Oma kokemukseni odotuksiini nähden ,erittäin huono johtuen lähinnä siitä että, lääkkeiden antoajat heittävät tuntikausia ja saa kuulemma heittääkkin.
Minkälaisia kokemuksia kotisairaala palveluista
3
1307
Vastaukset
- Sopii_terveille
Ei sinällään valittamista, vaikka hoitajat nyt välillä niitä avaimia unohtelikin. Iltaisin kun olin hereillä klo 24 nurkilla, niin tulivat avaimilla, mutta aamulla kun nukuin, niin ei ollut millään mukana alkuun. Eikä nuo antibiootit nyt tunnin päälle ole. Jos pärjää kotona syömisen ja hygienian kanssa, niin ihan ok.
Ongelma vaan oli se, etten itse päässyt edes suihkuun. Kanyyli oli toisessa kädessä ja toisessa on muuta pysyvää vikaa. Intiimihygienian kanssa niin ja näin. Vahingosta viisastuneena vaadin, että saa kotihoitokin juosta jatkossa jos tuota ehdottavat. Tosin en tiedä onko siinä enää mitään järkeä. Taitaa tulla halvemmaks ja helpommaks maata jo sairaalassa. Ja sit piti vielä käydä kaukana lääkärissäkin vikaa näyttämässä ja kulut siitäkin päälle :(- Anonyymi
Kukas hygieniastas muuten huolehtii?
Jos ei itse pysty, lienee vuodeosasto oikea osoite.
Minulle kotisairaala toimi hyvin.
Sain tarvitsemani, todella hyvä hoidon
- Anonyymi
Onko mahdollisuutta valita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 119935
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788