Jos on, niin keneltä sait?
Onko sinulla ollut sukupuolitauti?
31
224
Vastaukset
- huonovitsi
Your mama! :P oli pakko.
- 12plus1
Klamydia. Poikaystävältä sain. Jäi samalla kiinni pettämistä ja sai lähtöpassit
- nnnnnnnnainen
On ollu sukupuolitauteja. Ekana sain kolme kertaa ensirakkaudeltani klamydian, kolme kertaa siks koska ite hoidatin aina itseni kuntoon mut se ei vaivautunu ku vasta myöhemmin.
Sit sain jostain kondylooman mikä ei oo milloinkaan oireillu mitenkään mut papa kokeessa näky tää hpv virus ja sain siitä viruksesta vielä kohdunkaulansyövän esiasteen joka hoidettiin 2008.
Sit sain ihanalta mieheltäni herpeksen mikä oli ekal kerral helvettiä ja uusinu kymmeniä kertoja.
Siinä ne tais olla. Testeissä käyn tiuhaan. Ikinä en oo kumia käyttäny enkä käytä.
Tuossa joku vuosi sit tapasin seksin merkeissä netistä kuuman 25v miehen niin koitin ettei se tulis mun luo kun olin väsynyt ja sanoin et mul nyt herpes niin se sano ettei haittaa ja tuli panemaan paljaalta. Ja tämä on totta.- nnnnnnnnainen
Lisätään vielä etten yleensä nai randomeita joten älkää peljätkö. Olen suhteilija.
- uneton_kouvolassa
Löytäisinpä tuollaisen naisen jostain.
- nnnnnnnnainen
pimppaloora kirjoitti:
Öh... *en löydä sanoja*
Ehkä ollu huonoa tuuria tai sit johtuu vaan siitä et nää miehet kenen kans oon tapaillu/ollu parisuhtees, on samaa tyyppiä...eli hurmaavia naistennaurattajia Joille ottajaa löytyy. Eivät oo kyl mulle jääneet ikinä kiinni pettämisestä.
- nnnnnnnnainen
uneton_kouvolassa kirjoitti:
Löytäisinpä tuollaisen naisen jostain.
Täällä mä oon!
- tavanmies
nnnnnnnnainen kirjoitti:
Ehkä ollu huonoa tuuria tai sit johtuu vaan siitä et nää miehet kenen kans oon tapaillu/ollu parisuhtees, on samaa tyyppiä...eli hurmaavia naistennaurattajia Joille ottajaa löytyy. Eivät oo kyl mulle jääneet ikinä kiinni pettämisestä.
Toivottavasti olet ottanut opiksesi ja suojaat jatkossa itseäsi, monessakin mielessä.
- Ex--PUA
Ei helvetti.
En sano nyt mitään palstatotuuksista.
Sen vain, että tämä samainen nainen tuossa juuri minulle sanoi että feminismin ansiota on se ettei naisten tarvitse välittää enää huorittelusta, vaan voivat olla vapaita seksuaalisesti.
Niin tosiaan. :D - nnnnnnnnainen
Ex--PUA kirjoitti:
Ei helvetti.
En sano nyt mitään palstatotuuksista.
Sen vain, että tämä samainen nainen tuossa juuri minulle sanoi että feminismin ansiota on se ettei naisten tarvitse välittää enää huorittelusta, vaan voivat olla vapaita seksuaalisesti.
Niin tosiaan. :DHei! Ei oo ollu minä! En oo kirjottanu sanaakaan feminismistä tai huorittelusta. Oon huomannu et näitä nnnnaaaiiiiisiaaa on paljonki enkä ole ne kaikki! Eli joku käyttäny samaa nimimerkkiä.
nnnnnnnnainen kirjoitti:
Ei se ole huonoa tuuria vaan järjetöntä typeryyttä.
pimppaloora kirjoitti:
Jeps, näin luulisi kaikkien järkevien ihmisten ajattelevan, mutta välillä tuntuu ettei sekään asia ole ns. normaalien ihmisten ajattelua.... :D
- nnnnnnnnainen
pimppaloora kirjoitti:
Typeryyttä? Kaikki taudit oon saanu parisuhteessa kun mies nukkunu vieres.
- Ikis__M
Yleensä en juurikaan kannata tatuointeja mutta sinulaisen naisen otsaan pitäisi tehdä semmoinen jossa kerrotaan nuo taudit avoimesti koska et kuitenkaan niistä muista mainita kun tapaat jonkun "ihanan".
- 11plus15
Ikis__M kirjoitti:
Yleensä en juurikaan kannata tatuointeja mutta sinulaisen naisen otsaan pitäisi tehdä semmoinen jossa kerrotaan nuo taudit avoimesti koska et kuitenkaan niistä muista mainita kun tapaat jonkun "ihanan".
Sama tatuointi pitäisi laittaa myös niiden miesten otsaan, jotka hänelle (ja muille) ovat noita tauteja tartuttaneet.
