Puolivälierä: Suomi-Tsekki
Kisakatsomon lämmittely alkaa, portit on auki. :)
Vapaa tyyli, niin kuin aina...
S24/Sinkut Kisakatsomo:Suomi-Tsekki (puolivälierä)
66
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Mä lämmittelin jo tuossa päivällä kun laitoin tulosvetoa. Kaksi kertaa olen aiemmin laittanut ja molemmilla kerroilla on osunut. Ei mitään "rahasampoja" olleet mutta omani sain takaisin ja vähän päälle. Voi olla, että nyt ei käy yhtä hyvin mutta toivottavasti Suomelle käy kuitenkin hyvin :)
Hmmm......toivottavasti et sentään veikannut mitään Suomea vastaan, se voi tuottaa huonoa onnea.... =D
Mä karkaan tässä välissä haukkaamaan pikaisesti happea.......- ugh-leijonat
MGTOW kirjoitti:
Hmmm......toivottavasti et sentään veikannut mitään Suomea vastaan, se voi tuottaa huonoa onnea.... =D
Mä karkaan tässä välissä haukkaamaan pikaisesti happea.......Aina pitää laittaa vastaan, tuo onnea. Mikä parasta kävi miten kävi, ei pety. Joko tulee rahaa, tai kannatusjoukkue menee jatkoon. Oikea win-win sijoitus
- vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Mä karkaan tässä välissä haukkaamaan pikaisesti happea.......Taisin mä yhden tuloksen laittaa vastaankin mutta vain yhden.
- ugh-leijonat
Ei pitäisi olla mitään syytä häviöön. Slovakia tyylinen vastus, eivät välttämättä tule yhtä lujaa. Jagr, ei jaksa pelata, on kyllä vaarallinen edelleen, mutta se ei turhaan luistele, odottaa ennemmin sini-punaviivan tuntumassa. Jagr laitettava luistelemaan, pakille painetta, kova tempo, aktiivinen ja nopea puolustuspään pelaaminen.
Rinne hoitaa oman tonttinsa, mikäli puolustus ja hyökkääjät hoitavat omansa 4-1 Suomelle. Pakeilla ei oo varaa löysätä tai antaa tilaa, taitava joukkue osaa tehdä maaleja sektoreilta, eivätkä erehdy jos jätetään vartioimatta. Suomi voittaa!
- Tähti-Silmä
Täällä ollaan :) Veikkaan että Suomi Voittaa!
Yritän olla jännittämättä liikaa, et jaksan katsoa matsin loppuun......huhuh......- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Sellaista se eläytyvän herkkiksen elämä on, Suuria Tunteita. :)
Oothan sä täällä, oli niin hiljaista eiiiiiii.
Voi voi......nyt ne teki maalin...
Nyt on rennompi olotila. Nyt ottaa pattiin!!!
Tsekki teki maalin....0-1 :(
- Tähti-Silmä
Jeeee..... 1 -1
- Ex--PUA
Tulin juuri kotiin. Tällä kertaa vain kesken ensimmäisen erän.
Suomen peli tuntuu menevän vähän kuten kaikki muukin tänään. MAaaaaaaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiii 1 -1
- ugh-leijonat
Ei mene käsikirjoitusten mukaisesti. Toiseen erään lisää vauhtia, jalat liikkuu, kiekko liikkuu.
Ei saa rauhoittaa omalla alueella, ei jää tilaa eikä aikaa. Hyvin agressiivinen karvaus ylhäältä, näyttäis olevan 2-2-1. Tuolla pelillä puolustetaan vain omaa maalia ja nyt on pitkä matka vaihtoon. Vastustajalle ei saa antaa aikaa, eikä tilaa. - ugh-leijonat
Kiss kiss 2-1 =) joko rentoutuis jalat, kädet, päät tms.
- vihatipunen
Mulla ei ole kyllä yhtään rento olo..Niskat koko päivän jumissa ja eikä tämä jännitysnäytelmä ainakaan tilannetta paranna. Tosin en pysty kyllä istumaan juurikaan paikallani vaan heilun ja hypin lattialla...tulee jumpattua samalla :D
- Tähti-Silmä
vihatipunen kirjoitti:
Mulla ei ole kyllä yhtään rento olo..Niskat koko päivän jumissa ja eikä tämä jännitysnäytelmä ainakaan tilannetta paranna. Tosin en pysty kyllä istumaan juurikaan paikallani vaan heilun ja hypin lattialla...tulee jumpattua samalla :D
Good for you!!!!!
