Älykkäät naiset on tosi harvassa siis jotain alle 0.01 promillea (sic!)
Naiset ovat omistautuneita säilyttämään ja tekevät sen tosi hyvin..miehet taas ovat oikeasti tosi älykkäitä ja lahjakkaita mutta tyhmän yksioikoisia ja putkinäköisiä
Tämä on tosi ja evoluutio on sen näin tehnyt ja mikä minä olisin väittämään vastaan sitä...itse olen ÄLYKÄS MIES !! ONEKSI!!!
Jos ollaan ihan tosissaan niin
38
<50
Vastaukset
- Ed.kIrjoittaja
Tämä liittyy siis sinkkuuteen siten että joku etsii jotain sielunkumppania naisesta mutta älykkäälle miehelle se on vaikeaa po. mahdotonta!! Koska jos nainen sattuu olemaan jostain kummasta oikusta älykäs hän on jotenkin sen älyllisen kilvoittelun miesten maailmassa kovettama ja toisaalta naisidentiteetin läpitunkema älykkyydessään eli ei siitä kumppanuutta ole miehelle se on niin erilaista.... tämä on hieman synkkä johtopäätös johon olen tullut.
Ja jos en sitä sanonut vielä niin itse siis satun OLEMAAN MIES JA ÄLYKÄS MYÖSKIN!!- omaahyvääetsimässä
Niin, kun älykkään naisen pitäisi tietysti paapoa sinua ja olla reidet levällään, mikä toisaalta poissulkee älykkyyden...
- tyhmänainen
Kaikkein älykkäimmät miehet kirjoittelevat ja levittävät tietoa älykkyydestään tietysti Suomi24 sinkkupalstalla.
- jnejnejne
hei, mä olen älykäs ja sinä tyhmä. nyt kun sen sanoin, niin sittenhän se on oltava totta. siis kun minä älykäs ihminen sen sanoin. ja jos sinä sanot vastaan niin sinä olet tyhmä, ja sittenhän kaikki nauraa sulle ja kukaan ei usko sinua, koska kaikki uskoo, kun minä tosi älykäs sanon, että sinä olet tyhmä jne. jne. jne.
- 8181
Mikäli miehet ovat älykkäitä, miten on mahdollista, että he käyttävät vahvaa teippiä puuhun, kuten esim. kiinnittävät ilmoituksen ulko-oveen, tai mikä vielä järkyttävämpää, teippaavat antiikkikaapin oven kiinni kuljetuksen ajaksi.
Siten ei voi toimia kuin äärettömän tyhmä ja/tai välinpitämätön ihminen.- sakulammikko
totta tuo on joidenkin apinamaisten miesten ajattelematon tapa ja täysin sivistymätöntä
- Älykkö
Älykkääksi mieheksi kirjoitit liian lyhyen analyysin ihmisten älykkyydestä, se oli vain pinta raapaisu kirjoitusvirheen kera. Ihminen on kokonaisuus , eri ominaisuuksiensa kanssa. Jokainen on älykäs, viisas niillä eväillä, jotka kuuluva hänen kehityskaareena.
Älykkyyteen kuuluu myös henkinen kasvu! Tietoisuus olemassa olostansa!
Älykäs ihminen osaa tulkita omia sisäisiä ristiriitoja ja heikkouksia, kasvunmahdollisuuksia, omana persoonana. Osaa analysoida itseänsä ja toisia ihmisiä.
Mikä tärkeintä osaa rakastaa itseänsä sellaisena kuin on. Hyväksyä toiset sellaisena kuin ovat :D Näin minä nyt mietin !- 1717
Hyvä teksti, komppaan, mutta älä suotta mainitse toisten kirjoitusvirheitä :D
- Älykkö
1717 kirjoitti:
Hyvä teksti, komppaan, mutta älä suotta mainitse toisten kirjoitusvirheitä :D
Joo,kiitos! Kaduin kyllä moittestani !
Vähän ylimielinen olin , myönnetään , sori! Kiitos huomautuksesta :) - Älykkö
MGTOW kirjoitti:
Olipa mukavasti kirjoitettu, en lähde kinastelemaan, vaan Komppaan!
Kiitos! (ME), en kinaa kanssasi tänään. Ollaanks kavereita !
Älykkö kirjoitti:
Kiitos! (ME), en kinaa kanssasi tänään. Ollaanks kavereita !
