mitä luulette

uussinkkuko

Tuliko nyt ero? Laitoin miehelle tekstarin ettei se oikeesti oo kiinnostunu näkemään mua. Oon niin done done done. Joka toinen päivä kyl tekstaa ja soittaa ja "rakastaa" niin kamalasti ja on aivan ihana mut viime tapaamisesta jo 1,5kk. En jaksa tällasta tekstarisuhdetta. Taatusti panee muita vaikkei myönnäkään.
Oon aika raivona.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti

Häh! Miks te noin harvoin näette?
      Jos on kaukosuhde kyseessä, niin okei, mut merkit näyttää siltä, että homma on hiipumassa.

• uussinkkuko

Sehän on puhelimitse aktiivisempi ku ikinä, aina koko päivä tekstaillaan ja puhutaan...ja okei, on tota matkaa kolme tuntia, mut silti...oon vitun vihanen. Mä saan halutessani sen kundin elämän niin palasiksi kaikilla elämän osa-alueilla ettei mitään rajaa. En sais olla vihanen.
        Se ei oo vastannu mitään ku kymmeneltä aamul laitoin viestin.

• uussinkkuko kirjoitti:

Sehän on puhelimitse aktiivisempi ku ikinä, aina koko päivä tekstaillaan ja puhutaan...ja okei, on tota matkaa kolme tuntia, mut silti...oon vitun vihanen. Mä saan halutessani sen kundin elämän niin palasiksi kaikilla elämän osa-alueilla ettei mitään rajaa. En sais olla vihanen.

Skitsot muijat ei yleensä pidemmän päälle kiinnosta kovinkaan pitkään. Toi miten kirjoitit, että saat halutessas toisen elämän palasiksi, on vähän creepyä. Eli jos toinen ei ole susta kiinnostunut, niin alat sitten skitsoilemaan ja pistät toisen elämän palasiksi... aika terve ajatusmaailma.
        Kaukosuhde toimii jos molemmat osaa luottaa ja oikeasti arvostaa toista. Sulle toi järjestely ei todellakaan tunnu sopivan.

• uussinkkuko
        pimppaloora kirjoitti:

Skitsot muijat ei yleensä pidemmän päälle kiinnosta kovinkaan pitkään. Toi miten kirjoitit, että saat halutessas toisen elämän palasiksi, on vähän creepyä. Eli jos toinen ei ole susta kiinnostunut, niin alat sitten skitsoilemaan ja pistät toisen elämän palasiksi... aika terve ajatusmaailma.
        Kaukosuhde toimii jos molemmat osaa luottaa ja oikeasti arvostaa toista. Sulle toi järjestely ei todellakaan tunnu sopivan.

Emmä sille oo ikinä skitsoillu ja luotan siihen et se panee muita mut vituttaa vaan suunnattomasti ettei se pane mua usein. Aloin tos ajattelee et emmäkään kyl jaksais kovin usein tota matkaa matkustaa, siihen tarvitaan monta liikennevälinettä ym. Mut siis platonisel tasol meiän suhde voi paremmin ku ikinä ja ollaan huippuonnellisia. Mut se panee taatusti muita.

• kakkossmiess
        uussinkkuko kirjoitti:

Eiköhän tämä kertonut kaiken.

• 1212
        pimppaloora kirjoitti:

"Vähän creepyä"? :D

Jos joku palstaätmeistä olisi kirjoitellut tuollaista, olisit välittömästi ehdottanut pehmustettua huonetta tai poliisin soittamista paikalle.

• uussinkkuko kirjoitti:

Emmä sille oo ikinä skitsoillu ja luotan siihen et se panee muita mut vituttaa vaan suunnattomasti ettei se pane mua usein. Aloin tos ajattelee et emmäkään kyl jaksais kovin usein tota matkaa matkustaa, siihen tarvitaan monta liikennevälinettä ym. Mut siis platonisel tasol meiän suhde voi paremmin ku ikinä ja ollaan huippuonnellisia. Mut se panee taatusti muita.

