Kertokaapas palstan naiset vastaus otsikon kysymykseen, me miehet ei oikeasti tiedetä kun to Staceykaan ei ole mielestään liian vaativa:
http://www.stara.fi/2015/05/11/nainen-on-kaynyt-136-ensitreffeilla-ei-yksiakaan-toisia-treffeja/
"Vaikka 35-vuotias nainen on luonut keskusteluyhteyden yli 4.700 kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen kanssa, ei kukaan ole vielä päässyt ensitreffejä pidemmälle."
Kyllä länsimaissa kannattaa miehen yrittää treffailla, jos pääsee treffeille voi sitten täyttää myös lottorivin kun on armoton voittoputki päällä.
Millainen on liian vaativa nainen?
84
<50
Vastaukset
- Tasapuolista
Minä olen liian vaativainen nainen!
En käytä alkoholia, en polta, en seurustele miesten kanssa, en käy ravintolassa, en käy treffeillä, en tutustu miehiin.
Näin ollen vaadin miehiltä samaa ;D- Ikis__M
Ei tuo minusta ole ollenkaan liian vaativaista vaan ihan hyvä juttu ainakin sille miehelle joka sinut ihan vahingossa sitten joskus saa napattua.
- Tasapuolista
Ikis__M kirjoitti:
Ei tuo minusta ole ollenkaan liian vaativaista vaan ihan hyvä juttu ainakin sille miehelle joka sinut ihan vahingossa sitten joskus saa napattua.
Näin se menee, kun ei käy ravintolassa.
On vain vaikeampaa kohdata miestä kun me suomalaiset olemme aloitekyvyttömiä lähestymään toisiamme selvinpäin ;) Ainakin minun ikäryhmä.
Että kyllä se menee vahingon puolelle se kohtaaminen. - paradox_interactive
Et tutustu miehiin ja vaadit miehiltä etteivät tutustu naisiin (vai miehiin?). Miten ajattelit että tapaatte ja tutustutte?
- asia.ok
paradox_interactive kirjoitti:
Et tutustu miehiin ja vaadit miehiltä etteivät tutustu naisiin (vai miehiin?). Miten ajattelit että tapaatte ja tutustutte?
Jospa hänellä ei ole tarvetta siihen? Sinkkuna olossa on kyllästyttävää kun useat ihmiset kuvittelevat sinulla olevan "haku päällä". Ei sinkku ole jtk mistä pitää päästä pois.
- Tasapuolisesti
paradox_interactive kirjoitti:
En osaa vastata, koska mahdollisuudet ovat aika pienet ja pyörii pienissä ympyröissä. Toivossa on kuitenkin hyvä elää :)
Liian vaativa nainen (tai mies) on sellainen, jolla on tarkka käsitys minkälaisen kumppanin haluaa. Joka ei ole avoin tutustumaan ihmiseen koska tältä puuttu joku vaadittava ominaisuus. Liian vaativa on se, joka pitää ihmisiä esineinä, pahimmillaan statussymboleina.
"Liian vaativa nainen (tai mies) on sellainen, jolla on tarkka käsitys minkälaisen kumppanin haluaa. Joka ei ole avoin tutustumaan ihmiseen koska tältä puuttu joku vaadittava ominaisuus."
Olen itsekin tehnyt äärettömän kattavan persoonallisuus/luonne kriteerit, mutta ei ne just, mut melkein on, jotkut asiat johtavat samaan lopputulokseen....ja sitten on tietenkin se molemmin puolinen "kemia" minkä jotkut halusivat kieltää sanana, ainakin "kemian" siemen...... =D
"Liian vaativa on se, joka pitää ihmisiä esineinä, pahimmillaan statussymboleina."
Tuo ei ole edes enää liian vaativaa, vaan liian "sairasta", toki vain minun mielipide...No jotkut speksit tietenkin, mutta kuinka ehdottomia ne sitten ovat. Persoonallisuuskriteerit, että on yhteen sopiva, on musta vähän eri asia kuin vaatia tiettyä pituutta, hiusten väriä tai tulotasoa :)
WGTOW kirjoitti:
No jotkut speksit tietenkin, mutta kuinka ehdottomia ne sitten ovat. Persoonallisuuskriteerit, että on yhteen sopiva, on musta vähän eri asia kuin vaatia tiettyä pituutta, hiusten väriä tai tulotasoa :)
Persoonallisuuksien yhteensopivuus paljastuu pikku hiljaa, mutta mitä rehellisempiä, sekä avoimempia kummatkin ovat toisilleen, sitä nopeammin tämä varmistuu....jos pystyy olemaan rehellinen/avoin, sekin paljastaa jo paljon.
Empaattinen, omien ajatusten tulkitsija, sekä se että on itse "ruorissa", eikä joku/jokin muu, sekä se että osaa kyseenalaistaa asioita, katsoa asioita Kokonaisuudessan ei pelkkää pintaa, vaan myös pinnan alle, kertoo jo aika kattavasti ihmisestä......
Kaikille ei tietenkään sovi samat jutut, kuin toisille.WGTOW kirjoitti:
No jotkut speksit tietenkin, mutta kuinka ehdottomia ne sitten ovat. Persoonallisuuskriteerit, että on yhteen sopiva, on musta vähän eri asia kuin vaatia tiettyä pituutta, hiusten väriä tai tulotasoa :)
"on musta vähän eri asia kuin vaatia tiettyä pituutta, hiusten väriä tai tulotasoa :)"
Taisin vastata turhaan tuon aikaisemman, kun en näemmä lukenut ajatuksella viestiäsi.........itse arvostan sitä ihmistä, mutta molemmin puolista "kemiaa" täytyy toki olla, mutta sitäkin syntyy varmasti jo persoonallisuuksista....- skdjfhsdjkfh
MGTOW kirjoitti:
"Liian vaativa nainen (tai mies) on sellainen, jolla on tarkka käsitys minkälaisen kumppanin haluaa. Joka ei ole avoin tutustumaan ihmiseen koska tältä puuttu joku vaadittava ominaisuus."
Olen itsekin tehnyt äärettömän kattavan persoonallisuus/luonne kriteerit, mutta ei ne just, mut melkein on, jotkut asiat johtavat samaan lopputulokseen....ja sitten on tietenkin se molemmin puolinen "kemia" minkä jotkut halusivat kieltää sanana, ainakin "kemian" siemen...... =D
"Liian vaativa on se, joka pitää ihmisiä esineinä, pahimmillaan statussymboleina."
Tuo ei ole edes enää liian vaativaa, vaan liian "sairasta", toki vain minun mielipide..."Tuo ei ole edes enää liian vaativaa, vaan liian "sairasta", toki vain minun mielipide..."
Sitten niitä sairaita on todella paljon. Vain harva jättää statuskysymykset ottamatta huomioon pariutuessaan. skdjfhsdjkfh kirjoitti:
"Tuo ei ole edes enää liian vaativaa, vaan liian "sairasta", toki vain minun mielipide..."
Sitten niitä sairaita on todella paljon. Vain harva jättää statuskysymykset ottamatta huomioon pariutuessaan."toki vain minun mielipide..."
