Hyvä aamuiltayötäpäivää kaikille rakkaille lukijoille. Olen siis 16v tyttö joka tykkää pelata paljon csgo ja muita hyviä pelejä. Rankki csgossa on dmg että carryyminen onnistuu. Sais olla mieluiten mikki ja webcam ja jos olet pääkaupunkiseudulta niin olis hyvä. Minulla on vaaleat hiukset ja olen aika lyhyt ja kaverit kehuvat kauneuttani mutta niihän ne väittää.
16v pelityttö vailla seuraa
12
98
Vastaukset
Kiinnostaisiko sinua geokätköily?
- AnniKnuutila
Geokätköily on yksisuurimista intresseistäni joten saattaisin olla kiinostunutkin. Etkai pahastu kun tykkään hyväillä itseäni samalla kun geokätköilen
AnniKnuutila kirjoitti:
Geokätköily on yksisuurimista intresseistäni joten saattaisin olla kiinostunutkin. Etkai pahastu kun tykkään hyväillä itseäni samalla kun geokätköilen
Ilo on kokonaan minun puolellani. Toimesihan vain osoittaa että viihdyt seurassani. Haluatko että teemme kätköt itse? Toinen piilottaa ja toinen etsii. Voimme myös etsiä muiden tekemiä kärköjä?
- Känniboy69
Hyvää iltäpäivää!! Kelpaisko tommone 20cm mela. Voidaan kokeilla monia asentoja ;)
- kusipää666
Kelpaisko kova nyrkki su naamaa voidaa kokeilla monia asentoja
- Känniboy69
Yhtä paksu kuin pitkä ;))
Känniboy69 kirjoitti:
Yhtä paksu kuin pitkä ;))
Siis pallo. Hauskan näköinen mutta saako sitä työnnettyä sisään?
- Crazy
Mil nimel löytyy steamist???
- queB
STEAM NIMEE :DDDDDDD OON LE
- zoaktive
15 v poika, rankilta oon Legendary Eagle ni jos kiinnostaa peliseura ja skype ni addaa Steamis "Zoaktive" ni voidaa pelailla! Nyt oon lomamatkal ni tuun täältä sunnuntaina!
- Ggwpp
Mikä steam nimi?
Mu rank mg2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6822617Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311316- 1121195
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121155Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461044- 93975
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101893Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64751