olin poissa treffipalstalta 9 vuotta, aikoinaan etin sieltä seuraa mutta ei löytynyt, sitten menin kapakkiin ja vedin kännin ja sain naisen mukaan. no nyt olen siis eronnut siitä ja kauhukseni kun palasin palstalle niin 40 pros on samoja kuvia siellä eli naiset on tuhlanneet 10 vuotta elämästään etsien oikeaa prinssiä..heheheheheeheheheeeeee mikä voi olla turhempaa.
no ei siinä kaikki, kirjoittelen naistenkanssa ja kaikki menee hyvin aina saan vastauksen kunnes alan udella joskoon tapaaminen kävisi, sen jälkeen yhteydenpito loppuu, miksiköhän? ei siinä mitään hätää minulla ole mutta naisilla alkaa valua tiimalasista aika hukkaan.
jyväskylän vapaat naiset
ghjklkjhg
2
122
Vastaukset
- etkelpaa
Kuten sinultakin aika valuu samanalailla..ja näytät vanhalta papparaiselta kun hiuksia ei ole kuin pari karvaa,,
- gfhjkmbnvbcv
onneksi vielä on karvoja päässä, muna seisoo hallitusti ilman kikkailuja, seurustelen tässä 3 naisen kanssa tosin en samana päivänä, rahaa on matkustella ja tehdä mitä huvittaa, mutta sitä ei voi kertoa ettei kukaan ála siipeilemään.
olen tyytyväinen kyllä seksielämääni. mutta kuitenkin kivaolisi tavata joku ihan speciaali nainen. enkä tarkoita että sen pitää olla vain tiukka, muitakin avuja saa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68710Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560- 40501
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3499- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495