Loppukesästä edessä parit häät ja mekko hakusessa.. Tällä hetkellä mulla on nämä kolme vaihtoehtoina http://aijaa.com/dMYhIx.
Mitä mieltä, mikä olisi sopivin? (3. mekko siis tismalleen sama kuin keskellä mutta vain takaa kuvattuna.)
Ja tiedoksi että olen vaalea, lyhyt ja hoikka nuori aikuinen. Mekkoon ajattelin yhdistää mahdollisesti mustan jakun sekä sirot korolliset avokkaat ja clutch-laukun (kengät ja laukku ostoslistalla).
Auta valitsemaan mekko häihin!
4
144
Vastaukset
- mekkotyttö
.. ja linkki uusiksi: http://aijaa.com/w7hmZD
- 45689
Eipä noissa oikeastaan mitään eroa ole. Mistä väristä itse pidät eniten? Mikä sopii parhaiten ihosi väriin?
- mekkotyttö
No juu ei olekaan eroa ja lähinnä mietinkin et onks noista joku värinsä puolesta sopivin häihin..? Siitä en osaa yhtään sanoa mikä kalpeaan ihooni kävisi parhaiten, olen myös aika huonosti ruskettuvaa sorttia. Siniset miellyttää eniten, mutta keltainenkin kiehtoo jostain syystä. Sähkönsininen taitaa olla suosikkini toistaiseksi ja ehkä se on noista monikäyttöisin.
- grdh
mekkotyttö kirjoitti:
No juu ei olekaan eroa ja lähinnä mietinkin et onks noista joku värinsä puolesta sopivin häihin..? Siitä en osaa yhtään sanoa mikä kalpeaan ihooni kävisi parhaiten, olen myös aika huonosti ruskettuvaa sorttia. Siniset miellyttää eniten, mutta keltainenkin kiehtoo jostain syystä. Sähkönsininen taitaa olla suosikkini toistaiseksi ja ehkä se on noista monikäyttöisin.
Tuokin on hyvä perustelu valita yksi, että keksit sille todennäköisesti käyttöä myöhemminkin. Tummempi sininen sopii moneen juhlaan. Nuo pastellisemmat ovat selvästi enemmän pelkästään kesäjuhlien mekkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966