Koska me ollaan kinattu? :)
Ollaan vaa! =DMGTOW kirjoitti:
Koska me ollaan kinattu? :)
Ollaan vaa! =DIltaa, miten on päivä mennyt?
Ei me olla kinattu, mutta eilen oltiin katsomossa lätkää katselemassa.
Miten on päivä mennyt, onko ollut antoisia keskusteluja?Älykkö kirjoitti:
Iltaa, miten on päivä mennyt?
Ei me olla kinattu, mutta eilen oltiin katsomossa lätkää katselemassa.
Miten on päivä mennyt, onko ollut antoisia keskusteluja?Ihan hyvin mennyt, kiitos kysymästä. :)
Kevyitä keskusteluita ollut hieman, ei mitään suuria tunteita tänään.
Kohta pitäisi käydä haukkaamassa happea taas, kun on ihan nätti ilmakin taas. =)
Mites sinulla, kaikki hyvin niin kuin aina?MGTOW kirjoitti:
Ihan hyvin mennyt, kiitos kysymästä. :)
Kevyitä keskusteluita ollut hieman, ei mitään suuria tunteita tänään.
Kohta pitäisi käydä haukkaamassa happea taas, kun on ihan nätti ilmakin taas. =)
Mites sinulla, kaikki hyvin niin kuin aina?Kiitos, kaikki on hyvin ja sain rekisteröityä nyt sitten nimimerkkini vihdoin :) Vähän kesti toi kirjautuminen.
Eiköhän tämä tästä lähde sujumaan.
Meinaan mennä kohta nukkumaan, väsy painaa päälle....zzzzz joten jatkan Älykkönä tästä lähtien. Öitä :)Älykkö kirjoitti:
Kiitos, kaikki on hyvin ja sain rekisteröityä nyt sitten nimimerkkini vihdoin :) Vähän kesti toi kirjautuminen.
Eiköhän tämä tästä lähde sujumaan.
Meinaan mennä kohta nukkumaan, väsy painaa päälle....zzzzz joten jatkan Älykkönä tästä lähtien. Öitä :)En edes huomannut, että olit pukeutunut "siniseen". :)
Itse lähden nyt happea haukkaamaan...Öitä ja hyviä unia!MGTOW kirjoitti:
En edes huomannut, että olit pukeutunut "siniseen". :)
Itse lähden nyt happea haukkaamaan...Öitä ja hyviä unia!Ok. Sä muuten haukkaat happea usein, se tekee hyvää iholle ;D
Mun lempiväri on sininen ja turkoosi.
Zzzzzzzzz........
- dfsfd
Älykkyys on normaalisti jakautunut ominaisuus väestön tasolla. Puhut siis höpöjä.
- valheita_vain
Älykäs mies ei tee kirjoitus- tai kielioppivirheitä. Olet siis valehtelija. :)
- eipidämuutenpaikkaansa
Tuo ei muuten ole totta tai se on kympintyttöjen käsitys älykkyydestä. Yksittäiset kirjoitusvirheet eivät kerro mitään älykkyydestä, vaan korkeintaan kiireestä, välinpitämättömyydestä tai huonosta kirjoitustekniikasta näppäimistöllä kirjoitettaessa.
- älykkyyskirjoituksissa
Kirjoitetussa tekstissä älykkyys näkyy mm. siitä osaako jäsentää tekstin loogiseksi kokonaisuudeksi tai ilmaista monimutkaisiakin asioita lyhyesti ja ytimekkäästi.
Olen myös huomannut, että älykkäät ihmiset joskus haluavat ilmaista saman asian mahdollisimman monella eri tavalla ikäänkuin korostaakseen älykkyyttään. Ihminen joka keksii kymmenen tapaa ilmaista sama asia tai kymmenen esimerkkiä yhdestä asiasta, on tietysti tässä suhteessa älykkäämpi kuin henkilö joka keksii vain yhden ilmaisun. Mutta tällöin tekstistä tulee helposti varsin raskasta, kun lukija jo ymmärtää rautalangasta väännetyn esimerkin, mutta kirjoittaja haluaa esitellä vielä tusinan muitakin rautalankaesimerkkejä, kuinka monella tapaa hän osaa soveltaa kyseistä tietoa erilaisiin tarkoituksiin.
