NÄIN: Ole kaunis ja huoliteltu.sopivalla tavalla sexy. Hienovarainen stay upin vilautus hameen alta ...Se on siinä.
MIEHEN iskeminen.
6
84
Vastaukset
- eiainanäin
Minä harvemmin olen kovin huoliteltu, enemmänkin luonnonlapsi pitkä tukka takussa ja saatan huidella baarissa farkut ja tennarit jalassa. Miehet ovat perässäni koska olen kuulemma nätti mutta ennen kaikkea kanssani on älyttömän hauskaa. :D Morot stay upeille, en tartte. :)
- toosimies
sutturat ja takkutukat saa olla mun puolesta rauhassa-niistä saa kuvan että eivät peseydy kuin kerta viikkoon. Otan ensimmäisen kaunottaren jota ap kuvailee.
- Kirvelevätotuus
Lisää hotteja naisia!" Luonnollisuus "takkuhiuksineen ja pesemättömyys on totaalien turn off.Ymmärtäkää tämä arvon neidti ja naiset.Sen jälkeen kun nainen on normaalivartaloinen ( ei lihava) ja pitkät hiukset kaunis meikki naiselliset kuteet-ei tarvi yksin kärvistellä. Kaupoissa näkee crocksit jalassa pullakoita miestukkaksia naisia.huh huh,,,
- tahtöahtöa
Ymmärrän pointin, mutta miksi yhdistetään luonnollisuus ja pesemättömyys? Itse toki lukeudun näihin ei-niin-hemaiseviin, meikkaamattomiin, värjäämättömiin, tatuoimattomiin, valitettavan pulleisiin, mutta kyllä minä nyt hyvänen aika peseydyn! Enkä esiinny hiukset takussa. Vaatteet ovat aina siistit ja puhtaat ihmisten ilmoilla. Peseytymättömiä ja suttuisiahan voi olla sekä luonnollisissa että meikkihirviöissä.
- agh
Erosin puoli vuotta sitten ja huomattu on, että kun on kaunis, huoliteltu, vaaleat pitkät hiukset ja iloinen hymy päällä, ei tarvitse baarissa nojailla tiskiin kuin max 2 minuuttia.
- tottuuskomissio
Kyllä huoliteltuja ja nättejä naisia viedään kuin litran mittaa..näin on tosi.Mököttäjät ja miehen näköiset naiset saa ATM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974