Auta valitsemaan mekko häihin!

mekkotyttö

Loppukesästä edessä parit häät ja mekko hakusessa.. Tällä hetkellä mulla on nämä kolme vaihtoehtoina http://aijaa.com/dMYhIx.

Mitä mieltä, mikä olisi sopivin? (3. mekko siis tismalleen sama kuin keskellä mutta vain takaa kuvattuna.)

Ja tiedoksi että olen vaalea, lyhyt ja hoikka nuori aikuinen. Mekkoon ajattelin yhdistää mahdollisesti mustan jakun sekä sirot korolliset avokkaat ja clutch-laukun (kengät ja laukku ostoslistalla).

4

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkotyttö
    • 45689

Eipä noissa oikeastaan mitään eroa ole. Mistä väristä itse pidät eniten? Mikä sopii parhaiten ihosi väriin?

• mekkotyttö

No juu ei olekaan eroa ja lähinnä mietinkin et onks noista joku värinsä puolesta sopivin häihin..? Siitä en osaa yhtään sanoa mikä kalpeaan ihooni kävisi parhaiten, olen myös aika huonosti ruskettuvaa sorttia. Siniset miellyttää eniten, mutta keltainenkin kiehtoo jostain syystä. Sähkönsininen taitaa olla suosikkini toistaiseksi ja ehkä se on noista monikäyttöisin.

• grdh
        mekkotyttö kirjoitti:

No juu ei olekaan eroa ja lähinnä mietinkin et onks noista joku värinsä puolesta sopivin häihin..? Siitä en osaa yhtään sanoa mikä kalpeaan ihooni kävisi parhaiten, olen myös aika huonosti ruskettuvaa sorttia. Siniset miellyttää eniten, mutta keltainenkin kiehtoo jostain syystä. Sähkönsininen taitaa olla suosikkini toistaiseksi ja ehkä se on noista monikäyttöisin.

Tuokin on hyvä perustelu valita yksi, että keksit sille todennäköisesti käyttöä myöhemminkin. Tummempi sininen sopii moneen juhlaan. Nuo pastellisemmat ovat selvästi enemmän pelkästään kesäjuhlien mekkoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27