- Ikis__M
11plus15 kirjoitti:
Sama tatuointi pitäisi laittaa myös niiden miesten otsaan, jotka hänelle (ja muille) ovat noita tauteja tartuttaneet.
Kieltämättä hyvä jatus olisi laittaa se kaikille kantajille. Usein miehillä kyllä jo onkin tatska kertomassa taudeista, se vaan saattaa esittää jotain muuta kuin taudin nimeä mutta joo, jos nainen välttää tatuoituja karjuja voi silläkin jo varmaan aika paljon suojaa saada. Hirveästi on muuten jo hiviäkin liikkeellä ihan tässä lähellä:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1431656250940?jako=5300cee702ecf4f414ccfcf09726a4e1 - nnnnnnnnainen
Ikis__M kirjoitti:
Kieltämättä hyvä jatus olisi laittaa se kaikille kantajille. Usein miehillä kyllä jo onkin tatska kertomassa taudeista, se vaan saattaa esittää jotain muuta kuin taudin nimeä mutta joo, jos nainen välttää tatuoituja karjuja voi silläkin jo varmaan aika paljon suojaa saada. Hirveästi on muuten jo hiviäkin liikkeellä ihan tässä lähellä:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1431656250940?jako=5300cee702ecf4f414ccfcf09726a4e1Joo voin kertoa että näillä kaikilla on tatuointeja. Hitsi, pitäis siis välttää miehiä joilla tatuointeja....ja jengihuppareita ja jengiliivejä ja ja ...
- Ikis__M
nnnnnnnnainen kirjoitti:
Joo voin kertoa että näillä kaikilla on tatuointeja. Hitsi, pitäis siis välttää miehiä joilla tatuointeja....ja jengihuppareita ja jengiliivejä ja ja ...
No niin, sekin vielä. Palstakliseet toteutuu, kiitos rehellisyydestä :D
- 13plus4
Ikis__M kirjoitti:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1431656250940?jako=5300cee702ecf4f414ccfcf09726a4e1Tossa artikkelissa on aika karu toi arvio että Pietarissa ois nuorilla miehillä jopa 5%:lla HIV... Eli jos harrastaa siellä suojaamatonta seksiä, niin se on sit sellainen 1/20 todennäköisyys että kumppanilla on HIV. Monellako sitten on vielä tohon päälle joku muu tauti. Varmaan 1/10 todennäköisyydet että kumppanilla on jokin tauti. Noilla todennäköisyyksillä alkaa kumi kuulostamaan jo aika pakolliselta välineeltä.
Hyvä pitää mielessä täällä Suomessakin. Koska kyllähän täällä suomessa juoksee jatkuvasti niin rakennusmiehiä kuin turistejakin tuolta rajan takaa.
- vpiika
pitää olla paeri labra, et ei ole sukupuolitauti
- muistan
v1966 pirjoärväkseltä.
- ätmel
Kaikilla palstan naisilla on. Saivat sen samalta jännämieheltä.
- Ex-klamydia
Oli kerran klamydia kun vedin yhtä baaripokaa paljaalla ja tuntu helvetin hyvältä sykkiä spermat sen pilluun!
- Paskamutuskoasilti
Jaa baaripojan pilluun? Ahaa.
- ccdde
sinulta aloittaja
- asaraa
Jos pitää valita käyttääkö kondomia seksissä vai onko täysin ilman yhdyntää niin valitsen jälkimmäisen.
- Ei.Neitsyt
Joo. Lievän HPV-infektion oon kukistanut, se kun voi tarttua kondomista huolimatta. Muuten olen välttänyt taudit ja "yllätys"raskaudet.
- viruss
"Lievän"? Kyllä se virus jää elimistöön, vaikka oireet katoaisi.
- Ei.Neitsyt
viruss kirjoitti:
"Lievän"? Kyllä se virus jää elimistöön, vaikka oireet katoaisi.
Lievän sikäli, että aiheutti lievän PAPA -muutoksen, joka korjautui itsestään. Kondyloomia minulla ei ollut. Siis lievän verrattuna ärhäkkiin HPV -tyyppeihin, jotka aiheuttavat solumuutoksia ja kohdun kaulan syöpää.
Kannan varmaan ko virusta pöpökannassani, kuten joidenkin tutkimusten mukaan 80% ihmisistä.
- Nöyp
Eipä ole mitään sukupuolitautia ollut, tosin näin miehenä en mahdollisesta hpv-viruksesta tiedä sitä kun ei miehiltä taideta edes testata mitenkään. Sukupuolitautitestissä olen käynyt melko tunnollisesti, välillä parikin kertaa vuodessa, useimmiten n. 2v välein, kun ei minulla nyt niin montaa naista ole ikinä ollut joiden kanssa tulisi suojaamatonta seksiä harrastettua että tiheämpään tahtiin olisi ollut tarvetta. Seksiä olen harrastanut 14 vuoden ajan joista vain muutaman vuoden ajan olen ollut parisuhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321883
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle451873Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931745- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101107Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131051Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 20972
- 36962