Luotat siihen, että se panee muitakin... just.
        Mikä saa ihmisen tyytymään tilanteeseen, jossa pitää miettiä tuollaisia asioita? Toinen panee muita ja se on ihan jees.
        Ei mene mun jakeluun. Jos ollaan yhdessä, niin siihen ei muita mahdu. Jos taas on kyse pelkästä seksistä, niin eipä siinä kai voi mitään extraa hirveästi vaatia.

• uussinkkuko
        pimppaloora kirjoitti:

Luotat siihen, että se panee muitakin... just.
        Mikä saa ihmisen tyytymään tilanteeseen, jossa pitää miettiä tuollaisia asioita? Toinen panee muita ja se on ihan jees.
        Ei mene mun jakeluun. Jos ollaan yhdessä, niin siihen ei muita mahdu. Jos taas on kyse pelkästä seksistä, niin eipä siinä kai voi mitään extraa hirveästi vaatia.

KYSE EI OLE SEKSISTÄ koska enhän sitä edes saa. Kyse siis platonisesta rakkaussuhteesta missä molemmat sanoo rakastavansa ja on onnellisia henkisel tasol. Eikä mul oo mustaa valkosel et pettäis. Ja tottakai seksiä ollaan harrastettu mut joka päivä puhutaan eikä panna.

• Tosi kypsää.

Kokeile seuraavassa suhteessa sellaista kommunikaatiota, missä kerrot toiselle miltä sinusta tuntuu ja mitä toivoisit sen sijaan että ilmoitat, mitä hän ajattelee.

• nnnnnnainen

Olen kertonut hänelle joku aika sit et haluaisin tavata. Olen siis kertonut tunteeni. Aiemmin hänen selityksiään on ollut koirat ja kaamosmasennus. Koirista hän luopui ja nyt tuo aurinkokin paistelee niin odotan vain mikä on seuraava tekosyy. Ja kai siitä viestistäkin ilmende tunteeni : olen vitun kyllästynyt.

• nnnnnnainen kirjoitti:

Olen kertonut hänelle joku aika sit et haluaisin tavata. Olen siis kertonut tunteeni. Aiemmin hänen selityksiään on ollut koirat ja kaamosmasennus. Koirista hän luopui ja nyt tuo aurinkokin paistelee niin odotan vain mikä on seuraava tekosyy. Ja kai siitä viestistäkin ilmende tunteeni : olen vitun kyllästynyt.

Tarkoitin tätä: "Laitoin miehelle tekstarin ettei se oikeesti oo kiinnostunu näkemään mua."

Älä tulkitse onko HÄN oikeasti jotain vai ei vaan kerro miltä SINUSTA tuntuu ja mitä sinä haluat. Tuo on ihan älyttömän huono tapa ilmaista asioita! Kirjoita seuraavalla kerralla mieluummin vaikka että "Olen ihan vitun kyllästynyt odottamaan sitä, että tapaisimme. Olen surullinen, pettynyt ja vihainen, eikä minulle riitä enää puhelut ja tekstailu. Haluan ihmissuhteen, jossa tavataan usein." jne.

Jos oikeasti haluat vielä hänen kanssaan kommunikoida ja yrittää jatkaa suhdetta, niin se ei onnistu tuollaisella viestillä.

• skitsoherpes
        nnnnnnainen kirjoitti:

Ai sä oot se herpesnainen. Oot kyl tosi aarre.

• uussinkkuko
        helka kirjoitti:

Tarkoitin tätä: "Laitoin miehelle tekstarin ettei se oikeesti oo kiinnostunu näkemään mua."

