Ruokailutottumusten muutos

Helikirsi

Dieetit eivät johda pysyvään painonpudotukseen. Ainoastaan ruokailutottumusten muutos. Itse jätin pois liian rasvan, sokerin ja valkoiset jauhot. Nutrilet patukat auttavat vaikeissa tilanteissa ja korvaan niillä esim.kahvilassa pullan ja muut leivonnaiset. Syön enemmän kalaa ja kanaa ja vihanneksia, kevytlevitettä ja rasvattomia maitituotteita. Tämän muutoksen täytyy olla elinikäinen niin paino pysyy hallinnassa. Myös mysli kuuluu päivittäiseen ravintooni. Tsemppiä kaikille!

2

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3333333

Kolesteroli tasosi laskee tuolla, mutta paino tuskin.
      Itse lasken sokerin leivonnaisten ja karkkien määrän. Lopetin kotona leipomisen, koska syön silloin enemmän kahvileivonnaisia kuin kun osta ne.
      Sokeria meni vuodessa 800g öljyä 8dl ja levitettä 1/5-1 rasia kuukaudessa.
      Vehnäjauhoa ei yhtään.
      Minulla on omenat joita syön mielitekoon ja hyvännälkään.

• sokeritonon

Näinhän se on: ei dieetit johda mihinkään. Jokaisen vaan pitää löytää se itselle sopiva elämän tapa. Minulla se on hyväkarppia, jätin jo viime vuonna pois alkon, kaiken makean, viljat ja perunan. Syön paljon rehuja kera lihan ja kalan. Nyt kesällä otan vähän viintä tai jopa olutta grilliruoan kaveriksi, mutta toi tarkoittaa sitten tosiaan vähän ja harvoin, ei pari kertaa viikossa niinkuin joskus ennen. Voin hyvin ja olen nykyään energinen ja hyväntuulinen normipainoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1601
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1216
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1093
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      791
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50