Auta valitsemaan mekko häihin!

mekkotyttö

Loppukesästä edessä parit häät ja mekko hakusessa.. Tällä hetkellä mulla on nämä kolme vaihtoehtoina http://aijaa.com/dMYhIx.

Mitä mieltä, mikä olisi sopivin? (3. mekko siis tismalleen sama kuin keskellä mutta vain takaa kuvattuna.)

Ja tiedoksi että olen vaalea, lyhyt ja hoikka nuori aikuinen. Mekkoon ajattelin yhdistää mahdollisesti mustan jakun sekä sirot korolliset avokkaat ja clutch-laukun (kengät ja laukku ostoslistalla).

4

196

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkotyttö
    • 45689

Eipä noissa oikeastaan mitään eroa ole. Mistä väristä itse pidät eniten? Mikä sopii parhaiten ihosi väriin?

• mekkotyttö

No juu ei olekaan eroa ja lähinnä mietinkin et onks noista joku värinsä puolesta sopivin häihin..? Siitä en osaa yhtään sanoa mikä kalpeaan ihooni kävisi parhaiten, olen myös aika huonosti ruskettuvaa sorttia. Siniset miellyttää eniten, mutta keltainenkin kiehtoo jostain syystä. Sähkönsininen taitaa olla suosikkini toistaiseksi ja ehkä se on noista monikäyttöisin.

• grdh
        mekkotyttö kirjoitti:

No juu ei olekaan eroa ja lähinnä mietinkin et onks noista joku värinsä puolesta sopivin häihin..? Siitä en osaa yhtään sanoa mikä kalpeaan ihooni kävisi parhaiten, olen myös aika huonosti ruskettuvaa sorttia. Siniset miellyttää eniten, mutta keltainenkin kiehtoo jostain syystä. Sähkönsininen taitaa olla suosikkini toistaiseksi ja ehkä se on noista monikäyttöisin.

Tuokin on hyvä perustelu valita yksi, että keksit sille todennäköisesti käyttöä myöhemminkin. Tummempi sininen sopii moneen juhlaan. Nuo pastellisemmat ovat selvästi enemmän pelkästään kesäjuhlien mekkoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1100
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      104
      1075
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      67
      512
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      483
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      446
    6. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      440
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      42
      422
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      396
    10. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    Aihe