Faktat:
Miehiä syntyy enemmän, mutta miehet myös kuolevat nuorempina. Naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon ja koska suurin osa on heteroja, niin miessinkkuja ja naissinkkuja on likimain yhtä paljon.
Ongelma:
Sinkkuna ei ole hyvä. Monen miessinkun tuntuu olevan hyvin vaikea löytää paria.
Ratkaisu?:
Kokonaisongelman ratkaisun avain olisi parin löytäminen sinkkunaisille. Yksi sinkkunainen vähemmän tarkoittaa myös yhtä sinkkumiestä vähemmän. Miksi naiset eivät ole motivoituneita pariutumaan, vaan ovat mieluummin yksin? Jos motivaatiota olisi, niin miten sinkkunaisia voisi auttaa parin löytämisessä?
Ratkaisu sinkkuongelmaan
18
<50
Vastaukset
- scrg
Anteeksi tylsästä aloituksesta.
- Dkkloö
Tapetaan puolet naisista,siinä ratkaisu
- scrg
Joo, kiinassa ovat kokeilleet tuota. Sinkkunaisten määrä on vähentynyt, mutta sinkkumiesten lisääntynyt. Joten ei aivan täydellinen ratkaisu.
- EiToimiTuoEhdotuksesi
tuo johtaisi siihen, että muutamassa vuodessa miehiä olisi paljon enemmän kuin naisia. Esimerkiksi kiinassa on nykyään lähes 30 miljoonaa enemmän miehiä kuin naisia.
- hhhmmm
EiToimiTuoEhdotuksesi kirjoitti:
tuo johtaisi siihen, että muutamassa vuodessa miehiä olisi paljon enemmän kuin naisia. Esimerkiksi kiinassa on nykyään lähes 30 miljoonaa enemmän miehiä kuin naisia.
Totta, ja silti kauppaavat postimyyntivaimoja oikein liukuhihnavauhdilla Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin. Menee täysin yli ymmärryksen. Ovatko aasialaiset miehet kaikki homoja?
- Ujoatm26v
Tapetaan kaikki, siinä ratkaisu.
- Ujoatm26v
Tapetaan kaikki, siinä ratkaisu.
Harvinaisen järkevä aloitus, jopa niin järkevä että jonkun piti heti tulla laittamaan se läskiksi. Niinhän se on, että aina kun nainen löytää miehen niin mieskin löytää naisen.
- scrg
Ei kai tämä aloitus mitenkään lopullisesti pilalla ole. Ja siinä oli oikeasti pari kysymystäkin. "näin.minulla" tuossa jo ansiokkaasti vastasi. Mutta miksi naisilla käy niin, että motivaatio pariutumiseen on joko alun perin pieni tai vähenee koetun parisuhteen myötä? Eli ei vaan enää miehet kiinnosta.
scrg kirjoitti:
Ei kai tämä aloitus mitenkään lopullisesti pilalla ole. Ja siinä oli oikeasti pari kysymystäkin. "näin.minulla" tuossa jo ansiokkaasti vastasi. Mutta miksi naisilla käy niin, että motivaatio pariutumiseen on joko alun perin pieni tai vähenee koetun parisuhteen myötä? Eli ei vaan enää miehet kiinnosta.
En alllekirjoita, että naisten motivaatio pariutumiseen olisi pienempi kuin miesten, pikemmin päinvastoin; jos mies saa helposti seksiä, hän ei halua sitoutua yhteen naiseen.
Sen sijaan naiset kyllä ilmeisesti pärjäävät yksin paremmin kuin miehet.helka kirjoitti:
En alllekirjoita, että naisten motivaatio pariutumiseen olisi pienempi kuin miesten, pikemmin päinvastoin; jos mies saa helposti seksiä, hän ei halua sitoutua yhteen naiseen.
Sen sijaan naiset kyllä ilmeisesti pärjäävät yksin paremmin kuin miehet.YleistysPoliisiPartiostaPäivää
"pikemmin päinvastoin; jos mies saa helposti seksiä, hän ei halua sitoutua yhteen naiseen."
Ensinnäkin tämä malli on varmastikin totta, siitä ryhmästä mikä sinulla on otantana, mutta todellisuudessa on ihmisiä (naisia&miehiä), mihin ei päde teidän nykyajan ns. normaali ihmisen kriteerit.
Partio kiittää, ajastanne.
- näin.minulla
Monet naiset viihtyvät yksin eikä pariutuminen kiinnosta kenties huonojen kokemusten kautta. Moni ei luota miehiin. Toiset saattavat viihtyä sinkkuina eikä haluta liian nuorena pariutua ja kenties lapsiakin saada, siihen pitää henkisesti olla valmis. Tai ei pidetä sillä pariutumisella kiirettä, kerkiää joskus ja likkakaverit on mukavia, työkaverit on mukavia, ystävät ja sukulaiset on mukavia, ei kaivata siihen muuta. Työ ja harrastukset sattavat viedä kaiken ajan.
Minulla taas, kun olen jo keski-ikäinen, lapset maailmalla, ei ole halua pariutumiseen. Olen jo kokenut sen enkä sitä uudestaan kaipaa. Oma koti ja oma aika on parasta. kerrankin saan tehdä juuri sitä mitä haluan, ei tarvi palvella muita tai mennä muitten tahdissa. Seuraa saa jos sitä kaipaa, aina silloitällöin...- scrg
"Monet naiset viihtyvät yksin eikä pariutuminen kiinnosta kenties huonojen kokemusten kautta. ... "
Miten voitaisiin estää, että parisuhteista ei olisi huonoja kokemuksia vaan hyviä kokemuksia? Palstan ikisinkkumiehiä voi syyttää paljosta, mutta tuskin sentään siitä, että naisilla on huonoja kokemuksia parisuhteista.
"...eikä haluta liian nuorena pariutua ja kenties lapsiakin saada, siihen pitää henkisesti olla valmis. ..."
Viidesosa naisista Suomessa on lapsettomia vielä nelikymppisenäkin, osa vastentahtoisesti. Millä se henkinen valmius saavutettaisiin nopeammin?
"Seuraa saa jos sitä kaipaa, aina silloitällöin... "
Sinulla on tietenkin oikeus valintaasi. Mutta kokonaiskuvassa, jos sinä et kaipaa kumppania, niin se tarkoittaa, että myös joku mies on ilman kumppania, vaikka miehet miten muuttaisivat ja kehittäisivät itseään.
- nnnnainennmm
Olen oppinut palstalaisilt että naisia on sinkkuina koska ytmejä ei riitä kuin pienelle osalle naista. Tämä on myös totta.
- laulava_kurppa
http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Parhaassa pariutumis- ja perheenperustamisiässä (noin 20-40-vuotiaat) miehiä on kymmenin tuhansin enemmän kuin naisia. Vasta viidestäkymmenestä ikävuodesta ylöspäin naisia alkaa olla enemmän. Vaikka jokainen 20-40-vuotias sinkkunainen pariutuisi suunnilleen samanikäisen sinkkumiehen kanssa, jäljelle jäisi tuhansia ja tuhansia parittomia miehiä. Tietysti nuoret miehet voivat pariutua yli 50-vuotiaiden naisten kanssa, mutta ymmärrän ettei tämä ole välttämättä kovin houkutteleva vaihtoehto kummallekaan, etenkään jos toiveissa on perheen perustaminen.
Minusta on aika hätkähdyttävää, että niin monelle miehelle on ihan määrällinen mahdottomuus, että heille olisi se joku oikea jossain.- hupsm
"Minusta on aika hätkähdyttävää, että niin monelle miehelle on ihan määrällinen mahdottomuus, että heille olisi se joku oikea jossain"
Kauniisti sanottu naiselta. Onhan se hätkähdyttävää. Mutta jos vain pillua edes joskus saisi (halukkaalta naiselta, ei maksulliselta), niin luulen että näistä miehistä monikin olisi 100% tyytyväinen tilanteeseen, sen sijaan että harkitsevat köyttä sitten keski-iässä.
Sehän tässä eniten hätkähdyttää että vaikka pillu ei käytöstä kulu - kuten kokeneet naiset aina muistuttavat - sen saaminen ei siltikään ole mahdollista kaikille miehille.
- Fodge.Rirrester
Miesten sinkkuongelmaan ratkaisu on lumene. Meikkiä vain naamaan, niin ne naisetkin tekee.
- mythbuster
Naisia ei tosiaan juuri pariutuminen kiinnosta. Jos kiinnostaisi, niin he tekisivät jotain asian eteen. Naisia kiinnostaa se tunne joka syntyy kun juuri oikea mies tekee juuri oikeat liikkeet. Liika romanttisuus kääntyy itseään vastaan. Odotellaan vain jotain valmista ja likainen työ jätetään muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373137- 522694
- 1412580
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201888- 771845
- 401509
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa251338- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032