Löytyykö Espoosta hyvää voimannostosalia,vierailen täällä 1 kk,mihin kannattaisi ottaa yhteyttä
Vastaukset 10
- Juutilainen78
Ei ole Espoossa voimannostosalia kunnollista,Hgin puolella Tapanilan Erä.
- Classicgym
Claessic Gym oli joskus tuossa niittykummussa,en tiedä onko enää,siellä nostettiin rautoja,kysäseppä sieltä.
- kuntonainen5
Kuka perustaa,onko rahaa,tulijoita olisi varmasti reippaasti.
- rahoiiitus
Rahoitusta löytyy mutta tiloja heikommin.
- vihtyy
Kysyppä viihdefoorumilla, siellä voidaan tietää.
- Blueteam
viihtiksellä vaikka perustetaan tuollainen sali tarvittaessa
- u9830u
Otahallissa rauta nousee!
- isokokoinen
Otahallille,eivät päästäneet sisään,olen kuulemma liian isokokoinen ja rajut otteet omaava.?
- HAKilainen
Tsekkaa Helsingin Atleettiklubi - ei tosin Espoossa, mutta lähes länsiväylän päässä Kaapelitehtaalla. www.hak.fi
- ehdotuksiani
Leppävaaran Fressi on nimestään huolimatta ihan toimiva voimailusali. Käsipainoissa mentiin yli 70kg:n ja useita kyykky, mave ja penkkipaikkoja. Ainakin silloin kun vuosikausia sitten viimeksi kävin. Ja sitten pitskusta Helsingin puolelta löytyy voimapuoti gymi, joka on varsinkin voimanostoon erikoistunut salimaailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598