Älykkyys voi siis johtaa ongelmaan, jossa kirjoittaja tietää kymmenen kielellisesti toinen toistaan kauniimpaa vertauskuvaa ilmaista sama asia. Kirjoittaja haluaisi tietenkin esitellä lukijalleen kaikki, kuin kokki joka osaa leipoa yhdestä raaka-aineesta sata herkkua. Mutta tällöin hän aiheuttaa lukijalleen ähkyn saman asian toistamisesta eri ilmauksin. Hyvä kirjoittaja osaakin karsia osan kielikuvista pois, vaikka hän tuntisikin siitä sisäistä tuskaa. Älykkyys ei siis yksin tee hyvää kirjoittaa, vaan se voi jopa haitata, jos kirjoittaja ei osaa hillitä itseään.
Poliitikkojen puppulausegeneraattoreilla tuotettu jargoni taas on usein malliesimerkki tyhmyydestä, vaikka teksti olisikin täysin virheetöntä, mikäli teksti ei muodosta itsessään ristiriidatonta loogista kokonaisuutta. Monet poliitikot ovatkin ns. kympintyttöjä eli näennäisesti älykkäitä hyvän ulkomuistinsa ansiosta, mutta heiltä puuttuu tyystin kyky analysoida ja jäsentää tietoa itsenäisesti. - Älykkö
älykkyyskirjoituksissa kirjoitti:
Kirjoitetussa tekstissä älykkyys näkyy mm. siitä osaako jäsentää tekstin loogiseksi kokonaisuudeksi tai ilmaista monimutkaisiakin asioita lyhyesti ja ytimekkäästi.
Olen myös huomannut, että älykkäät ihmiset joskus haluavat ilmaista saman asian mahdollisimman monella eri tavalla ikäänkuin korostaakseen älykkyyttään. Ihminen joka keksii kymmenen tapaa ilmaista sama asia tai kymmenen esimerkkiä yhdestä asiasta, on tietysti tässä suhteessa älykkäämpi kuin henkilö joka keksii vain yhden ilmaisun. Mutta tällöin tekstistä tulee helposti varsin raskasta, kun lukija jo ymmärtää rautalangasta väännetyn esimerkin, mutta kirjoittaja haluaa esitellä vielä tusinan muitakin rautalankaesimerkkejä, kuinka monella tapaa hän osaa soveltaa kyseistä tietoa erilaisiin tarkoituksiin.
Älykkyys voi siis johtaa ongelmaan, jossa kirjoittaja tietää kymmenen kielellisesti toinen toistaan kauniimpaa vertauskuvaa ilmaista sama asia. Kirjoittaja haluaisi tietenkin esitellä lukijalleen kaikki, kuin kokki joka osaa leipoa yhdestä raaka-aineesta sata herkkua. Mutta tällöin hän aiheuttaa lukijalleen ähkyn saman asian toistamisesta eri ilmauksin. Hyvä kirjoittaja osaakin karsia osan kielikuvista pois, vaikka hän tuntisikin siitä sisäistä tuskaa. Älykkyys ei siis yksin tee hyvää kirjoittaa, vaan se voi jopa haitata, jos kirjoittaja ei osaa hillitä itseään.
Poliitikkojen puppulausegeneraattoreilla tuotettu jargoni taas on usein malliesimerkki tyhmyydestä, vaikka teksti olisikin täysin virheetöntä, mikäli teksti ei muodosta itsessään ristiriidatonta loogista kokonaisuutta. Monet poliitikot ovatkin ns. kympintyttöjä eli näennäisesti älykkäitä hyvän ulkomuistinsa ansiosta, mutta heiltä puuttuu tyystin kyky analysoida ja jäsentää tietoa itsenäisesti.Älykkyys ei ole sidottu sääntöihin, miten kirjoittaa, miten ilmaisee asian.
Älykäs käyttää vapaasti ilman sääntöjä omaa intuitiota ajatuksistansa.
Sitä kutsutaan ulkokultaiseksi opiksi, jos osaa kirjoittaa "oikein". - ennekuinhuomaatte
Onnistuin muuten laskemaan hammastikut väärin. Olen siis tyhmä.
Ei nuo ole toisiaan pois sulkevia, eli vaikka käytitkin termejä niin kuin haluat, eli miten itse käsität aistivan ja intuitiivinen yksilön erot, niin nuo ovat vain sinun mielipiteitäsi, koska sinulla ei ole aitoa tietoa, eikä myöskään kykyä eläytyä muihin ihmisiin, sitä en tiedä miksi, mutta sen sinusta aistii.
