HÖRÖKORVAT

Epätoivoinentyttö-98

Olen 16-vuotias tyttö, ja olen sosiaali- ja terveysalalla, ja hiuksia pitäisi pitää kiinni, mutta minulla on ne hörökorvat, joita vihaan niin paljon :,(. Leikkaus on käynyt mielessä mutta ei ole oikeastaan niin paljoa rahaa tai äiti ei antaisi lupaa.. En saa edes suu- nenäsuojusta pysymään päässäni sillä korvat ovat niin lörpöt.. Ja on pakko käyttää pantaa, en muuten kehtaisi tulla edes kouluun.. Auttakaa! Ja mitä mieltä ihmiset ovat hörökorvista?

3

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1510

Älä huoli. Minusta hörökorvat sopivat joillekkin ihmisille. Ehkä se riippuu siitä mikä on itsetunto, mutta useimmiten ne ovat melko seksikkäätkin...

• HÖRÖT

itselläni on myös hörökorvat, ja olen kanssasi saman ikänen, eli -98 syntynyt. Olen viidenneltä luokalta lähtien kiinnittänyt huomiota korviini, ja itketuntoni on myös kärsinyt. Harrastuksissani minulla pitäisi olla hiukset kiinni/nutturalla, mutta korvien takia joudun käyttämään pantaa jatkuvasti. En edes kotona ole ilman pantaa, jos pidän hiuksia kiinni; koulussa ollaankin sitten jatkuvasti hiukset auki.

Itsellänikään ei ole uskallusta jutella vanhempieni kanssa, sillä pelkään että he torjuvat ehdotukseni ja käskevät elämään niiden kanssa. :( Vanhempani kyllä tietävät etten olo sujut korvieni kanssa, juurikin mm. tuon hiuspannan käytön takia.

Olen siis kanssasi melko samassa tilanteessa. Onneksi viimeistään 18-vuotiaana saan itse päättää mitä teen, vaikka helpompaahan se näin alaikäisenä vissiin olisi (maksaako vähemmän)??? Ehkä molempien pitäisi vaan jutella tästä vanhempien kanssa. :D

• ihanaihminen

Hörökorvat ovat ihana piirre ihmisessä :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe