Löysin naisen, ja olen parisuhteessa! ;)
Nyt loppu baarissa käynnit ja ryyppäämiset:)
Tähän ei mennyt kuin 3kk ja 10päivää :) mut nyt olen parisuhteessa.
Löytyhän se nainen!
11
<50
Vastaukset
Exä jäi siis pois kuvioista vihdoin? Hyvä homma! Tsemppiä :)
- mikä_uutinen
Tietenkin juopot saa. Jos olisit ryöstänyt kioskin, varastanut moottoripyörän tai puukottanut kaveriasi, olisit saanut naisen vielä nopeammin.
- sohfion
Toi on ihan totta en haluaisi sitä yleistää mutta se vaan on fakta että naiset rakastuu idiootimaisuuteen. no ei onneksi kaikki. :)
sohfion kirjoitti:
Toi on ihan totta en haluaisi sitä yleistää mutta se vaan on fakta että naiset rakastuu idiootimaisuuteen. no ei onneksi kaikki. :)
hhmmmm...."no ei onneksi kaikki. :)"?
;D
- hyvähyvä
Hyvä kun pääsit eroon vihdoinkin siitä exästäsi. Ei pahalla, mutta oli aika kauhea akka. Toivottavasti tämä on parempi
- rehellinenätmi
Vai niin. Kuten tiedät, on Sinkut-palstan etiketin vastaista tulla leuhkimaan tänne naissaavutuksillaan. Tule sit takas, kun se muija on jättänyt ja lähtenyt jännämiehen mukaan ;).
- juoppoätmi
Kyllä exä poistu elämästä, ja toivotaan et tämä olis kymmenen kertaa parempi :)
Ja facebookista ihan löyty tämä ihanainen :)- juoppoätmi
Harmi vaa et asuu n. 25km päässä, mut pääseehän sitä skoda octavialla :)
Siis milloin hän löytyi? Ajattelin vain, että harvoin sitä ollaan parisuhteessa samana päivänä kun on tavattu.
Mutta hyvä kun on joku löytynyt.- juoppoätmi
Kaikki vain loksahti niin hyvin kohdalle :) mut kiitos.
- palaset_loksahtaa
juoppoätmi kirjoitti:
Kaikki vain loksahti niin hyvin kohdalle :) mut kiitos.
Joko olet maksellut hänen laskujaan/matkojaan tai muuten rahallisesti tukenut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331961
- 1211395
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3001111Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631102- 491069
- 1411069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94907Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58839