Herkkällä ihmisellä on vahva intuitio, joka perustuu vahvasti aisteihin, eli jotenkin nuo termisi ovat vieraat koko asianyhteydessä, toisekseen jos autisti käyttäytyy tietyllä tapaa, niin en usko että edes ns. normaali ihminen on yleensä sellainen, joka lähestyy asioita vain yhdestä suunnasta....
"Mutta nyt kyse oli lähinnä asiatekstistä, mistä kirjoittaminen on hyödytöntä, jos ei osaa selittää asiaansa ymmärrettävästi tai ilmaisussa on loogisia ristiriitaisuuksia."
DAA, palstallako kokoajan käsitellään asiatekstiä, missä ulottuvuudessa olet????
Toisekseen tunnut tällä hetkellä aika "keharilta", kun yrität tuoda omaa "muka" älykästä lähestymistä, nostaen itseäsi jalustalle, mitä se kertoo sinusta?
Palstalla on tekstiä laidasta laitaan, yleensä kaikkea muuta kuin pelkkää asiatekstiä, silloinkin kun sitä on, niin harvempi ns. normaali ihminen ajattelee asioita niinkuin sinä, siis missä "asussa" mielipiteen saisi ilmaista.- Älykkö
Kiitos, en varmaankaan osaa vastata tarpeeksi älykkäästi ajatuksiisi !
Maailmaa voidaan katsoa myös henkisellä tasolla , joka puuttuu nimen omaan viittaukseesi tuomareihin, jokainen on yksilö omine omaisuuksinensa.
Tiede ei vieläkään pysty selittämään henkimaailman olemassa oloa!
Mikä on sääli , koska se jarruttaa uskoa kehitykseen ihmisenä moniulotteisena henkenä. Tiede ei pysy perässä yskinkertaisesti. Totuus on tarua ihmeellisempää!
Minä itse näen selvännäköisesti värejä, kuten Diandra näkee laulaessan värejä. - kauheastianteeksi
MGTOW kirjoitti:
Ei nuo ole toisiaan pois sulkevia, eli vaikka käytitkin termejä niin kuin haluat, eli miten itse käsität aistivan ja intuitiivinen yksilön erot, niin nuo ovat vain sinun mielipiteitäsi, koska sinulla ei ole aitoa tietoa, eikä myöskään kykyä eläytyä muihin ihmisiin, sitä en tiedä miksi, mutta sen sinusta aistii.
Herkkällä ihmisellä on vahva intuitio, joka perustuu vahvasti aisteihin, eli jotenkin nuo termisi ovat vieraat koko asianyhteydessä, toisekseen jos autisti käyttäytyy tietyllä tapaa, niin en usko että edes ns. normaali ihminen on yleensä sellainen, joka lähestyy asioita vain yhdestä suunnasta....
"Mutta nyt kyse oli lähinnä asiatekstistä, mistä kirjoittaminen on hyödytöntä, jos ei osaa selittää asiaansa ymmärrettävästi tai ilmaisussa on loogisia ristiriitaisuuksia."
DAA, palstallako kokoajan käsitellään asiatekstiä, missä ulottuvuudessa olet????
Toisekseen tunnut tällä hetkellä aika "keharilta", kun yrität tuoda omaa "muka" älykästä lähestymistä, nostaen itseäsi jalustalle, mitä se kertoo sinusta?
Palstalla on tekstiä laidasta laitaan, yleensä kaikkea muuta kuin pelkkää asiatekstiä, silloinkin kun sitä on, niin harvempi ns. normaali ihminen ajattelee asioita niinkuin sinä, siis missä "asussa" mielipiteen saisi ilmaista.Intuitio ja aistit voidaan ymmärtää toistensa dialektiseksi vastapariksi. Vaikka mm. persoonallisuustestin sensing suomennetaan tosiasialliseksi, se englanninkielisissä teksteissä usein viittaa nimenomaan aistivaan. Eli Jungista alkaen intuitio ja aistiminen on nähty toistensa dialektisinä pareina eli teesinä ja antiteesinä. Tosiasiallinen persoona viehättyy enemmän voimakkaista aistihavainnoista kuin intuitiivinen. En ole siten ajatuksineni yksin.
Tietenkään nämä eivät sulje toisiaan tyystin pois, sillä ihminen joka ei luottaisi lainkaan aisteihinsa olisi materialistisessa maailmassa umpihullu. Mutta yhäselvemmin on käynyt ilmi, että Newtonlainen aisteihin perustuva maailma on valhetta, ja tieteen uusimmat teoriat pitävät maailmankaikkeutta jo hologrammina. Hologrammi maailmankaikkeus on ennenkaikkea intuitiivinen, ellei 100% intuitiivinen ja aistit eivät kerro siitä mitään.
Käsityksisesi minusta on tyystin omasi, ja jostakin syystä olet loukkaanut. Tunnen myötätuntokipua, olen erityisherkkä ja siten myös varsin empaattinen. Mutta kuten moni oikeasti herkkä, olen joutunut rakentamaan itselleni suojakuoren säästääkseni ennenkaikkea itseäni. Myötätunto ei tarkoita sokeaa sääliä ja hyväksikäytettäväksi alistumista, ja jokaisen herkän ihmisen on se lopulta opittava. Ehkä sinä pidät sitä sitten ylimielisyytenä, ettei toinen heittäydy jalkoihisi.
Ensimmäinen kirjoitukseni viittasi asiatekstin älykkyyteen, kun väitettiin, että satunnaiset kirjoitusvirheet kertovat älykkyydestä. Älykkyyttä on millään muulla mittarilla vaikea kertoa tekstistä, kun kauneus ja runollisuus ovat usein vaikeasti mitattavissa.
Olet nyt selkeästi loukkaantunut, ja ilmeisesti olen jotenkin sotkenut yhden miehen showsi palstan kuninkaana. Pyydän tätä nöyrästi anteeksi. - valeguru
"Jos meillä olisi maailman paras intuitiivinen mestarisalapoliisi Holmes, joka saisi kiinni jokaisen rikollisen maanpäällä, yksikään ei-intuitiivinen tuomari ei tuomitsisi rikollisia vaan päästäisivät nämä vapaaksi, koska todisteet olisivat liiankin "filosofisia"."
Meillähän on näitä intuitiivisia salapoliiseja tv-dekkarit täynnä. Itsensä mystifioinnista intuitiivisesti oikeinpäätteleväksi onkin lyhyt matka todelliseen mielivaltaan, missä voidaan tuomita ilman todisteita diktaattorin hyristessä tyytyväisenä. - valeguru
kauheastianteeksi kirjoitti:
Intuitio ja aistit voidaan ymmärtää toistensa dialektiseksi vastapariksi. Vaikka mm. persoonallisuustestin sensing suomennetaan tosiasialliseksi, se englanninkielisissä teksteissä usein viittaa nimenomaan aistivaan. Eli Jungista alkaen intuitio ja aistiminen on nähty toistensa dialektisinä pareina eli teesinä ja antiteesinä. Tosiasiallinen persoona viehättyy enemmän voimakkaista aistihavainnoista kuin intuitiivinen. En ole siten ajatuksineni yksin.
Tietenkään nämä eivät sulje toisiaan tyystin pois, sillä ihminen joka ei luottaisi lainkaan aisteihinsa olisi materialistisessa maailmassa umpihullu. Mutta yhäselvemmin on käynyt ilmi, että Newtonlainen aisteihin perustuva maailma on valhetta, ja tieteen uusimmat teoriat pitävät maailmankaikkeutta jo hologrammina. Hologrammi maailmankaikkeus on ennenkaikkea intuitiivinen, ellei 100% intuitiivinen ja aistit eivät kerro siitä mitään.
Käsityksisesi minusta on tyystin omasi, ja jostakin syystä olet loukkaanut. Tunnen myötätuntokipua, olen erityisherkkä ja siten myös varsin empaattinen. Mutta kuten moni oikeasti herkkä, olen joutunut rakentamaan itselleni suojakuoren säästääkseni ennenkaikkea itseäni. Myötätunto ei tarkoita sokeaa sääliä ja hyväksikäytettäväksi alistumista, ja jokaisen herkän ihmisen on se lopulta opittava. Ehkä sinä pidät sitä sitten ylimielisyytenä, ettei toinen heittäydy jalkoihisi.
Ensimmäinen kirjoitukseni viittasi asiatekstin älykkyyteen, kun väitettiin, että satunnaiset kirjoitusvirheet kertovat älykkyydestä. Älykkyyttä on millään muulla mittarilla vaikea kertoa tekstistä, kun kauneus ja runollisuus ovat usein vaikeasti mitattavissa.