Älä tulkitse onko HÄN oikeasti jotain vai ei vaan kerro miltä SINUSTA tuntuu ja mitä sinä haluat. Tuo on ihan älyttömän huono tapa ilmaista asioita! Kirjoita seuraavalla kerralla mieluummin vaikka että "Olen ihan vitun kyllästynyt odottamaan sitä, että tapaisimme. Olen surullinen, pettynyt ja vihainen, eikä minulle riitä enää puhelut ja tekstailu. Haluan ihmissuhteen, jossa tavataan usein." jne.

Jos oikeasti haluat vielä hänen kanssaan kommunikoida ja yrittää jatkaa suhdetta, niin se ei onnistu tuollaisella viestillä.

En oo varma haluunko jatkaa vai en. Just nyt vihaan sitä niin paljon et tuskin pystysin ees puhuu sen kans. En oo ikinä haukkunu sitä yhdelläkään sanalla vaikka aihetta ois todellakin ollu mut oon kohdellu kuin kukkaa kämmenellä. Eli oon todellakin kunnioittanu ja ollu helvetin lojaali.
        En vaan jaksa enää :(

• yunaG
        uussinkkuko kirjoitti:

En oo varma haluunko jatkaa vai en. Just nyt vihaan sitä niin paljon et tuskin pystysin ees puhuu sen kans. En oo ikinä haukkunu sitä yhdelläkään sanalla vaikka aihetta ois todellakin ollu mut oon kohdellu kuin kukkaa kämmenellä. Eli oon todellakin kunnioittanu ja ollu helvetin lojaali.
        En vaan jaksa enää :(

Miksi edes yrittää, jos et ole varma ja tilanne väsyttää? Oletteko kauankin ehtineet olla suhteessa?

• uussinkkuko
        yunaG kirjoitti:

Miksi edes yrittää, jos et ole varma ja tilanne väsyttää? Oletteko kauankin ehtineet olla suhteessa?

8kk. Eikä tää ollu eka kerta kun tapaamisten suhteen nostin kissan pöydälle. Pari viikkoa sit hän sano "ymmärrän. Yritän parantaa tapani."

• uussinkkuko
        yunaG kirjoitti:

8kk

• sincyan

Joko oot vintiltä vähän pimeä tai teini, todennäköisesti sekä että. :)
      Joka tapauksessa, rauhotu nainen ja jätä miesparka rauhaan, jos sitä ei kiinnosta. Kaltaisillesi on monta ottajaa, miehet jostain syystä tykkää vähän skitsoista naisista. :P

• uussinkkuko

Tää mies on muhun viimeks (tiistaina) ottanu yhteyttä ja kysyny mitä kuuluu. En oo vastannu sille mitään ja laitoin sen estoon ettei oo tullu puhelut läpi. Voihan se olla suuttunu tosta estosta.
        Eilen laitoin sil <3 tekstarin mutten muuta ja tänään ton kun en vaan jaksa.
        Sekin on laittanu mut kaks kertaa estoon ilman syytä (ollu jonku muijan kaa) whatsappis ja puhelimes ja mä nyt oon laittanu sen kaks kertaa estoon niin tasois ollaan. Tiän et se yritti tiistaina soittaa koska se tekee aina niin et jos en vastaa vaik paris minuutis viestiin niin sit soittaa.

• uussinkkuko kirjoitti:

Tää mies on muhun viimeks (tiistaina) ottanu yhteyttä ja kysyny mitä kuuluu. En oo vastannu sille mitään ja laitoin sen estoon ettei oo tullu puhelut läpi. Voihan se olla suuttunu tosta estosta.
        Eilen laitoin sil <3 tekstarin mutten muuta ja tänään ton kun en vaan jaksa.
        Sekin on laittanu mut kaks kertaa estoon ilman syytä (ollu jonku muijan kaa) whatsappis ja puhelimes ja mä nyt oon laittanu sen kaks kertaa estoon niin tasois ollaan. Tiän et se yritti tiistaina soittaa koska se tekee aina niin et jos en vastaa vaik paris minuutis viestiin niin sit soittaa.