Eli kaikki kukat kukkikoon ja tehkööt mitä haluavat, toivon vain että myös nämä kukat antavat muiden kukkia rauhassa, eivätkä tallo näitä matalaksi matkallaan sinne minne ovat suuntaamassa.....- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
"toki vain minun mielipide..."
Eli kaikki kukat kukkikoon ja tehkööt mitä haluavat, toivon vain että myös nämä kukat antavat muiden kukkia rauhassa, eivätkä tallo näitä matalaksi matkallaan sinne minne ovat suuntaamassa.....Valitettavasti niitä herkkiä ja kauniimpia kukkia kohdellaan , tallotaan ajattelematta kuinka hauraita he ovat :(
On haasteellista jälleen kukoistaa uudelleen, mutta sen jälkeen voi ollakin vielä kauniimpi :)- Tähti-Silmä kirjoitti:
Valitettavasti niitä herkkiä ja kauniimpia kukkia kohdellaan , tallotaan ajattelematta kuinka hauraita he ovat :(
On haasteellista jälleen kukoistaa uudelleen, mutta sen jälkeen voi ollakin vielä kauniimpi :)-Ei voi kuin jakaa ajatuksesi, en paljon anna arvoa sellaisille kukille, jotka sitä harrastavat, rikkaruohoja ovat, imevät kaiken energian ja hapen kedon kauneimmilta kukilta.....
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Ei voi kuin jakaa ajatuksesi, en paljon anna arvoa sellaisille kukille, jotka sitä harrastavat, rikkaruohoja ovat, imevät kaiken energian ja hapen kedon kauneimmilta kukilta.....
Sori loppuun hymiöön tuli viiva, ei ollut tarkoitus, ettet ymmärtänyt väärin?
Piti olla : ) Tähti-Silmä kirjoitti:
Sori loppuun hymiöön tuli viiva, ei ollut tarkoitus, ettet ymmärtänyt väärin?
Piti olla : )Itse en niin hymiöiden päälle edes ymmärrä, joten itselläkin voi tulla mitä sattuu ja jos toinen laittaa minulle, niin tarkoitus voi mennä kokonaan minulta ohi.... =D
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Itse en niin hymiöiden päälle edes ymmärrä, joten itselläkin voi tulla mitä sattuu ja jos toinen laittaa minulle, niin tarkoitus voi mennä kokonaan minulta ohi.... =D
Onneeksi ei tullu noloa väärinkäsitystä :)
Tänään on sitten jännä ilta tulossa, kun suomi voittaa venäjän ottelussa ! - Ex--PUA
TÄMÄ! Melko hyvä määritelmä myös, omani ohella. :)
- kakskyt20
Jos ei tuhansien ihmisten joukosta löydä edes yhtä jotenkin sopivaa, on hakijassa jotain pahasti pielessä.
- deittinainen
Erittäin huono esimerkki! Tuolla kuvalla ei kunnollisia, asiallisia miehiä saa liikkeelle.
- hypergamiamiehet
Niitä rumia ääliöitä, jotka täälläkin valittaa, ettei saa naisia. ;D
Samaa mieltä deittinaisen kanssa. Jos kuvassa on ensinnä blondit hiukset ja bikinien yläosa, vetää se pelkkiä seksin etsijöitä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä.
Lisäksi päänasento saattaa olla tarkoituksella kätkemässä olematonta leukaa ja kuvakin on sopivan epätarkka, ettei rypyt ja uurteet näy.
Silti luulen, että joukossa on myös ollut ns kunnon miehiä, jotka eivät vain ole kelvanneet, koska eivät ole tarpeeksi jännittäviä.
Vastatakseni otsikon kysymykseen, sanoisin että liian vaativa nainen on sellainen, jonka vaatimukset ovat ristiriitaisia keskenään. Esim:
Haetaan miestä, joka olisi kiltti ja uskollinen ilman pelimiehen elkeitä, mutta samaan aikaan odotetaan miehen tekevän aloitteet, lepertelevän rakkaudesta yms.
Toivotaan kotona viihtyvää, mutta kuitenkin pitäisi olla urheilullinen (edellyttää päivittäistä urheiluharrastusta) tai hyvässä asemassa olevaa (edellyttää matkustamista, iltatilaisuuksia yms).
Halutaan miehen olevan miehekäs mies, mutta silti osallistuvan lastenhoitoon, pyykinpesuun, eikä katsovan valioliigaa, sm-liigaa."Haetaan miestä, joka olisi kiltti ja uskollinen ilman pelimiehen elkeitä, mutta samaan aikaan odotetaan miehen tekevän aloitteet, lepertelevän rakkaudesta yms."
Joopa joo, ihan kuin ei voisi kumppanilleen leperrellä ilman, että olisi "pelimies"....
"Halutaan miehen olevan miehekäs mies, mutta silti osallistuvan lastenhoitoon, pyykinpesuun, eikä katsovan valioliigaa, sm-liigaa."
Itse en kauheasti seuraa, muutakuin joitakin MM juttuja, niihinkään ei ole mikään fanaattinen tarve, mutta tuokin on taas vain yksittäisen persoonan oma mielipide.- deittinainen
Kotona viihtyvä ja liikunnallisuss ei sulje toisiaan pois. Molempia olen.
MGTOW ja deittinainen.
Tottakai, on niitä ns täydellisiä miehiä ja naisia olemassa, mutta kyse on taas siitä mitä miesten suuri massa on.
"Joopa joo, ihan kuin ei voisi kumppanilleen leperrellä ilman, että olisi "pelimies"...."
Voihan sitä, ja voi vaikuttaa epätoivoiselta ja kiinnitakertuvalta, mikä on taas monelle liikaa, ellei tiedä sitä hiuksen hienoa rajaa.
Väittäisin, että jos mies on hyvin aloitteellinen ja osaa sanoa niitä oikeita asioita, on saanut harjoitusta runsaasti jo aikaisemmin ja eikä sitten välttämättä osaa lopettaa toimintaa kuin seinään.
"Kotona viihtyvä ja liikunnallisuss ei sulje toisiaan pois. Molempia olen"
Ideaalistihan tuo liikunnalisuus tarkoittaa 3 juoksua viikossa n. tunti kerrallaan. Mutta se voi myös olla puulaakikiekkoa ja jalkapalloa harjoituksia 3-4 kertaa viikossa n. 2h / ilta pelit jsa pelireissut saunaillat. Tietysti pitää käydä myös salilla yms.
Minunkin ex vaimolleni minun liikuntaharrastus oli ok, kunhan suoritin sen 06-08.00 aamullaBEM kirjoitti:
MGTOW ja deittinainen.
Tottakai, on niitä ns täydellisiä miehiä ja naisia olemassa, mutta kyse on taas siitä mitä miesten suuri massa on.
"Joopa joo, ihan kuin ei voisi kumppanilleen leperrellä ilman, että olisi "pelimies"...."
Voihan sitä, ja voi vaikuttaa epätoivoiselta ja kiinnitakertuvalta, mikä on taas monelle liikaa, ellei tiedä sitä hiuksen hienoa rajaa.
Väittäisin, että jos mies on hyvin aloitteellinen ja osaa sanoa niitä oikeita asioita, on saanut harjoitusta runsaasti jo aikaisemmin ja eikä sitten välttämättä osaa lopettaa toimintaa kuin seinään.