- vihatipunen
Tähti-Silmä kirjoitti:
Good for you!!!!!
Hyvä? Se, että on niskat jumissa vai että jumppaa?
vihatipunen kirjoitti:
Jumppaaminen tietenkin... =D
- Tähti-Silmä
vihatipunen kirjoitti:
No jumppaminen .....hehehee....
- vihatipunen
Tähti-Silmä kirjoitti:
No jumppaminen .....hehehee....
Alakerran naapuri (jos on kotona) ei ole ehkä samaa mieltä, että on hyvä juttu. Mä meen kyllä oikeesti kohta nukkumaan kun en kestä enää ja tulosvetokin meni plörinäksi..Ja huomenna on työpäiväkin.
- Tähti-Silmä
vihatipunen kirjoitti:
Alakerran naapuri (jos on kotona) ei ole ehkä samaa mieltä, että on hyvä juttu. Mä meen kyllä oikeesti kohta nukkumaan kun en kestä enää ja tulosvetokin meni plörinäksi..Ja huomenna on työpäiväkin.
Nuku hyvin zzzzzz.....
- vihatipunen
Tähti-Silmä kirjoitti:
Nuku hyvin zzzzzz.....
Kiitos. En kyllä ihan vielä mene. Jos nyt vähän sitä 3. erää kuitenkin katsoisi :D
vihatipunen kirjoitti:
Kiitos. En kyllä ihan vielä mene. Jos nyt vähän sitä 3. erää kuitenkin katsoisi :D
Nyt joudut jatkaa jumppaamista....on niin jännää, ....suomi vs. tsekki venäjä
- Tähti-Silmä
Mihin mun viestit häviää ??????
Mä en ala ???? En saa niitä läpi......- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Tulihan sulta viesti läpi.....välillä minullakin pätkii sivusto, kokeile päivittää sivua. (f5)
Joo jouduin 3 kertaa yrittää hmm..
Katsotaan toimiiko nyt bittiavaruuteen meni Tähti-Silmä kirjoitti:
Joo jouduin 3 kertaa yrittää hmm..
Katsotaan toimiiko nyt bittiavaruuteen meniAww....perkuleen näyttelijät.....2-2
- Tähti-Silmä
Taas jäähy perhana !!!!
Eeee.iiiiiuiiiiii
Awww.....venäläiset pellet tuomarina....ei....
Hyvääääää peliä joo....tuomarit päättää näämmä tämän peli.... 2-3 Tsekeille...
- ugh-leijonat
Vittu mitä paskaa, mitä jos hakataan ne tuomarit ja lähetään kotiin...
Terveiset venäläistuomareille ja kaikille sinkkupalstan venäläisille: haistakaa paska ja painukaa helvettiin !!!!
- Tähti-Silmä
Elä nyt suutu , hei !!! Mikä nyt tuli ??
- Tähti-Silmä
super-atm kirjoitti:
Tähti-"Ryssä"-Silmä?
Miksi minua ryssittelet ?????
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt ???
Peace ! Tähti-Silmä kirjoitti:
Miksi minua ryssittelet ?????
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt ???
Peace !Seuraatko sä tota peliä ollenkaan? Sinusta on ihan ok, että venäläistuomarit ovat ammattitaidottomia ja puolueellisia?
- Tähti-Silmä
super-atm kirjoitti:
Seuraatko sä tota peliä ollenkaan? Sinusta on ihan ok, että venäläistuomarit ovat ammattitaidottomia ja puolueellisia?
No ei tietekää mene oikein .
Selvää näytelmää koko homma.. super-atm kirjoitti:
Seuraatko sä tota peliä ollenkaan? Sinusta on ihan ok, että venäläistuomarit ovat ammattitaidottomia ja puolueellisia?
Katsomossa samat tunteet kuin pelissä.....
- Tähti-Silmä
MGTOW kirjoitti:
Katsomossa samat tunteet kuin pelissä.....
Näköjään huhuh jännäksi menee.
Naapurin televisio huutaa - Tähti-Silmä
Tähti-Silmä kirjoitti:
Naapurin televisio huutaaHäviö ei ole häpee. Leijonat pelasi hienosti :)
Hyvää yötä zzzzz.....
Kiitos jännittävästä seurasta.... Tähti-Silmä kirjoitti:
Naapurin televisio huutaaVenäläistuomareiden avustuksella Tsekki voittoon. Pakko myöntää ettei ollut kyllä Suomeltakaan mitään parasta pelaamista.
Tähti-Silmä kirjoitti:
Häviö ei ole häpee. Leijonat pelasi hienosti :)
Hyvää yötä zzzzz.....
Kiitos jännittävästä seurasta....Öitä & kiitos myös sinulle, ei se maailma nyt tähän kaadu, vaikka lähellä onkin. =D
super-atm kirjoitti:
Venäläistuomareiden avustuksella Tsekki voittoon. Pakko myöntää ettei ollut kyllä Suomeltakaan mitään parasta pelaamista.
Ei ollut, mutta tuollainen tuomaripeli kyllä sekoittaa vielä lisää pakkaa....
MGTOW kirjoitti:
Öitä & kiitos myös sinulle, ei se maailma nyt tähän kaadu, vaikka lähellä onkin. =D
Öitä. Melkein kaatui maailma, mutta ei ihan.
- Ikis__M
Tämä sopii tähän saumaan, tuomari voittaa aina:
https://www.youtube.com/embed/gUutLK37hXM?origin=http://www.stara.fi - Kilttiatm
Vittu suomi on ihan paska nyt yhtäkkiä. Taitaa vähän olla paineita ja häviö tulee ihan varmaan.
maaaaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiii 3-3
- Kilttiatm
Kohta suomi saa jäähyn ja jagr tekee yv maalin
- Ex--PUA
Ei helvetin helvetti!
- Kilttiatm
Hähäh, vittu rinne imuri tänään kaikki.
se oli siinä......
Katsomo kiittää....
Parempi onni & tuomarit ensi kerralla.....- Tähti-Silmä
Gu nat...zzzzzz
- Ikis__M
Jep, parempi voitti eikä Jagrin vaikutusta voi aliarvioida, se kun otti kiekon näytti ettei suomalaiset oikein uskalla edes mennä väliin vaikka olisi pitänyt taklata ihan prkleesti.
- Ex--PuA
Arvaa saako se vielä vähän pildeä suomalaisilta naisilta tuon johdosta. :(
- Ikis__M
Jaromir varmaan saa minkämaalaisilta naisilta tahansa ja jos nyt joku suominainen sen palkitsee niin menköön, tulee kuitenkin ihan hyvälle miehelle eikä tatuoidulle jännäp..lle.
- ugh-lampaat
Kyllähän se Jagr tekee, niin tekisi teidän mummotkin, kun pakitellaan eikä mennä kiinni. =)
Paine oli kova, rinteellä etukulma auki ja silti menee kainalosta, mutta missä oli pakit? Surkee liike, huonot syötöt, yli pitkä vitkuttelu. Kiekko pysyi tasan niin kauan lavassa, että pystyi syöttää suoraan vastustajan luistimeen. Ylivarovainen puolustuspeli kostautu, vielä kun tyyli oli ujosti ensitreffeillä, saako pitää kädestä. Palsamia haavoille toivoen, että Tsekki hävii seuraavan.- Ikis__M
Joo, samaa katsoin että ihan erilaista jämäkkyyttä olisi pitänyt olla puolustuksesa vaikka sitten tulisi niitä jäähyjäkin. Immosella näytti olevan oikeaa asennetta mutta se ei riittänyt kun ei ollut kaikilla.
- ruma-ätmi
Vittu kun huono peli. Joku paniikki tuli suomelle
- ruma-ätmi
Muistan kun pelasin salibändyä joskus ja oli viimeinen peli , kysessä nousu peli kakkosdivarista ykkösdivariin. Hävitiin maalilla ja vitutti ihan sairaasti. Ryyppäsin kaks päivää putkeen silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832