Ei vittu siis mitä?!
        Laitoit estot ja ihmettelet kun ei ota yhteyttä! Käytkö sä ihan täysillä siis? Ei ihmissuhde ole mitään kilpailua, kumpi estää enemmän ja kenen vuoro on ottaa yhteyttä!
        *Mulla nousee verenpaine näin typeriä jutuista*

• uussinkkuko
        pimppaloora kirjoitti:

Ei vittu siis mitä?!
        Laitoit estot ja ihmettelet kun ei ota yhteyttä! Käytkö sä ihan täysillä siis? Ei ihmissuhde ole mitään kilpailua, kumpi estää enemmän ja kenen vuoro on ottaa yhteyttä!

Mä poistin sen eston puhelimesta ti iltana mut en kyl oo kertonu sil.

• uussinkkuko
        pimppaloora kirjoitti:

Ei vittu siis mitä?!

Ku se oli joskus estäny mut whatsappis ja sit se myöhemmin käski mennä sinne jutskaa niin se vaan naureskeli sille et oli estäny aiemmin.

Aloin taas rakastaa häntä, viha meni pois. Veinasin aamul laittaa viestin sen ekan perään et " Eli mun puolesta voit etsii korkeimman sillan ja hypätä siltä alas." Onneks en lähettäny tota koska ihmiset muistaa tollaset puheet.

• Haluan.pois
        uussinkkuko kirjoitti:

Ku se oli joskus estäny mut whatsappis ja sit se myöhemmin käski mennä sinne jutskaa niin se vaan naureskeli sille et oli estäny aiemmin.

Aloin taas rakastaa häntä, viha meni pois. Veinasin aamul laittaa viestin sen ekan perään et " Eli mun puolesta voit etsii korkeimman sillan ja hypätä siltä alas." Onneks en lähettäny tota koska ihmiset muistaa tollaset puheet.

Mä haluan kuolla jos planeetan ihmiset on noin tyhmiä! Luoja auta!

• Ex--PUA

Oho, kerrankin ketju jossa palstan naisilta tulee ihan fiksua palautetta toiselle naiselle. Eikä mitään: hyvä sisko, näytä sille sialle.

Tuossa jokunen viikko sitten baarissa eräs nainen tuli iskemään minua, ei ollut ihan "tyyppiäni", mutta arvostin sen aloitteellisuutta, joten kyllä sen kanssa jutskailin. Se lopulta pyysi minun numeroani, annettuani sen se alkoi skitsoilla tyyliin olen,sitä taikka tätä, jos en soita tai tekstaa. Sanoin sille vaan että millä logiikalla se kuvittelee, että tykkäisin tuosta lähestymistavasta/se saisi minut soittamaan. Se alkoi selitellä, jolloin sanoin että painostaminen ei toimi minuun, itse asiassa vihaan sitä.

• Kilttiatm

Pane sinä mua jo sse panee muita. Kosto on parasta lääkettä.

• uussinkkuko

Oon selittäny sille miks ei voi panna muita, eli jos nyt panen jesseä ja sit haluisinkin taas panna miroa niin siinä välissä pitää olla 3kk että ehtii käydä hiv testissä ettei tartuta ite ketään :-(
        Eli harkinnas on kyl ollu kakkosmies.

• täti.neuvoo.urpoa
        uussinkkuko kirjoitti:

Oon selittäny sille miks ei voi panna muita, eli jos nyt panen jesseä ja sit haluisinkin taas panna miroa niin siinä välissä pitää olla 3kk että ehtii käydä hiv testissä ettei tartuta ite ketään :-(
        Eli harkinnas on kyl ollu kakkosmies.

Ootko kortsuista kuullut?

• uussinkkuko
        täti.neuvoo.urpoa kirjoitti:

Ootko kortsuista kuullut?

Ei sovi mulle!

• ruma-ätmi

Nainen tai mies kun sanoo että "et ole mun tyyppiäni" niin se tarkoittaa että on ruma eikä kelpaa edes kaveriksi.

• Onpas taas niin normaalia, niin normaalia, onko tämä provo, vai vitsi, vai normaalia?

• Provo tai vitsi, pakko olla!
        Eiks tää ole jo toinen tällainen aloitus, jossa naisen huolena on se, ettei mies pidä tarpeeksi yhteyttä. Kummassakaan tapauksessa ei häirinnyt miehen sivupanot yhtään. Mihin tämä maailma on menossa? Missä on ihmisten oman arvonsa tunto vai onko sitä enää? Kaikki tuntuu paneskelevan kaikkia samanaikaisesti kenestäkään välittämättä.
        Mun mielestä siinä vaiheessa kun jonkun kanssa seksi astuu kuvioihin, niin silloin ei säädetä enää muiden kanssa, oli kyseessä sitten se vakipano tai ihan oikea seurustelusuhde. Siinä mielessä olen näköjään liian vanhanaikainen, vaikkakin palstalaiset mielestä liian vapaamielinen :D

• pimppaloora kirjoitti:

Provo tai vitsi, pakko olla!
        Eiks tää ole jo toinen tällainen aloitus, jossa naisen huolena on se, ettei mies pidä tarpeeksi yhteyttä. Kummassakaan tapauksessa ei häirinnyt miehen sivupanot yhtään. Mihin tämä maailma on menossa? Missä on ihmisten oman arvonsa tunto vai onko sitä enää? Kaikki tuntuu paneskelevan kaikkia samanaikaisesti kenestäkään välittämättä.
        Mun mielestä siinä vaiheessa kun jonkun kanssa seksi astuu kuvioihin, niin silloin ei säädetä enää muiden kanssa, oli kyseessä sitten se vakipano tai ihan oikea seurustelusuhde. Siinä mielessä olen näköjään liian vanhanaikainen, vaikkakin palstalaiset mielestä liian vapaamielinen :D

Tiedän kyllä tuollaisia tapauksia, paljonkin, suhde pelleilyä ja pettämistä....

Siksi välillä tuntuu, kuin olisi jossain ihan eri universumissa itse, missä muut elää, eli kuin itse olisi ulkopuolinen ja muut ns. normaaleja, eli silloinhan "vika" on minussa, ei muissa.

Se mitä sanotaan, ei ole monesti se miten toimitaan, eli ei ne kauniit sanat, vaan ne kauniit teot.....tämä tuntuu olevan monella aidosti & rehellisesti ihan päin mäntyä.

• uussinkkuko
        pimppaloora kirjoitti:

Provo tai vitsi, pakko olla!

Ei oo provo ja kyllähän mies on pitäny lähes joka päivä yhteyttä kunnes panin sen estoon.
        Ite oon uskollista sorttia mut mulle on kerrottu et se on ihan normaalia et ihmiset panee ristiin rastiin. Näin täällä itä-helsingis.

• uussinkkuko kirjoitti:

Ei oo provo ja kyllähän mies on pitäny lähes joka päivä yhteyttä kunnes panin sen estoon.
        Ite oon uskollista sorttia mut mulle on kerrottu et se on ihan normaalia et ihmiset panee ristiin rastiin. Näin täällä itä-helsingis.

"Ite oon uskollista sorttia mut mulle on kerrottu et se on ihan normaalia et ihmiset panee ristiin rastiin."

Daa...miksi et uskalla olla oma itsesi, ihan kokonaisena, olisit paljon "arvokkaampi"/"arvostetumpi", kuin nyt tällä hetkellä.

Suosittelisin sinulle omaa aikaa ja rauhaa tutkia itseäsi, mitä sinä oikeasti olet ja mitä sinä oikeasti haluat, älä alistu muiden ns. normaalien painostukseen ja ajatusmaailmaan, olet yksilö, et sitä mitä kaikki muut, jos tähän pystyt, niin olet jo paljon enemmän, kuin tällä hetkellä, koska ihmisen täytyy olla todella vahva luonteinen voidaakseen olla oma itsensä, heikot sortuvat massamanipulaatioon/painostukseen, vahvat eivät.

Tsemppiä yritykseen, jos joskus tulevaisuudessa tajuat mitä tarkoitin....

• uussinkkuko
        MGTOW kirjoitti:

"Ite oon uskollista sorttia mut mulle on kerrottu et se on ihan normaalia et ihmiset panee ristiin rastiin."

Daa...miksi et uskalla olla oma itsesi, ihan kokonaisena, olisit paljon "arvokkaampi"/"arvostetumpi", kuin nyt tällä hetkellä.

Suosittelisin sinulle omaa aikaa ja rauhaa tutkia itseäsi, mitä sinä oikeasti olet ja mitä sinä oikeasti haluat, älä alistu muiden ns. normaalien painostukseen ja ajatusmaailmaan, olet yksilö, et sitä mitä kaikki muut, jos tähän pystyt, niin olet jo paljon enemmän, kuin tällä hetkellä, koska ihmisen täytyy olla todella vahva luonteinen voidaakseen olla oma itsensä, heikot sortuvat massamanipulaatioon/painostukseen, vahvat eivät.

Tsemppiä yritykseen, jos joskus tulevaisuudessa tajuat mitä tarkoitin....

Hyvä kirjotus kiitos!
        En oo itse ristiin rastiin naimassa ketään, en vaan kykene siihen. Olen ehkä liian herkkä nainen. :/

• uussinkkuko kirjoitti:

Hyvä kirjotus kiitos!
        En oo itse ristiin rastiin naimassa ketään, en vaan kykene siihen. Olen ehkä liian herkkä nainen. :/

"Olen ehkä liian herkkä nainen" ;)

Jos oikeasti olet, jätät nuo hommat heti ja alat arvostamaan ja vaalimaan herkkyyttäsi, ei voi olla liian herkkä, se on tietynlaisten ihmisten alistamiskeino herkkiä ihmisiä kohtaan, herkkyys on synnynnäinen piirre, se ei ole mikään mielisairaus tai vastaava, se on ollut sinussa siitä asti kun synnyit, eli se on osa sinua.

Niin kauan kun et osaa sitä arvostaa ja olla sinut asian kanssa tulet voimaan pahoin, tutki asiaa hieman ja sen jälkeen tee tarvittavat muutokset elämääsi, erityisherkkä ihminen voi jaksaa vaikka 15 vuotta "huonoa" elämää, jos ei tunnista itseään, mutta jossain vaiheessa tulee "seinä" eteen, ennemmin tai myöhemmin.

"Eli harkinnas on kyl ollu kakkosmies."

""Mä saan halutessani sen kundin elämän niin palasiksi kaikilla elämän osa-alueilla ettei mitään rajaa. En sais olla vihanen."

Tämä kertoo taas ihan toista, ei näin, jos olet oikeasti erityisherkkä satutat vain itseäsi ja pahasti....

Nyt taitaa olla sellainen tilanne, ettet ole ihan "sinut" itsesi kanssa, mutta jos olet sitä mitä sanoin, niin luultavasti sinun vaistosi/intuitiosi on oikeassa, ainakin siinä mielessä, ettei teillä kahdella ole tarvittavaa sidettä toistenne välissä, voitte olla liian erillaisia, mutta vain sinä voit löytää itsestäsi oikean vastauksen, eli et voi suoraan ottaa edes minulta vastausta, koska se ei välttämättä ole oikea vastaus, en ole ollut kärpäsenä katossa, joten en voi tietää kokonaiskuvaa....