Ideaalistihan tuo liikunnalisuus tarkoittaa 3 juoksua viikossa n. tunti kerrallaan. Mutta se voi myös olla puulaakikiekkoa ja jalkapalloa harjoituksia 3-4 kertaa viikossa n. 2h / ilta pelit jsa pelireissut saunaillat. Tietysti pitää käydä myös salilla yms.
Minunkin ex vaimolleni minun liikuntaharrastus oli ok, kunhan suoritin sen 06-08.00 aamullaTuo liikunta juttu on kyllä ihan totta, jos se on "suorittamista", eli pasmat menevät sekaisin, jos ei pääse liikkumaan tiettyjä määriä, mielestäni paras on, kun muistaa liikkua, mutta ei niin, että se on pakollista, vaan että sen voi tehdä toisellakin kertaa, ilman että ihminen on sen jälkeen turhautunut ja naama kurtussa......
- deittinainen
BEM kirjoitti:
MGTOW ja deittinainen.
Minunkin ex vaimolleni minun liikuntaharrastus oli ok, kunhan suoritin sen 06-08.00 aamullaLiikunnallisuus voi tosiaan olla melkein mitä vaan.Mutta jos etsitään molempia samassa ihmisessä, mainitsemasi puulaakikiekkoilija tuskin täyttää kotona viihtyvän kriteerejä. Tosin kotona viihtyväkin voi tarkoittaa melkein mitä vaan. Viihtyy mutta ei ole aikaa viihtyä :)
- deittinainen
MGTOW kirjoitti:
Tuo liikunta juttu on kyllä ihan totta, jos se on "suorittamista", eli pasmat menevät sekaisin, jos ei pääse liikkumaan tiettyjä määriä, mielestäni paras on, kun muistaa liikkua, mutta ei niin, että se on pakollista, vaan että sen voi tehdä toisellakin kertaa, ilman että ihminen on sen jälkeen turhautunut ja naama kurtussa......
Liikunnallisuus ei ole silti välttämättä suorittamista vaikka pasmat menisivät sekaisin jos ei pääse liikkumaan tiettyä määrää. Ihminen voi voida huonosti ilman tiettyä määrää liikuntaa ilman että se olisi suorittamista. Ilman liikuntaa ei ole hyvä olla.
deittinainen kirjoitti:
Liikunnallisuus ei ole silti välttämättä suorittamista vaikka pasmat menisivät sekaisin jos ei pääse liikkumaan tiettyä määrää. Ihminen voi voida huonosti ilman tiettyä määrää liikuntaa ilman että se olisi suorittamista. Ilman liikuntaa ei ole hyvä olla.
Jeps, huomasin jo kirjoittaessani tuota, että nyt tulee epäselvää tekstiä, mutta en "laiskana" jaksanut muotoilla paremmin, tarkoitin siis sitä, että jos liikuntaharrastukset ovat suunnilleen kellotettuja ja sellaisia, että pitää mennä johonkin tiettyyn paikkaan tai muuten menee pasmat sekaisin.
Paineita voi purkaa, myös kotona monin eri tavoin esim, kehopaino harjoitteet yms.
Ulkona taas, kävely, hölkkä/juoksu, pyöräily, metsälenkit, kehopainoharjoitteet yms...yms...
Eli voi olla joustava ja kuitenkin saa happea ja liikuntaa....Olen aina olettanut, että kotona viihtyvä = vapaa-aikana kotona viihtyvä, eli ei mitenkään ristiriidassa matkustamista edellyttävän työn kanssa. Lasken myös kotoa käsin tehtävät harrastukset kuten liikunnan kotona viihtymiseksi. Eli minusta ihminen ei ole kotona viihtyvä, jos hän haluaa vapaa-aikanaan bilettää, käydä baareissa ja kissanristiäisissä.
Itse olen kotona viihtyvä (introvertti), vaikka työn puolesta tulee matkapäiviä, matkustelen vapaa-aikana ja iltaisin on harrastusmenoja. En kuitenkaan viihdy kovin usein "yöelämässä" mutta sitäkin enemmän nautin "kotoilusta" eli tykkään kokkailla, tehdä käsitöitä, joskus innostun sisustamaan jne.- Ex--PUA
Myös tästä määritelmästä pidän. Tuollainen nainen vaatii kirjaimellisesti mahdottomia.
- NeljäsKertaTodenSanoo
Olen itse ehkä liian vaativa mies, sillä olen kohdannut vain 3 sellaista naista jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita ja minä heitä, yleensä se kiinnostus on ollut vain yksipuolista tai sitten sitä ei ole ollut lainkaan.
- Ex--PUA
Tyypillinen suomalaisen miehen kohtalo. Sinua kiinnostavia naisia on kyllä, mutta he naivat ylöspäin, joten sinun on pakko tyytyä.
Itse olen lopettanut tyytymisen. No, riittää ainakin aikaa itselle. ;D
- vm7000
Omalle kohdalle ei ole vielä sattunut sitä rehellistä ja luotettavaa miestä, vain valehtelijoita. Ilmeisesti vaatimukseni rehellisestä miehestä on liian suuri, ellei jopa mahdoton.
Ei se mahdoton ole, mutta miten tunnistaa, niin se on yksi juttu, mutta itse olen jo aikalailla "jyvällä" siitä......
Itse tosin etsin rehellistä naista. ;D- 1212
Yleensä kun nainen ei löydä rehellistä ja luotettavaa miestä, oikeasti kyse on niistä muista vaatimuksista jotka ovatkin ristiriidassa rehellisyyden ja luotettavuuden kanssa.
Esim. vaaditaan että miehen pitää vietellä ja sytyttää heti = kyseessä on pelimies. - naisten_vaatimukset
1212 kirjoitti:
Yleensä kun nainen ei löydä rehellistä ja luotettavaa miestä, oikeasti kyse on niistä muista vaatimuksista jotka ovatkin ristiriidassa rehellisyyden ja luotettavuuden kanssa.
Esim. vaaditaan että miehen pitää vietellä ja sytyttää heti = kyseessä on pelimies.Totta. Nainen haluaa rehellisen ja luotettavan miehen, jossa on oltava kuitenkin särmää ja jännitystä ja mielellään kokonut viettelijä joka vie ja nainen vikisee ja mielellään muutama tatuointi vielä päälle. Tai jotain vastaavaa.
Kyllä niitä rehellisiä miehiä on vaikka kuinka paljon, joten ongelma ei ole sellaisen löytämisessä, vaan niissä muissa kriteereissä joita ei ääneen sanota.
- Tähti-Silmä
Olenko minä liian vaativainen , jos vaadin mieheltä , että pitää olla raitis, eikä polta.
Tärkeänä pidän kohteliaisuutta, myötätuntoa, ihailua. On aidosti kiinnostunut.
Sitoutumista parisuhteeseen, eikä juokse ravintoloissa.
Nämä nyt ekana tuli mieleen. Kotityöt hoidan itse, niihin ei tarvitse osallistua, jos ei halua :) Minusta mies saisi hyvän kotihengettären :D- 1212
Eli jos sinä hoidat kotityöt, mitä mies hoitaa?
