Kuulitteko, heti paikalla lopettakaa sinkkuna oleminen. Nyt kaikki heti paikalla ulos etsimään kumppania, mars mars jalat liikkuu jo.
Nyt lopettakaa sinkkuilu heti paikalla
20
<50
Vastaukset
- 15plus2
https://www.youtube.com/watch?v=GYwJxHl4l20
Kohdasta 3:03 eteenpäin tiukkaa faktaa josta olen samaa mieltä!- ätmel
Siinä olisi kyllä taas saatana pakkausalgoritmilla töitä.
- AvutonÄtmi
Mistä ulkoa ja miten?
- alajopainnnua
Kirjastosta nörttityttöjä iskemään. Huomenna kirjastot aukeaa, sinne vaan heti
- AvutonÄtmi
alajopainnnua kirjoitti:
Ei kirjastossa yleensä ole paljoakaan naisia ja jos on niin ne ovat joko ihan liian nuoria tai sitten vanhoja. Ja vaikka olisikin niin en osaisi iskeä niitä iskeä.
- kakssataakuus
Miksi nirsoilet?
- ätmel
alajopainnnua kirjoitti:
Naiset ovat kirjastossa vain lukemassa lääkikseen kavereidensa kanssa, eivätkä iskemässä miehiä.
- Ikis__M
alajopainnnua kirjoitti:
Kieltämättä kirjasotssa. varsinkin lukusalissa, on useinkin viehättäviä, fiksunoloisia naisia mutta ne on siellä lukemassa, ei ne paljon vilkuile ympärilleen saati että kiinnittäisivät huomiota miehiin. Voi vaan kuvitella tilanteen jossa miehen lähestymisyritys torpataan häirintäsyytteellä niin että tulee porttikielto kirjastoon.
- 314
Ei käy, suurpyykki menossa.
- vihatipunen
Mää meinasin lähteä mutta jalat liikkuivat vaan jääkaapille ja taas olen tässä.
- WihainenSinccu
Ai kadulta vai kassajonosta? Ootko aloittaja hiukan lapsellinen, katsonut ehkä liikaa Sinkkuelämää?
- Ätmi-sinkku
Heti kunnaiset lopettaa nirsoilun
- 9plus14
Muistakaa sinkut että sinkkuus on pelkkä vaihe elämässä. Se menee kyllä ohi. Kuten psykoosi.
- hyväollasinkku
Miksi? Mitä se sinulta tai keltään muultakaan on pois että olen sinkku?
- ww122qqw22wq
Se on pois kaikilta, joille voisit olla sopiva puoliso. Ja koska he eivät saa sinua, he ottavat jonkun muun, mikä taas on pois joltain, eli sivuvaikutukusena on haittaa kaikille sinkuille.
- sinkkuvastentahtoaan
Olisin jo kauan sitten lopettanut sinkkuilun, mutta naiset estävät.
- kiristäjä007
En lopeta ennenkuin saan naisen.
- persoonaton.viisastelija
Ei näistä vakityypeistä täällä ole muuhun kuin sinkkuiluun sinkkupalstalla. Täällä he voivat esittää kaikkitietäviä vailla minkäänlaista kokemusta suhteesta naisen/naisten kanssa. Ja jos jollekin niistä kävisikin niin hyvä tuuri, että joku heistä kiinnostuisi ja haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta mahdollisina seurustelukumppaneina, he valitsisivat silti tämän sinkkuilun sinkkupalstalla(lue: kaikkitietävän valituksen naisten lutkailuista ja pahuudesta). Koska uskaltautumalla tarttua haasteeseen, tutustua toiseen ja päätyä suhteeseen ei ole heille yhtä turvallista kuin sínkkuilla täällä. Silloinhan sitä moni täällä sinkkuileva sinkkupalstalainen joutuisi kohtaamaan oman tietämättömyytensä vastakkaisesta sukupuolesta ja huomaamaan sen, että kaikki mitä on tähän asti totena pitänyt onkin ollut vaan heidän mielikuvitusta. Ja sehän ei käy, on paljon turvallisempaa sinkkuilla edelleen täällä sinkkupalstalla...
- sellaisiaolette
Naisista tietää kaiken, kun miettii kusipäisintä öykkäriä, ketä on koskaan tuntenut, ja kaikkia niitä naisia, jotka häneen on langennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949