Teidän kahden on nyt vain puhuttava toistenne kanssa,ilman vihaa/katkeruutta, tai ainakin pyrittävä siihen ja tehtävä päätöksenne, suhteessa ei voi toinen kärsiä ja toinen nauttia, vaan molempien pitäisi olla tukenaan toisilleen, niin hyvässä, kuin pahassa, tämä tosin on aidosti ja rehellisesti todella harvinaista, mutta näin ajattelen, jos ette ole tiimi, niin silloin ei ole myöskään suhdetta.

Muista, että viha/katkeruus vievät voimia, joten sinulla on opittavaa vielä, ei tarvitse alistua, mutta ei myöskään alistaa.

Tsemppiä sinulle, jos olet sitä mitä sanoit ja onnea matkallesi kohti uutta sinua! :)

• uussinkkuko
        MGTOW kirjoitti:

"Olen ehkä liian herkkä nainen" ;)

Jos oikeasti olet, jätät nuo hommat heti ja alat arvostamaan ja vaalimaan herkkyyttäsi, ei voi olla liian herkkä, se on tietynlaisten ihmisten alistamiskeino herkkiä ihmisiä kohtaan, herkkyys on synnynnäinen piirre, se ei ole mikään mielisairaus tai vastaava, se on ollut sinussa siitä asti kun synnyit, eli se on osa sinua.

Niin kauan kun et osaa sitä arvostaa ja olla sinut asian kanssa tulet voimaan pahoin, tutki asiaa hieman ja sen jälkeen tee tarvittavat muutokset elämääsi, erityisherkkä ihminen voi jaksaa vaikka 15 vuotta "huonoa" elämää, jos ei tunnista itseään, mutta jossain vaiheessa tulee "seinä" eteen, ennemmin tai myöhemmin.

"Eli harkinnas on kyl ollu kakkosmies."

""Mä saan halutessani sen kundin elämän niin palasiksi kaikilla elämän osa-alueilla ettei mitään rajaa. En sais olla vihanen."

Tämä kertoo taas ihan toista, ei näin, jos olet oikeasti erityisherkkä satutat vain itseäsi ja pahasti....

Nyt taitaa olla sellainen tilanne, ettet ole ihan "sinut" itsesi kanssa, mutta jos olet sitä mitä sanoin, niin luultavasti sinun vaistosi/intuitiosi on oikeassa, ainakin siinä mielessä, ettei teillä kahdella ole tarvittavaa sidettä toistenne välissä, voitte olla liian erillaisia, mutta vain sinä voit löytää itsestäsi oikean vastauksen, eli et voi suoraan ottaa edes minulta vastausta, koska se ei välttämättä ole oikea vastaus, en ole ollut kärpäsenä katossa, joten en voi tietää kokonaiskuvaa....

Teidän kahden on nyt vain puhuttava toistenne kanssa,ilman vihaa/katkeruutta, tai ainakin pyrittävä siihen ja tehtävä päätöksenne, suhteessa ei voi toinen kärsiä ja toinen nauttia, vaan molempien pitäisi olla tukenaan toisilleen, niin hyvässä, kuin pahassa, tämä tosin on aidosti ja rehellisesti todella harvinaista, mutta näin ajattelen, jos ette ole tiimi, niin silloin ei ole myöskään suhdetta.

Muista, että viha/katkeruus vievät voimia, joten sinulla on opittavaa vielä, ei tarvitse alistua, mutta ei myöskään alistaa.

Tsemppiä sinulle, jos olet sitä mitä sanoit ja onnea matkallesi kohti uutta sinua! :)

Kiitos vastauksesta. Olen erityisherkkä mutta olen myös psyykkisesti sairas. Tämän vuoden aikana tunteeni on vaihdellu pelottavan paljon...kuten aamulla olin lopettamassa ihaninta rakkaussuhdetta mitä minulla on ikinä ollut ja iltapäivällä halusin jo kaiken olevan ennallaan. Elämä on hyvin hyvin vaikeaa kun mieliala vaihtelee. Miesystäväni on 20v joten sovin hänelle kun itsellänikin tuo tunne-elämä heittelee. Olemme sopineet että annamme kaiken toisillemme anteeksi ja jatkamme voimakkaampina.
        Koska mielialani heittelee haluaisin jättää hänet vähän väliä mutta kun pysähdyn miettimään, ymmärrän ettei minulla koskaan ole ollut mitään hänen kaltaistaan.