Eikai kenenkään vaatimukset voi olla liian vaativaisia, jos ihminen tietää, että suhteesta ei muuten tule sitä mitä haluaa, eli silloin loisi itse "huonoa energiaa" suhteeseen, joka johtuu siitä, että kumppania ei osaa arvostaa/kunnioittaa, kun ihminen ei ole sitä mitä haluaa.
Se ei toimi, että isketään kumppanille vaatimuslista käteen ja sitten kumppani alistuu itsensä muuttamiseen, koska siinä on taas sitten se vaara, että kumppani voi huonosti ja taas tulee sitä "huonoa energiaa".
Toista ei voi muuttaa, vain itseään voi, sekä muutoksen pitää lähteä ihmisestä itsestään ei alistamalla tai vaatimalla....- Tähti-Silmä
1212 kirjoitti:
Eli jos sinä hoidat kotityöt, mitä mies hoitaa?
Tietenkin hoitaa minut rakkaudellaan, hioo minusta täydellisen itselleen.
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Eikai kenenkään vaatimukset voi olla liian vaativaisia, jos ihminen tietää, että suhteesta ei muuten tule sitä mitä haluaa, eli silloin loisi itse "huonoa energiaa" suhteeseen, joka johtuu siitä, että kumppania ei osaa arvostaa/kunnioittaa, kun ihminen ei ole sitä mitä haluaa.
Se ei toimi, että isketään kumppanille vaatimuslista käteen ja sitten kumppani alistuu itsensä muuttamiseen, koska siinä on taas sitten se vaara, että kumppani voi huonosti ja taas tulee sitä "huonoa energiaa".
Toista ei voi muuttaa, vain itseään voi, sekä muutoksen pitää lähteä ihmisestä itsestään ei alistamalla tai vaatimalla....Tämä oli lähinnä ajatusleikki, en ole kuin kerran elämässäni halunnut miehen vaatimusteni mukaan , ja se ei toiminutkaan niin kuin kuvittelin!
Eli vaatimuksilla ei ole pohjaa loppupelissä.
Kyllä se kemia sanelee sen verran enemmän, kuin vaatimukset! Nähty on!
Katse kertoo kaiken <3 Tähti-Silmä kirjoitti:
Tämä oli lähinnä ajatusleikki, en ole kuin kerran elämässäni halunnut miehen vaatimusteni mukaan , ja se ei toiminutkaan niin kuin kuvittelin!
Eli vaatimuksilla ei ole pohjaa loppupelissä.
Kyllä se kemia sanelee sen verran enemmän, kuin vaatimukset! Nähty on!
Katse kertoo kaiken <3Jospas vaatisit sellaista, mitä et oikeasti halunnut, vaan otit listaasi sellaisia asioita, jotka olivat tulleet "ulkopuolelta", eivätkä sinusta itsestäsi.....
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Jospas vaatisit sellaista, mitä et oikeasti halunnut, vaan otit listaasi sellaisia asioita, jotka olivat tulleet "ulkopuolelta", eivätkä sinusta itsestäsi.....
Miten niin ei itsestäni, minulla on se verran vahva luonne, käsitykset elämästä , ettei mikään tule mun päähän ulkopuolelta, vaan sisältäni.
Osaan itse ajatella omilla aivoillani. Mitä tulee parisuhteen etsimiseen ! niin siinä myönnän olevan aika huono. En ehkä ymmättänyt kritiikkiäsi? Tähti-Silmä kirjoitti:
Miten niin ei itsestäni, minulla on se verran vahva luonne, käsitykset elämästä , ettei mikään tule mun päähän ulkopuolelta, vaan sisältäni.
Osaan itse ajatella omilla aivoillani. Mitä tulee parisuhteen etsimiseen ! niin siinä myönnän olevan aika huono. En ehkä ymmättänyt kritiikkiäsi?" en ole kuin kerran elämässäni halunnut miehen vaatimusteni mukaan , ja se ei toiminutkaan niin kuin kuvittelin!"
Tiedän, että olet "nyt" sinut itsesi kanssa, mutta olitko jo silloin, kun tuohon suhteeseen lähdit....eli jo ennen tuota päättynyttä suhdetta....- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
" en ole kuin kerran elämässäni halunnut miehen vaatimusteni mukaan , ja se ei toiminutkaan niin kuin kuvittelin!"
Tiedän, että olet "nyt" sinut itsesi kanssa, mutta olitko jo silloin, kun tuohon suhteeseen lähdit....eli jo ennen tuota päättynyttä suhdetta....Olen aina ajatellut oman sisäisen näkemyksen mukaan !
Minä en lähde muiden aatteitten vietäväksi, olen usein joutunut väittely tilanteisiin.
Uskallan olla rohkea, enkä jää vain ihmettelemää, enkä anna muiden kävellä ylitseni. Tunnen olevani vapaampi kuin moni muu, joka vain myötäilee muita.
Lisäksi minulla on rikas ajatusmaailma ja tietoisuuteni on kehittynyt paljon elämäni aikana hyvässä rakentavassa seurassa. Elikkä olen vahvasti intuitiivinen :) "Olenko minä liian vaativainen , jos vaadin mieheltä ,..."
Jos nuo ovat ainoiat vaatimuksesi, niin et ole liian vaativainen, mutta epäilen, että nuo eivät ole. Arvelen, että sinulla on vaatimuksia ulkonäön, pukeutumisen, toimeentulon, siisteyden, keskustelutaidon yms suhteen ja silloin voit ollakin jo liian vaativainen.
Tosin täysraittiusvaatimus karsii jo aika ison joukon miehiä tässä ja muissakin maissa pois. Lisäksi tuo vaatimus ihailusta on vähän omituinen. Tarkoitatko, että miehen pitäisi ihailla sinua? Miten tuon ihailun tulisi ilmetä.Tähti-Silmä kirjoitti:
Olen aina ajatellut oman sisäisen näkemyksen mukaan !
Minä en lähde muiden aatteitten vietäväksi, olen usein joutunut väittely tilanteisiin.
Uskallan olla rohkea, enkä jää vain ihmettelemää, enkä anna muiden kävellä ylitseni. Tunnen olevani vapaampi kuin moni muu, joka vain myötäilee muita.
Lisäksi minulla on rikas ajatusmaailma ja tietoisuuteni on kehittynyt paljon elämäni aikana hyvässä rakentavassa seurassa. Elikkä olen vahvasti intuitiivinen :)Komppaan sinua, mutta itse en ole ollut aina sinut itseni kanssa, siis oma käytös ja ajatusmaailma on ollut vahvaa, mutta ulkopuoliset "vaateet ja ihanteet" pääsivät vaikuttamaan aikanaan, niin että ihmettelin miksi on "paha olla" ja miksi tämä ei tunnut oikealta, siis tarkoitan kovia ja liian materialistisia arvoja....
Nuo asiat eivät toki päässeet vaikuttamaan minuun, mutta "syyllistin" itseäni siitä, miksi olen erillainen ja miksi minulla on "rajoitteeni", ymmärrätkö mitä ajan takaa?BEM kirjoitti:
"Olenko minä liian vaativainen , jos vaadin mieheltä ,..."
Jos nuo ovat ainoiat vaatimuksesi, niin et ole liian vaativainen, mutta epäilen, että nuo eivät ole. Arvelen, että sinulla on vaatimuksia ulkonäön, pukeutumisen, toimeentulon, siisteyden, keskustelutaidon yms suhteen ja silloin voit ollakin jo liian vaativainen.
Tosin täysraittiusvaatimus karsii jo aika ison joukon miehiä tässä ja muissakin maissa pois. Lisäksi tuo vaatimus ihailusta on vähän omituinen. Tarkoitatko, että miehen pitäisi ihailla sinua? Miten tuon ihailun tulisi ilmetä.Äläs nyt aloita tuota "manipulaatiota", jolla taas nostetaan itseään kaikille sopivaksi, sellaista käsitettä ei olekaan, että voi mennä sanomaan toiselle, että kun en itse niitä täytä, niin juuri ne asiat ovat niitä liikaa vaadittua.....tsori, mutta kun se vaan paistaa täällä kokoajan läpi ihmisten kirjoituksista, niin siksi tästä joutuu mainitsemaan kokoajan...
- Tähti-Silmä
BEM kirjoitti:
"Olenko minä liian vaativainen , jos vaadin mieheltä ,..."
Tosin täysraittiusvaatimus karsii jo aika ison joukon miehiä tässä ja muissakin maissa pois. Lisäksi tuo vaatimus ihailusta on vähän omituinen. Tarkoitatko, että miehen pitäisi ihailla sinua? Miten tuon ihailun tulisi ilmetä.Aiemmissa suhteissan en ole ajatellut , asioita noin tarkkaan, vaan enemmänkin elämä on vienyt minut niihin tilanteisiin joissa olen kohdannut ihmisiä kyselemättä heidän toimeentuloansa tilasta onko omaisuutta! En ole ollut niin tietoinen.
Sen myönnän että nuorempana ulkönäköllä oli merkitystä enemmän kuin nyt.
Ihailun koen huomioimisena vahvuuksieni kehumisena, esim. - Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Komppaan sinua, mutta itse en ole ollut aina sinut itseni kanssa, siis oma käytös ja ajatusmaailma on ollut vahvaa, mutta ulkopuoliset "vaateet ja ihanteet" pääsivät vaikuttamaan aikanaan, niin että ihmettelin miksi on "paha olla" ja miksi tämä ei tunnut oikealta, siis tarkoitan kovia ja liian materialistisia arvoja....
Nuo asiat eivät toki päässeet vaikuttamaan minuun, mutta "syyllistin" itseäni siitä, miksi olen erillainen ja miksi minulla on "rajoitteeni", ymmärrätkö mitä ajan takaa?En ymmärrä mitä ajat takaa ? Rajoiteeni? On sinulla ainakin hyvä sisäinen näkemys ihmismielestä , että siinä varmaan jää moni kakkoseksi : )
Itse voin avata vähän, miksi olen oman tien kulkija ja ajattelija.
Minulle tapahtui pikkutyttönä jotain traakista , ja ajattelin ettei kukaan pysty minua auttamaan, minun pitää pärjätä yksin :( Avun pyyntö ei ole kuulunut elämään juuri ollenkaan, kaiken olen itse hoitanut, mutta se on ärsyttänyt ihmisiä, koska he eivät näe heikkouttani, vain vahvuuteni. Komppaan takaisin sinua :D Tähti-Silmä kirjoitti:
Aiemmissa suhteissan en ole ajatellut , asioita noin tarkkaan, vaan enemmänkin elämä on vienyt minut niihin tilanteisiin joissa olen kohdannut ihmisiä kyselemättä heidän toimeentuloansa tilasta onko omaisuutta! En ole ollut niin tietoinen.
Sen myönnän että nuorempana ulkönäköllä oli merkitystä enemmän kuin nyt.
Ihailun koen huomioimisena vahvuuksieni kehumisena, esim.Eli on niitä muitakin vaatimuksia, kuin ne mitä luettelit. Äläkä käsitä väärin. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että on vaatimuksia. Kyseessä on vähän sama ilmiö, jos ylipainoinen ihmettelee miksi lihoo vaikka syö terveellisesti. Sitten kun rehellisesti pidetään ruokapäiväkirjaa huomattaankin, että siellä on suuria annoksia ja pieniä paheita siellä sun täällä.
Sama siis noissa vaatimuksissa. Raittiiden osuus miehistä on 8% (tilastokeskus). Yhdellä vaatmuksella pudotit 92% miehistä pois. Sitten kun vaadit määrättyä ulkoista olemusta ja ehkä töissäkäyntiä yms joukko jää aika pieneksi. Kuinka moni noista jälejelle jäävistä on ns vapaata riistaa sinun ikähaarukassasi ja asuinpaikkakunnallasi. Ei varmaan moni.- Tähti-Silmä
BEM kirjoitti:
Eli on niitä muitakin vaatimuksia, kuin ne mitä luettelit. Äläkä käsitä väärin. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että on vaatimuksia. Kyseessä on vähän sama ilmiö, jos ylipainoinen ihmettelee miksi lihoo vaikka syö terveellisesti. Sitten kun rehellisesti pidetään ruokapäiväkirjaa huomattaankin, että siellä on suuria annoksia ja pieniä paheita siellä sun täällä.
Sama siis noissa vaatimuksissa. Raittiiden osuus miehistä on 8% (tilastokeskus). Yhdellä vaatmuksella pudotit 92% miehistä pois. Sitten kun vaadit määrättyä ulkoista olemusta ja ehkä töissäkäyntiä yms joukko jää aika pieneksi. Kuinka moni noista jälejelle jäävistä on ns vapaata riistaa sinun ikähaarukassasi ja asuinpaikkakunnallasi. Ei varmaan moni.Totta , tilastot on tilastoja!
Huonon mahdollisuudet minulla on , koska suomimies on viinaan menevä.
Saan vain jäädä nuolemaan näppejäni tilasto mielessäni, heheee, nyyh....
Itse olen raitistunut Alkoholisti, niin tiedän etten pysty olemaan miehen kanssa joka juo! Valitettavasti näin menee! Mutta en ole toivoani heittänyt kaivoon ! Tähti-Silmä kirjoitti:
En ymmärrä mitä ajat takaa ? Rajoiteeni? On sinulla ainakin hyvä sisäinen näkemys ihmismielestä , että siinä varmaan jää moni kakkoseksi : )
Itse voin avata vähän, miksi olen oman tien kulkija ja ajattelija.
Minulle tapahtui pikkutyttönä jotain traakista , ja ajattelin ettei kukaan pysty minua auttamaan, minun pitää pärjätä yksin :( Avun pyyntö ei ole kuulunut elämään juuri ollenkaan, kaiken olen itse hoitanut, mutta se on ärsyttänyt ihmisiä, koska he eivät näe heikkouttani, vain vahvuuteni. Komppaan takaisin sinua :DMinä olen myös vahva luonne, mutta olen kertonut sinulle aikaisemmin mitä muuta olen, näistä syistä johtuen minulla on "rajoitteeni" vrt. niihin kenellä persoona on erillainen, osaisin käyttää näitä myös "väärin", ainakin teoriassa, mutta "paha olo" olisi sellaista, että se ei ole mahdollista.