Olet nyt selkeästi loukkaantunut, ja ilmeisesti olen jotenkin sotkenut yhden miehen showsi palstan kuninkaana. Pyydän tätä nöyrästi anteeksi.... kuten nämä "intuitiiviset" usein tekevät, päin persettä, mutta toki vakuuttavasti ja itse itseensä järkähtämättä uskoen.
- seon-ongelma
valeguru kirjoitti:
"Jos meillä olisi maailman paras intuitiivinen mestarisalapoliisi Holmes, joka saisi kiinni jokaisen rikollisen maanpäällä, yksikään ei-intuitiivinen tuomari ei tuomitsisi rikollisia vaan päästäisivät nämä vapaaksi, koska todisteet olisivat liiankin "filosofisia"."
Meillähän on näitä intuitiivisia salapoliiseja tv-dekkarit täynnä. Itsensä mystifioinnista intuitiivisesti oikeinpäätteleväksi onkin lyhyt matka todelliseen mielivaltaan, missä voidaan tuomita ilman todisteita diktaattorin hyristessä tyytyväisenä.Se on todellinen riski, että tehtäisiin intuitiivinen virhepäätelmä ja tuomittaisiin sillä perusteella syylliseksi. Suurten filosofienkin ajatuksista on löydetty vasta jälkikäteen selkeitä loogisia virheitä. Materialistisessa maailmassa tarvitaan siis rinnan molempia tapoja.
"... kuten nämä "intuitiiviset" usein tekevät, päin persettä, mutta toki vakuuttavasti ja itse itseensä järkähtämättä uskoen."
Kaikki intutiohan ei ole filosofista intuitiivista järkeä vaan intuitiivista tunnetta, mitä voisi kutsua myös uskoksi. Buddhalaisuus on hyvä esimerkki intuitiivisesta tunteesta. Intuitiivisen tunne ihmisen intuitio voi siten ollakin vain omia itsekkäitä tunteita. Intuition ongelma onkin kuinka erottaa se omista tunnereaktioista - Älykkö
Älykkö kirjoitti:
Kiitos, en varmaankaan osaa vastata tarpeeksi älykkäästi ajatuksiisi !
Maailmaa voidaan katsoa myös henkisellä tasolla , joka puuttuu nimen omaan viittaukseesi tuomareihin, jokainen on yksilö omine omaisuuksinensa.
Tiede ei vieläkään pysty selittämään henkimaailman olemassa oloa!
Mikä on sääli , koska se jarruttaa uskoa kehitykseen ihmisenä moniulotteisena henkenä. Tiede ei pysy perässä yskinkertaisesti. Totuus on tarua ihmeellisempää!
Minä itse näen selvännäköisesti värejä, kuten Diandra näkee laulaessan värejä.Älykkyys on tietoisuutta .
kauheastianteeksi kirjoitti:
Intuitio ja aistit voidaan ymmärtää toistensa dialektiseksi vastapariksi. Vaikka mm. persoonallisuustestin sensing suomennetaan tosiasialliseksi, se englanninkielisissä teksteissä usein viittaa nimenomaan aistivaan. Eli Jungista alkaen intuitio ja aistiminen on nähty toistensa dialektisinä pareina eli teesinä ja antiteesinä. Tosiasiallinen persoona viehättyy enemmän voimakkaista aistihavainnoista kuin intuitiivinen. En ole siten ajatuksineni yksin.
Olet nyt selkeästi loukkaantunut, ja ilmeisesti olen jotenkin sotkenut yhden miehen showsi palstan kuninkaana. Pyydän tätä nöyrästi anteeksi."Ehkä sinä pidät sitä sitten ylimielisyytenä, ettei toinen heittäydy jalkoihisi."
Se ei kuulu minuun, mutta vastapallona voisin heittää saman kysymyksen takaisin, enkö vain?
"Olet nyt selkeästi loukkaantunut, ja ilmeisesti olen jotenkin sotkenut yhden miehen showsi palstan kuninkaana. Pyydän tätä nöyrästi anteeksi."
Ei tarvitse "draamailla", enkä ole anteeksi pyyntöä vailla, ainoastaan pyyteetön anteeksi pyyntö on aitoa, loppu on jotain ihan muuta.
Edelleen alunperin puutuin vain ja ainoastaan alla olevaan tekstiin, sekä siihen kenelle sen viittasit...
Johon vastasin seuraavaa...
