Ruokailutottumusten muutos

Helikirsi

Dieetit eivät johda pysyvään painonpudotukseen. Ainoastaan ruokailutottumusten muutos. Itse jätin pois liian rasvan, sokerin ja valkoiset jauhot. Nutrilet patukat auttavat vaikeissa tilanteissa ja korvaan niillä esim.kahvilassa pullan ja muut leivonnaiset. Syön enemmän kalaa ja kanaa ja vihanneksia, kevytlevitettä ja rasvattomia maitituotteita. Tämän muutoksen täytyy olla elinikäinen niin paino pysyy hallinnassa. Myös mysli kuuluu päivittäiseen ravintooni. Tsemppiä kaikille!

2

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3333333

Kolesteroli tasosi laskee tuolla, mutta paino tuskin.
      Itse lasken sokerin leivonnaisten ja karkkien määrän. Lopetin kotona leipomisen, koska syön silloin enemmän kahvileivonnaisia kuin kun osta ne.
      Sokeria meni vuodessa 800g öljyä 8dl ja levitettä 1/5-1 rasia kuukaudessa.
      Vehnäjauhoa ei yhtään.
      Minulla on omenat joita syön mielitekoon ja hyvännälkään.

• sokeritonon

Näinhän se on: ei dieetit johda mihinkään. Jokaisen vaan pitää löytää se itselle sopiva elämän tapa. Minulla se on hyväkarppia, jätin jo viime vuonna pois alkon, kaiken makean, viljat ja perunan. Syön paljon rehuja kera lihan ja kalan. Nyt kesällä otan vähän viintä tai jopa olutta grilliruoan kaveriksi, mutta toi tarkoittaa sitten tosiaan vähän ja harvoin, ei pari kertaa viikossa niinkuin joskus ennen. Voin hyvin ja olen nykyään energinen ja hyväntuulinen normipainoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe