE!
- SanonEiOralille
Minullakin kerta riitti. En myöskään suosittele.
- Helena71
En suosittele myöskään. Ihan rahastusta ainakin sillä hammaslääkärillä, jolla kävin. Varasin uuden ajan muualta, ja selvisin pelkällä paikkauksella. Oralin Juliana Mannila olisi ottanut yhden hampaan kokonaan pois ja toiseen laittanut kruunun.
- kokemus.puhuu
Niinpä. Lykkäsit siis sitä poistoa ja sitä kruunutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468