• uussinkkuko kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Olen erityisherkkä mutta olen myös psyykkisesti sairas. Tämän vuoden aikana tunteeni on vaihdellu pelottavan paljon...kuten aamulla olin lopettamassa ihaninta rakkaussuhdetta mitä minulla on ikinä ollut ja iltapäivällä halusin jo kaiken olevan ennallaan. Elämä on hyvin hyvin vaikeaa kun mieliala vaihtelee. Miesystäväni on 20v joten sovin hänelle kun itsellänikin tuo tunne-elämä heittelee. Olemme sopineet että annamme kaiken toisillemme anteeksi ja jatkamme voimakkaampina.
        Koska mielialani heittelee haluaisin jättää hänet vähän väliä mutta kun pysähdyn miettimään, ymmärrän ettei minulla koskaan ole ollut mitään hänen kaltaistaan.

En tiedä miten miten olet "sairas", mutta asia on varmasti hoidossa, eli teet asialle jotain?

Tästä asiasta on turha puhua täällä, kunhan on hoidossa...

Mutta sen sinusta huomaa, ettet ole herkkyytesi kanssa sinut vielä, etkä osaa sitä arvostaa niinkuin sinun pitäisi, että olotilasi olisi parempi, se voi olla yksi syy "pahaan oloosi".

Toivottavasti suhteen toinen osapuoli on ymmärtäväinen asiaa kohtaan ja voit olla hänelle avoin ja rehellinen, eli puhua hänen kansaan tästä asiasta, jos sinusta tuntuu , että se olisi tarpeen, mutta ymmärrän myös, että kaikki eivät jaa näkemystäni tässä asiassa, eli päätös on aina henkilökohtainen.

Teidän pitäisi nyt saada oltua keskenänne enemmän, tuntuu että hajoitat itsesi, jos ette saa nähtyä useammin ja puhuttua kunnolla toistenne lähellä, yrittäkää löytää keino siihen, jos oikeasti olette täysillä mukana suhteessa.

Turhaan tätä asiaa on täällä puida enempää, vaan teidän kahden tulisi ottaa homma haltuun nyt, omalla tyylillä.....

Tsemppiä teille!

• sincyan

Surullista on, että aloittajan kaltaisia eukkoja on oikeasti vapaalla jalalla, vaika tää tod. näk. trolli onkin.
      Miehet kiltit, älkää ikinä tökätkö kikkeliänne suojaamatta tällaiseen. Edes kännissä.

• Mitäs jos se itseään "kiltiksi&kunnolliseksi" sanova Eloveena-Tyttö puhuukin toista ja käyttäytyy ihan toisella tavalla oikeasti, eli näyttelee vaan, eli kyllä se suoja on varmasti aina tärkeää kaikille.

Kyllä vastuu on myös teissä naisissa, ketkä harrastelevat mitä harrastelevat.

• ero-tai-ero

Menet sen oven taakse vaatimaan selitystä.

• uussinkkuko

Voi kuulostaa uskomattomalta mutta en tiedä missä hän asuu koska sanoo olleensa koditon 1,5kk. On hän välilä kertonut missä on mutta sunnuntaina viimeksi kertoi olevansa työtön ja koditon.

• uussinkkuko

Ei tullu eroa. Mies otti tänään yhteyttä ja sano et kaikki ok. Ite oisin tän 8 kuukauden aikana eronnu joka viikko mut mies tahtoo että rakkaustarinamme jatkuu. Rakastan häntä syvästi vaik mielialat vaihtelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      220
      1496
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      18
      1200
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      851
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe