ku ei nainen ees oikeasti rakasta miestä? jos rakastais nii työtönki mies sais naisen mut ei semmosta vaan tapahdu kun naiset onvaa rahan perässä.
Miks haluutte naisen
18
<50
Vastaukset
- Jassuka
Höpöjä puhut. Moni työtön mies seurustelee.
- ketä.muka
Niin, alkoholisoituneet ja väkivaltaiset ja naisilla itsellään elättävät Auervaarat. Normi työtön mies ei saa kuin halveksivan katseen.
- tussukaaa
Työtön mieskin saa naisen jos on komea. Työtön ruma ei saa käytännössä ollenkaan naista joten näitä ei voi verrata. Rikas ruma saa naisen koska raha menee naisella myös naaman edelle ainakin siksi aikaa kun rumalla on rahaa.
- Jassuka
ketä.muka kirjoitti:
Niin, alkoholisoituneet ja väkivaltaiset ja naisilla itsellään elättävät Auervaarat. Normi työtön mies ei saa kuin halveksivan katseen.
Höpöjä puhut, minäkin olen ottanut miehekseni työttömän, raittiin ja väkivallattoman miehen. Kaikinpuolin kunnollinen mies, joka myös työllistyi myöhemmin. Minään esteenä en työttömyyttä pitänyt. Juoppous ja väkivaltaisuus olisivat olleet ehdottoman ei kelpaa seikkoja mulle. Mutta työttömyys ei.
- Jassuka
tussukaaa kirjoitti:
Työtön mieskin saa naisen jos on komea. Työtön ruma ei saa käytännössä ollenkaan naista joten näitä ei voi verrata. Rikas ruma saa naisen koska raha menee naisella myös naaman edelle ainakin siksi aikaa kun rumalla on rahaa.
Ei se komeakaan kaikista ole komea.
- Jassuka
Jassuka kirjoitti:
Ei se komeakaan kaikista ole komea.
Tuttavavissani muutama nainen jopa ääneen sanonut, ettei tykkää mieheni ulkonäöstä. Vaan eihän se heille mieheksi olekaan ryhtynyt. Eli ei mitään merkitystä sellaisilla kommenteilla. :)
Illanjatkoja. - kzjzjz
Mä en tunne ainuttakaan työtöntä miestä jolla ei olis jonkin sortin päihderiippuvuus. Missä ne harrastavat ja harvoin holia käyttävät on?
- onniitä
kzjzjz kirjoitti:
Mä en tunne ainuttakaan työtöntä miestä jolla ei olis jonkin sortin päihderiippuvuus. Missä ne harrastavat ja harvoin holia käyttävät on?
millaisessa porukassa pyörit?
- kzjzjz
onniitä kirjoitti:
millaisessa porukassa pyörit?
Mulla on muutama hyvä ystävä ja liuta kavereita ja tuttuja joita enemmän ja vähemmän näkee. Näissä tutuissa näitä miehiä just on.
- on.niitä.harvassa
kzjzjz kirjoitti:
Tässä on yksi. En tosin paljon harrasta, kun ei ole rahaa, mutta alkoa ei kulu, eikä tupakkaa. En ole ylipainoinen vaikka liikunkin vain huvikseni, pelkästään ulkoilemalla rentoutuen.
Muutenkin olen kyllä helvetin tylsä tapaus. Varmaan liian vanhakin sulle. - yx.ätmi
Jassuka kirjoitti:
Tuttavavissani muutama nainen jopa ääneen sanonut, ettei tykkää mieheni ulkonäöstä. Vaan eihän se heille mieheksi olekaan ryhtynyt. Eli ei mitään merkitystä sellaisilla kommenteilla. :)
Illanjatkoja.Sulla on terve asenne. Juuri tuolle pohjalle parisuhde pitää rakentaa, jos meinaa, että se kestää.
Onnea teille molemmille.
- raksamiesätmi
Ei työssä oleva mies saa naista. Olen kai sitten ruma
- sitä.se.on
En minäkään saanut kun olin töissä. En ole saanut työttömänäkään. Kohta kyllä enää kaipaakaan, alkaa olla parempi olla ilman.
- ei.kelvannu
Olisin halunnut mutta mies ei halunnut kun minäkin olen työtön.
Tyhmä mies, jos siihen jäi.....no se ei ollut sinua varten, eli ei olisi luultavasti toiminut muutenkaan, voi olla että näin oli parempi, ettet lyönyt päätäsi mäntyyn. :|
- miksi.ei
Naista on ihana hyväillä, ottaa jalat, varpaat, sääret ja reidet syvähoitoon sormilla, huulilla ja kielellä. Naisen pakaroita on ihana puristella käsillä ja näykkiä hampailla. Naisen korvaa on kiva nykiä hampailla, unohtamatta posken, kaulan ja solisluun aluetta huuli-kieli yhdistelmällä. Pullea nännikin on ihana huulien välissä ja kunnon ranskalaiset suudelmat molemmille huulille.
- Kilttiatm
Haluaisin naisen viereeni nukkumaan kun tyynyn halaaminen kyllästyttää. Seksia en haluaisi lainkaan.
- se_vaan_tapahtuu
Aikansa kun se siinä makoilee, niin sitä seksiä ei välttää, kumpikaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124