Ennenkuin tunnistin tai ennemminkin "hyväksyin" itseni, eli olin "sinut" itseni kanssa, olin väärien ihmisten lähellä ja myös väärässä "oravan pyörässä" itselleni, jolloin sain "syyllistää" itseäni siitä, miksi en pysty samaan/odotettuun käytökseen, koska sellainen ei ollut minua, mutta siinä hetkessä se oli sitä mitä minulta odotettiin ja vaadittiin, jopa ohjeistettiin välillä suoraan ja välillä "vitsaillen".....en kuitenkaan alistunut mihinkään tekoon omalta kohdaltani, mikä ei ollut minusta hyväksyttävää, juurikin aikaisemmin mainituista syistä johtuen.- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Minä olen myös vahva luonne, mutta olen kertonut sinulle aikaisemmin mitä muuta olen, näistä syistä johtuen minulla on "rajoitteeni" vrt. niihin kenellä persoona on erillainen, osaisin käyttää näitä myös "väärin", ainakin teoriassa, mutta "paha olo" olisi sellaista, että se ei ole mahdollista.
Ennenkuin tunnistin tai ennemminkin "hyväksyin" itseni, eli olin "sinut" itseni kanssa, olin väärien ihmisten lähellä ja myös väärässä "oravan pyörässä" itselleni, jolloin sain "syyllistää" itseäni siitä, miksi en pysty samaan/odotettuun käytökseen, koska sellainen ei ollut minua, mutta siinä hetkessä se oli sitä mitä minulta odotettiin ja vaadittiin, jopa ohjeistettiin välillä suoraan ja välillä "vitsaillen".....en kuitenkaan alistunut mihinkään tekoon omalta kohdaltani, mikä ei ollut minusta hyväksyttävää, juurikin aikaisemmin mainituista syistä johtuen.No , jos olet kertonut jotain niin valitettavasti minulta on mennyt ohi.
Oletko varma että olet kertonut minulle?
Eihän me olla vielä keskusteltu kuin vähän aikaa. Jossain mainitsit. HSP? Jos oikein muistan, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. Tekoon ? Onko kyse väkivallasta? En nyt ymmärrä , anteeksi tyhmyyteni. :( - Tähti-Silmä
Tähti-Silmä kirjoitti:
No , jos olet kertonut jotain niin valitettavasti minulta on mennyt ohi.
Eihän me olla vielä keskusteltu kuin vähän aikaa. Jossain mainitsit. HSP? Jos oikein muistan, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. Tekoon ? Onko kyse väkivallasta? En nyt ymmärrä , anteeksi tyhmyyteni. :(Luin uudestaan tekstisi , onko kysy henkisistä asioista?
No ei kait nuo vaatimukset nyt mitenkään suuret ole. Otat vain jonkun törkyruman ja pahalta haisevan miehen joka ei yksinkertaisesti saa ketään muuta ja on siksi takuuvarmasti uskollinen ja parisuhteeseen sitoutunut, ja tekee mitä vain saadakseen pitää sinut omanaan.
Mutta toisaalta tuolla toisessa viestissä sitten oletkin jo vaatimassa sitä kemiaa mikä käytännössä pitää sisällään jonkinmoisen miellyttävän ulkonäön ja edes hiukan järkeä päähän.
Tokihan minä itsekin mieheltä sitä ”kemiaa” vaadin, mutta kannattaa olla pikkuisen tarkempi jos alkaa omaa vaatimuslistaansa kirjoittamaan ylös, ettei unohda sieltä niitä oleellisimpia juttuja pois.Tähti-Silmä kirjoitti:
No , jos olet kertonut jotain niin valitettavasti minulta on mennyt ohi.
Eihän me olla vielä keskusteltu kuin vähän aikaa. Jossain mainitsit. HSP? Jos oikein muistan, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. Tekoon ? Onko kyse väkivallasta? En nyt ymmärrä , anteeksi tyhmyyteni. :(En minä nyt missään "rikollisjengeissä" ole pyörinyt, vaikka ns. normaalit ihmisetkin tekevät useinkin tekoja, jotka ovat moraalisesti väärin.... :D
Ei lähdetä purkamaan asiaa sen enempää, olen vain aidosti aikalailla erillainen persoona vrt. normi, mutta kyllä meitä on enemmänkin, hieman eri koostumuksin.... ;)
Et sinä tyhmä ole, osa asioista on sellaisia, että vain samanlainen ymmärtää "aidosti", sekä en viitsi vääntää rautalangasta kaikkea suoraan kaikkien nähtäväksi, joten on ihan ymmärrettävää ettet saa mietteistäni/ajatuksistani "kiinni". :)- Ex--PUA
Tähti-Silmä kirjoitti:
Olen aina ajatellut oman sisäisen näkemyksen mukaan !
Lisäksi minulla on rikas ajatusmaailma ja tietoisuuteni on kehittynyt paljon elämäni aikana hyvässä rakentavassa seurassa. Elikkä olen vahvasti intuitiivinen :)Olet ihan kuten minä. :)
Mitä enemmän on erkaantunut sisäisestä pyhäköstä, ja eksynyt massoihin, sitä enemmän on ollut unitilassa ja hukassa elämässään.
Muista, se lavea tie ei vie mihinkään, mutta kapea valaisee ja on täynnä Voimaa. Tähti-Silmä kirjoitti:
Luin uudestaan tekstisi , onko kysy henkisistä asioista?
En ymmärrä mitä tarkoitat "henkisillä asioilla", suhteeni uskontoon on sama kuin suurimmalla osalla Suomalaisista, jos siihen viittaat, eli ei tule käytyä kirkossa muutenkuin perinteisisä tapahtumissa, eli häät, ristiäiset, hautajaiset....yms.
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
En minä nyt missään "rikollisjengeissä" ole pyörinyt, vaikka ns. normaalit ihmisetkin tekevät useinkin tekoja, jotka ovat moraalisesti väärin.... :D
Ei lähdetä purkamaan asiaa sen enempää, olen vain aidosti aikalailla erillainen persoona vrt. normi, mutta kyllä meitä on enemmänkin, hieman eri koostumuksin.... ;)
Et sinä tyhmä ole, osa asioista on sellaisia, että vain samanlainen ymmärtää "aidosti", sekä en viitsi vääntää rautalangasta kaikkea suoraan kaikkien nähtäväksi, joten on ihan ymmärrettävää ettet saa mietteistäni/ajatuksistani "kiinni". :)Ok. Nyt on taas lepotauko paikallan näköjään ku ei mene jakeluun kaikki :)
Jännittäviä hetkiä iltaasi :) stellaria81 kirjoitti:
No ei kait nuo vaatimukset nyt mitenkään suuret ole. Otat vain jonkun törkyruman ja pahalta haisevan miehen joka ei yksinkertaisesti saa ketään muuta ja on siksi takuuvarmasti uskollinen ja parisuhteeseen sitoutunut, ja tekee mitä vain saadakseen pitää sinut omanaan.
Mutta toisaalta tuolla toisessa viestissä sitten oletkin jo vaatimassa sitä kemiaa mikä käytännössä pitää sisällään jonkinmoisen miellyttävän ulkonäön ja edes hiukan järkeä päähän.
Tokihan minä itsekin mieheltä sitä ”kemiaa” vaadin, mutta kannattaa olla pikkuisen tarkempi jos alkaa omaa vaatimuslistaansa kirjoittamaan ylös, ettei unohda sieltä niitä oleellisimpia juttuja pois."Otat vain jonkun törkyruman ja pahalta haisevan miehen joka ei yksinkertaisesti saa ketään muuta ja on siksi takuuvarmasti uskollinen ja parisuhteeseen sitoutunut, ja tekee mitä vain saadakseen pitää sinut omanaan. "
=DD, mitäs jos se kuitenkin saa itsevarmuutta jostain, sekä hieman hygienisyyttä ja pettää kuitenkin poikien illassa heti, jos sattuu lykästämään?- Tähti-Silmä
Ex--PUA kirjoitti:
Olet ihan kuten minä. :)
Mitä enemmän on erkaantunut sisäisestä pyhäköstä, ja eksynyt massoihin, sitä enemmän on ollut unitilassa ja hukassa elämässään.
Muista, se lavea tie ei vie mihinkään, mutta kapea valaisee ja on täynnä Voimaa.Oho , olipas hienosti ilmaistu, yllättävää ;)
Vahvan tie on vaativampi kuin muiden.
Koska vahva vahvistuu omana itsenään aina vain paremmaksi:D Sielunkumppani? - Braveheart83
stellaria81 kirjoitti:
Tokihan minä itsekin mieheltä sitä ”kemiaa” vaadin, mutta kannattaa olla pikkuisen tarkempi jos alkaa omaa vaatimuslistaansa kirjoittamaan ylös, ettei unohda sieltä niitä oleellisimpia juttuja pois.Mikä on stellaria81:n vaatimuslista?
- Tähti-Silmä
stellaria81 kirjoitti:
Tokihan minä itsekin mieheltä sitä ”kemiaa” vaadin, mutta kannattaa olla pikkuisen tarkempi jos alkaa omaa vaatimuslistaansa kirjoittamaan ylös, ettei unohda sieltä niitä oleellisimpia juttuja pois.No ,kyllähän tässä ketjussa on mennyt pää jo vähän sekaisin ;)
Yök, sait kuulostamaan miehen pahalta. Kertoo mikä ajatus, kokemus sinulla on miehistä ? Ei kovin romanttinen, vaan perin totaallisen tavallinen !
Itsellä on romanttisemat mielikuvat, haavaat. En ole vielä menettänyt toivoani! - TasotonSankari
BEM kirjoitti:
Eli on niitä muitakin vaatimuksia, kuin ne mitä luettelit. Äläkä käsitä väärin. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että on vaatimuksia. Kyseessä on vähän sama ilmiö, jos ylipainoinen ihmettelee miksi lihoo vaikka syö terveellisesti. Sitten kun rehellisesti pidetään ruokapäiväkirjaa huomattaankin, että siellä on suuria annoksia ja pieniä paheita siellä sun täällä.
Sama siis noissa vaatimuksissa. Raittiiden osuus miehistä on 8% (tilastokeskus). Yhdellä vaatmuksella pudotit 92% miehistä pois. Sitten kun vaadit määrättyä ulkoista olemusta ja ehkä töissäkäyntiä yms joukko jää aika pieneksi. Kuinka moni noista jälejelle jäävistä on ns vapaata riistaa sinun ikähaarukassasi ja asuinpaikkakunnallasi. Ei varmaan moni.Hyvä pointti.
Yllättävän suuri osa miehistä rajautuu pois ihan tavallisen kuuloisilla vaatimuksilla. Tyypillinen vaatimuslista -30v naisella on tyyliä ei huono missään ja keskivertoa parempi joissain asioissa.
Esim.
- töissä/opiskelee
- vähintään keskipituinen
- ei ruipelo tai lihava
- perus sosiaalinen
hyvätuloinen, urheilullinen, suosittu, tms
Jo näillä rajataan suuri joukko miehiä pois, etenkin kun ottaa huomioon että SINKUISTA huomattavasti isommalla osalla niitä heikkouksia löytyy. Jos tuohon lisätään jotain extraa niin aletaan jo etsiä sitä neulaa heinäsuovasta. Erityisesti hyvätuloiset ja erityisen urheilulliset on viety aikoja sitten.
Jos nainen on parikymppinen, sitten asia on eri. - TasotonSankari
Ja siis tuossa extraa oli hyvätuloinen, urheilullinen, suosittu, tms. Noiden perusvaatimuksien lisäksi.
Perusvaatimuksissa siis on se ongelma että suurin osa täyttää kriteerin A mutta kun soppaan lisätään kriteerit B, C ja D...karsiutuu enemmistö miehistä pois.
Kaikille kun ei riitä niitä vähän keskivertoa parempia miehiä ;) Braveheart83 kirjoitti:
Mikä on stellaria81:n vaatimuslista?
No, kaipa se minun vaatimuslistani top3 on kemia, kemia ja kemia. Tokihan tuohon kemiaan tarvitaan sitä että ulkonäkö ja olemus muutenkin miellyttää ja että pään sisältä löytyy muutakin kuin sahajauhoa. Ovathan jotkut terveet naiset ottaneet pyörätuolissa istuvan tai muuten vammaisen miehen, koska on vain sitä kemiaa ollut riittävästi, enkä pidä mahdottomana että itsellenikin voisi noin käydä.
Kemian ulkopuolelta löytyy sitten niitä käytännöllisempiä vaatimuksia, kuten omillaan toimeen tuleminen, normaalin rajoissa oleva pituus ja yleisasiallinen elämäntapa, jotka eivät ole painoarvoltaan yhtä suuria, mutta joiden avulla voi tehdä esikarsintaa, koska ovat kuitenkin sellaisia asioita joita kumppaniltani toivoisinTähti-Silmä kirjoitti:
No ,kyllähän tässä ketjussa on mennyt pää jo vähän sekaisin ;)
Yök, sait kuulostamaan miehen pahalta. Kertoo mikä ajatus, kokemus sinulla on miehistä ? Ei kovin romanttinen, vaan perin totaallisen tavallinen !
Itsellä on romanttisemat mielikuvat, haavaat. En ole vielä menettänyt toivoani!No juu, onhan noista törkyrumista haisuleista jonkin verran kokemusta. Rumuudelle nyt ei välttämättä mitään voi, mutta jos mies ei viitsi edes treffeille lähtiessään käydä suihkussa ja pestä hampaitaan, niin minulle tulee kylä semmoinen olo etten ole sille miehelle kovinkaan tärkeä kohde.
- t242t
Liian vaativa on sellainen joka ei saa haluamaansa.
- Tähti-Silmä
Päivän paras kommentti : D
- anti-materia
Vaatii, että mies käy töissä / hakee töitä on ainakin kohtuuton vaatimus.
No miksi tälläinen provo, tämä tietenkin selvä, mutta tietenkin on myös mahdollista, että opiskelee tms.....
- anti-materia
Menee samaan kohtuuttomaan vaatimuksen työnhaun kanssa.
- Jassuka
Liian vaativa voisi olla sellainen, joka etsii yli-ihmistä. Ihmistä jossa ei saisi olla mitään "vikaa". Kaikki ihmisen ominaisuudet pitäisi palvella vaativan tarpeita, eikä vaativa osaa tehdä kompromissia vaikka 100% täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Ei edes parisuhdemielessä, aina joutuu tekemään toisen ihmisen kanssa eläessä kompromisseja ja siedättymään mm. eriäviin mielipiteisiin yms.
Jos etsii yli-ihmistä niin on suotavaa olla itsekin sellainen....
Itselle on tärkeää "kemia", yhteensopiva persoona/luonne/ajatusmaailma/arvot, yhteinen tekeminen.......tästä keitoksesta tulee ne muut asiat sitten automaattisesti, ilman että niitä tarvitsee erikseen kirjoittaa...- Jassuka
Ei sellaista oikeasti ole olemassakaan kuin yli-ihminen, on vain olemassa ylimielinen oletus että sellaisia olisi olemassa. Ihmisen omassa päässä se oletus yli-ihmisen olemassaolosta saa elämän ja voi hyvin. Todellisuus sitten taas on märkä rätti tämmöisestä haaveilevan kasvoille. :)
Hyvä keitos, voin itsekin yhtyä samaan mielipiteeseen ja näkemykseen. - näin_on
narsisteille ei riitä kukaan eikä mikään.
Onkin taito osata olla ihminen ihmiselle. - jassukallle
kompromissit auttavat ihmistä luovimaan ihmissuhteisssa, erityisesti parisuhteessa taito on kaiken a ja o. Eriäviä mielipiteitä ihmisillä saa toki olla, mutta helpomman kautta varmaan sitä jokainen haluaa mennä siten, että hankkituu mieluiten omantyyppisten ihmisten seuraan. Vanhemmiten itse olen ainakin huomannut, että ei suotta kannata haaskata itseään vääränlaisessa seurassa ja voida pahoin.
Moni nuori ei uskalla sanoa omia mielipiteitään, esim. yrittää miellyttää toisia liikaa ja hukkaa siten itsensä. Itse nuorena skippasin tietoisesti pinnalliset jengit. Taito toki sinänsä on ihmisten kesken olla rakentavassa vuorovaikutuksessa. Esim. työelämässä et välttämättä voi työkavereitasi valita, mutta toimeen on tultava. Vaan eiköhän se ole niin, että ne ystävänsä valitsee jokainen ihan itse. Tai vielä onnekkaampaa on itse tulla valituksi. :)
- Ex--PUA
Hypergaminen nainen, on sanalla sanoen liian vaativa; sen jo lähtökohtana on seksuaalinen syrjiminen ja itselleen jonkin itseään tasokkaamman hinkuminen.
- kysmys
mitä on seksuaalinen syrjiminen?
Itse hahmottelisin asian niin, että kysymys on siitä, että ylipäätään arvottaa ihmisiä seksuaalisen viehätysvoiman perusteella.? Tämä tuntuisi olevan erittäin yleistä nykyihmisten raadollisuudessa, missä ulkonäkö on a ja o (niin monelle!). Näin siis oli sitten homo, hetero tai bi, ja siten, ettei kysymys ole omasta potentiaalista seks. kiinnostuksesta välttämättä, vaan siitä, kenen kanssa ylipätään ihminen haluaa olla tekemisissä.? - kehen tutustua?
Itselläni on tilanne, jossa eräs mies on epätoivoisen kiinnostunut itsestäni, ja koska itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, välttelen koko ihmistä, jotta en joutuisi kiusalliseen tilanteeseen. Tämä kaiketi inhimillistä, sillä eiköhän se ole niin, että olemme ihmisinä valmiita tutustumaan tosiimme, mutta jos lähtökohtaisesti joku oikein antaa ymmärtää kiinnostuksestaan, eikä itseä kiinnosta, niin on sitten varovaisempi.
Tällä kommentillani perään sitä, että ihmiset saisivat olla yleensä ottaen avoimempi tutustumaan toisiinsa, noin vaikka pelkkänä mahd. potentiaalina kaverina tai tulevana ystävänä puntaroimatta sitä, mikä on sitten kenenkin seksuaalisen viehättävyyden "taso". Mikä tämäkin on kyllä loppujenlopuksi makukysymys. Meitä kun on moneen junaan. Itse luontaisesti välttelen ylimielisiä tyyppejä, jotka selkeästi kuvittelvat itsestään jotain ylivertaista vaikka esim. pelkän "hyvän" ulkomuodon perusteella. Usein kylläkin on kysymys tällaisten kohdalla paradoksaalisesti joko epävarmuudesta tai huonosta itsetunnosta. Itsensä kanssa sinut oleva osaa kohdata toiset smalta viivalta. kysmys kirjoitti:
mitä on seksuaalinen syrjiminen?
Itse hahmottelisin asian niin, että kysymys on siitä, että ylipäätään arvottaa ihmisiä seksuaalisen viehätysvoiman perusteella.? Tämä tuntuisi olevan erittäin yleistä nykyihmisten raadollisuudessa, missä ulkonäkö on a ja o (niin monelle!). Näin siis oli sitten homo, hetero tai bi, ja siten, ettei kysymys ole omasta potentiaalista seks. kiinnostuksesta välttämättä, vaan siitä, kenen kanssa ylipätään ihminen haluaa olla tekemisissä.? - kehen tutustua?
Itselläni on tilanne, jossa eräs mies on epätoivoisen kiinnostunut itsestäni, ja koska itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, välttelen koko ihmistä, jotta en joutuisi kiusalliseen tilanteeseen. Tämä kaiketi inhimillistä, sillä eiköhän se ole niin, että olemme ihmisinä valmiita tutustumaan tosiimme, mutta jos lähtökohtaisesti joku oikein antaa ymmärtää kiinnostuksestaan, eikä itseä kiinnosta, niin on sitten varovaisempi.
Tällä kommentillani perään sitä, että ihmiset saisivat olla yleensä ottaen avoimempi tutustumaan toisiinsa, noin vaikka pelkkänä mahd. potentiaalina kaverina tai tulevana ystävänä puntaroimatta sitä, mikä on sitten kenenkin seksuaalisen viehättävyyden "taso". Mikä tämäkin on kyllä loppujenlopuksi makukysymys. Meitä kun on moneen junaan. Itse luontaisesti välttelen ylimielisiä tyyppejä, jotka selkeästi kuvittelvat itsestään jotain ylivertaista vaikka esim. pelkän "hyvän" ulkomuodon perusteella. Usein kylläkin on kysymys tällaisten kohdalla paradoksaalisesti joko epävarmuudesta tai huonosta itsetunnosta. Itsensä kanssa sinut oleva osaa kohdata toiset smalta viivalta.Tähän pitää muistaa palata ajatuksella myöhemmin.....hyviä pohdintoja.
Lieneekö kukaan liian vaativa? Jos on mieluummin yksin kuin suostuu kompromisseihin, niin se on ihan luvallinen valinta sekin. Ja itsehän siitä vain kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078983
- 936830
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666595Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345531Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665133- 553561
- 503395
- 513152
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936