"DAA, palstallako kokoajan käsitellään asiatekstiä, missä ulottuvuudessa olet????"
Nyt tällä hetkellä kiertelet itse asiaa, kuin kissa saalinsa ympärillä ja leikittelet sillä, eli asia mistä kaikki sai alkuunsa alkaa paisua ihan muuksi mitä se oli, jos et tätä näe, niin sinulla on ongelma, ei minulla, jos emme ole samalla "aaltopituudella", niin meidän on turha jatkaa, koska näyttää siltä, että haluat syystä tai toisesta vain leikkiä leikkiä mihin en aio ryhtyä.
Meissä on samoja asioita, tunnistan sinut, mutta myös hieman erillaisuutta....esim. sosiaalisuus, tästä meillä onkin ollut juttua jossain vaiheessa, joten lähestymistapamme ihmisiin on ymmärrettävästi erillainen.
Minä en alista ketään, vaan annan kaikkien kukkien kukkia, toivottavasti itse pystyt samaan.
Joko ymmärsit minua tai sitten et, mutta en pidä myöskään siitä, että erillaiset mielipiteet, persoonat yms. yritetään polkea alas tai heidän tapaansa ilmaista asioita yritetään ali arvioida, sosiaalisuus ja sosiaalinen kanssakäyminen erillaisten yksilöiden kanssa onnistuu, jos sen vain osaa.
Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää, enkä ole pahoittanut mieltäni tästä asiasta, joten ei pelkoa siitä, annan kaikkien kukkien kukkia ja sinäkin olet yksi niistä, kyllä sinusta huomaa, että olet myös itse harvinaisuus muiden kaltaistesi joukossa, osa samaa, osa erillaista, riippuen ihan aineksien suhteista keitoksessa.
En osallistu enää keskusteluun tämän asian puitteissa, koska molemmat tiedämme, että sen tarkoitus olisi jotain aivan muuta, kuin itse asia.
Hyvää illan jatkoa sinulle ja parempia kohtaamisia! :)
- Ikis__M
Itse olen sitä mieltä ettei naisen tarvitse olla mitenkään huomiotaherättävän älykäs, todennäköisesti se vain aiheuttaisi hankaluuksia hänelle itselleen. Naisen tulee olla mukavaluonteinen, empaattinen ja riittävän fiksu normaaleihin arkielämän tilanteisiin, se riittää mainiosti.
- 4plus10
Tiedätkö edes mitä tarkoitetaan kun kirjoitetaan tekstiin (sic)?
Ilmeisesti et. On meillä tässä ÄLYKÄS MIES (sic) :D - luonnontieteilijä
Älykäs ihminen ei välttämättä kirjoita virheettömästi, mutta tarvittaessa nopeasti. Älykäs ihminen pystyy prosessoimaan aivoissaan asioita nopealla tahdilla, älykäs ihminen snaijaa asiat nopeasti. Älykäs ihminen kykenee puhumaan nopeasti, mutta myös kirjoittamaan.
Se että ymmärtääkö vastapuoli mitä puhutaan tai kirjoitetaan on toinen juttu.
Älykkyys kuitenkin auttaa enemmän asioiden ymmärtämisessä kuin asioiden tuottamisessa. Älykäs ihminen ymmärtää niin luettua kuin puhuttuakin ja erityisesti älykäs ihminen ymmärtää mitä sanat merkitsevät abstraktilla tasolla.
Älykäs ihminen kykenee myös kyseenalaistamaan pinttyneitä tapoja ja rikkomaan rajoja.- kompotikomps
Tavat voivat olla piintyneitä. Eivät pinttyneitä.
kompotikomps kirjoitti:
Tavat voivat olla piintyneitä. Eivät pinttyneitä.
=D.....Mitä väliä sillä on ymmärsit kuitenkin? ;)
Itsellekin tulee kirjoitusvirheitä, tuon tuosta, jo ihan siitä syystä, kun kirjoituspaikat ja ergonomia eivät ole aina parhaimmasta päästä, sekä kiirellä kun hosuu, niin aina sattuu.....sen lisäksi voi olla hieman väsynyt jne.
Ei tämä ole niin vakavaa, itseäni alkaisi väsyttää lukea pelkkää kirjakieltä, mikä on "virheettömästi" kaikinpuolin kirjoitettu.....
- deeppp
jos oot nii älykäs ni miks sul o kirjotusvirheit?????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813